quote:Fijn om te weten.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw mini, ik heb ook vaak van die awkward dingenJoeeee ar nooooot eloooon!
Maar nu ga ik wel echt slapies doen! Trusten slankiefaces!
quote:Oh ja, daar heb ik ook last van. Altijd leuk aan het eind van de vakantie...Op zaterdag 23 oktober 2010 01:10 schreef j.t het volgende:
uhm, ik ben gewoon nog wakker enzo. Vakantie en dan wordt ik langzaamaan en nachtpersoonen jij?
quote:Haha ja, dat probleem op zondagavond is altijd een crime. Maar eigenlijk onontkoombaar. Want zonder echte reden, als in ik moet ergens heen, druk ik mn wekker uit en ga ik toch slapen. Dus ik wordt langzaamaan nocturnal.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik ook last van. Altijd leuk aan het eind van de vakantie...
Hier is het pas 7 uur.
quote:Same here, de eerste jaren dat ik studeerde ging ik maanden achter elkaar om 2 uur 's nachts slapen. Nu heb ik alleen nog een haat-liefdeverhouding met de snooze-knop.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:14 schreef j.t het volgende:
[..]
Haha ja, dat probleem op zondagavond is altijd een crime. Maar eigenlijk onontkoombaar. Want zonder echte reden, als in ik moet ergens heen, druk ik mn wekker uit en ga ik toch slapen. Dus ik wordt langzaamaan nocturnal.
Ow haha, ik raak altijd beetje de draad kwijt, wie nou precies waar woont en waarom enzo ... ben beetje vergeetachtig de laatste jarendrukte in mn hoofd past niet vel meer bij
quote:Jeej ik ook. Alleen hebben ze de badkamer in het midden gezet waardoor het 2 kamers lijken.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
tss..ik heb een kamer waarin ik slaap, leef en kook. En een badkamer van 2m2.
quote:ik ook! al heb ik wel een entresol dus toch een soort van aparte slaapkamerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
tss..ik heb een kamer waarin ik slaap, leef en kook. En een badkamer van 2m2.
quote:Ja, was leuk feestje. In dirndl dus. Ben benieuwd naar de foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |