abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87852970
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ga je dan elke dag de afsluitdijk over?
Ja ik rijd al een jaar lang heen en weer elke dag. Maar ik merk dat het me echt veel energie kost.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:26:10 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87853001
Tjonge hee, zitten wij even verkeerd in ons gekochte appartement ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:26:20 #103
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87853009
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef j.t het volgende:

[..]

Niks, zolang je huurt ofzo. Maar waar ik wil gaan wonen in NH heb je een bepaald gebied met koop appartementen. En daar staan er zo veel van te koop. Dat je er volgens mij nooit vanaf komt, zonder verlies te draaien.
Plus, die appartementen staan ook voor rond de 100d te koop. En dat vind ik belachelijk terwijl je voor 50d meer een vet (rijtjes)huis met grote tuin kan kopen in dat gebied.
Ja, maar die 50k meer krijg je niet rond, dus...?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:26:24 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87853011
Kweenie. Ik woon in een koopappartementje in NH en volgens mij gingen die allemaal best rap, vooral de goedkopere.

Veel grote rijtjeshuizen voor een vergelijkbaar bedrag heb ik niet gezien, behalve als er grote nadelen aan zaten.

En ik O+ ons appartementje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87853031
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik de waarheid spreek hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt een carrieremove op de huizenmarkt. :*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:27:11 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87853039
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef j.t het volgende:

[..]

Ja ik rijd al een jaar lang heen en weer elke dag. Maar ik merk dat het me echt veel energie kost.
maar je werkt maar 3 dagen in de week? Kun je proberen om werk t evinden voor die andere 2 dagen? zodat jullie het financieel wat ruimer krijgen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87853060
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik de waarheid spreek hoor en bedoel het ook niet verkeerd. Maar persoonlijk vind ik dat niet echt een carrieremove op de huizenmarkt. :*
Jawel, je bouwt vermogen op.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:27:42 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87853063
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef j.t het volgende:

[..]

Ja, veel reizen voor werk kost idd bakken energie. Daarom zit ik er ook aan te denken om als ik terug ben op zoek te gaan naar een bijbaantje dichterbij! Nieuwe uitdaging enzo! :Y)
pi_87853075
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, maar die 50k meer krijg je niet rond, dus...?
Nee, maar daar hebben we dus nog een jaar de tijd voor. Zodra meneer werkt na zn studie, komt het allemaal wel goed. Dat denk ik echt.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:28:00 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87853080
quote:
9.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
hee kom, je bent wel heel hard tegen jt, vind ik. Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties en op sommige plekken een huis aanlokkelijker is dan een appartement. Dat hoeft niet op jou te slaan!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:28:15 #111
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87853090
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik denk dat je een wat beperkt beeld hebt. :) Appartementen zijn niet allemaal kleine kutflatjes uit 1955.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:28:15 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87853092
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:

[..]

Je kan hardly van een 'move' spreken als het je eerste koop'huis' is. Maar goed, ons appartement staat ook niet in NH. Voor het bedrag dat wij hiervoor betaald hebben, kopen we in Friesland een vrijstaand huis. Maar ja. Daar willen wij weer niet wonen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:28:34 #113
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87853107
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kweenie. Ik woon in een koopappartementje in NH en volgens mij gingen die allemaal best rap, vooral de goedkopere.

Veel grote rijtjeshuizen voor een vergelijkbaar bedrag heb ik niet gezien, behalve als er grote nadelen aan zaten.

En ik O+ ons appartementje!
nee, jij woont in engeland!
pi_87853139
Mensenkinderen....
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:29:29 #115
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87853150
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef j.t het volgende:

[..]

Nee, maar daar hebben we dus nog een jaar de tijd voor. Zodra meneer werkt na zn studie, komt het allemaal wel goed. Dat denk ik echt.
Bedenk wel dat bij een eigen huis ook al het onderhoud voor eigen rekening is, en dat dat bij goedkope huizen nou juist het punt is dat het huis goedkoop maakt. Met een appartement kun je mazzel hebben met een goede vereniging van eigenaren die er voor hebben gezorgd dat de onderhoudstoestand goed is.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87853182
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maar je werkt maar 3 dagen in de week? Kun je proberen om werk t evinden voor die andere 2 dagen? zodat jullie het financieel wat ruimer krijgen?
Ik heb de afgelopen 2 maanden extra gewerkt op de donderdagmiddag. En ik zou het niet erg vinden om meer te werken, maar dan wel op mijn eigen school. Heb in mijn tijd als invaller gemerkt, dat verschillende klassen draaien ook heul veul energie vergt.
En nu ben ik eindverantwoordelijk voor mn eigen groep, dus ga ik liever niet nog eens op andere school werken. Op mn eigen school pak ik alles met alle liefde aan, maar ja moet er wel wat beschikbaar komen. Ik ken alle kinderen en de werkwijzes in verschillende groepen.
pi_87853267
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Bedenk wel dat bij een eigen huis ook al het onderhoud voor eigen rekening is, en dat dat bij goedkope huizen nou juist het punt is dat het huis goedkoop maakt. Met een appartement kun je mazzel hebben met een goede vereniging van eigenaren die er voor hebben gezorgd dat de onderhoudstoestand goed is.
Ik weet, maar ik hoef me gelukkig de komende tijd niet erg te gaan verdiepen in koophuizen en zulks. Dat gaat toch niet lukken :P pas over minimaal een jaartje. :s)
pi_87853268
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jawel, je bouwt vermogen op.
Als je het later niet kwijt komt zal het ook wel niet meer waard worden, of bedoel je dat niet?
Ik snap wel dat het niet de moeite loont om iets te kopen waar je eigenlijk niet al te lang wilt blijven wonen (als je eigenlijk een huis wilt), zeker als je reden hebt om bang te zijn dat je er niet makkelijk vanaf komt als je het weer kwijt wilt. Een huis kopen is een grote stap, en wat voor soort huis je wilt is toch heel persoonlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87853302
Ach, zolang je niet koopt in Almere ofzo komt alles goed :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:33:10 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87853320
Om heel eerlijk te zijn vind ik de argumenten van jt allemaal niet echt steekhoudend (maar goed, dat is mijn mening he, niet de waarheid). Wat is de echte reden waarom je niet tijdelijk op zoek wilt naar een huurwoning in de noordkop? Dan kan vriendje ook een (bij)baan vinden, jij kan meer werken en jullie gaan er waarschijnlijk financieel op vooruit, waardoor een tweede auto er ook in zit. En het is makkelijker zoeken naar een leuk koophuis als je al in de regio woont.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:33:17 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87853326
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hee kom, je bent wel heel hard tegen jt, vind ik. Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties en op sommige plekken een huis aanlokkelijker is dan een appartement. Dat hoeft niet op jou te slaan!
't Was ook niet hard bedoeld Nynke, maar ik vind het jammer van het vooroordeel over appartementen :). Ik zou ook het liefst in een vrijstaand huis met uitzicht over de Reeuwijkse plassen wonen, maar ja, dat kan ik niet betalen. Wat Duuf zegt, het zijn niet allemaal flutwoningen uit '55 :).
pi_87853337
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM: eensch! *O* Twee hete brunettes die gekke dansjes doen, imagine de verwarring! *) :+

Shinyface: :o *los knuffels* is kut als je je zo voelt, maar laat het niet afhangen van 1 kledingstuk he! Vaak genoeg dat topjes/jurkjes niet gemaakt zijn voor teh boobs. Dan maar een topje eronder, problem solved! En je bent voor zover ik weet heul niet vies :P
:* for teh purty shiny.
Nee ik heb alleen nooit problemen gehad in die area dus het was even verassend :+
Maar vandaag idd aangehad met een topje eronder.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:34:18 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87853370
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nee, jij woont in engeland!
Jamaar das maar heel eventjes! :o :P Al weet ik intussen wel vrij goed mn weg te vinden hier, met werken, OV, studie, boodschappen, etc. 8-)

En hier heb ik een tijdelijk mini-kamertje en dat is ook wel prima :+ Al vind ik het niet erg om in december weer terug te gaan naar mijn appartementje met eigen keukentje en mn eigen alles O+
pi_87853427
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik de argumenten van jt allemaal niet echt steekhoudend (maar goed, dat is mijn mening he, niet de waarheid). Wat is de echte reden waarom je niet tijdelijk op zoek wilt naar een huurwoning in de noordkop? Dan kan vriendje ook een (bij)baan vinden, jij kan meer werken en jullie gaan er waarschijnlijk financieel op vooruit, waardoor een tweede auto er ook in zit. En het is makkelijker zoeken naar een leuk koophuis als je al in de regio woont.
Omdat meneer nog 2-3 dagen hier in Friesland moet zitten. Dus hoe komt hij hier als ik mijn auto al gebruik voor mijn werk?
Openbaar vervoer is mega duur. Hij heeft dan in totaal op een enkele reis nodig:

bus naar DH > 2,50
bus naar DO > 2,50
bus naar Lwd > 11
bus naar Dr > 5
===================
tot 21 euro x retour = 42 per dag.

Ook niet echt te doen :')
pi_87853428
truste, mooie dromen! :) O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')