quote:Lekker voor bij de koffie, creatief hoor!
quote:Het werkt wel, ik krijg zin in kaasOp maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef Vork het volgende:
[..]
De reclameblokken bevatten doorgaans minder reclame dan het programma zelf.
quote:Pindakaas?Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het werkt wel, ik krijg zin in kaasAlleen niet in Old Amsterdam.
quote:Euroshopper jong belegen plakken
quote:Dan gaat het nog leuk worden die laatste paar wekenOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef wonderer het volgende:
Warm maken die pan! En dan de oude pan op het vuur en de nieuwe nietArme jongen. Volgens mij hebben ze de groepen op volgorde gezet en de slechtste voor het laatst bewaard.
quote:Nogal ja. Ik maak zelf wel eens iets vergelijkbaars, maar als het ei moet stollen, dan zet ik toch echt het vuur heel laag om dit soort problemen te voorkomen...
quote:Je ziet dat ze allemaal anti-aanbak pannen gewend zijn, en niet precies weten hoe je op een houtje-touwtje pan dingen bakt zonder dat ze vast komen te zitten.
quote:Ah, heb ik toch nog voordeel van mijn eigen pannen waarvan de anti-aanbaklaag al tijden verdwenen was of al niet-bestaand toen ik ze kocht...Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je ziet dat ze allemaal anti-aanbak pannen gewend zijn, en niet precies weten hoe je op een houtje-touwtje pan dingen bakt zonder dat ze vast komen te zitten.
quote:Dat zou ik ook niet weten.Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je ziet dat ze allemaal anti-aanbak pannen gewend zijn, en niet precies weten hoe je op een houtje-touwtje pan dingen bakt zonder dat ze vast komen te zitten.
quote:En dat gezamenlijk met je Knorr wereldgerechtOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Vork het volgende:
Ik vind het ook wel handig, zo'n pan met anti-aanbak laag. Dan hoef ik niet na te denken.
quote:Zelfs ik weet dat, maar ik ben echt geen goede kok hoor.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Djokotron het volgende:
Ach, heeft niet zoveel anti-aanbaklaag te maken. Die lui weten gewoon totaal niet hoe een product en op welke temperatuur bereid moet worden. Oh we hebben maar 25 minuten, doen het vuur lekker hoog dan redden we het waarschijnlijk nog net, tja..
quote:Frittata van eekhoorntjesbrood, serranoham.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Maar, wat moesten ze nou maken dan? Iets met ei, maar wat?![]()
quote:Same here. De mijne is zo oud, die moet ik wel warm maken van tevoren met wat olie wil de boel niet aankoeken.Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Ewelina het volgende:
Ah, heb ik toch nog voordeel van mijn eigen pannen waarvan de anti-aanbaklaag al tijden verdwenen was of al niet-bestaand toen ik ze kocht...
quote:Deze week 2 voor drie euroOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dat gezamenlijk met je Knorr wereldgerecht
quote:Dat. Nooit.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En dat gezamenlijk met je Knorr wereldgerecht
quote:Gelijk inslaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |