quote:en ondertussen... huilen van blijdschap, beste vriendin opbellen....
quote:Als je dan toch springt, niet teveel lawaai maken...ssst kind slaapt.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef Basboussa het volgende:
Kind slaapt nog (wat zit er in hemelsnaam in haar melk?) maar ik spring zo even van het balkon denk ik....
DEM!
quote:uiteraard!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef Basboussa het volgende:
[..]
en ondertussen... huilen van blijdschap, beste vriendin opbellen....
quote:Heerlijk ! Heb er zin an !Op vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef mikoxx het volgende:
TF, mogguhmijn ogen vallen alweer bijna dicht.....
straks the voice!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
quote:dik half uur, ongeveer, hoezoOp vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Mikoxx, hoe ver is Nieuwleusen bij juliie vandaan ?
quote:Ik ga volgende week vrijdagavond naar het piratenfestijn ( in roze velourse trainingspak, lol ). Dat is in nieuwleusen.
quote:Ja, mijn moeder is opgegroeid in Dalfsen, mijn oom woont daar nog
quote:Mooi man.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is opgegroeid in Dalfsen, mijn oom woont daar nogmet zijn koeien en kinders...
quote:Euh...als de kater niet te groot is.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef mikoxx het volgende:
Ha, en de dag erna kom je dus deze kant op????
quote:Helemaal top.
quote:I'm inOp vrijdag 22 oktober 2010 20:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Euh...als de kater niet te groot is.
Ik wil wel, maar dan het liefst met de meiden.
Tweelingmeet!
quote:En je kan natuurlijk alles meezingen!! Woei!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Helemaal top.
Ik was vorig jaar in het Gelredome..echt fantastisch leuke avond met 35 .000 van mijn beste vrienden.
quote:Ben na de kerstdagen tot en met 1 of 2 januari ook daar in de buurt. Tegen die tijd maar eens een date maken!
quote:Ik kan niet wachten....!! Pien en FloorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ben na de kerstdagen tot en met 1 of 2 januari ook daar in de buurt. Tegen die tijd maar eens een date maken!
quote:HahahaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten....!! Pien en Flooren DE kapiteinpannekoek natuurlijk
![]()
quote:Hij is zooooo lief
quote:Ik heb nooit een idee gehadOp vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef mikoxx het volgende:
En nu heb ik geen idee hoor..... jullie?
quote:Bij mij?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik was vanmiddag nog langs gereden, maar je mannen waren niet thuis.
quote:Ik drink gewoon als ik daar zin in heb.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat gaan jullie snel, maar k kan niet meepraten. zit andere dingen te kijken.
zit heerlijk aan mn wijntjevoordeel van geen bv meer, hoef niet na te denken over wanneer drinken
quote:Tennis kan ik misschien wel winnen.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
Oef... je zou maar tegen Ben moeten zeg....
quote:Sonnetje gaat dronken worden, hi ha ho....!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
deed ik ook wel, maar nu zou ik de hele fles op kunnen drinken als ik wil
(heb al tegen R gezegd dat hij eruit mag vannachtnog een voordeel
)
quote:Of een spinning-battle?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Tennis kan ik misschien wel winnen.
quote:Die freefight tegenstander had er anders weinig moeite mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
quote:1 tik op z`n neus en hij is nergens meer johOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
quote:Ja, das wel weer zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
deed ik ook wel, maar nu zou ik de hele fles op kunnen drinken als ik wil
(heb al tegen R gezegd dat hij eruit mag vannachtnog een voordeel
)
quote:Supertof!!
quote:4eOp vrijdag 22 oktober 2010 21:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, das wel weer zo.
Maar jij zit nu dus aan je 3e fles van vanavond?
quote:Lekker! En dan zo lekker dronken sexen!
quote:echt welOp vrijdag 22 oktober 2010 22:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker! En dan zo lekker dronken sexen!
quote:Lekker dan.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net twee opgeschoten jongeren verjaagd toen ik in de tuin stond te roken. En gisteren stond de buurman hier aan de deur dat er mensen bij hem binnen waren geweest omdat hij was vergeten de deur af te sluiten. Lekker, de achterbuurt heeft onze gezamelijke achterom ontdekt.
quote:Of een harde snurkerOp vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
echt wel
een dronken vrouw is een engel in bed, zeggen ze toch
quote:Ik zag net dat de andere mensen een hek in hun "poortje" hebben. Ik ga maandag gelijke ff bellen met de woningbouw hoe ze daaraan gekomen zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Getver K_i_mff een lampje met bewegingssensor scoren? En dan gelijk zo'n vette bouwlamp.
quote:Wat ben jij dan blond, met een negerdame als mama!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik ging vandaag boodschappen doen en de kassadame vond dat ik teveel was afgevallen. Ik moest maar wat meer eten en m'n moeder ook (collega van m'n mam). Dat is wel een leuk compliment, maar volgens mij vinden dikke negerdames al snel dat je meer moet eten
quote:Ja, mijn mama werkt in een supermarkt. Dus de negerdame is haar collega en die kent mij ook al vanaf m'n 15e.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ben jij dan blond, met een negerdame als mama!
Wist de kassa-mevrouw trouwens wel dat je zwanger en bevallen was?
quote:Ah ok, ik vatte hem even anders op.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, mijn mama werkt in een supermarkt. Dus de negerdame is haar collega en die kent mij ook al vanaf m'n 15e.
quote:R ookOp vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Dronken of niet, snurken doet m. toch wel.
quote:wat zij zegt.?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
dat is mooi klote dan.Waarom nog naar de 10.000e? als je eigenlijk al klaar bent?
quote:hihi cheers dan maar!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja gezelligVoelt toch net iets minder AA waardig ofzo.
quote:Omdat die te duur is. Dus we moeten met iets vergelijkbaars voor minder komen om te onderhandelen over de prijsOp vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
dat is mooi klote dan.Waarom nog naar de 10.000e? als je eigenlijk al klaar bent?
quote:ben je hier in de buurt al wezen shoppen? Het schijnt dat alles goedkoper is hier....
quote:We moeten nog naar Duitsland. Maar dat vind ik eigenlijk helemaal een opgaveOp vrijdag 22 oktober 2010 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben je hier in de buurt al wezen shoppen? Het schijnt dat alles goedkoper is hier....
quote:Laat dat goede maar weg
quote:keukencentrum Tiel! Scheelde bij mijn zus iets van 3000 euro voor dezelfde keuken.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat die te duur is. Dus we moeten met iets vergelijkbaars voor minder komen om te onderhandelen over de prijs.
quote:Ja het was geweldig!! We hebben lekker gek staan doen. En dan zijn er altijd mensen die je dan heel raar aan gaan staan kijken of er zijn mensen die de hele avond alleen maar stil blijven staan.Op zaterdag 23 oktober 2010 08:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Morning !
3,5 is niet veel, inderdaad.
Leuk gehad ?
quote:edit wil niet op mijn telefoon. Gasstel is een understatement trouwens.Op zaterdag 23 oktober 2010 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Http://www.keukencentrumtiel.nl
En het.zijn echt geen gribus-keukens trouwens. Mijn zus heeft een keuken met Boretti gasstel oa.
quote:. Hmm dat stuk heb ik dan gemistOp vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
ja cheers! ik moet nog ff gniffelen over mijn jongens hoor.Briljant commentaar vanaf de bank.
Bij de Voice zei een dan de zangeressen: ik wíl het gewoon heel graag. Bas heel droog: ik wil ook wel eens iets heel graag. Dat je jezelf ff gauw terughoort.En Daan die zich hardop zit af te vragen wie dat nou eigenlijk mooi vindt, van die getekende wenkbrauwen halverwege je voorhoofd.
![]()
Het wordt nog elke keer weer leuker vind ik.
quote:Top!Op zaterdag 23 oktober 2010 08:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja het was geweldig!! We hebben lekker gek staan doen. En dan zijn er altijd mensen die je dan heel raar aan gaan staan kijken of er zijn mensen die de hele avond alleen maar stil blijven staan.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 09:50 schreef Saffier het volgende:
Zelfs door de telefoon kon je de geweldige sfeer voelen
quote:Ik vond het een leuke filmOp zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben trouwens voor de derde keer The Hangover aan het kijken. Ben benieuwd of ik hem nu eens af kan maken.
quote:Jaaaaa? Ja.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef Vicky het volgende:
Oxy, liep jij vanmiddag met je ouders in de boogaard?
quote:WowOp zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef k_i_m het volgende:
W00t!!!!! We hebben een keuken gekocht vanmiddag! Een hele mooie van de Bruynzeel, met alles erin wat we wilden en binnen het budget.
quote:Heb ik nog even niet, want niet thuis en geen pc enzo, maar we zijn er echt wel mee gematst denk ik (voor zover dat dan mogelijk is natuurlijk) en we hebben nu een koffiezetapparaat erin en een Boretti kookapparaatOp zaterdag 23 oktober 2010 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:wihaaaaa!!
Pics or it didn't happen
quote:Whoohooooo!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef k_i_m het volgende:
W00t!!!!! We hebben een keuken gekocht vanmiddag! Een hele mooie van de Bruynzeel, met alles erin wat we wilden en binnen het budget.
quote:Je kwam volgens mij net uit DIDI, of uit die winkel ernaast.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:07 schreef Oxymoron het volgende:
Ik hoop dat je niet de mega- tantrum van mij hebt gezien bij de DIDI
quote:hoe tof is dat!Op zaterdag 23 oktober 2010 18:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb ik nog even niet, want niet thuis en geen pc enzo, maar we zijn er echt wel mee gematst denk ik (voor zover dat dan mogelijk is natuurlijk) en we hebben nu een koffiezetapparaat erin en een Boretti kookapparaat
quote:Hout met een wit composiet blad, echt heul andersOp zaterdag 23 oktober 2010 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe tof is dat!kleur? alles blij en goed!! Jeuj!
En niet naar Duitsland
en weer iets afstrepen van je lijstje
en gewoon jeuj!
quote:Oh leuk compliment!Op zaterdag 23 oktober 2010 18:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Je kwam volgens mij net uit DIDI, of uit die winkel ernaast.
Maar wow meid, wat zag jij er supergoed uit! Je haar is gaaf en je bril is leuk!
quote:Nee, we doen een rand van hetzelfde spul als het blad. Wel Rvs plinten en keukenapparatuur.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
oh!! mooi!!! helemaal zo? dus ook met die RVS achterpanelen?
quote:Da;s wijs denk ik. RVS is euh, vlekgevoelig.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, we doen een rand van hetzelfde spul als het blad. Wel Rvs plinten en keukenapparatuur.
quote:Voor nu, oud en nieuw periode...... ik ben al wat aan t surfen, maar mén ze drukken er in die periode zo 300 bij op voor een week of lang weekend
quote:had je een paar dagen eerder mee moeten komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef mikoxx het volgende:
De mevrouw in de keukenzaak vertelde ons dat je rvs prima schoon kan maken met snoetenpoetsers! Heb t nog niet geprobeerd, maar t is toch zeker het proberen waard. Ik vind t spul van hg voor rvs trouwens waardeloos. Wat wél goed werkt is een sopje van vloeibare zeep. Afnemen en daarna droogwrijven, prima![]()
Iemand tips voor een leuk bungalowpark (lees: met leuk zwembad, enigszins kindvriendelijk) in NL? Zijn een beetje aan t orienteren
quote:Kan ze het nou nog niet alleen?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:41 schreef k_i_m het volgende:
Daar ben ik weer! Ik moest opruimen bij mijn moeder.
quote:Ik heb even 30 jaar in een rol vuilniszakken geproptOp zaterdag 23 oktober 2010 23:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kan ze het nou nog niet alleen?
quote:Dat doe ik ook wel eens, valt alleen onder kinky ipv opruimenOp zondag 24 oktober 2010 00:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb even 30 jaar in een rol vuilniszakken gepropt.
quote:Hier geen baby aan de borst, wel 2 meiden die net wakker zijn (!!!!!), vent slaapt, kat buiten.Op zondag 24 oktober 2010 08:07 schreef Saffier het volgende:
Mogguh
Baby aan de borst en de mannen slapen nog![]()
Wat een rust
Hebben we nog léuke plannen voor vandaag? Ik een verjaardag waar ik geen zin in heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Mooi zo!Op zondag 24 oktober 2010 10:38 schreef Saffier het volgende:
Wordt zo idd geregeld BE. Ik moet die tijd ook gewoon némen
Lekker Nijna!
quote:Hebben ze die ook in maat 23?Op zondag 24 oktober 2010 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Goedzo Saffier! Geniet ervaneven bijtanken.
En BE wat héérlijk!
B. schopt mij ook regelmatig een uurtje naar bed, zo lekker![]()
Ik kreeg vannacht een smsje van B. wat Amélie's schoenmaat is, hij heeft nep-uggs gekochtik ben benieuwd haha
quote:geen idee, zal het hem vanmiddag vragen, als t goed is spreek ik hem dan even op skype.Op zondag 24 oktober 2010 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in maat 23?![]()
quote:voetje opmeten, omtrekje maken op papier, als ze staat en dat opmetenOp zondag 24 oktober 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee, zal het hem vanmiddag vragen, als t goed is spreek ik hem dan even op skype.
ik heb trouwens geen idee hoe die maten vallen, sommige merken komen totaal niet overeen heb ik begrepen? Havaianas bijv. valt groter of kleiner dan wat erop staat geloof ik, hoop dat dat met die uggs niet zo is...
quote:gaan ze verhuizen ofzo?Op zondag 24 oktober 2010 11:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat ik vandaag weer allemaal weg ga gooien bij mijn ouders.
quote:Waar? Wat? Ja, reptielen, maar waar is die beurs?Op zondag 24 oktober 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Man en 2 kinderen zijn naar een reptielenbeurs, kind 2.0 ligt te pitten... ff rust!
quote:Spijkenisse... Daar is een beurs met sieraden en er was een reptielen gebeuren. Reptilica?Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Waar? Wat? Ja, reptielen, maar waar is die beurs?
God, jammer dat ik niet zo flexiebel ben, maar ik wist niets van die beurs.
quote:Een gat verder dus. jammer dat ik het niet eerder wist anders was ik er met Tobias naartoe gegaan.Op zondag 24 oktober 2010 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Spijkenisse... Daar is een beurs met sieraden en er was een reptielen gebeuren. Reptilica?
quote:Na 30 jaar sparen is er geen ruimte meer om wat te bewaren
quote:Balen...Op zondag 24 oktober 2010 14:26 schreef huuphuup het volgende:
saffier/tico sorry je mag max 3 paar nepschoenen invoeren blijkbaar, hij heeft al 2 paar gekocht en had het erover dat ie nog verder wilde kijken.
quote:volgens douane.nl 3 paar schoenen. Hij is er tot nu toe iedere keer dat ie vloog uitgepikt om zn koffer open te makenOp zondag 24 oktober 2010 14:31 schreef Saffier het volgende:
Ja klopt Huup, max 3 (of was het nou 2??) nep-items invoeren
quote:na de foto gelijk weer elkaars harses inslaan?Op zondag 24 oktober 2010 15:32 schreef moussy het volgende:
oeh nep, kiek us hoe nep lief ze kúnnen zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
na de foto gelijk weer elkaars harses inslaan?
quote:HahaOp zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef Sugarsnap het volgende:
Vriend kwam heel vrolijk thuis uit het stadion. Heeft een heerlijke wedstrijd gezien
quote:oh ik kan het me helemaal voorstellen!Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:Ik zit babykleertjes uit te zoeken. Wat kan weg naar het goede doel, wat kan verkocht en wat moet nog bewaard blijven.
Nooit gedacht dat het me zo moeilijk zou vallen.![]()
*slik*
quote:o, dat moet ik ook doenOp zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit babykleertjes uit te zoeken. Wat kan weg naar het goede doel, wat kan verkocht en wat moet nog bewaard blijven.
*slik*
quote:zou ik ook moeten doen maar ik wacht nog wel ffOp zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:Ik zit babykleertjes uit te zoeken. Wat kan weg naar het goede doel, wat kan verkocht en wat moet nog bewaard blijven.
*slik*
quote:t/m maat 68 heb ik hier gewoon op zolder gezet, naast mn eigen babykleding t/m mt 68Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:Ik zit babykleertjes uit te zoeken. Wat kan weg naar het goede doel, wat kan verkocht en wat moet nog bewaard blijven.
*slik*
quote:Hey, jij hier?Op zondag 24 oktober 2010 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Ow, iets bewaren kan best leuk zijn. Senna heeft nu een jasje aan dat ik ook aangehad heb, en dat staat schattig! Maar geen hele garderobe matuurlijk
Trix, had je je lenzen in het verkeerde ooggeen wonder dat je wazig zag
quote:En dan krijg je een meisje....Op zondag 24 oktober 2010 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, en qua kleertjes heb ik me al meermaals geprobeerd ertoe te zetten eens flink te ruimen, maar bij zo ongeveer elk kledingstukje weet ik wel een reden te bedenken waarom juist dát bewaard moet worden. Enfin, we gokken maar op de komst van een tweede, ooit nog eens
quote:???Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
zou ik ook moeten doen maar ik wacht nog wel ff
quote:Ik heb mijn zoon toch maar niet in al dat snoezige rose spul gehesen.Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja nou!
Die kan ook best ACDC-shirtjes aan hoor!![]()
quote:Ja maar... over 5 jaar ben ik *fluister* 40 *fluister*, plus dat ik eigenlijk tegen die tijd toch eindelijk wel hoop de overstap naar de uitvaart te maken.Op zondag 24 oktober 2010 20:44 schreef Groofsken het volgende:
BE, over vijf jaar is juist leuk. Net als bij Lily, twee grote mooie stoere mannen met ee klein prinsesje erbij.
quote:Ik heb mijn tekenschriftjes nog van de basisschool. In één schrift staan serieus alleen maar prinsessen (een heel specifiek soort ook nog) en één BA (?) van The A-teamOp zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef Nijna het volgende:
[..]
???
Ik moet ook nodig aan het opruimen, heb hier beneden eea staan. Verkopen schiet niet zo op. Ik ga kijken of er nog wat tussen zit voor vrienden van ons en ik denk dat ik de rest maar naar de kringloop ga brengen...
Net als mn positiekleding, voor zover dat er nog fatsoenlijk uitziet.
Voor de meiden heb ik allebei een doos met eerste pakje en nog een paar spulletjes. Maar de rest... ik kan alles wel bewaren, maar dan staat de zolder straks vol en wat doe je ermee... niks.
Kreeg laatst van mijn moeder ook een doos met kleertjes van vroeger, best grappig hoor, maar om nou te zeggen dat ik er iets mee doe... neuh.
En zo ook met allemaal schriftjes enzo van de basisschool, wat moet ik ermee... dus daar moet ik ook eens flink aan het uitzoeken of het gewoon gedachtenloos wegkieperen... scheelt een hoop tijd
quote:Ik dacht dus ook dat ik er niet echt waarde aan zou hechten, dat ik alleen bewaarde voor de volgende... maar nu bekruipt me dat gevoel van 'stel nou' en 'nooit meer'.Op zondag 24 oktober 2010 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb van Jen haar eerste pakje en een paar truitjes voor de pop.
Van leyla heb ik haar eerste pakje en verder heeft ze die zelfde truitjes aangehad.
De rest heb ik alweer weggedaan.
Ik hecht geen waarde aan dat soort dingen.
quote:Maar die vijf jaar die zijn eerder om dan je denkt. Als over drie jaar je jongste naar school gaat dan is het al zover, en dan ben jij nog lang geen fluister 40 fluisterOp zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar... over 5 jaar ben ik *fluister* 40 *fluister*, plus dat ik eigenlijk tegen die tijd toch eindelijk wel hoop de overstap naar de uitvaart te maken.![]()
Dus... Maar goed, zeg nooit nooit, ik weet niet hoe ik er dan tegenover sta.
quote:Oi!
quote:Sommigen dan heOp zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi!
Wat erg he? Of nou ja, niet erg, maar jemig hey... dan ben je toch echt al wel heel erg volwassen enzo...
quote:heel herkenbaar!Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat ik er niet echt waarde aan zou hechten, dat ik alleen bewaarde voor de volgende... maar nu bekruipt me dat gevoel van 'stel nou' en 'nooit meer'.
Godzijdank is F. het er mee eens dat we de hangwieg nog maar even niet weg moeten doen... Van het idee alleen al krijg ik een knoop in mijn maag.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |