quote:Omdat die te duur is. Dus we moeten met iets vergelijkbaars voor minder komen om te onderhandelen over de prijsOp vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
dat is mooi klote dan.Waarom nog naar de 10.000e? als je eigenlijk al klaar bent?
quote:ben je hier in de buurt al wezen shoppen? Het schijnt dat alles goedkoper is hier....
quote:We moeten nog naar Duitsland. Maar dat vind ik eigenlijk helemaal een opgaveOp vrijdag 22 oktober 2010 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben je hier in de buurt al wezen shoppen? Het schijnt dat alles goedkoper is hier....
quote:Laat dat goede maar weg
quote:keukencentrum Tiel! Scheelde bij mijn zus iets van 3000 euro voor dezelfde keuken.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat die te duur is. Dus we moeten met iets vergelijkbaars voor minder komen om te onderhandelen over de prijs.
quote:Ja het was geweldig!! We hebben lekker gek staan doen. En dan zijn er altijd mensen die je dan heel raar aan gaan staan kijken of er zijn mensen die de hele avond alleen maar stil blijven staan.Op zaterdag 23 oktober 2010 08:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Morning !
3,5 is niet veel, inderdaad.
Leuk gehad ?
quote:edit wil niet op mijn telefoon. Gasstel is een understatement trouwens.Op zaterdag 23 oktober 2010 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Http://www.keukencentrumtiel.nl
En het.zijn echt geen gribus-keukens trouwens. Mijn zus heeft een keuken met Boretti gasstel oa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |