quote:Ja ik rijd al een jaar lang heen en weer elke dag. Maar ik merk dat het me echt veel energie kost.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga je dan elke dag de afsluitdijk over?
quote:Ja, maar die 50k meer krijg je niet rond, dus...?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef j.t het volgende:
[..]
Niks, zolang je huurt ofzo. Maar waar ik wil gaan wonen in NH heb je een bepaald gebied met koop appartementen. En daar staan er zo veel van te koop. Dat je er volgens mij nooit vanaf komt, zonder verlies te draaien.
Plus, die appartementen staan ook voor rond de 100d te koop. En dat vind ik belachelijk terwijl je voor 50d meer een vet (rijtjes)huis met grote tuin kan kopen in dat gebied.
quote:Ik zeg ook niet dat ik de waarheid spreek hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt een carrieremove op de huizenmarkt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjonge hee, zitten wij even verkeerd in ons gekochte appartement.
quote:maar je werkt maar 3 dagen in de week? Kun je proberen om werk t evinden voor die andere 2 dagen? zodat jullie het financieel wat ruimer krijgen?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef j.t het volgende:
[..]
Ja ik rijd al een jaar lang heen en weer elke dag. Maar ik merk dat het me echt veel energie kost.
quote:Jawel, je bouwt vermogen op.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de waarheid spreek hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt een carrieremove op de huizenmarkt.
quote:Ja, veel reizen voor werk kost idd bakken energie. Daarom zit ik er ook aan te denken om als ik terug ben op zoek te gaan naar een bijbaantje dichterbij! Nieuwe uitdaging enzo!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef j.t het volgende:
[..]
Ja ik rijd al een jaar lang heen en weer elke dag. Maar ik merk dat het me echt veel energie kost.
quote:Nee, maar daar hebben we dus nog een jaar de tijd voor. Zodra meneer werkt na zn studie, komt het allemaal wel goed. Dat denk ik echt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar die 50k meer krijg je niet rond, dus...?
quote:hee kom, je bent wel heel hard tegen jt, vind ik. Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties en op sommige plekken een huis aanlokkelijker is dan een appartement. Dat hoeft niet op jou te slaan!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tjonge hee, zitten wij even verkeerd in ons gekochte appartement.
quote:Ik denk dat je een wat beperkt beeld hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de waarheid spreek hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt een carrieremove op de huizenmarkt.
quote:Je kan hardly van een 'move' spreken als het je eerste koop'huis' is. Maar goed, ons appartement staat ook niet in NH. Voor het bedrag dat wij hiervoor betaald hebben, kopen we in Friesland een vrijstaand huis. Maar ja. Daar willen wij weer niet wonenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:
[..]
quote:nee, jij woont in engeland!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kweenie. Ik woon in een koopappartementje in NH en volgens mij gingen die allemaal best rap, vooral de goedkopere.
Veel grote rijtjeshuizen voor een vergelijkbaar bedrag heb ik niet gezien, behalve als er grote nadelen aan zaten.
En ikons appartementje!
quote:Bedenk wel dat bij een eigen huis ook al het onderhoud voor eigen rekening is, en dat dat bij goedkope huizen nou juist het punt is dat het huis goedkoop maakt. Met een appartement kun je mazzel hebben met een goede vereniging van eigenaren die er voor hebben gezorgd dat de onderhoudstoestand goed is.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Nee, maar daar hebben we dus nog een jaar de tijd voor. Zodra meneer werkt na zn studie, komt het allemaal wel goed. Dat denk ik echt.
quote:Ik heb de afgelopen 2 maanden extra gewerkt op de donderdagmiddag. En ik zou het niet erg vinden om meer te werken, maar dan wel op mijn eigen school. Heb in mijn tijd als invaller gemerkt, dat verschillende klassen draaien ook heul veul energie vergt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar je werkt maar 3 dagen in de week? Kun je proberen om werk t evinden voor die andere 2 dagen? zodat jullie het financieel wat ruimer krijgen?
quote:Ik weet, maar ik hoef me gelukkig de komende tijd niet erg te gaan verdiepen in koophuizen en zulks. Dat gaat toch niet lukkenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bedenk wel dat bij een eigen huis ook al het onderhoud voor eigen rekening is, en dat dat bij goedkope huizen nou juist het punt is dat het huis goedkoop maakt. Met een appartement kun je mazzel hebben met een goede vereniging van eigenaren die er voor hebben gezorgd dat de onderhoudstoestand goed is.
quote:Als je het later niet kwijt komt zal het ook wel niet meer waard worden, of bedoel je dat niet?
quote:'t Was ook niet hard bedoeld Nynke, maar ik vind het jammer van het vooroordeel over appartementenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hee kom, je bent wel heel hard tegen jt, vind ik. Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties en op sommige plekken een huis aanlokkelijker is dan een appartement. Dat hoeft niet op jou te slaan!
quote:Nee ik heb alleen nooit problemen gehad in die area dus het was even verassendOp vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM: eensch!Twee hete brunettes die gekke dansjes doen, imagine de verwarring!
![]()
![]()
Shinyface:*los knuffels* is kut als je je zo voelt, maar laat het niet afhangen van 1 kledingstuk he! Vaak genoeg dat topjes/jurkjes niet gemaakt zijn voor teh boobs. Dan maar een topje eronder, problem solved! En je bent voor zover ik weet heul niet vies
![]()
for teh purty shiny.
quote:Jamaar das maar heel eventjes!
quote:Omdat meneer nog 2-3 dagen hier in Friesland moet zitten. Dus hoe komt hij hier als ik mijn auto al gebruik voor mijn werk?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik de argumenten van jt allemaal niet echt steekhoudend (maar goed, dat is mijn mening he, niet de waarheid). Wat is de echte reden waarom je niet tijdelijk op zoek wilt naar een huurwoning in de noordkop? Dan kan vriendje ook een (bij)baan vinden, jij kan meer werken en jullie gaan er waarschijnlijk financieel op vooruit, waardoor een tweede auto er ook in zit. En het is makkelijker zoeken naar een leuk koophuis als je al in de regio woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |