SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk beetje duidelijk en te volgen. Meneer zit nu in zak en as en is werkloos.![]()
En ik heb vandaag alleen 2 broodjes een appel, chips en patat gegeten. Rotdag!Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:09 schreef j.t het volgende:
Wat een KUTdag!
Moesten naar de rechtbank (lang verhaal)Jeetje JT wat een verhaal! En wat verschrikkelijk naar voor je vriend... bah wat een rot situatie. Is er een manier om aan te tonen dat die rechter partijdig is? Wat zegt het UWV? En ook echt kinderachtig hoe dat het bedrijf hem behandeld heeft....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk beetje duidelijk en te volgen. Meneer zit nu in zak en as en is werkloos.![]()
En ik heb vandaag alleen 2 broodjes een appel, chips en patat gegeten. Rotdag!
![]()
quote:UWV nam partij voor mijn meneer en collega. Die vond dat de baas de werksituatie moest verbeteren.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jeetje JT wat een verhaal! En wat verschrikkelijk naar voor je vriend... bah wat een rot situatie. Is er een manier om aan te tonen dat die rechter partijdig is? Wat zegt het UWV? En ook echt kinderachtig hoe dat het bedrijf hem behandeld heeft....
quote:Is je essay nou ingeleverd?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
lekker biertjegenomen en zo een cracotte met port salut!
quote:welke?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is je essay nou ingeleverd?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:![]()
Lijstje van vandaag, kan beter..
O: 2 crackers filet americain, yakult, mandarijntje
T: mandarijntje, plakje ontbijtkoek
L: bruin bolletje met ham, cracker kaas, cracker jam, kiwi, glaasje melk
T: mandarijntje, cappuccino, 2 koffiekoekjes, plakje ontbijtkoekD: wraps met kip, guacamole en van alles en nog watBrood met aioli, droge witte wijn, gamba's met gegrilde groenten en bami, cappuccino en een chocolaatje![]()
Maar met een onbeperkt luncbuffet (met vette happen) en onbeperk koekjes vind ik het nog best aardig
quote:dat werd ons gezegd. Maar ik lees nu dat je wel in beroep kunt gaan, alleen direct bij gerechtshof.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Ewelina het volgende:
Wat een verhaal jtKun je geen wrakingsverzoek doen? En waarom niet in hoger beroep?
quote:Ja, ik dacht alOp vrijdag 22 oktober 2010 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: nee uiteraard nietMijn vriendje is ook geen dudeface, maar mijn vriendje, vriend, mister, etcetera
![]()
Ging om eerdergenoemde dudeface waar het smsje heen was gegaan
Maar nu heeft ie maar 1x gebeld en ik hou mezelf voor dat ik in dit geval geen sociaal wenselijk gedrag hoef te vertonen door terug te bellen
![]()
![]()
quote:Ja zat het me net al af te vragen, wat is dat voor gekkigheid dat hij niet in beroep mag gaan?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef j.t het volgende:
[..]
dat werd ons gezegd. Maar ik lees nu dat je wel in beroep kunt gaan, alleen direct bij gerechtshof.
En dat wrakingsverzoek klinkt wel interessant, alleen moet je wel heel goede (bewijsbare!) redenen hebben. En een gevoel van partijdigheid, zal dat genoeg zijn??!
quote:Hoe bedoel je verhouding boterhammen/eiwitten?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Verhouding boterhammen/eiwitten + groente is te scheef.
En snelle jelle hoort in de kliko, maar dat leren we je nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |