quote:Wat een leuke. Die petticoats
quote:Best knus hier, de houtkachel brandt, 22 graden, beetje lummelen, niks mis met dat gure weer buiten, 't maakt het binnen gezelliger
quote:Is ze (WiFi) mooi en sinds wanneer biedt NS deze service?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit in een trein met WiFi van de NS.
quote:Nee, nog niet. Ik ben wel wezen kijken maar ik krijg geen flikker terug voor mij huidige auto die net vijf jaar oud is. Ondertussen zie ik dat de ontwikkelingen voor echt elektrische auto's een vlucht aan het nemen is en twijfel ik dus weer.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je je VW Lupo al besteld, Teun?
'Benzine tot 80 eurocent duurder'
quote:Een elektrische zie ook wel zitten maar dat gaat echt nog wel even duren, denk ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik ben wel wezen kijken maar ik krijg geen flikker terug voor mij huidige auto die net vijf jaar oud is. Ondertussen zie ik dat de ontwikkelingen voor echt elektrische auto's een vlucht aan het nemen is en twijfel ik dus weer.
quote:De diesel en lpg-prijzen zullen ook wel meestijgen.Trouwens, ik rij nu diesel, geen benzine
quote:En dan denk ik weer: "Als er straks meer mensen elektrisch gaan rijden, worden dan de fossiele brandstoffen niet goedkoper?" (vraag en aanbod)Op zaterdag 23 oktober 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een elektrische zie ook wel zitten maar dat gaat echt nog wel even duren, denk ik.
[..]
De diesel en lpg-prijzen zullen ook wel meestijgen.
quote:De grondstofprijs gaat dan misschien omlaag maar een steeds kleiner deel van de literprijs aan de pomp bestaat daaruit.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan denk ik weer: "Als er straks meer mensen elektrisch gaan rijden, worden dan de fossiele brandstoffen niet goedkoper?" (vraag en aanbod)
quote:He, je bent er weer! Gisteren terug gekomen? Gelukkig dat je auto het weer doet!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij er iets aan kon doen, was het geen kutweer![]()
En toen ik vanmorgen mijn boodschapjes wilde gaan doen, startte mijn auto niet![]()
Na 4 pogingen durfde ik niet meer, niet wetende wat voor ravage ik onder de motorkap door mijn gedram aan kan richten. Dus maar de mobiliteitsservice gebeld en binnen 15 minuten stond er iemand voor de deur.
Mijn hydraulische klepstoters bleken leeggelopem, dus![]()
Afijn, mijn auto rijdt nu weer als een zonnetje
quote:Wat ook een kleine agentjesOp zaterdag 23 oktober 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een kneuzen zijn het toch. Vier man sterk en dan uiteindelijk ook nog pepperspray moeten gebruiken![]()
quote:Vakantie-video's zijn nog erger dan dia's.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
Noek: Echt Facebook materiaal is het niet, Oscarwaardig ook niet. Alleen leuk voor insiders, en zelfs dan is het de vraag of het echt leuk is.
Aan mij is geen Riefenstahl verloren gegaan, zeg maar.
quote:hoe het nu met Leandra is weet ik niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Beterschap Bee![]()
Ik las tussen de regels dat Leandra een paar daagjes ter observatie is opgenomen, dat schrok ik van. Weet iemand al hoe ermee is?
En wat is er loos met de bloeddruk van wie waar Hondjes het over had, gaat dat over haar dochter?
quote:Maar hondjes was toch helemaal nog niet uitgerekend om oma te worden?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe het nu met Leandra is weet ik niet.
ja en dat laatste Hondjes wordt oma, of is dat inmiddels al
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vakantie-video's zijn nog erger dan dia's.
quote:Alles is weer rustig, bloeddruk weer normaal, ook teveel eiwit in de urine... maar ze ligt niet in het ziekenhuis, dus Hondjes is nog geen oma, maar zoals ze me schreef vandaag, je weet het maar nooit met baby`s.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hondjes was toch helemaal nog niet uitgerekend om oma te worden?
quote:Ach, dat is beter, ze kunnen maar beter nog even daar blijven zitten waar het lekker warm isOp zaterdag 23 oktober 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alles is weer rustig, bloeddruk weer normaal, ook teveel eiwit in de urine... maar ze ligt niet in het ziekenhuis, dus Hondjes is nog geen oma, maar zoals ze me schreef vandaag, je weet het maar nooit met baby`s.
over leandra weet ik jammer genoeg helemaal niks hoe het vandaag met haar gaat, misschien komt N nog posten hier straks of in ONZ
quote:maar buurman wel mee naar het ziekenhuis of zit ie nog steeds in de auto, ga eens kijken Deisyy haaha nee grapje maar alles goed weer met de buurman of??/Op zaterdag 23 oktober 2010 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag werd er hier aan de deur gebeld, de buurvrouw van een paar deuren verder stond voor de deur, hysterisch krijsend dat het niet goed ging met haar man, die bij ons voor de deur in hun auto zat![]()
Donald heeft meteen 112 gebeld, ondertussen hing de buurman compleet van de wereld, blauw aanlopend en het schuim en bloed uit zijn mond lopend in zijn auto, ondertussen was de halve straat uitgelopen natuurlijk.
Binnen no-time stond er een ambulance en 2 politiebusjes voor de deur, buurman kwam een beetje bij kennis maar wilde onder geen beding op de brancard en ik kon het niet helpen dat ik een heel klein beetje moest lachen toen buurvrouw "zit" tegen buurman bulkte, zoals ze altijd tegen haar hond doet.
quote:mij hoor je ook niet klagen hoor, vind het vandaag echt reuze meevallenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is trouwens best lekker weer hier in Amsterdam. We hebben nog maar twee buitjes gehad. Eén van 1 tot 6 en één die om kwart over 6 begon.
quote:Jij, geluksvogelOp zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is trouwens best lekker weer hier in Amsterdam. We hebben nog maar twee buitjes gehad. Eén van 1 tot 6 en één die om kwart over 6 begon.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar buurman wel mee naar het ziekenhuis of zit ie nog steeds in de auto, ga eens kijken Deisyy haaha nee grapje maar alles goed weer met de buurman of??/
quote:oke, dan zal ie wel opgenomen zijn denk ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit niet meer in zijn auto, hij is vanmiddag afgevoerd, maar ik heb geen idee hoe het ermee is, want buurvrouw is nog niet thuis geweest.
quote:Die van max. 1 minuut vind ik altijd wel leuk. Van die hele korte sfeerimpressies. Dus geen hele crib tours en dergelijke. Kan ook komen omdat ik die net van Gert had gezien en die vond ik ook leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
Noek: Echt Facebook materiaal is het niet, Oscarwaardig ook niet. Alleen leuk voor insiders, en zelfs dan is het de vraag of het echt leuk is.
Aan mij is geen Riefenstahl verloren gegaan, zeg maar.
quote:Gunst meis, wat ben je hier lately toch een perfecte gastvrouwOp zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Toch geen week langer gebleven, Deisyy? Welcome back!
quote:Welkom thuis...Dees..Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hondjes was toch helemaal nog niet uitgerekend om oma te worden?
quote:ThanksOp zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Toch geen week langer gebleven, Deisyy? Welcome back!
quote:Dat is een geruststelling, ik dacht dat jij pas eind november was uitgerekend om weer oma te worden.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Welkom thuis...Dees..
Vandaag uitgerekend, gisteren bijna ziekenhuis . te hoge bloeddruk en teveel eiwit in urine.
Maar vandaag alles weer rustig...
het mag nu wel komen.
quote:And this is where I cry, every night till I fall asleep.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:39 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn echt heel erg dom. Of nutteloos. En veel Cribs in de villa: This is where the magic happens ...
quote:moet je toch eens doen dan Teun, een liter jenever achterover gooien, misschien dat je dan wat gezelliger wordt
quote:Ja, dat interesseert me eigenlijk geen hol. Nou, ga je maar weer fijn druk om mij maken.
quote:Reality bites.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
And this is where I cry, every night till I fall asleep.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je toch eens doen dan Teun, een liter jenever achterover gooien, misschien dat je dan wat gezelliger wordt
quote:Oeh, dat was het zonnetje in huis? Wanneer kan die zelf op vakantie?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:
Thanks![]()
Helaas, de plicht roept weer vanaf maandag, al had ik er zelf nog wel een weekje aan vast kunnen plakken, maar Donald voor zelfs vandaag al. En mijn puber had het na anderhalve dag wel gehad in Frankrijk
quote:Misschien moet Teun beginnen met citroenjeneverOp zaterdag 23 oktober 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je toch eens doen dan Teun, een liter jenever achterover gooien, misschien dat je dan wat gezelliger wordt
quote:
quote:Ja snap ik, de gezelligheid is hier ver te zoekenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey dame weet je dat ik je mis hier
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja snap ik, de gezelligheid is hier ver te zoeken
quote:Mijn kalfje is een draakje gewordenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, dat was het zonnetje in huis? Wanneer kan die zelf op vakantie?
quote:Daarom hou ik van jeOp zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind het hier nog steeds gezellig hoor, al zit ik vaak tegen mezelf te lullen hier, zit ik hier helemaal alleen en in mijn eentje, maar ach ben toch van het padje af en niet goed bij me hoofd
quote:Hai
quote:Echt?!
quote:geloof dat hans hem heeft maar wat ben je toch een lieverd.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef anufri het volgende:
Welkom thuis DeesIk hoop dat je een beetje goed uitgerust bent zodat je
er weer een beetje tegenaan kan...
Heksie???![]()
Heb jij wat aan deze dvd?![]()
Ik heb de verkeerde besteld ik had die van Quentin Tarantino moeten hebben
Inglourious Basterds dus die heb ik zojuist alsnog besteld..![]()
mot je hem hebben of heb je hem al?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DEZE DUS...
The Real Inglorious Bastards
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Nu heb je er dus 3 en ben je officieel een kattenrouwtje
![]()
Hoe dat ineens zo?
Pics please
quote:Een zwarte!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon hem niet weerstaan
quote:Thanks FanOp zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef anufri het volgende:
quote:*adres mailt en geld voor postzegels overmaaktOp zaterdag 23 oktober 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:was gisteren wel weer ff ouderwets genieten en had deze nog geplaatst voor jeOp zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef anufri het volgende:
Heksie???![]()
Heb jij wat aan deze dvd?![]()
Ik heb de verkeerde besteld ik had die van Quentin Tarantino moeten hebben
Inglourious Basterds dus die heb ik zojuist alsnog besteld..![]()
mot je hem hebben of heb je hem al?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DEZE DUS...
The Real Inglorious Bastards
[ link | afbeelding ]
quote:Een zwarteOp zaterdag 23 oktober 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:precies lang genoeg denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks Fan![]()
Ook al was het maar een weekje, ik heb echt het gevoel dat ik er weer even tegenaan kan. En toen ik mijn zus vanmiddag weer zag bedacht ik dat een weekje lang genoeg is.
quote:oie dat is een mooie, en hoe heet het???/Op zaterdag 23 oktober 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oie dat is een mooie, en hoe heet het???/
quote:
quote:De LULOp zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof dat hans hem heeft maar wat ben je toch een lieverd.![]()
quote:Te schattig ook, hij heet Zorro
quote:zal het tegen hem zeggen hahha maar wacht ff dan he want zie hem pas morgen in de middag als hij wakker wordt vraag ik het nog ff aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |