quote:Ja he! Ik wil het gaan opvijzelen, want basiskennis heb ik wel! Misschien ga ik als ik terug ben wel een cursus doen!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel erg jammer dat je geen Spaans hebt leren spreken!
quote:Doen!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja he! Ik wil het gaan opvijzelen, want basiskennis heb ik wel! Misschien ga ik als ik terug ben wel een cursus doen!![]()
En jaaa jij bent stiekem mijn blonde tweelingzusje uit het Spaanse deel van Friesland
quote:Teh plot thickens!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doen!![]()
Uhuh, ons haar lijkt wel een béétje op elkaar (qua kapsel/model dan) Allebei kleintjes! Zou zomaar kunnen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Teh plot thickens!![]()
Ik heb heel veel blonde en roodharige familieleden dus hee, waarom niet
quote:En wat is daar mis mee?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
*mistroostig naar heul donkerbruin haar kijkt
quote:Leuk!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke?
die voor American Literature wel jadonderdag zelfs al! Deadline was vandaag.
Ging 'm gisteren inleveren en heb nog even met de docente staan praten. Wat een schat is dat, ben helemaal fan van haaren ze was bezorgd om me, dat ik er zo moe uitzag de laatste tijd en niet zovaak meer actief mee deed
Maar dat laatste was vooral vanwege het feit dat ik 't soms moe ben om de enige te zijn die wat zegt tijdens college als er vragen worden gesteld of een discussie wordt opgestart door de docent. En toen zei ze dat ik dat niet meer moest doen en dus weer meer moest gaan meedoen want wat ik zei was altijd zo nuttig en interessant en ze vond me altijd heel tof en gezellig enzo, en daar zou ik me vast ook minder moe van gaan voelen
En maandag moet ik nog 'n andere invullen, die over in het buitenland studeren
quote:So trueOp vrijdag 22 oktober 2010 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?![]()
Toevallig zijn wij twee heul hete brunettes XMert, noks aan te doen!(spelfout intended)
quote:Boobs hebben betekent niet dat je dik bent. Het betekent dat je boobs hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben dik trouwens![]()
Nee oke ik ben niet dik maar ik voel me vandaag een vies, vet varken. Ik heb een nieuw jurkje gekocht dat prima past alleen bij de boobz openschiet, en ik weet niet of dat komt omdat ik ineens een cupmaat groter heb of omdat die knoopjes niet goed dichtkunnen. Stom
quote:Niks mis mee, ik verf het niet voor niets regelmatig bruinOp vrijdag 22 oktober 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
*mistroostig naar heul donkerbruin haar kijkt
quote:Wij kennen 'm al, maar blijven kijken omdat de wijn nog niet op is.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Topgear van net hadden we al gezien in Wales tijdens de huwelijksreis
nu kijken of we die erna nog niet gezien hadden
quote:Ik wil ook terug verhuizen. Maar ik werk in zo'n klein rotdorpje op een school. Ik wil niet in dat dorpje wonen i.v.m. privacy.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:15 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom verhuizen jullie niet -terug?- naar de noord-kop jt? De huizen zijn goedkoop, ze spreken er geen Fries en werk is er volgens mij best te vinden: Alkmaar, Schagen, Hoorn, Den Helder en eventueel zelfs A'dam zijn prima bereikbaar. Ook met het openbaar vervoer. Waarom zou je in Friesland blijven als het zo lastig is een baan te vinden?
quote:Eerst uitzieken, dan sporten!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. twijfel.. zal ik gaan sporten morgenochtend. Het is de Hoogste Tijd om weer eens te gaan, maar ben nog wel verkoudig... hmz hmz. Ga er zo maar eens een nachtje over slapen!
quote:ga je dan elke dag de afsluitdijk over?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik wil ook terug verhuizen. Maar ik werk in zo'n klein rotdorpje op een school. Ik wil niet in dat dorpje wonen i.v.m. privacy.
Dus dan heb ik een auto nodig om naar mn werk te komen. Mijn meneer zijn opleiding zit hier in Leeuwarden, zijn stage zelfs in Drachten. Dus dan heeft hij ook een auto nodig. Twee auto's kunnen we niet betalen.
We hebben nu een huurwoning en ik wil als ik verhuis naar een koopwoning. Maar ik werk maar 3 dagen, dus kan een hypotheek krijgen van rond de 97.000. Dat is weer te weinig om een huis te kopen (ga gen appartement kopen, dat vind ik zoo zonde van mn geld)
Dus als meneer klaar is met zn studie en ook weer werkt, dan kunnen we samen een hypotheek dragen, zodat we iets kunnen kopen waar we ook daadwerkelijk op vooruit gaan.
Het is allemaal stom, praktisch onmogelijk en ingewikkeld.
quote:Dat dus. Als je verhuist zou je er waarschijnlijk ook op vooruit gaan. Omdat je meneer makkelijker een baan vindt. Heeft hij geen OV? Is overstappen van school een optie?
quote:Niks, zolang je huurt ofzo. Maar waar ik wil gaan wonen in NH heb je een bepaald gebied met koop appartementen. En daar staan er zo veel van te koop. Dat je er volgens mij nooit vanaf komt, zonder verlies te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |