quote:Je moet maar zo denken dat het beter is dan een Lingo tasOp vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Windigo het volgende:
Dat zogenaamde ''Culinaire pakket'' wat ze samenstellen is volgens mij gewoon promo materiaal van de sponsor Old Amsterdam. Lijkt me nogal balen om daarmee afgescheept te worden.
quote:Ik zag alleen een kaasrasp, 1 halve old amsterdam en een wine& life magazine? Het koffiezetapparaat heb ik gemistOp vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Der_Rudi het volgende:
Ach wat ik in een rap tempo even voorbij zag komen was toch nog wel een redelijk koffie/espresso apparaat leek me?
quote:Dit is week 5.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef k_man het volgende:
De hoeveelste groep is dit? De derde?
We hebben nu de boereas-groep, vorige week de Zwethheul, daarvoor Parkheuvel. Zat darvoor nog iets?
quote:http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/chefkoks/Op vrijdag 22 oktober 2010 14:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat waren de eerste twee restaurants dan?
quote:Ah, dank je. Hoeveel groepen komen er nog?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef Der_Rudi het volgende:
De Leest in week 2 en en Ciel Bleu in week 1?
quote:Hierna nog 3 groepen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, dank je. Hoeveel groepen komen er nog?
quote:Erg druk gehad afgelopen paar dagenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:10 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ook weer van de partij?
Noury kampioen open deuren intrappen![]()
quote:Al meerdere keren zelfs
quote:Echt nasty jaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een hufter die chef met z'n schaduwmove
quote:Straf tochOp vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Ik heb me zitten bescheurenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb me zitten bescheurenwat een rat!
Peggy door
quote:Mooi mijn voorspelling (dat Nouri makkelijk de halve finales ging halen) is wel zo uitgekomen. Bij de start van Topchef gaf ik al aan dat die Nouri een leuke vent is met zeer veel chef-vaardigheden.Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Noeri, dat vond ik echt een leuke gozer.
Tevens gaan ze ook in dezelfde keuken van Over de Kook kokkerellen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Die waren niet vers genoegOp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef June. het volgende:
Wat is dat nu weer, geen courgette en aubergine bij de groentenstal
quote:Jij loopt een paar minuten achter?Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Ewelina het volgende:
Geen courgette bij de prachtige groentenkraam?
quote:Ja wat een originaliteit hé!
quote:Niet iedereen voert meteen zijn bevindingen in op Fok!Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij loopt een paar minuten achter?
quote:Die komt vast niet van de verse kraam
quote:CreatiefOp maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Vork het volgende:
Ik heb nog flink wat paprika's over. Ik denk dat ik ze maar ga grillen.
quote:QFT
quote:Ik heb geen idee wie je bent, wat je doet en hoe je jezelf je dag door weet te slepen, maar dit is ongetwijfeld jouw beste suggestie van vandaag!
quote:Geen probleem, ik ben heel creatief.Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, wat je doet en hoe je jezelf je dag door weet te slepen, maar dit is ongetwijfeld jouw beste suggestie van vandaag!
quote:Lekker voor bij de koffie, creatief hoor!
quote:Het werkt wel, ik krijg zin in kaasOp maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef Vork het volgende:
[..]
De reclameblokken bevatten doorgaans minder reclame dan het programma zelf.
quote:Pindakaas?Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het werkt wel, ik krijg zin in kaasAlleen niet in Old Amsterdam.
quote:Euroshopper jong belegen plakken
quote:Dan gaat het nog leuk worden die laatste paar wekenOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef wonderer het volgende:
Warm maken die pan! En dan de oude pan op het vuur en de nieuwe nietArme jongen. Volgens mij hebben ze de groepen op volgorde gezet en de slechtste voor het laatst bewaard.
quote:Nogal ja. Ik maak zelf wel eens iets vergelijkbaars, maar als het ei moet stollen, dan zet ik toch echt het vuur heel laag om dit soort problemen te voorkomen...
quote:Je ziet dat ze allemaal anti-aanbak pannen gewend zijn, en niet precies weten hoe je op een houtje-touwtje pan dingen bakt zonder dat ze vast komen te zitten.
quote:Ah, heb ik toch nog voordeel van mijn eigen pannen waarvan de anti-aanbaklaag al tijden verdwenen was of al niet-bestaand toen ik ze kocht...Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je ziet dat ze allemaal anti-aanbak pannen gewend zijn, en niet precies weten hoe je op een houtje-touwtje pan dingen bakt zonder dat ze vast komen te zitten.
quote:Dat zou ik ook niet weten.Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je ziet dat ze allemaal anti-aanbak pannen gewend zijn, en niet precies weten hoe je op een houtje-touwtje pan dingen bakt zonder dat ze vast komen te zitten.
quote:En dat gezamenlijk met je Knorr wereldgerechtOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Vork het volgende:
Ik vind het ook wel handig, zo'n pan met anti-aanbak laag. Dan hoef ik niet na te denken.
quote:Zelfs ik weet dat, maar ik ben echt geen goede kok hoor.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Djokotron het volgende:
Ach, heeft niet zoveel anti-aanbaklaag te maken. Die lui weten gewoon totaal niet hoe een product en op welke temperatuur bereid moet worden. Oh we hebben maar 25 minuten, doen het vuur lekker hoog dan redden we het waarschijnlijk nog net, tja..
quote:Frittata van eekhoorntjesbrood, serranoham.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Maar, wat moesten ze nou maken dan? Iets met ei, maar wat?![]()
quote:Same here. De mijne is zo oud, die moet ik wel warm maken van tevoren met wat olie wil de boel niet aankoeken.Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Ewelina het volgende:
Ah, heb ik toch nog voordeel van mijn eigen pannen waarvan de anti-aanbaklaag al tijden verdwenen was of al niet-bestaand toen ik ze kocht...
quote:Deze week 2 voor drie euroOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dat gezamenlijk met je Knorr wereldgerecht
quote:Dat. Nooit.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En dat gezamenlijk met je Knorr wereldgerecht
quote:Gelijk inslaan!
quote:Ik lag helemaal dubbel
quote:Ze had nogal een bord voor d'r kop.Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef wonderer het volgende:
Sloeg ze nou wel of niet de plank mis met die presentatie?
quote:Nope, tot nog toe niet...
quote:Ja, dan blijft dat ei natuurlijk niet op het bord liggen ook, logisch dat ze een plank nodig had.Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze had nogal een bord voor d'r kop.
quote:Een keer wel, maar dat deden ze zoda Benjamin meteen naar huis kon, bij een vier was ie gelijk geeindigd, daarom kreeg ie maar een 3
quote:Benjamin's cuisson was niet toereikend.Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef StarGazer het volgende:
Als hier niet lager dan een 4 gegeven wordt waarom kreeg Benjamin vorige week dan een 3. Vreemd.
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef wonderer het volgende:
Sloeg ze nou wel of niet de plank mis met die presentatie?
quote:Bij een leeg bord krijg je toch een nul? Dat hoorde ik Jaspers zeggen...
quote:Daar dreigt ie altijd meeOp maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij een leeg bord krijg je toch een nul? Dat hoorde ik Jaspers zeggen...
quote:Volgens mij was dat met die tong die gefrituurd moest worden, maar gewoon rauw op t bord lag. Geen idee meer bij wie dat was (Pascal?)
quote:Ja, da's een keer eerder voorgekomen toch?Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij een leeg bord krijg je toch een nul? Dat hoorde ik Jaspers zeggen...
quote:Nee heur, haal je bestek maar weg, gooi ik het meteen in de prullenbakOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, want hij wil altijd iets opeten.
quote:Ach, had ie gelijk een afslankkuurOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk Julius een voedselvergiftiging bezorgd
quote:Hoe kijk jij eigenlijk live topchef vanuit de VS? Via satelliet oid?Op maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's een keer eerder voorgekomen toch?
Overigens kijk ik uit naar morgen maar dat moet wachten tot... eh... TeringDonderdag of zo.
quote:Ik ben nu vier weken in Nederland dus ik kan het live zien. Alleen heb ik geen zin in reclame en ook regelmatig de hort op, dus ik ga mooi via internet kijken verderOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef June. het volgende:
[..]
Hoe kijk jij eigenlijk live topchef vanuit de VS? Via satelliet oid?
quote:Ach soOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben nu vier weken in Nederland dus ik kan het live zien. Alleen heb ik geen zin in reclame en ook regelmatig de hort op, dus ik ga mooi via internet kijken verder
quote:Dat was bij Walter. Die eigenwijze met zn eigen loodgietersbedrijf.Op maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die tong die gefrituurd moest worden, maar gewoon rauw op t bord lag. Geen idee meer bij wie dat was (Pascal?)
quote:Ik zeg altijd dat laatste, pap-rika klinkt zo stom
quote:Ik ben al over de helftOp dinsdag 26 oktober 2010 18:57 schreef Drassss het volgende:
Tijd voor de bingo. Deze week doe ik serieus mee
quote:VetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef wolferl het volgende:
Zoetje, zuurtje, bittertje, zoutje, pepertje, kruidje, bite.....
godallemachtig alles kwam voorbij net.
quote:Arla ookOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
hoezo sluipreclame... Bierflesje kwam wel erg duidelijk in beeld.
quote:De Arla producten ook anders hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
hoezo sluipreclame... Bierflesje kwam wel erg duidelijk in beeld.
quote:Nou ja, ik zou pas echt verbaasd zijn als ze een gerecht opdienen op een pannendeksel.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:14 schreef k_man het volgende:
Bord vergeten? Ach, dan pak je gewoon een snijplank.
quote:Je haalt de woorden uit mijn mond.Op woensdag 27 oktober 2010 15:21 schreef BWolf het volgende:
Deze week Ron BlaauwZal leuk worden als de kandidaten op hetzelfde niveau presteren als ze nu doen.
quote:Altijd als ze aan het aanrecht de kandidaten staan te bespreken lijkt het net alsof ze mekaars handje vasthoudenOp woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Cynix ® het volgende:
De twee chefs zitten soms zó te prikken, ze graaien het soms van elkaars vork af!
Het lijkt wel of ze verder niets eten of zo.
quote:Ik ook jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Die Kay vind ik tot nu toe het beste van de halve finalisten.
quote:Met zn 4en 2 gerechten en idem voor het andere team maakt 4Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Aparte opdracht trouwens. Vier gerechten.
quote:Wel een tactische keuze!
quote:Jaspers slikt allesOp woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Roops het volgende:
Haha die opmerking van kranenborg: jaspers gaat dit niet slikken...
quote:Geen rauw gehakt...
quote:Die man is net een vuilnisbak, ongetwijfeld dat hij het achter de schermen heeft opgegeten onder het mom van voedselverspilling
quote:Met paprika?Op woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Hij heeft het vast zelf nog even opgebakken
quote:Gegrilde paprika
quote:Mascha ziet er vooral pittig uit.Op woensdag 27 oktober 2010 19:30 schreef Djokotron het volgende:
Die Mascha is 38 maar lijkt serieus ouder dan mijn moeder die de 60 al gepasseerd is. En niet omdat mijn moeder er zo jong uitziet
quote:Dan hoef je hem niet meer te kokenOp woensdag 27 oktober 2010 19:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Zoals verwacht, zo`n gaar ding erbij
quote:Niet zo negatief over PriscillaatjeOp woensdag 27 oktober 2010 20:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha ja.. Dat ze niet eens vol tegen haar in gaan, zeikwijf
quote:Ideetje van Jaspers.Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Aparte opdracht trouwens. Vier gerechten.
quote:Outside of the box zelfs, zei hij foutief.Op woensdag 27 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
Je moet gewoon out of the box denken!
Jajajaaa, Julius speaks a little word over the border
quote:Kof? Wat is kof?Op woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
Knolraap & kof, schorseneren en prei.
Knolraap & kof, schorseneren en prei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2010 23:56:54 ]
quote:Ahh, he was taking us in the mealing!Op woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Outside of the box zelfs, zei hij foutief.
quote:Jawohl!Op donderdag 28 oktober 2010 18:45 schreef wolferl het volgende:
Nog 15 minuten en we kunnen weer genieten van de zoetgevooisde stem van Fraulein Priscilla.
EINZ!!!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:59 schreef Djokotron het volgende:
Alleen Priscilla is al het kijken waard
quote:Inderdaad, maar dat zorgt wel voor de benodigde creativiteit natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef Djokotron het volgende:
Je moet ook maar weten wat al die gerechten zijn zeg, das moeilijker dan het maken volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |