quote:Je moet maar zo denken dat het beter is dan een Lingo tasOp vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Windigo het volgende:
Dat zogenaamde ''Culinaire pakket'' wat ze samenstellen is volgens mij gewoon promo materiaal van de sponsor Old Amsterdam. Lijkt me nogal balen om daarmee afgescheept te worden.
quote:Ik zag alleen een kaasrasp, 1 halve old amsterdam en een wine& life magazine? Het koffiezetapparaat heb ik gemistOp vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Der_Rudi het volgende:
Ach wat ik in een rap tempo even voorbij zag komen was toch nog wel een redelijk koffie/espresso apparaat leek me?
quote:Dit is week 5.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef k_man het volgende:
De hoeveelste groep is dit? De derde?
We hebben nu de boereas-groep, vorige week de Zwethheul, daarvoor Parkheuvel. Zat darvoor nog iets?
quote:http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/chefkoks/Op vrijdag 22 oktober 2010 14:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat waren de eerste twee restaurants dan?
quote:Ah, dank je. Hoeveel groepen komen er nog?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef Der_Rudi het volgende:
De Leest in week 2 en en Ciel Bleu in week 1?
quote:Hierna nog 3 groepen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, dank je. Hoeveel groepen komen er nog?
quote:Erg druk gehad afgelopen paar dagenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:10 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ook weer van de partij?
Noury kampioen open deuren intrappen![]()
quote:Al meerdere keren zelfs
quote:Echt nasty jaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een hufter die chef met z'n schaduwmove
quote:Straf tochOp vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Ik heb me zitten bescheurenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb me zitten bescheurenwat een rat!
Peggy door
quote:Mooi mijn voorspelling (dat Nouri makkelijk de halve finales ging halen) is wel zo uitgekomen. Bij de start van Topchef gaf ik al aan dat die Nouri een leuke vent is met zeer veel chef-vaardigheden.Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Noeri, dat vond ik echt een leuke gozer.
Tevens gaan ze ook in dezelfde keuken van Over de Kook kokkerellen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Die waren niet vers genoegOp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef June. het volgende:
Wat is dat nu weer, geen courgette en aubergine bij de groentenstal
quote:Jij loopt een paar minuten achter?Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Ewelina het volgende:
Geen courgette bij de prachtige groentenkraam?
quote:Ja wat een originaliteit hé!
quote:Niet iedereen voert meteen zijn bevindingen in op Fok!Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij loopt een paar minuten achter?
quote:Die komt vast niet van de verse kraam
quote:CreatiefOp maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Vork het volgende:
Ik heb nog flink wat paprika's over. Ik denk dat ik ze maar ga grillen.
quote:QFT
quote:Ik heb geen idee wie je bent, wat je doet en hoe je jezelf je dag door weet te slepen, maar dit is ongetwijfeld jouw beste suggestie van vandaag!
quote:Geen probleem, ik ben heel creatief.Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, wat je doet en hoe je jezelf je dag door weet te slepen, maar dit is ongetwijfeld jouw beste suggestie van vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |