quote:Ik lag helemaal dubbel
quote:Ze had nogal een bord voor d'r kop.Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef wonderer het volgende:
Sloeg ze nou wel of niet de plank mis met die presentatie?
quote:Nope, tot nog toe niet...
quote:Ja, dan blijft dat ei natuurlijk niet op het bord liggen ook, logisch dat ze een plank nodig had.Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze had nogal een bord voor d'r kop.
quote:Een keer wel, maar dat deden ze zoda Benjamin meteen naar huis kon, bij een vier was ie gelijk geeindigd, daarom kreeg ie maar een 3
quote:Benjamin's cuisson was niet toereikend.Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef StarGazer het volgende:
Als hier niet lager dan een 4 gegeven wordt waarom kreeg Benjamin vorige week dan een 3. Vreemd.
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef wonderer het volgende:
Sloeg ze nou wel of niet de plank mis met die presentatie?
quote:Bij een leeg bord krijg je toch een nul? Dat hoorde ik Jaspers zeggen...
quote:Daar dreigt ie altijd meeOp maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij een leeg bord krijg je toch een nul? Dat hoorde ik Jaspers zeggen...
quote:Volgens mij was dat met die tong die gefrituurd moest worden, maar gewoon rauw op t bord lag. Geen idee meer bij wie dat was (Pascal?)
quote:Ja, da's een keer eerder voorgekomen toch?Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij een leeg bord krijg je toch een nul? Dat hoorde ik Jaspers zeggen...
quote:Nee heur, haal je bestek maar weg, gooi ik het meteen in de prullenbakOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, want hij wil altijd iets opeten.
quote:Ach, had ie gelijk een afslankkuurOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk Julius een voedselvergiftiging bezorgd
quote:Hoe kijk jij eigenlijk live topchef vanuit de VS? Via satelliet oid?Op maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's een keer eerder voorgekomen toch?
Overigens kijk ik uit naar morgen maar dat moet wachten tot... eh... TeringDonderdag of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |