abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:44:58 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87851376
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D :'( :D

Wel erg jammer dat je geen Spaans hebt leren spreken!
Ja he! Ik wil het gaan opvijzelen, want basiskennis heb ik wel! Misschien ga ik als ik terug ben wel een cursus doen! w/

En jaaa jij bent stiekem mijn blonde tweelingzusje uit het Spaanse deel van Friesland O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87851454
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:6
Gniffel
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87851474
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja he! Ik wil het gaan opvijzelen, want basiskennis heb ik wel! Misschien ga ik als ik terug ben wel een cursus doen! w/

En jaaa jij bent stiekem mijn blonde tweelingzusje uit het Spaanse deel van Friesland O+
Doen! *O*

Uhuh, ons haar lijkt wel een béétje op elkaar (qua kapsel/model dan :+ ) Allebei kleintjes! Zou zomaar kunnen :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:53:14 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87851686
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doen! *O*

Uhuh, ons haar lijkt wel een béétje op elkaar (qua kapsel/model dan :+ ) Allebei kleintjes! Zou zomaar kunnen :o
Teh plot thickens! :o

Ik heb heel veel blonde en roodharige familieleden dus hee, waarom niet *)
pi_87851699
Klinkt rot jt, zeker als jullie het geld goed kunnen gebruiken!
Het is ook een lastige sollicitatietijd.
En het plaatst je ontevredenheid (jegens je vriend, maar misschien vooral in het algemeen) in een duidelijker kader, het is voor jullie allebei vast heel stressvol!
pi_87851741
Topgear van net hadden we al gezien in Wales tijdens de huwelijksreis :')

nu kijken of we die erna nog niet gezien hadden :')
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:55:23 #82
70532 loveli
N
pi_87851766
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Teh plot thickens! :o

Ik heb heel veel blonde en roodharige familieleden dus hee, waarom niet *)
*;
crap in = crap out
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:57:55 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87851846
*mistroostig naar heul donkerbruin haar kijkt ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:59:36 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87851909
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat is daar mis mee? }:|

Toevallig zijn wij twee heul hete brunettes XMert, noks aan te doen! *) (spelfout intended)

loveli *; O+
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:02:12 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87852021
Ik heb trouwens gegeten in stijl van de TT *)

Die Willem Alexander was goed te nassen :Y) </flauw> :')

Nee ik had broccoli-bloemkool uit de oven met kaas/room/mosterd gedoetje :9 Mjam mjam!
pi_87852172
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

welke? :+

die voor American Literature wel ja :+ donderdag zelfs al! Deadline was vandaag.
Ging 'm gisteren inleveren en heb nog even met de docente staan praten. Wat een schat is dat, ben helemaal fan van haar _O_ en ze was bezorgd om me, dat ik er zo moe uitzag de laatste tijd en niet zovaak meer actief mee deed O+ Maar dat laatste was vooral vanwege het feit dat ik 't soms moe ben om de enige te zijn die wat zegt tijdens college als er vragen worden gesteld of een discussie wordt opgestart door de docent. En toen zei ze dat ik dat niet meer moest doen en dus weer meer moest gaan meedoen want wat ik zei was altijd zo nuttig en interessant en ze vond me altijd heel tof en gezellig enzo, en daar zou ik me vast ook minder moe van gaan voelen O+

*)

En maandag moet ik nog 'n andere invullen, die over in het buitenland studeren :+
Leuk!

Ik heb ook zo'n toffe docent voor Academic Reading. Soms vraagt hij iets en valt iedereen stil en laatst zei hij lachend: 'You must know it, you always do'. Grap is dat ik veel van de teksten pas in college zelf lees :+

Maar dat je enige bent die echt meedoet is juist prima. Want je leert daar heel veel van, merk ik!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:05:54 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87852173
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? }:|

Toevallig zijn wij twee heul hete brunettes XMert, noks aan te doen! *) (spelfout intended)
So true *O*

Als je terug bent van dat eiland :P moeten we maar weer eens een Gek Dansje doen >:O .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87852258
Ik ben dik trouwens :{

Nee oke ik ben niet dik maar ik voel me vandaag een vies, vet varken. Ik heb een nieuw jurkje gekocht dat prima past alleen bij de boobz openschiet, en ik weet niet of dat komt omdat ik ineens een cupmaat groter heb of omdat die knoopjes niet goed dichtkunnen. Stom ;(
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:13:38 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87852474
XM: eensch! *O* Twee hete brunettes die gekke dansjes doen, imagine de verwarring! *) :+

Shinyface: :o *los knuffels* is kut als je je zo voelt, maar laat het niet afhangen van 1 kledingstuk he! Vaak genoeg dat topjes/jurkjes niet gemaakt zijn voor teh boobs. Dan maar een topje eronder, problem solved! En je bent voor zover ik weet heul niet vies :P
:* for teh purty shiny.
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:14:54 #90
70532 loveli
N
pi_87852526
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben dik trouwens :{

Nee oke ik ben niet dik maar ik voel me vandaag een vies, vet varken. Ik heb een nieuw jurkje gekocht dat prima past alleen bij de boobz openschiet, en ik weet niet of dat komt omdat ik ineens een cupmaat groter heb of omdat die knoopjes niet goed dichtkunnen. Stom ;(
Boobs hebben betekent niet dat je dik bent. Het betekent dat je boobs hebt.

If you've got it, flaunt it!
crap in = crap out
pi_87852531
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks mis mee, ik verf het niet voor niets regelmatig bruin :7
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:15:45 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87852560
Waarom verhuizen jullie niet -terug?- naar de noord-kop jt? De huizen zijn goedkoop, ze spreken er geen Fries en werk is er volgens mij best te vinden: Alkmaar, Schagen, Hoorn, Den Helder en eventueel zelfs A'dam zijn prima bereikbaar. Ook met het openbaar vervoer. Waarom zou je in Friesland blijven als het zo lastig is een baan te vinden?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:19:09 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87852686
Hmm.. twijfel.. zal ik gaan sporten morgenochtend. Het is de Hoogste Tijd om weer eens te gaan, maar ben nog wel verkoudig... hmz hmz. Ga er zo maar eens een nachtje over slapen! :Y)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:20:17 #94
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87852732
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Topgear van net hadden we al gezien in Wales tijdens de huwelijksreis :')

nu kijken of we die erna nog niet gezien hadden :')
Wij kennen 'm al, maar blijven kijken omdat de wijn nog niet op is.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_87852759
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:15 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom verhuizen jullie niet -terug?- naar de noord-kop jt? De huizen zijn goedkoop, ze spreken er geen Fries en werk is er volgens mij best te vinden: Alkmaar, Schagen, Hoorn, Den Helder en eventueel zelfs A'dam zijn prima bereikbaar. Ook met het openbaar vervoer. Waarom zou je in Friesland blijven als het zo lastig is een baan te vinden?
Ik wil ook terug verhuizen. Maar ik werk in zo'n klein rotdorpje op een school. Ik wil niet in dat dorpje wonen i.v.m. privacy.
Dus dan heb ik een auto nodig om naar mn werk te komen. Mijn meneer zijn opleiding zit hier in Leeuwarden, zijn stage zelfs in Drachten. Dus dan heeft hij ook een auto nodig. Twee auto's kunnen we niet betalen.
We hebben nu een huurwoning en ik wil als ik verhuis naar een koopwoning. Maar ik werk maar 3 dagen, dus kan een hypotheek krijgen van rond de 97.000. Dat is weer te weinig om een huis te kopen (ga gen appartement kopen, dat vind ik zoo zonde van mn geld)
Dus als meneer klaar is met zn studie en ook weer werkt, dan kunnen we samen een hypotheek dragen, zodat we iets kunnen kopen waar we ook daadwerkelijk op vooruit gaan.
Het is allemaal stom, praktisch onmogelijk en ingewikkeld.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:21:35 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87852791
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. twijfel.. zal ik gaan sporten morgenochtend. Het is de Hoogste Tijd om weer eens te gaan, maar ben nog wel verkoudig... hmz hmz. Ga er zo maar eens een nachtje over slapen! :Y)
Eerst uitzieken, dan sporten! :Y

Ik word altijd hevig gedeprimeerd als ik ga sporten terwijl ik me niet 100% voel en er dan achter kom dat ik maar op halve kracht draai :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:21:38 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87852794
Wat is er mis met een appartement :?.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:23:32 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87852870
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik wil ook terug verhuizen. Maar ik werk in zo'n klein rotdorpje op een school. Ik wil niet in dat dorpje wonen i.v.m. privacy.
Dus dan heb ik een auto nodig om naar mn werk te komen. Mijn meneer zijn opleiding zit hier in Leeuwarden, zijn stage zelfs in Drachten. Dus dan heeft hij ook een auto nodig. Twee auto's kunnen we niet betalen.
We hebben nu een huurwoning en ik wil als ik verhuis naar een koopwoning. Maar ik werk maar 3 dagen, dus kan een hypotheek krijgen van rond de 97.000. Dat is weer te weinig om een huis te kopen (ga gen appartement kopen, dat vind ik zoo zonde van mn geld)
Dus als meneer klaar is met zn studie en ook weer werkt, dan kunnen we samen een hypotheek dragen, zodat we iets kunnen kopen waar we ook daadwerkelijk op vooruit gaan.
Het is allemaal stom, praktisch onmogelijk en ingewikkeld.
ga je dan elke dag de afsluitdijk over?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87852884
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat dus. Als je verhuist zou je er waarschijnlijk ook op vooruit gaan. Omdat je meneer makkelijker een baan vindt. Heeft hij geen OV? Is overstappen van school een optie?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87852929
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks, zolang je huurt ofzo. Maar waar ik wil gaan wonen in NH heb je een bepaald gebied met koop appartementen. En daar staan er zo veel van te koop. Dat je er volgens mij nooit vanaf komt, zonder verlies te draaien.
Plus, die appartementen staan ook voor rond de 100d te koop. En dat vind ik belachelijk terwijl je voor 50d meer een vet (rijtjes)huis met grote tuin kan kopen in dat gebied.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')