quote:En jij met OV, in plaats van hij?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat meneer nog 2-3 dagen hier in Friesland moet zitten. Dus hoe komt hij hier als ik mijn auto al gebruik voor mijn werk?
Openbaar vervoer is mega duur. Hij heeft dan in totaal op een enkele reis nodig:
bus naar DH > 2,50
bus naar DO > 2,50
bus naar Lwd > 11
bus naar Dr > 5
===================
tot 21 euro x retour = 42 per dag.
Ook niet echt te doen
quote:Ja, oh zusterlief?
quote:In mijn werkdorp komt geen OVOp vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En jij met OV, in plaats van hij?
quote:Ook geen bushalte in de buurt waar je een fiets kan neergooien ofzo?
quote:Jij op een scooter naar je werk als het redelijk in de buurt is? Paar vrienden van me hebben zo'n ding en vergeleken met een auto kost het geen drol aan benzine en onderhoud.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:35 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat meneer nog 2-3 dagen hier in Friesland moet zitten. Dus hoe komt hij hier als ik mijn auto al gebruik voor mijn werk?
quote:Carpoolen? Brom/Scoot?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook geen bushalte in de buurt waar je een fiets kan neergooien ofzo?
quote:Nee, maar wel vanaf een naburig (bus)station o.i.d.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Goodbye het volgende:
Met de scooter over de Afsluitdijk lijkt me nou ook weer niet zo'n puik plan
quote:Ah nee das niet handig.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Goodbye het volgende:
quote:Heb je meteen al je T's binnen!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:43 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je meteen al je T's binnen!
quote:T's ?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je meteen al je T's binnen!
quote:Op 5 km afstand ofzo. Maar ja, we hebben geen eens geld om te verhuizen, want verhuizen is ook geld. Dus het is sowieso geen optieOp vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook geen bushalte in de buurt waar je een fiets kan neergooien ofzo?
quote:Zou jij een scooter daar 's nachts laten staan? Volgens mij heb je in die regio niet eens een 'echt' busstation.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, maar wel vanaf een naburig (bus)station o.i.d.
quote:Mais oui, mademoiselle! Je hoeft er dan niet eens je stuur voor los te laten om het te pakken
quote:Dat bestaat daar wel, Breezanddijk heet dat. Een caravan parkjeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of óp de Afsluitdijk gaan wonen. Caravan neerzetten ofzo
.
quote:Ja, een scooter zo naast een bushalte lijkt me niet alles!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou jij een scooter daar 's nachts laten staan? Volgens mij heb je in die regio niet eens een 'echt' busstation.
Verhuizen lijkt me nog steeds de beste optie, dus
quote:Nou, problem solvedOp vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat bestaat daar wel, Breezanddijk heet dat. Een caravan parkje
quote:Ik las Breezah-dijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat bestaat daar wel, Breezanddijk heet dat. Een caravan parkje
quote:Ja, en als je je vuilnis buitenzet is het 'trailer trash'Op vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik las Breezah-dijk!![]()
Caravans zijn wel makkelijker te kopen dan appartementen of huisjes!![]()
Oei ik moet zo maar gaan slapen, ik word megaflauw![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en als je je vuilnis buitenzet is het 'trailer trash'![]()
quote:Harharhar!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en als je je vuilnis buitenzet is het 'trailer trash'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |