SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:
quote:ja ik dacht in eerste instantie ook "wat een rare broccoli"Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef AKnynke het volgende:
boerekool lijkt trouwens wel wat op broccoli! in de verte dan..
quote:Het is nog geen 23:30
quote:huh? waar heb ik overheen gelezen?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ook moe en brak en hoofdpijn, toevallig!Ga zo maar eens koken... *luiwammes-modus in pyjama*
![]()
En hoera, gemiste oproep van dudeface. Nouja ik heb geen zin om er duur beltegoed aan te verspillen.
quote:Jawel, dat was gisteren. Iets van: 'bedankt voor het antwoorden, met mij gaat het goed, en met jou? Hoe was je dag? Geweldig, goed, dus je vriend mist je veel... he? Nou dan moet je idd met hem op MSN zijn. take care". Daarop had ik niet meer geantwoord. Maar goed vandaag belde ie maar 1x dus er zit al progressie inOp vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
had hij verder niet meer op je smsje gereageerd Maria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk beetje duidelijk en te volgen. Meneer zit nu in zak en as en is werkloos.![]()
En ik heb vandaag alleen 2 broodjes een appel, chips en patat gegeten. Rotdag!Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:09 schreef j.t het volgende:
Wat een KUTdag!
Moesten naar de rechtbank (lang verhaal)Jeetje JT wat een verhaal! En wat verschrikkelijk naar voor je vriend... bah wat een rot situatie. Is er een manier om aan te tonen dat die rechter partijdig is? Wat zegt het UWV? En ook echt kinderachtig hoe dat het bedrijf hem behandeld heeft....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk beetje duidelijk en te volgen. Meneer zit nu in zak en as en is werkloos.![]()
En ik heb vandaag alleen 2 broodjes een appel, chips en patat gegeten. Rotdag!
![]()
quote:UWV nam partij voor mijn meneer en collega. Die vond dat de baas de werksituatie moest verbeteren.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jeetje JT wat een verhaal! En wat verschrikkelijk naar voor je vriend... bah wat een rot situatie. Is er een manier om aan te tonen dat die rechter partijdig is? Wat zegt het UWV? En ook echt kinderachtig hoe dat het bedrijf hem behandeld heeft....
quote:Is je essay nou ingeleverd?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
lekker biertjegenomen en zo een cracotte met port salut!
quote:welke?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is je essay nou ingeleverd?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:![]()
Lijstje van vandaag, kan beter..
O: 2 crackers filet americain, yakult, mandarijntje
T: mandarijntje, plakje ontbijtkoek
L: bruin bolletje met ham, cracker kaas, cracker jam, kiwi, glaasje melk
T: mandarijntje, cappuccino, 2 koffiekoekjes, plakje ontbijtkoekD: wraps met kip, guacamole en van alles en nog watBrood met aioli, droge witte wijn, gamba's met gegrilde groenten en bami, cappuccino en een chocolaatje![]()
Maar met een onbeperkt luncbuffet (met vette happen) en onbeperk koekjes vind ik het nog best aardig
quote:dat werd ons gezegd. Maar ik lees nu dat je wel in beroep kunt gaan, alleen direct bij gerechtshof.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef Ewelina het volgende:
Wat een verhaal jtKun je geen wrakingsverzoek doen? En waarom niet in hoger beroep?
quote:Ja, ik dacht alOp vrijdag 22 oktober 2010 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: nee uiteraard nietMijn vriendje is ook geen dudeface, maar mijn vriendje, vriend, mister, etcetera
![]()
Ging om eerdergenoemde dudeface waar het smsje heen was gegaan
Maar nu heeft ie maar 1x gebeld en ik hou mezelf voor dat ik in dit geval geen sociaal wenselijk gedrag hoef te vertonen door terug te bellen
![]()
![]()
quote:Ja zat het me net al af te vragen, wat is dat voor gekkigheid dat hij niet in beroep mag gaan?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef j.t het volgende:
[..]
dat werd ons gezegd. Maar ik lees nu dat je wel in beroep kunt gaan, alleen direct bij gerechtshof.
En dat wrakingsverzoek klinkt wel interessant, alleen moet je wel heel goede (bewijsbare!) redenen hebben. En een gevoel van partijdigheid, zal dat genoeg zijn??!
quote:Hoe bedoel je verhouding boterhammen/eiwitten?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Verhouding boterhammen/eiwitten + groente is te scheef.
En snelle jelle hoort in de kliko, maar dat leren we je nog wel
quote:Ja klopt hij doet de pabo, loopt beetje erg achter nu door al dat gestress en gekut met zn werk, UWV, advocaat rechter etc.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
gewoon in beroep gaan, JT. Dat mag altijd, en kan altijd.
Wraken komt echt maar heel sporadisch voor, dus daar zou ik m'n geld niet opzetten. Maar wat belachelijk van de rechter zeg! Als ik je vriend was zou ik niet meer voor deze organisatie willen werken, maar ik snap dat er geld nodig is. Vertelde je laatst niet dat hij de pabo deed?
quote:Oh!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht almaar 't kwartje was inmiddels gevallen!
Oh, en ik ga 'n cadeautje voor je meenemen![]()
quote:Het is een slimme zet van de werkgever om dit te doen en het is algemeen bekend dat sommige rechters inderdaad hun voorkeur hebben helaas.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef j.t het volgende:
Het lullige is, zitting was eind vd middag vandaag en maandag moet meneer zn beslissing hebben door gegeven en meer de advocaat is nu op vakantie. Dus ... vragen wordt lastig, al lijkt me dat wel verstandiger. Ik heb er geen verstand van.
De advocaat bestempelde deze rechter als pro werkgever. Dus denk de rest niet.
Maar ja, misschien wil iemand van dat advocatenkantoor even gauw kijken of beroep of wraking zin heeft en mogelijk is.
En anders erbij neerleggen.
Denk alleen dat het vet lastig wordt voor meneer om werk te vinden. 4 jaar terug is hij vanwege een cyste in zijn knie (tijdelijk contract) ook losgelaten toen zijn contract vernieuwd moest worden. Toen is hij een jar werkeloos gebleven. Hij was te oud, geen relevante opleidingen etc. Dus toen besloot hij ook weer te gaan studeren, wat hij nu dus doet. En nu is hij nog ouder (bijna 34), nog steeds zonder relevante opleiding en de banen liggen nu nog minder voor het oprapen. Dus ik vrees het ergste
@ MI-tje, net website gevonden met voorwaarden waaraan je moet voldoen om beroep te tekenen. Waaronder bv als een boete boven de 1750 euro ligt. En de andere 2 voorwaarden waren ook niet van toepassing. Dus ik denk daarom.
quote:Kan hij niet een baan zoeken alvast in het onderwijs?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef j.t het volgende:
[..]
Ja klopt hij doet de pabo, loopt beetje erg achter nu door al dat gestress en gekut met zn werk, UWV, advocaat rechter etc.
En ik werk ook in het basisonderwijs, helaas maar 3 dagen, met geen uitzicht op uitbreiding.
quote:Volgens mij is dat best lastig in het basisonderwijs.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
Hoe lang moet hij nog? En hoe groot is de kans dat hij direct een baan vind na zijn afstuderen?
quote:Hij moet in principe dit jaar nog. Maar hij is beetje down laatste tijd en loopt al achter. Maar ik heb geëist dat hij alleen dit jaar nog zou doen. Want anders moet hij weer zoveel collegegeld betalen. En ik wil verhuizen richting mijn baan. Ik wordt echt letterlijk moe van het heen en weer reizen. Het kost me teveel energie.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
Hoe lang moet hij nog? En hoe groot is de kans dat hij direct een baan vind na zijn afstuderen?
quote:Je hebt voornamelijk boterhammen en koolhydraten op, beetje soep erbij, weinig eiwitten en groente. Voor sport is eiwit goed om te eten (voor je spieren), erna wat langzame carbs. Wortels zijn op zich prima, btw. Ze hebben wel een iets hoge GI (glycemic index), maar een lage GL (glycemic load). Je moet een hoop wortels knagen voor je te veel suiker binnenkrijgt.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verhouding boterhammen/eiwitten?
En groente eet ik normaal meer, maar het was vandaag improviseren omdat de koelkast leeg is
Normaal neem ik ook altijd andere dingen mee maar er was gewoon niet meer zoveel keus, ik neem ook liever wat anders mee dan peperkoek, maar soms is het wel es lekker.
Na het fitnessen heb ik een stuk of 7 worteltjes opgegetenDus m'n groente heb ik al met al nog wel.
quote:Neem aan dat die eis na zo'n tegenslag geen keiharde eis is?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef j.t het volgende:
Hij moet in principe dit jaar nog. Maar hij is beetje down laatste tijd en loopt al achter. Maar ik heb geëist dat hij alleen dit jaar nog zou doen.
quote:Ik heb nu net een vaste baan en daar wil ik erg aan blijven hangen. Banen in het onderwijs liggen voor het oprapen:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En een baan zoeken in de buurt? Ik dacht dat in het onderwijs de werkgelegenheid wel redelijk tot goed was?
quote:Wel een beetje wel. Geld voor nog een college jaar is er niet, helemaal nu niet. En hoe eerder hij van de studie af is, hoe eerder de ellende ophoudt.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem aan dat die eis na zo'n tegenslag geen keiharde eis is?
quote:Nog erger zelfs. Kom vers uit noord-holland. Spreek de taal niet en versta er ook geen donder van
quote:Uurtje per week ofzo. En in de eerste klas krijg je het ook nogOp vrijdag 22 oktober 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woh, ik wist heul niet dat je nog Fries moest leren op de basisschool in Friesland!
quote:Wat tof!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uurtje per week ofzo. En in de eerste klas krijg je het ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |