quote:Jouw appartement vind ik meer een huis dan een appartement eigenlijk. Want jullie hebben zelfs een tuin! Appartementen zijn vaak op een hogere verdieping, als je ze in Amsterdam zoekt tenminste. Ik zou de tuin wel missenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kweenie. Ik woon in een koopappartementje in NH en volgens mij gingen die allemaal best rap, vooral de goedkopere.
Veel grote rijtjeshuizen voor een vergelijkbaar bedrag heb ik niet gezien, behalve als er grote nadelen aan zaten.
En ikons appartementje!
quote:Dat is waar, we noemen het gewoon een minihuis!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:03 schreef Chicolate het volgende:
Wat rot jt![]()
[..]
Jouw appartement vind ik meer een huis dan een appartement eigenlijk. Want jullie hebben zelfs een tuin! Appartementen zijn vaak op een hogere verdieping, als je ze in Amsterdam zoekt tenminste. Ik zou de tuin wel missen.
quote:Bikkel jij!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
tss..ik heb een kamer waarin ik slaap, leef en kook. En een badkamer van 2m2.
quote:Het was toch gewoon de mening van Jt? ze zegt alleen dat zij liever in 1x in een huis gaan zitten, dan nu in een appartement, wat wellicht moeilijk is kwijt te raken daar, das dan toch verder helemaal geen oordeel over jullie appartement?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Was ook niet hard bedoeld Nynke, maar ik vind het jammer van het vooroordeel over appartementen. Ik zou ook het liefst in een vrijstaand huis met uitzicht over de Reeuwijkse plassen wonen, maar ja, dat kan ik niet betalen. Wat Duuf zegt, het zijn niet allemaal flutwoningen uit '55
.
quote:Maar wel inOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
quote:*boks* Hoeveel m2 heb je?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef j.t het volgende:
ik woon atm in een flat.
- ruime woonkamer2227 m2
- slaapkamer 12 m2
-sllaapkamer 9 m2- keuken
- douche
- 2balkons1 tuin,1 terrasje
Vind het hier prima wonen. Buren in portiek ook leuk en normaal.
quote:ik boks mee, tot een goede maand geleden had ik dat ookOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*boks* Hoeveel m2 heb je?
Al heb ik nog een bergingshok van wel 0,9m2 erbij!
quote:ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik hier nog 2 maand kan wonen, dan moet ik weer opzoek naar wat anders. onderhuur ftw.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*boks* Hoeveel m2 heb je?
Al heb ik nog een bergingshok van wel 0,9m2 erbij!
quote:Damn, is dat pas zo kort geleden?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik boks mee, tot een goede maandgeledenvoordat ik hierheen kwam had ik dat ook
quote:Had ik gemist! Whot happened?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh man, ik had net de meest frustrerende ontmoeting met mijn collega.
Maar, weekend!
quote:Ik bedoelde mijn eigen verhuizing, mijn hele besef van tijd gaat eraan hier.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef _Calimero_ het volgende:
nouuu oke, ruim anderhalve maand.
6 sept ging ik definitief over. Daarvoor was ik al wel aan het klussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |