quote:VetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef wolferl het volgende:
Zoetje, zuurtje, bittertje, zoutje, pepertje, kruidje, bite.....
godallemachtig alles kwam voorbij net.
quote:Arla ookOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
hoezo sluipreclame... Bierflesje kwam wel erg duidelijk in beeld.
quote:De Arla producten ook anders hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
hoezo sluipreclame... Bierflesje kwam wel erg duidelijk in beeld.
quote:Nou ja, ik zou pas echt verbaasd zijn als ze een gerecht opdienen op een pannendeksel.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:14 schreef k_man het volgende:
Bord vergeten? Ach, dan pak je gewoon een snijplank.
quote:Je haalt de woorden uit mijn mond.Op woensdag 27 oktober 2010 15:21 schreef BWolf het volgende:
Deze week Ron BlaauwZal leuk worden als de kandidaten op hetzelfde niveau presteren als ze nu doen.
quote:Altijd als ze aan het aanrecht de kandidaten staan te bespreken lijkt het net alsof ze mekaars handje vasthoudenOp woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef Cynix ® het volgende:
De twee chefs zitten soms zó te prikken, ze graaien het soms van elkaars vork af!
Het lijkt wel of ze verder niets eten of zo.
quote:Ik ook jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Die Kay vind ik tot nu toe het beste van de halve finalisten.
quote:Met zn 4en 2 gerechten en idem voor het andere team maakt 4Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Aparte opdracht trouwens. Vier gerechten.
quote:Wel een tactische keuze!
quote:Jaspers slikt allesOp woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Roops het volgende:
Haha die opmerking van kranenborg: jaspers gaat dit niet slikken...
quote:Geen rauw gehakt...
quote:Die man is net een vuilnisbak, ongetwijfeld dat hij het achter de schermen heeft opgegeten onder het mom van voedselverspilling
quote:Met paprika?Op woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Hij heeft het vast zelf nog even opgebakken
quote:Gegrilde paprika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |