quote:Of een harde snurkerOp vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
echt wel
een dronken vrouw is een engel in bed, zeggen ze toch
quote:Ik zag net dat de andere mensen een hek in hun "poortje" hebben. Ik ga maandag gelijke ff bellen met de woningbouw hoe ze daaraan gekomen zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Getver K_i_mff een lampje met bewegingssensor scoren? En dan gelijk zo'n vette bouwlamp.
quote:Wat ben jij dan blond, met een negerdame als mama!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik ging vandaag boodschappen doen en de kassadame vond dat ik teveel was afgevallen. Ik moest maar wat meer eten en m'n moeder ook (collega van m'n mam). Dat is wel een leuk compliment, maar volgens mij vinden dikke negerdames al snel dat je meer moet eten
quote:Ja, mijn mama werkt in een supermarkt. Dus de negerdame is haar collega en die kent mij ook al vanaf m'n 15e.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ben jij dan blond, met een negerdame als mama!
Wist de kassa-mevrouw trouwens wel dat je zwanger en bevallen was?
quote:Ah ok, ik vatte hem even anders op.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, mijn mama werkt in een supermarkt. Dus de negerdame is haar collega en die kent mij ook al vanaf m'n 15e.
quote:R ookOp vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Dronken of niet, snurken doet m. toch wel.
quote:wat zij zegt.?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
dat is mooi klote dan.Waarom nog naar de 10.000e? als je eigenlijk al klaar bent?
quote:hihi cheers dan maar!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja gezelligVoelt toch net iets minder AA waardig ofzo.
quote:Omdat die te duur is. Dus we moeten met iets vergelijkbaars voor minder komen om te onderhandelen over de prijsOp vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
dat is mooi klote dan.Waarom nog naar de 10.000e? als je eigenlijk al klaar bent?
quote:ben je hier in de buurt al wezen shoppen? Het schijnt dat alles goedkoper is hier....
quote:We moeten nog naar Duitsland. Maar dat vind ik eigenlijk helemaal een opgaveOp vrijdag 22 oktober 2010 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben je hier in de buurt al wezen shoppen? Het schijnt dat alles goedkoper is hier....
quote:Laat dat goede maar weg
quote:keukencentrum Tiel! Scheelde bij mijn zus iets van 3000 euro voor dezelfde keuken.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat die te duur is. Dus we moeten met iets vergelijkbaars voor minder komen om te onderhandelen over de prijs.
quote:Ja het was geweldig!! We hebben lekker gek staan doen. En dan zijn er altijd mensen die je dan heel raar aan gaan staan kijken of er zijn mensen die de hele avond alleen maar stil blijven staan.Op zaterdag 23 oktober 2010 08:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Morning !
3,5 is niet veel, inderdaad.
Leuk gehad ?
quote:edit wil niet op mijn telefoon. Gasstel is een understatement trouwens.Op zaterdag 23 oktober 2010 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Http://www.keukencentrumtiel.nl
En het.zijn echt geen gribus-keukens trouwens. Mijn zus heeft een keuken met Boretti gasstel oa.
quote:. Hmm dat stuk heb ik dan gemistOp vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
ja cheers! ik moet nog ff gniffelen over mijn jongens hoor.Briljant commentaar vanaf de bank.
Bij de Voice zei een dan de zangeressen: ik wíl het gewoon heel graag. Bas heel droog: ik wil ook wel eens iets heel graag. Dat je jezelf ff gauw terughoort.En Daan die zich hardop zit af te vragen wie dat nou eigenlijk mooi vindt, van die getekende wenkbrauwen halverwege je voorhoofd.
![]()
Het wordt nog elke keer weer leuker vind ik.
quote:Top!Op zaterdag 23 oktober 2010 08:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja het was geweldig!! We hebben lekker gek staan doen. En dan zijn er altijd mensen die je dan heel raar aan gaan staan kijken of er zijn mensen die de hele avond alleen maar stil blijven staan.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 09:50 schreef Saffier het volgende:
Zelfs door de telefoon kon je de geweldige sfeer voelen
quote:Ik vond het een leuke filmOp zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben trouwens voor de derde keer The Hangover aan het kijken. Ben benieuwd of ik hem nu eens af kan maken.
quote:Jaaaaa? Ja.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef Vicky het volgende:
Oxy, liep jij vanmiddag met je ouders in de boogaard?
quote:WowOp zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef k_i_m het volgende:
W00t!!!!! We hebben een keuken gekocht vanmiddag! Een hele mooie van de Bruynzeel, met alles erin wat we wilden en binnen het budget.
quote:Heb ik nog even niet, want niet thuis en geen pc enzo, maar we zijn er echt wel mee gematst denk ik (voor zover dat dan mogelijk is natuurlijk) en we hebben nu een koffiezetapparaat erin en een Boretti kookapparaatOp zaterdag 23 oktober 2010 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:wihaaaaa!!
Pics or it didn't happen
quote:Whoohooooo!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef k_i_m het volgende:
W00t!!!!! We hebben een keuken gekocht vanmiddag! Een hele mooie van de Bruynzeel, met alles erin wat we wilden en binnen het budget.
quote:Je kwam volgens mij net uit DIDI, of uit die winkel ernaast.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:07 schreef Oxymoron het volgende:
Ik hoop dat je niet de mega- tantrum van mij hebt gezien bij de DIDI
quote:hoe tof is dat!Op zaterdag 23 oktober 2010 18:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb ik nog even niet, want niet thuis en geen pc enzo, maar we zijn er echt wel mee gematst denk ik (voor zover dat dan mogelijk is natuurlijk) en we hebben nu een koffiezetapparaat erin en een Boretti kookapparaat
quote:Hout met een wit composiet blad, echt heul andersOp zaterdag 23 oktober 2010 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe tof is dat!kleur? alles blij en goed!! Jeuj!
En niet naar Duitsland
en weer iets afstrepen van je lijstje
en gewoon jeuj!
quote:Oh leuk compliment!Op zaterdag 23 oktober 2010 18:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Je kwam volgens mij net uit DIDI, of uit die winkel ernaast.
Maar wow meid, wat zag jij er supergoed uit! Je haar is gaaf en je bril is leuk!
quote:Nee, we doen een rand van hetzelfde spul als het blad. Wel Rvs plinten en keukenapparatuur.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
oh!! mooi!!! helemaal zo? dus ook met die RVS achterpanelen?
quote:Da;s wijs denk ik. RVS is euh, vlekgevoelig.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, we doen een rand van hetzelfde spul als het blad. Wel Rvs plinten en keukenapparatuur.
quote:Voor nu, oud en nieuw periode...... ik ben al wat aan t surfen, maar mén ze drukken er in die periode zo 300 bij op voor een week of lang weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |