abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87849265
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
gewoon in beroep gaan, JT. Dat mag altijd, en kan altijd.

Wraken komt echt maar heel sporadisch voor, dus daar zou ik m'n geld niet opzetten. Maar wat belachelijk van de rechter zeg! Als ik je vriend was zou ik niet meer voor deze organisatie willen werken, maar ik snap dat er geld nodig is. Vertelde je laatst niet dat hij de pabo deed?
Ja klopt hij doet de pabo, loopt beetje erg achter nu door al dat gestress en gekut met zn werk, UWV, advocaat rechter etc.
En ik werk ook in het basisonderwijs, helaas maar 3 dagen, met geen uitzicht op uitbreiding.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:01:21 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87849271
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, ik dacht al :+ maar 't kwartje was inmiddels gevallen!

Oh, en ik ga 'n cadeautje voor je meenemen O+ *)
Oh! :o Wat heul erg lief! O+ Maar waarom dan? :o

En jeetee: hij zoekt een bijbaantje neem ik aan? Dat is ook niet makkelijk te vinden, zeker niet als je wat ouder bent al, maar er zijn zeker wel werkgevers die hem vast wel willen met de kennis die hij nu opdoet bij zijn studie! :Y Zo werkte bij de uni-administratie waar ik werk(te) ook een wat oudere dude die nog studeerde. Houdt moed, er is vast wel ergens een plekje voor hem!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:01:45 #53
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87849295
Hoe lang moet hij nog? En hoe groot is de kans dat hij direct een baan vind na zijn afstuderen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87849561
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef j.t het volgende:
Het lullige is, zitting was eind vd middag vandaag en maandag moet meneer zn beslissing hebben door gegeven en meer de advocaat is nu op vakantie. Dus ... vragen wordt lastig, al lijkt me dat wel verstandiger. Ik heb er geen verstand van.
De advocaat bestempelde deze rechter als pro werkgever. Dus denk de rest niet.
Maar ja, misschien wil iemand van dat advocatenkantoor even gauw kijken of beroep of wraking zin heeft en mogelijk is.
En anders erbij neerleggen.
Denk alleen dat het vet lastig wordt voor meneer om werk te vinden. 4 jaar terug is hij vanwege een cyste in zijn knie (tijdelijk contract) ook losgelaten toen zijn contract vernieuwd moest worden. Toen is hij een jar werkeloos gebleven. Hij was te oud, geen relevante opleidingen etc. Dus toen besloot hij ook weer te gaan studeren, wat hij nu dus doet. En nu is hij nog ouder (bijna 34), nog steeds zonder relevante opleiding en de banen liggen nu nog minder voor het oprapen. Dus ik vrees het ergste -O-

@ MI-tje, net website gevonden met voorwaarden waaraan je moet voldoen om beroep te tekenen. Waaronder bv als een boete boven de 1750 euro ligt. En de andere 2 voorwaarden waren ook niet van toepassing. Dus ik denk daarom.
Het is een slimme zet van de werkgever om dit te doen en het is algemeen bekend dat sommige rechters inderdaad hun voorkeur hebben helaas.
Maar ga inderdaad maandagmorgen first thing het kantoor bellen en aangeven onze advocaat is op vakantie wie neemt hem waar en wij willen een advies.
Tijd afspreken voor het advies (niet het einde vd middag) en heb je dan nog niets meteen bellen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87849621
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef j.t het volgende:

[..]

Ja klopt hij doet de pabo, loopt beetje erg achter nu door al dat gestress en gekut met zn werk, UWV, advocaat rechter etc.
En ik werk ook in het basisonderwijs, helaas maar 3 dagen, met geen uitzicht op uitbreiding.
Kan hij niet een baan zoeken alvast in het onderwijs?
pi_87849686
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
Hoe lang moet hij nog? En hoe groot is de kans dat hij direct een baan vind na zijn afstuderen?
Volgens mij is dat best lastig in het basisonderwijs.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87849732
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
Hij moet in principe dit jaar nog. Maar hij is beetje down laatste tijd en loopt al achter. Maar ik heb geëist dat hij alleen dit jaar nog zou doen. Want anders moet hij weer zoveel collegegeld betalen. En ik wil verhuizen richting mijn baan. Ik wordt echt letterlijk moe van het heen en weer reizen. Het kost me teveel energie.

In principe is de kans groot op een baan. Invalwerk is er altijd en in overvloed. Een vaste baan zal misschien iets langer op zich laten wachten. Maar dat lost de inval dus weer op, alleen moet hij dan eerst 2 mnd wachten, want in de zomervakantie kan je dus even niks! :)
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:08:39 #58
70532 loveli
N
pi_87849761
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:57 schreef Siral het volgende:

[..]

Hoe bedoel je verhouding boterhammen/eiwitten?

En groente eet ik normaal meer, maar het was vandaag improviseren omdat de koelkast leeg is :P
Normaal neem ik ook altijd andere dingen mee maar er was gewoon niet meer zoveel keus, ik neem ook liever wat anders mee dan peperkoek, maar soms is het wel es lekker.

Na het fitnessen heb ik een stuk of 7 worteltjes opgegeten :9 Dus m'n groente heb ik al met al nog wel.
Je hebt voornamelijk boterhammen en koolhydraten op, beetje soep erbij, weinig eiwitten en groente. Voor sport is eiwit goed om te eten (voor je spieren), erna wat langzame carbs. Wortels zijn op zich prima, btw. Ze hebben wel een iets hoge GI (glycemic index), maar een lage GL (glycemic load). Je moet een hoop wortels knagen voor je te veel suiker binnenkrijgt.

En ontbijtkoek en z'n vriendjes bevatten veel suiker en suiker, da's ideaal als je een bloedsuikerschommeling en vreetkick wilt.
crap in = crap out
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:09:53 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87849848
En een baan zoeken in de buurt? Ik dacht dat in het onderwijs de werkgelegenheid wel redelijk tot goed was? :?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:10:09 #60
70532 loveli
N
pi_87849864
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef j.t het volgende:
Hij moet in principe dit jaar nog. Maar hij is beetje down laatste tijd en loopt al achter. Maar ik heb geëist dat hij alleen dit jaar nog zou doen.
Neem aan dat die eis na zo'n tegenslag geen keiharde eis is?
crap in = crap out
pi_87849954
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En een baan zoeken in de buurt? Ik dacht dat in het onderwijs de werkgelegenheid wel redelijk tot goed was? :?
Ik heb nu net een vaste baan en daar wil ik erg aan blijven hangen. Banen in het onderwijs liggen voor het oprapen:

- in de randstad
- in voortgezet onderwijs (iig meer dan primair onderwijs)

Ik ga never nooit niet naar de randstad. En hier in Friesland is het een drama met banen. Helemaal omdat ika l praktisch nergens terecht kan ivm taalbarriere.
Mn meneer is ooit van stage weggestuurd. Hij is Fries, verstaat het wel, maar spreekt het niet zo goed. Dat was dus de reden om hem weg te sturen :')
pi_87850040
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Neem aan dat die eis na zo'n tegenslag geen keiharde eis is?
Wel een beetje wel. Geld voor nog een college jaar is er niet, helemaal nu niet. En hoe eerder hij van de studie af is, hoe eerder de ellende ophoudt.

Vind het fijn dat iedereen even meedenkt trouwens O+
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:13:28 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87850047
En jij hebt diezelfde taalbarrière?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87850055
In Friesland moet je natuurlijk ook Friese les geven aan de kinderen, enigszins logisch. Nouja, ik had in groep 8 ook een juf die slecht was in de uitspraak :D _O- Dus alléén daarom is wel een slechte reden, ja.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87850106
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En jij hebt diezelfde taalbarrière?
Nog erger zelfs. Kom vers uit noord-holland. Spreek de taal niet en versta er ook geen donder van :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:16:16 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87850177
Nou, dan is de prognose voor zijn carrière in het onderwijs ook niet al te ideaal en zou ik richting NH gaan inderdaad.
pi_87850227
Hmm dat is wel heel jammer ja want banen in het onderwijs zijn best goed te vinden normaal.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:19:56 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87850359
Woh, ik wist heul niet dat je nog Fries moest leren op de basisschool in Friesland! :o
pi_87850411
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woh, ik wist heul niet dat je nog Fries moest leren op de basisschool in Friesland! :o
Uurtje per week ofzo. En in de eerste klas krijg je het ook nog :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:27:01 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87850645
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Uurtje per week ofzo. En in de eerste klas krijg je het ook nog :D
Wat tof!

I hold grudges. Ik vind dat mn ouders, omdat ze me niet ook Spaans wilden laten spreken, op zn minst naar Friesland hadden moeten verhuizen }:| Dan was ik toch nog bilingual geweest!
pi_87851103
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat tof!

I hold grudges. Ik vind dat mn ouders, omdat ze me niet ook Spaans wilden laten spreken, op zn minst naar Friesland hadden moeten verhuizen }:| Dan was ik toch nog bilingual geweest!
:D :'( :D

Wel erg jammer dat je geen Spaans hebt leren spreken!
pi_87851146
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D :'( :D

Wel erg jammer dat je geen Spaans hebt leren spreken!
Jij ook al van oorsprong daarvandaan :D
pi_87851176
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jij ook al van oorsprong daarvandaan :D
Spanje? Jahaaaa B-)
pi_87851297
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Spanje? Jahaaaa B-)
BlonT
pi_87851314
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

BlonT
:6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')