quote:Ja ik rijd al een jaar lang heen en weer elke dag. Maar ik merk dat het me echt veel energie kost.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga je dan elke dag de afsluitdijk over?
quote:Ja, maar die 50k meer krijg je niet rond, dus...?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef j.t het volgende:
[..]
Niks, zolang je huurt ofzo. Maar waar ik wil gaan wonen in NH heb je een bepaald gebied met koop appartementen. En daar staan er zo veel van te koop. Dat je er volgens mij nooit vanaf komt, zonder verlies te draaien.
Plus, die appartementen staan ook voor rond de 100d te koop. En dat vind ik belachelijk terwijl je voor 50d meer een vet (rijtjes)huis met grote tuin kan kopen in dat gebied.
quote:Ik zeg ook niet dat ik de waarheid spreek hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt een carrieremove op de huizenmarkt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjonge hee, zitten wij even verkeerd in ons gekochte appartement.
quote:maar je werkt maar 3 dagen in de week? Kun je proberen om werk t evinden voor die andere 2 dagen? zodat jullie het financieel wat ruimer krijgen?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef j.t het volgende:
[..]
Ja ik rijd al een jaar lang heen en weer elke dag. Maar ik merk dat het me echt veel energie kost.
quote:Jawel, je bouwt vermogen op.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de waarheid spreek hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt een carrieremove op de huizenmarkt.
quote:Ja, veel reizen voor werk kost idd bakken energie. Daarom zit ik er ook aan te denken om als ik terug ben op zoek te gaan naar een bijbaantje dichterbij! Nieuwe uitdaging enzo!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef j.t het volgende:
[..]
Ja ik rijd al een jaar lang heen en weer elke dag. Maar ik merk dat het me echt veel energie kost.
quote:Nee, maar daar hebben we dus nog een jaar de tijd voor. Zodra meneer werkt na zn studie, komt het allemaal wel goed. Dat denk ik echt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar die 50k meer krijg je niet rond, dus...?
quote:hee kom, je bent wel heel hard tegen jt, vind ik. Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties en op sommige plekken een huis aanlokkelijker is dan een appartement. Dat hoeft niet op jou te slaan!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjonge hee, zitten wij even verkeerd in ons gekochte appartement.
quote:Ik denk dat je een wat beperkt beeld hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de waarheid spreek hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt een carrieremove op de huizenmarkt.
quote:Je kan hardly van een 'move' spreken als het je eerste koop'huis' is. Maar goed, ons appartement staat ook niet in NH. Voor het bedrag dat wij hiervoor betaald hebben, kopen we in Friesland een vrijstaand huis. Maar ja. Daar willen wij weer niet wonenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:
[..]
quote:nee, jij woont in engeland!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kweenie. Ik woon in een koopappartementje in NH en volgens mij gingen die allemaal best rap, vooral de goedkopere.
Veel grote rijtjeshuizen voor een vergelijkbaar bedrag heb ik niet gezien, behalve als er grote nadelen aan zaten.
En ikons appartementje!
quote:Bedenk wel dat bij een eigen huis ook al het onderhoud voor eigen rekening is, en dat dat bij goedkope huizen nou juist het punt is dat het huis goedkoop maakt. Met een appartement kun je mazzel hebben met een goede vereniging van eigenaren die er voor hebben gezorgd dat de onderhoudstoestand goed is.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Nee, maar daar hebben we dus nog een jaar de tijd voor. Zodra meneer werkt na zn studie, komt het allemaal wel goed. Dat denk ik echt.
quote:Ik heb de afgelopen 2 maanden extra gewerkt op de donderdagmiddag. En ik zou het niet erg vinden om meer te werken, maar dan wel op mijn eigen school. Heb in mijn tijd als invaller gemerkt, dat verschillende klassen draaien ook heul veul energie vergt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar je werkt maar 3 dagen in de week? Kun je proberen om werk t evinden voor die andere 2 dagen? zodat jullie het financieel wat ruimer krijgen?
quote:Ik weet, maar ik hoef me gelukkig de komende tijd niet erg te gaan verdiepen in koophuizen en zulks. Dat gaat toch niet lukkenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bedenk wel dat bij een eigen huis ook al het onderhoud voor eigen rekening is, en dat dat bij goedkope huizen nou juist het punt is dat het huis goedkoop maakt. Met een appartement kun je mazzel hebben met een goede vereniging van eigenaren die er voor hebben gezorgd dat de onderhoudstoestand goed is.
quote:Als je het later niet kwijt komt zal het ook wel niet meer waard worden, of bedoel je dat niet?
quote:'t Was ook niet hard bedoeld Nynke, maar ik vind het jammer van het vooroordeel over appartementenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hee kom, je bent wel heel hard tegen jt, vind ik. Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties en op sommige plekken een huis aanlokkelijker is dan een appartement. Dat hoeft niet op jou te slaan!
quote:Nee ik heb alleen nooit problemen gehad in die area dus het was even verassendOp vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM: eensch!Twee hete brunettes die gekke dansjes doen, imagine de verwarring!
![]()
![]()
Shinyface:*los knuffels* is kut als je je zo voelt, maar laat het niet afhangen van 1 kledingstuk he! Vaak genoeg dat topjes/jurkjes niet gemaakt zijn voor teh boobs. Dan maar een topje eronder, problem solved! En je bent voor zover ik weet heul niet vies
![]()
for teh purty shiny.
quote:Jamaar das maar heel eventjes!
quote:Omdat meneer nog 2-3 dagen hier in Friesland moet zitten. Dus hoe komt hij hier als ik mijn auto al gebruik voor mijn werk?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik de argumenten van jt allemaal niet echt steekhoudend (maar goed, dat is mijn mening he, niet de waarheid). Wat is de echte reden waarom je niet tijdelijk op zoek wilt naar een huurwoning in de noordkop? Dan kan vriendje ook een (bij)baan vinden, jij kan meer werken en jullie gaan er waarschijnlijk financieel op vooruit, waardoor een tweede auto er ook in zit. En het is makkelijker zoeken naar een leuk koophuis als je al in de regio woont.
quote:En jij met OV, in plaats van hij?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat meneer nog 2-3 dagen hier in Friesland moet zitten. Dus hoe komt hij hier als ik mijn auto al gebruik voor mijn werk?
Openbaar vervoer is mega duur. Hij heeft dan in totaal op een enkele reis nodig:
bus naar DH > 2,50
bus naar DO > 2,50
bus naar Lwd > 11
bus naar Dr > 5
===================
tot 21 euro x retour = 42 per dag.
Ook niet echt te doen
quote:Ja, oh zusterlief?
quote:In mijn werkdorp komt geen OVOp vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En jij met OV, in plaats van hij?
quote:Ook geen bushalte in de buurt waar je een fiets kan neergooien ofzo?
quote:Jij op een scooter naar je werk als het redelijk in de buurt is? Paar vrienden van me hebben zo'n ding en vergeleken met een auto kost het geen drol aan benzine en onderhoud.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat meneer nog 2-3 dagen hier in Friesland moet zitten. Dus hoe komt hij hier als ik mijn auto al gebruik voor mijn werk?
quote:Carpoolen? Brom/Scoot?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook geen bushalte in de buurt waar je een fiets kan neergooien ofzo?
quote:Nee, maar wel vanaf een naburig (bus)station o.i.d.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Goodbye het volgende:
Met de scooter over de Afsluitdijk lijkt me nou ook weer niet zo'n puik plan
quote:Ah nee das niet handig.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Goodbye het volgende:
quote:Heb je meteen al je T's binnen!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je meteen al je T's binnen!
quote:T's ?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je meteen al je T's binnen!
quote:Op 5 km afstand ofzo. Maar ja, we hebben geen eens geld om te verhuizen, want verhuizen is ook geld. Dus het is sowieso geen optieOp vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook geen bushalte in de buurt waar je een fiets kan neergooien ofzo?
quote:Zou jij een scooter daar 's nachts laten staan? Volgens mij heb je in die regio niet eens een 'echt' busstation.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, maar wel vanaf een naburig (bus)station o.i.d.
quote:Mais oui, mademoiselle! Je hoeft er dan niet eens je stuur voor los te laten om het te pakken
quote:Dat bestaat daar wel, Breezanddijk heet dat. Een caravan parkjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of óp de Afsluitdijk gaan wonen. Caravan neerzetten ofzo
.
quote:Ja, een scooter zo naast een bushalte lijkt me niet alles!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou jij een scooter daar 's nachts laten staan? Volgens mij heb je in die regio niet eens een 'echt' busstation.
Verhuizen lijkt me nog steeds de beste optie, dus
quote:Nou, problem solvedOp vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat bestaat daar wel, Breezanddijk heet dat. Een caravan parkje
quote:Ik las Breezah-dijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat bestaat daar wel, Breezanddijk heet dat. Een caravan parkje
quote:Ja, en als je je vuilnis buitenzet is het 'trailer trash'Op vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik las Breezah-dijk!![]()
Caravans zijn wel makkelijker te kopen dan appartementen of huisjes!![]()
Oei ik moet zo maar gaan slapen, ik word megaflauw![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en als je je vuilnis buitenzet is het 'trailer trash'![]()
quote:Harharhar!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en als je je vuilnis buitenzet is het 'trailer trash'![]()
quote:Jouw appartement vind ik meer een huis dan een appartement eigenlijk. Want jullie hebben zelfs een tuin! Appartementen zijn vaak op een hogere verdieping, als je ze in Amsterdam zoekt tenminste. Ik zou de tuin wel missenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kweenie. Ik woon in een koopappartementje in NH en volgens mij gingen die allemaal best rap, vooral de goedkopere.
Veel grote rijtjeshuizen voor een vergelijkbaar bedrag heb ik niet gezien, behalve als er grote nadelen aan zaten.
En ikons appartementje!
quote:Dat is waar, we noemen het gewoon een minihuis!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:03 schreef Chicolate het volgende:
Wat rot jt![]()
[..]
Jouw appartement vind ik meer een huis dan een appartement eigenlijk. Want jullie hebben zelfs een tuin! Appartementen zijn vaak op een hogere verdieping, als je ze in Amsterdam zoekt tenminste. Ik zou de tuin wel missen.
quote:Bikkel jij!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
tss..ik heb een kamer waarin ik slaap, leef en kook. En een badkamer van 2m2.
quote:Het was toch gewoon de mening van Jt? ze zegt alleen dat zij liever in 1x in een huis gaan zitten, dan nu in een appartement, wat wellicht moeilijk is kwijt te raken daar, das dan toch verder helemaal geen oordeel over jullie appartement?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Was ook niet hard bedoeld Nynke, maar ik vind het jammer van het vooroordeel over appartementen. Ik zou ook het liefst in een vrijstaand huis met uitzicht over de Reeuwijkse plassen wonen, maar ja, dat kan ik niet betalen. Wat Duuf zegt, het zijn niet allemaal flutwoningen uit '55
.
quote:Maar wel inOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
quote:*boks* Hoeveel m2 heb je?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef j.t het volgende:
ik woon atm in een flat.
- ruime woonkamer2227 m2
- slaapkamer 12 m2
-sllaapkamer 9 m2- keuken
- douche
- 2balkons1 tuin,1 terrasje
Vind het hier prima wonen. Buren in portiek ook leuk en normaal.
quote:ik boks mee, tot een goede maand geleden had ik dat ookOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*boks* Hoeveel m2 heb je?
Al heb ik nog een bergingshok van wel 0,9m2 erbij!
quote:ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik hier nog 2 maand kan wonen, dan moet ik weer opzoek naar wat anders. onderhuur ftw.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*boks* Hoeveel m2 heb je?
Al heb ik nog een bergingshok van wel 0,9m2 erbij!
quote:Damn, is dat pas zo kort geleden?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik boks mee, tot een goede maandgeledenvoordat ik hierheen kwam had ik dat ook
quote:Had ik gemist! Whot happened?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh man, ik had net de meest frustrerende ontmoeting met mijn collega.
Maar, weekend!
quote:Ik bedoelde mijn eigen verhuizing, mijn hele besef van tijd gaat eraan hier.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef _Calimero_ het volgende:
nouuu oke, ruim anderhalve maand.
6 sept ging ik definitief over. Daarvoor was ik al wel aan het klussen
quote:Fijn om te weten.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw mini, ik heb ook vaak van die awkward dingenJoeeee ar nooooot eloooon!
Maar nu ga ik wel echt slapies doen! Trusten slankiefaces!
quote:Oh ja, daar heb ik ook last van. Altijd leuk aan het eind van de vakantie...Op zaterdag 23 oktober 2010 01:10 schreef j.t het volgende:
uhm, ik ben gewoon nog wakker enzo. Vakantie en dan wordt ik langzaamaan en nachtpersoonen jij?
quote:Haha ja, dat probleem op zondagavond is altijd een crime. Maar eigenlijk onontkoombaar. Want zonder echte reden, als in ik moet ergens heen, druk ik mn wekker uit en ga ik toch slapen. Dus ik wordt langzaamaan nocturnal.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik ook last van. Altijd leuk aan het eind van de vakantie...
Hier is het pas 7 uur.
quote:Same here, de eerste jaren dat ik studeerde ging ik maanden achter elkaar om 2 uur 's nachts slapen. Nu heb ik alleen nog een haat-liefdeverhouding met de snooze-knop.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:14 schreef j.t het volgende:
[..]
Haha ja, dat probleem op zondagavond is altijd een crime. Maar eigenlijk onontkoombaar. Want zonder echte reden, als in ik moet ergens heen, druk ik mn wekker uit en ga ik toch slapen. Dus ik wordt langzaamaan nocturnal.
Ow haha, ik raak altijd beetje de draad kwijt, wie nou precies waar woont en waarom enzo ... ben beetje vergeetachtig de laatste jarendrukte in mn hoofd past niet vel meer bij
quote:Jeej ik ook. Alleen hebben ze de badkamer in het midden gezet waardoor het 2 kamers lijken.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
quote:ik ook! al heb ik wel een entresol dus toch een soort van aparte slaapkamerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
quote:Ja, was leuk feestje. In dirndl dus. Ben benieuwd naar de foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |