quote:Hier geen baby aan de borst, wel 2 meiden die net wakker zijn (!!!!!), vent slaapt, kat buiten.Op zondag 24 oktober 2010 08:07 schreef Saffier het volgende:
Mogguh
Baby aan de borst en de mannen slapen nog![]()
Wat een rust
Hebben we nog léuke plannen voor vandaag? Ik een verjaardag waar ik geen zin in heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Mooi zo!Op zondag 24 oktober 2010 10:38 schreef Saffier het volgende:
Wordt zo idd geregeld BE. Ik moet die tijd ook gewoon némen
Lekker Nijna!
quote:Hebben ze die ook in maat 23?Op zondag 24 oktober 2010 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Goedzo Saffier! Geniet ervaneven bijtanken.
En BE wat héérlijk!
B. schopt mij ook regelmatig een uurtje naar bed, zo lekker![]()
Ik kreeg vannacht een smsje van B. wat Amélie's schoenmaat is, hij heeft nep-uggs gekochtik ben benieuwd haha
quote:geen idee, zal het hem vanmiddag vragen, als t goed is spreek ik hem dan even op skype.Op zondag 24 oktober 2010 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in maat 23?![]()
quote:voetje opmeten, omtrekje maken op papier, als ze staat en dat opmetenOp zondag 24 oktober 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee, zal het hem vanmiddag vragen, als t goed is spreek ik hem dan even op skype.
ik heb trouwens geen idee hoe die maten vallen, sommige merken komen totaal niet overeen heb ik begrepen? Havaianas bijv. valt groter of kleiner dan wat erop staat geloof ik, hoop dat dat met die uggs niet zo is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |