abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87868712
Heb je je VW Lupo al besteld, Teun?
'Benzine tot 80 eurocent duurder'
pi_87868895
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je je VW Lupo al besteld, Teun?
'Benzine tot 80 eurocent duurder'
Nee, nog niet. Ik ben wel wezen kijken maar ik krijg geen flikker terug voor mij huidige auto die net vijf jaar oud is. Ondertussen zie ik dat de ontwikkelingen voor echt elektrische auto's een vlucht aan het nemen is en twijfel ik dus weer.

Trouwens, ik rij nu diesel, geen benzine
pi_87869066
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ik ben wel wezen kijken maar ik krijg geen flikker terug voor mij huidige auto die net vijf jaar oud is. Ondertussen zie ik dat de ontwikkelingen voor echt elektrische auto's een vlucht aan het nemen is en twijfel ik dus weer.
Een elektrische zie ook wel zitten maar dat gaat echt nog wel even duren, denk ik.
quote:
Trouwens, ik rij nu diesel, geen benzine
De diesel en lpg-prijzen zullen ook wel meestijgen.
pi_87869116
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een elektrische zie ook wel zitten maar dat gaat echt nog wel even duren, denk ik.
[..]

De diesel en lpg-prijzen zullen ook wel meestijgen.
En dan denk ik weer: "Als er straks meer mensen elektrisch gaan rijden, worden dan de fossiele brandstoffen niet goedkoper?" (vraag en aanbod)
pi_87869300
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En dan denk ik weer: "Als er straks meer mensen elektrisch gaan rijden, worden dan de fossiele brandstoffen niet goedkoper?" (vraag en aanbod)
De grondstofprijs gaat dan misschien omlaag maar een steeds kleiner deel van de literprijs aan de pomp bestaat daaruit.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:00:04 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87870207
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
Welkom thuis, Deisyy!
:Y

En jij ook Cc :Y
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:07:20 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_87870460
Welkom thuis Cc en Dees. *O*

En nu mijn mand weer in. Nog steeds strontverkouden. :{
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87871346
*O* Welkom thuis Deisyy *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87871644
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als jij er iets aan kon doen, was het geen kutweer :*

En toen ik vanmorgen mijn boodschapjes wilde gaan doen, startte mijn auto niet }:|

Na 4 pogingen durfde ik niet meer, niet wetende wat voor ravage ik onder de motorkap door mijn gedram aan kan richten. Dus maar de mobiliteitsservice gebeld en binnen 15 minuten stond er iemand voor de deur.

Mijn hydraulische klepstoters bleken leeggelopem, dus (8>

Afijn, mijn auto rijdt nu weer als een zonnetje :)
He, je bent er weer! Gisteren terug gekomen? Gelukkig dat je auto het weer doet!
pi_87871670
Deissy, hoever rijden was het bij jullie vandaan naar je vakantieplek?
pi_87872888
kijk ik net het Pownews van gisterenavond, krijgt FOK de schuld dat femke niet meer twittert, iets met foto`s die op FOK staan en die iemand naar haar getwittert had.
pi_87873119
Wat een kneuzen zijn het toch. Vier man sterk en dan uiteindelijk ook nog pepperspray moeten gebruiken 8)7

Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:00:15 #224
184769 crew  Deisyy
pi_87874020
Thanks iedereen :*

Jij ook welkom thuis Cc :* Volgens mij heb jij de vakantie van je leven gehad? Geen last van letlag? Wel van vliegtuigverkoudheid.

Ik zat in de buurt van Avignon, Lavender, dus ik moest er geweest zijn, natuurlijk ook sur le pont, ik heb er zelfs een dansje gedaan ;)

Vanaf mijn huis is het bijna 1100 km rijden Spuitje, een flinke rit, maar ik heb geen hekel aan autorijden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:02:29 #225
184769 crew  Deisyy
pi_87874069
Beterschap Bee :*

Ik las tussen de regels dat Leandra een paar daagjes ter observatie is opgenomen, dat schrok ik van. Weet iemand al hoe ermee is?

En wat is er loos met de bloeddruk van wie waar Hondjes het over had, gaat dat over haar dochter?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:04:40 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87874126
Ik ben snotverkouden; zit nu aan de erwtensoep en heb flink wat vitamines in huis gehaald. Maar dat mag de vakantienapret niet drukken. Het ziet er zelfs naar uit dat het me gaat lukken mijn videobestanden over te zetten.
En het was inderdaad een van mijn mooiste vakanties. Zeker de gedenkwaardigste.

Noek: Echt Facebook materiaal is het niet, Oscarwaardig ook niet. Alleen leuk voor insiders, en zelfs dan is het de vraag of het echt leuk is.
Aan mij is geen Riefenstahl verloren gegaan, zeg maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_87874170
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een kneuzen zijn het toch. Vier man sterk en dan uiteindelijk ook nog pepperspray moeten gebruiken 8)7

Wat ook een kleine agentjes :D
pi_87874219
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:

Noek: Echt Facebook materiaal is het niet, Oscarwaardig ook niet. Alleen leuk voor insiders, en zelfs dan is het de vraag of het echt leuk is.
Aan mij is geen Riefenstahl verloren gegaan, zeg maar.
Vakantie-video's zijn nog erger dan dia's.
pi_87874262
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Beterschap Bee :*

Ik las tussen de regels dat Leandra een paar daagjes ter observatie is opgenomen, dat schrok ik van. Weet iemand al hoe ermee is?

En wat is er loos met de bloeddruk van wie waar Hondjes het over had, gaat dat over haar dochter?
hoe het nu met Leandra is weet ik niet.

ja en dat laatste Hondjes wordt oma, of is dat inmiddels al *O*
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:11:28 #230
184769 crew  Deisyy
pi_87874318
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hoe het nu met Leandra is weet ik niet.

ja en dat laatste Hondjes wordt oma, of is dat inmiddels al *O*
Maar hondjes was toch helemaal nog niet uitgerekend om oma te worden? :N
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:12:20 #231
184769 crew  Deisyy
pi_87874339
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vakantie-video's zijn nog erger dan dia's.
:Y :') Je-moet-erbij-geweest-zijn-foto's.
pi_87874447
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar hondjes was toch helemaal nog niet uitgerekend om oma te worden? :N
Alles is weer rustig, bloeddruk weer normaal, ook teveel eiwit in de urine... maar ze ligt niet in het ziekenhuis, dus Hondjes is nog geen oma, maar zoals ze me schreef vandaag, je weet het maar nooit met baby`s.

over leandra weet ik jammer genoeg helemaal niks hoe het vandaag met haar gaat, misschien komt N nog posten hier straks of in ONZ
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:18:07 #233
184769 crew  Deisyy
pi_87874500
Vanmiddag werd er hier aan de deur gebeld, de buurvrouw van een paar deuren verder stond voor de deur, hysterisch krijsend dat het niet goed ging met haar man, die bij ons voor de deur in hun auto zat :{

Donald heeft meteen 112 gebeld, ondertussen hing de buurman compleet van de wereld, blauw aanlopend en het schuim en bloed uit zijn mond lopend in zijn auto, ondertussen was de halve straat uitgelopen natuurlijk.

Binnen no-time stond er een ambulance en 2 politiebusjes voor de deur, buurman kwam een beetje bij kennis maar wilde onder geen beding op de brancard en ik kon het niet helpen dat ik een heel klein beetje moest lachen toen buurvrouw "zit" tegen buurman bulkte, zoals ze altijd tegen haar hond doet. :@
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:19:24 #234
184769 crew  Deisyy
pi_87874523
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Alles is weer rustig, bloeddruk weer normaal, ook teveel eiwit in de urine... maar ze ligt niet in het ziekenhuis, dus Hondjes is nog geen oma, maar zoals ze me schreef vandaag, je weet het maar nooit met baby`s.

over leandra weet ik jammer genoeg helemaal niks hoe het vandaag met haar gaat, misschien komt N nog posten hier straks of in ONZ
Ach, dat is beter, ze kunnen maar beter nog even daar blijven zitten waar het lekker warm is :Y
pi_87874542
Het is trouwens best lekker weer hier in Amsterdam. We hebben nog maar twee buitjes gehad. Eén van 1 tot 6 en één die om kwart over 6 begon.
pi_87874561
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag werd er hier aan de deur gebeld, de buurvrouw van een paar deuren verder stond voor de deur, hysterisch krijsend dat het niet goed ging met haar man, die bij ons voor de deur in hun auto zat :{

Donald heeft meteen 112 gebeld, ondertussen hing de buurman compleet van de wereld, blauw aanlopend en het schuim en bloed uit zijn mond lopend in zijn auto, ondertussen was de halve straat uitgelopen natuurlijk.

Binnen no-time stond er een ambulance en 2 politiebusjes voor de deur, buurman kwam een beetje bij kennis maar wilde onder geen beding op de brancard en ik kon het niet helpen dat ik een heel klein beetje moest lachen toen buurvrouw "zit" tegen buurman bulkte, zoals ze altijd tegen haar hond doet. :@
maar buurman wel mee naar het ziekenhuis of zit ie nog steeds in de auto, ga eens kijken Deisyy haaha nee grapje maar alles goed weer met de buurman of??/
pi_87874585
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is trouwens best lekker weer hier in Amsterdam. We hebben nog maar twee buitjes gehad. Eén van 1 tot 6 en één die om kwart over 6 begon.
mij hoor je ook niet klagen hoor, vind het vandaag echt reuze meevallen
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:26:35 #238
184769 crew  Deisyy
pi_87874701
quote:
15.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij, geluksvogel :D
pi_87874730
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij, geluksvogel :D
Schrutz is gewoon een bofkont *O*
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:27:49 #240
184769 crew  Deisyy
pi_87874738
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

maar buurman wel mee naar het ziekenhuis of zit ie nog steeds in de auto, ga eens kijken Deisyy haaha nee grapje maar alles goed weer met de buurman of??/
:D Hij zit niet meer in zijn auto, hij is vanmiddag afgevoerd, maar ik heb geen idee hoe het ermee is, want buurvrouw is nog niet thuis geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')