quote:Ik stel meteen mn minimumleeftijd bij naar benedenOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan kijken.
quote:Oh, dat riep ik ook altijd hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Doe mij maar oudere mannenMaar misschien verandert dat als ik zelf ouder word
quote:Ik heb geen probleem met allebei.Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
quote:Nee, geen trio?Op donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met allebei.
Niet tegelijk, though.
quote:Op een bepaalde leeftijd denk ik dat je weinig keus meer gaat hebben.Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
quote:whehehe, alle eisen verdwijnen langzaamOp donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat riep ik ook altijd hoorEn eigenlijk waren ze ook allemaal ouder!
Maar ik sluit niks uit zal ik maar zeggen
quote:Helemaal nietOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, alle eisen verdwijnen langzaam
quote:Nou, dacht het nietOp donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd denk ik dat je weinig keus meer gaat hebben.
quote:Ik heb tot nu toe ook nooit de behoefte gehad hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich heb ik het liever druk genoeg met zijn tweeën.
quote:Ja, die had ik gister!
quote:Ik val ook op oudere mannen hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
quote:langzaam ebben straks alle uiterlijke eisen weg, en uiteindelijk ook alle persoonlijkhedenOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet
Maar leeftijd is gewoon een belachelijke eis
quote:Pas maar op, ooit kom ik dan dus ook bij jou uitOp donderdag 21 oktober 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
langzaam ebben straks alle uiterlijke eisen weg, en uiteindelijk ook alle persoonlijkheden
then you're just down to, als het maar een leuter heeft
quote:Ik zou denk best een trio willenOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich heb ik het liever druk genoeg met zijn tweeën.
quote:"Als het warm is en een hartslag heeft"Op donderdag 21 oktober 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
langzaam ebben straks alle uiterlijke eisen weg, en uiteindelijk ook alle persoonlijkheden
then you're just down to, als het maar een leuter heeft
quote:Met een man er bij of een vrouw er bij?Op donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou denk best een trio willen
Denk ik
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas maar op, ooit kom ik dan dus ook bij jou uit
quote:Ik ook een vrouw erbij denk ik... Maar aan de andere kant word ik dan stikjaloers als ze met mijn vent ligt te rotzooienOp donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een man er bij of een vrouw er bij?
Als ik zou moeten, dan toch het laatste.
quote:Ik denk als ik zou moeten ook het laatsteOp donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een man er bij of een vrouw er bij?
Als ik zou moeten, dan toch het laatste.
quote:Ik heb heul niks gezegd over WANNEER ik bij je uit kom he
quote:true, trueOp donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gezegd over WANNEER ik bij je uit kom he
quote:JJH en Loveless hadden ooit een roze bende van drie, misschien kan je daar nog bij, er staat nog een vacature open
quote:Ik ga voor gewillige sletjesOp donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JJH en Loveless hadden ooit een roze bende van drie, misschien kan je daar nog bij, er staat nog een vacature open
quote:GREYS!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
Ik ga voor gewillige sletjes
quote:als je het lief vraagt zijn ze dat vast welOp donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
quote:TOMBO!!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
quote:JJH en loveless zijn mannen, geen idee of ze gewillig zijnOp donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
En die knul heeft z'n trio
quote:Oeh, lesbo sexOp donderdag 21 oktober 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, dan wil ik eerst met Greys afspreken zonder die man
quote:Ja, en dan gewoon herkenbaar in beeld willen!
quote:Ooh, dat programmaOp donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan gewoon herkenbaar in beeld willen!
En zeggen "je ontmoet nieuwe mensen"
quote:Saaie troela's zijn geen gewillige sletjes, Q.
quote:Iewiewiewiewiewiew!
quote:Je bent een saai gewillig autoritair ( he, klinkt geil) sletje!Op donderdag 21 oktober 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Saaie troela's zijn geen gewillige sletjes, Q.
Make up your freakin' mind!
quote:Jaja, kleine Jeroen ontmoet nieuweOp donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan gewoon herkenbaar in beeld willen!
En zeggen "je ontmoet nieuwe mensen"
quote:Wat zal mijn moeder daarvan denken?Op donderdag 21 oktober 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent een saai gewillig autoritair ( he, klinkt geil) sletje!
quote:Ga je dat vertellen dan?Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal mijn moeder daarvan denken?
quote:Ik denk dat ze het wel spannend gaat vindenOp donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal mijn moeder daarvan denken?
quote:"Ja mam, ga maar even zitten want ik moet je wat vertellen. Ja, zit je?"
quote:Kusje voor jouOp donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Alleen al om de enorme tegenstrijdigheden in die titel klinkt het idd spannend.
Ik denk dat je gelijk hebt Q. Mijn moeder gaat vast trots zijn.
quote:Tuuk. Alleen dan niet ook autoritair, anders wordt het bonje.Op donderdag 21 oktober 2010 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kusje voor jou
Mag ik dan ook een gewillig sletje zijn?
quote:Hmm kut. Ik ben niet onderdanigOp donderdag 21 oktober 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuuk. Alleen dan niet ook autoritair, anders wordt het bonje.
quote:Het is nu 10 minuten later... gaat niet meer lukken denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Cat, I'm shocked!
Heb je geen foto's van de poesjes en de dijen?
quote:Vaak zat.Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Kittens
[ontopic]Cat, wel eens een trio gehad? [/ontopic]
quote:We kunnen wel even testen op wat andere moeders, als je dat een prettig idee vindt?!Op donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Alleen al om de enorme tegenstrijdigheden in die titel klinkt het idd spannend.
Ik denk dat je gelijk hebt Q. Mijn moeder gaat vast trots zijn.
quote:Hey EliesOp donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames... het is nog geen 23:30. Toe 'ns ff zeg
Jij wel eens, Tombo?
quote:Ow, heeft ze de foto bij zich? Is het al over, en zo nee: kunnen jullie alsnog een foto makenOp donderdag 21 oktober 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
De vriendin van het kinderhandje wil ff hai zeggen
![]()
We hebben ons net echt tranen met snot gelachen toen ik opbiechte dat ik over haar verteld had hier![]()
![]()
quote:Posten, krijgt ze van mij een T-shirtOp donderdag 21 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Nee ze is net weg![]()
God, ze was zo trots, ze wil een shirt met een zwaaiend handje en de tekst I am Fokking Famous![]()
Oh en het eerste wat ze zei toen we uitgelachen waren was dat ze de foto wel wilde mailen, zodat ik m kon posten, ze staat dr toch niet herkenbaar op![]()
![]()
![]()
Maar ik gilde neeeeeeeeeeeeeeee ik wil die foto nooooooooooooit meeeeeeeeeer zieeeeeeeeeeeeeeen![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, heeft ze de foto bij zich? Is het al over, en zo nee: kunnen jullie alsnog een foto makenterug
quote:You sick fuckOp donderdag 21 oktober 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Posten, krijgt ze van mij een T-shirt
quote:Nee, daar ben ik te jaloers voor denk ikOp donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames... het is nog geen 23:30. Toe 'ns ff zeg
Jij wel eens, Tombo?
quote:And that's why I love you
quote:Ow, ik wel. In verschillende samenstellingen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Nee, daar ben ik te jaloers voor denk ik
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Posten, krijgt ze van mij een T-shirt
quote:Zal het niet doenOp donderdag 21 oktober 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
And that's why I love you![]()
![]()
Niet verder vertellen he
quote:Please do tell, dat doe ik ook altijdOp donderdag 21 oktober 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik wel. In verschillende samenstellingen.
Way too much info
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal het niet doen
Doe maar vast ff de maat, gewenste kleur en het adres van de dame met het konthandje
quote:Nou, zo boeiend is het niet hoor
quote:Ej, it takes three to trioOp donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Elies, jij bent echt nog erger dan ik
quote:Altijd gezellig jou hier te zien Eliesje.Op donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zo boeiend is het niet hoorTwee juicy details:
M-V-V >> zij waren net getrouwd (als in nét)
V-V-V >> een van de twee was een ex, en die andere haar nieuwe
quote:Maarre.... met z'n drietjes... is dat niet... claustrofobisch?Op donderdag 21 oktober 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ej, it takes three to trio
Ik werd verleid
quote:In my defence: het is al minimaal 15 jaar geledenOp donderdag 21 oktober 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
Altijd gezellig jou hier te zien Eliesje.
quote:Eckte Maastrichtenaar zeker.Op donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik had wel es een vriendje die wel es zeurde over een trio.
Maja hij wilde natuurlijk MVV en ik wilde VMM dus we kwamen maar niet overeen
quote:Ik werd er knettergestoord van. Dat je steeds niet weet wiens lichaamsdelen je nu weer aan je lijf hebtOp donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Maarre.... met z'n drietjes... is dat niet... claustrofobisch?
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werd er knettergestoord van. Dat je steeds niet weet wiens lichaamsdelen je nu weer aan je lijf hebtNou ja, anatomisch gezien kon ik dat bij sommige lichaamsdelen zelf wel verzinnen, maar ik was af en toe volleddig de weg kwijt. Dus... niet echt iets voor mij, maar het was wel geinig.
quote:Ik zou dr denk ik ook teveel bij nadenken en the flowww kwijtrakenOp donderdag 21 oktober 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werd er knettergestoord van. Dat je steeds niet weet wiens lichaamsdelen je nu weer aan je lijf hebtNou ja, anatomisch gezien kon ik dat bij sommige lichaamsdelen zelf wel verzinnen, maar ik was af en toe volleddig de weg kwijt. Dus... niet echt iets voor mij, maar het was wel geinig.
quote:O mein gott.
quote:Nee, dat gaat niet goedkomenOp donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik had wel es een vriendje die wel es zeurde over een trio.
Maja hij wilde natuurlijk MVV en ik wilde VMM dus we kwamen maar niet overeen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O mein gott.![]()
Ik kwam vandaag 4 oude menskes tegen in Venlo. Of ich Deutsch sprach.
Ze waren hun auto kwijt.Ze wisten alleen nog te vertellen dat het bij een groooote weg was die helemaal open lag. Als het is waar ik dacht dat ze moesten zijn waren ze een kilometer uit koers.
![]()
Viel Glück.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet goedkomen
Geloof niet dat ik het nu nog zou hoeven. Tenzij Bette zich meldt. Dan maak ik een uitzondering
quote:Vanwaar steeds die melding dat iets ontopic isOp donderdag 21 oktober 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Is Greys er nog?
Werelds Meest Schokkende Vliegtuigrampen op de campingzender. [on topic]
quote:Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt. Kun je het toelichten?Op donderdag 21 oktober 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik denk: die trio's, da's een whole different ballgame. Moet je als stelletje geloof ik niet aan beginnen. Komt maar zelden écht goed. Ik was bewust alleengaand en kon dus doen en laten wat ik wilde. Maar ook dan zijn er dus duidelijk grenzen aan wat acceptabel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Net gooide ik het topic dead toen ik over dieren begon.Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vanwaar steeds die melding dat iets ontopic is
(en mag ik de agenda even, zodat ik niet teveel afdwaal)
quote:Check, staat al een minuutje of 20 op.Op donderdag 21 oktober 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Is Greys er nog?
Werelds Meest Schokkende Vliegtuigrampen op de campingzender. [on topic]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt. Kun je het toelichten?
Wat snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Aha, checkOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Net gooide ik het topic dead toen ik over dieren begon.
En aangezien Greys 'iets' heeft met vliegtuigrampen en het huidige onderwerp, maakte ik er nu maar een on topic dienstmededeling van.
quote:Uhhhh.... tsja... dakkut ff nie-weetVolgende agendapunt: paint. Verzin es wat.
quote:Ow, lekker ding die scharrel van jouOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik had niet echt wat je zegt een relatie met die gast, hij woonde samen![]()
En we scharrelden alletwee soms wel es een heel klein beetje bij![]()
Dus wat dat betreft had t makkelijk wel gekund voor ons
quote:Godallejezus, dat was echt een lekker ding hoorOp donderdag 21 oktober 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, lekker ding die scharrel van jou
quote:Nou, dat wat je zei over die grenzen en acceptabel. Kan me er niks bij voorstellen.
quote:Ai, verkeerde volgorde (met een paar dagen, zeg maar)?Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Check, staat al een minuutje of 20 op.
Ik heb er alleen niet zoveel aan![]()
quote:Dat , en wanneer was je laatste trio?
quote:Wat wordt dat dan? MMVVVM of zo?Op donderdag 21 oktober 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Djeez...dames toch![]()
Elies in tha house![]()
En nu ga ik braaf slapen en een triootje doen met m'n poesjes
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Djeez...dames toch![]()
Elies in tha house![]()
En nu ga ik braaf slapen en een triootje doen met m'n poesjes
quote:Dat zal ik je wel vertellen tijdens het diner bij de MacOp donderdag 21 oktober 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
Nou, dat wat je zei over die grenzen en acceptabel. Kan me er niks bij voorstellen.
Misschien kun je wat voorbeeldjes geven, helpt me vast.![]()
quote:Very nice diner conversation materialOp vrijdag 22 oktober 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zal ik je wel vertellen tijdens het diner bij de Mac
quote:Slaap lekker meisOp vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
Trusten Tombootje!
Hoi Trovey!
Ik duik d'r ook maar eens onder, met mijn koude tenen
Trust ladies!
quote:Jottem!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zal ik je wel vertellen tijdens het diner bij de Mac
quote:De grote uittochtOp vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart naar bed. Trust allen!
quote:Is het wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit seizoen 1 van Modern Family helemaal te kijken, volgens mij ga ik nog lang niet slapen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De grote uittocht
Slaap lekker meis
Zullen wij hebben oh-oh.... zijn we straks nog maar samen
quote:geniale serie, echt, ik lig in een deuk de hele tijd
quote:JAAAAAAA
quote:Dát kan dus niet hèOp vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
BIJNA net zo grappig als jij en ik samen
quote:Wat een friggin'anticlimaxOp vrijdag 22 oktober 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JAAAAAAA
Wat gaan we dan nu doenwat gaan we dan nu doen
Ow ja, ik ging het vee voederen
Laterzzzzz
quote:BIJNA , bijnaaaaa, maar echt net niet hoor
quote:Nou, dat zou ik bést wel willen!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
BIJNA , bijnaaaaa, maar echt net niet hoor![]()
Wil je de dvd als ik dr klaar mee ben?
Nog ff en ik kan m morgen posten
quote:Ja, ik heb meerdere talenten zo je ziet
quote:Ik denk niet dat ie voor morgen wordt.
quote:Ja lach maar jij, hoeveel triootjes heb jij al gedaan?
quote:
quote:Over een trio kan ik kort zijn....nooit gehadOp donderdag 21 oktober 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat , en wanneer was je laatste trio?
quote:Oh wauw, dat is echt geweldig zegOp vrijdag 22 oktober 2010 00:15 schreef Strega het volgende:
Hai allemaal,
Ik heb nog niet bijgelezen sinds eind van de middag, jullie gaan weer zo hard.
Maar ik ben licht euforisch, net zelf op twee voeten, zonder vacuped, van de kamer naar de keuken gelopen!
Wauw man, voor het eerst in 2 jaar zelf weer op twee voeten gelopen, ik dacht niet dat het zo'n impact zou hebben, moest er zo waar van janken.
Ik had gisteren echt zo iets, toen mijn traumatoloog met big smile zei, ach fuck, now or never(dat zei die echt) nou gaan dan maar hé!
quote:als je een beetje opschiet ben je nog op tijd voor de marathon van new yorkOp vrijdag 22 oktober 2010 00:15 schreef Strega het volgende:
Hai allemaal,
Maar ik ben licht euforisch, net zelf op twee voeten, zonder vacuped, van de kamer naar de keuken gelopen!
Wauw man, voor het eerst in 2 jaar zelf weer op twee voeten gelopen, ik dacht niet dat het zo'n impact zou hebben, moest er zo waar van janken.
Ik had gisteren echt zo iets, toen mijn traumatoloog met big smile zei, ach fuck, now or never(dat zei die echt) nou gaan dan maar hé!
quote:je woont in de modeltreintjeswereld van de efteling?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:19 schreef APK het volgende:
Stonden net opeens twee kerels in een hoogwerker voor mijn raam de kerstverlichting in de straat te repareren![]()
Gelukkig was ik decent.
quote:Nou, electriciens waren het niet want de verlichting is nog steeds uit.
quote:Ik snap 'em niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
je woont in de modeltreintjeswereld van de efteling?
quote:En dank je wel, je zet me zo weer met beide poten op de grond.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je een beetje opschiet ben je nog op tijd voor de marathon van new york
quote:dat is de enige plek die ik me voor kan stellen waar al kerstverlichting buiten hangt, en wildvreemde mannen em komen repareren
quote:het was een grapjeOp vrijdag 22 oktober 2010 00:23 schreef Strega het volgende:
[..]
En dank je wel, je zet me zo weer met beide poten op de grond.![]()
Zo ver kan ik heul niet zwemmen.
quote:Welcome to my world.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
dat is de enige plek die ik me voor kan stellen waar al kerstverlichting buiten hangt, en wildvreemde mannen em komen repareren
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:15 schreef Strega het volgende:
Hai allemaal,
quote:Gisteren hier in het centrum geweest na lange tijd.....hing de kerstverlichting ook al in de hoofdstraat.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is de enige plek die ik me voor kan stellen waar al kerstverlichting buiten hangt, en wildvreemde mannen em komen repareren
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was een grapje![]()
maar met twee poten op de grond was de bedoeling toch?
quote:Och mop tochOp vrijdag 22 oktober 2010 00:14 schreef trovey het volgende:
Over een trio kan ik kort zijn....nooit gehad, geen derde in mijn bed (of keukentafel, woonkamerkleed of wat je zelf verder nog kan bedenken
), trouwens ook nooit het verzoek gehad van een vriendje.
De computerkast staat weer (met hier en daar wat extra versteviging) maar alleen met de computer en de absoluut noodzakelijke aanverwante zaken erin. De rest staat op stapels in de woonkamer (er kan in ieder geval heel veel in zo'n kast) en ik heb geen idee waar ik het moet laten
, eerst maar eens gaan uitzoeken met een vuilniszak erbij.
![]()
Nog steeds een zere linkerhand (die zat dus klem tussen twee planken die naar beneden waren gekomen) maar dat komt mooi overheen met de rechter waar al problemen mee zijn
. Bult op het hoofd en wel hoofdpijn maar dat hoeft bij mij weer niet echt daardoor te komen
![]()
Een nieuwe kast staat wel op de nominatie maar nu even niet (Palle heeft het reservepotje op het laatste moment nog even leeggetrokken). De nieuwe dichte computerkasten (echt nodig bij mijn katten want ik ben al 2 vroegere computers aan hun geintjes kwijtgeraakte ik vind het gewoon mooier in een woonkamer i.v.m. bedrading) zijn behoorlijk prijzig en met tweedehands zijn er twee problemen.....of ze zijn demontabel en bij een tweede keer opbouwen brak (zoals degene die ik heb dus
) of ze zijn niet uit elkaar te halen en stevig maar die kan ik niet thuiskrijgen met mijn auto. Het zal dus iets nieuws worden wat demontabel is maar nog niet brak of iets wat dat niet is maar wat thuisgebracht gaat worden. Bij voorkeur op wielen en/of halfhoog. Ik ben al aan het zoeken
![]()
En mijn broer mag dan EHBO-er zijn op zijn werk, hij had niet door dat ik klem zat....pas toen ik om hulp vroeg kwam er actie, viel zeker niet op dat lawaai van een ineenstortende kast met inhoud.
quote:Mens, wat zalig voor je! Dat je nu al bijna denkt... : "Zou het dan toch....Op vrijdag 22 oktober 2010 00:15 schreef Strega het volgende:
Hai allemaal,
quote:Nuh, in verhouding veel te weinig voor de prijs die je kwijt bent.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, electriciens waren het niet want de verlichting is nog steeds uit.
Hé pssst, trovey.
Laptoppie kopen?
quote:Mwa, het gaat beter, maar echt lopen mag niet. Over drie maanden eerst terug, kijken of het dan zo ver is dat ik naar de orthopeed kan voor schoeisel. Maar goed, alles begint met één stap niet waar.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:26 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu trainen voor de wandelvierdaagse, hop, hop tempo.
![]()
Maar echt, ik ben blij voor je met alle ellende die je hebt gehad.
quote:Doen we dat! Maar dan moet zwabber ff de smiley met het handje groter maken (en nog gewoon toonbaar), want dat kan ik nietOp vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Toch vind ik dat mw. konthandje dat shirt zonder foto ook wel verdiend heeft Elies
![]()
quote:Ja, best wel eigenlijkWil je echt mn dvd?
Zonder subtitles?
quote:wutwutwut?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen we dat! Maar dan moet zwabber ff de smiley met het handje groter maken (en nog gewoon toonbaar), want dat kan ik niet
[..]
Ja, best wel eigenlijk
quote:PAINTENOp vrijdag 22 oktober 2010 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen we dat! Maar dan moet zwabber ff de smiley met het handje groter maken (en nog gewoon toonbaar), want dat kan ik niet
[..]
Ja, best wel eigenlijk
quote:
quote:Dat motten dan dure T-shirtjes zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Och mop tochWil je een computerkast van me?Welke computerkast mag ik voor je kopen? Doe 'ns een plaatje?! Nu ik geen t-shirt voor MrsKonthandje mag kopen, heb ik geld over
quote:Die komt heul nie uit t goeie gatOp vrijdag 22 oktober 2010 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
<< die groot maken, zodat ie op een t-shirt toonbaar is
quote:Ow leuk! Ga jij 'm painten
quote:Ufkeurs! Heb ik gelijk je adresEn zodra ik klaar ben met kijken ( geen idee hoeveel afleveringen van het eerste seizoen ik nog moet ) stuur ik m op, ik wil m wel weer trug ooit
quote:Je kunt subs toch gewoon downloaden?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:Toch vind ik dat mw. konthandje dat shirt zonder foto ook wel verdiend heeft Elies
![]()
Wil je echt mn dvd?
Zonder subtitles?
quote:Ach lieverd, ik hoop dat er gauw een goede kast je kant op valt.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Nuh, in verhouding veel te weinig voor de prijs die je kwijt bent.![]()
Zeker van de vrachtwagen afgevallen dat laptoppie.![]()
quote:Ja dat heb je al lang, schijnheilOp vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow leuk! Ga jij 'm painten
[..]
Ufkeurs! Heb ik gelijk je adres
Ow, dat had ik al...
quote:Zijn toch niet zo duur als tweedehansie ofzo?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
Nuh, in verhouding veel te weinig voor de prijs die je kwijt bent.![]()
Zeker van de vrachtwagen afgevallen dat laptoppie.![]()
quote:Ik heb ze niet nodig, mij maakt t niks uit, en ik heb die dvd ook maar gekregen want ik download nieOp vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt subs toch gewoon downloaden?
@ addic7ed bijvoorbeeld.
Ik download altijd de Engelse subs uit luiheid.
quote:Als die kast maar weer niet bovenop me valt.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach lieverd, ik hoop dat er gauw een goede kast je kant op valt.
En...hoor ElisaB, wat is ze toch eensentimenteel, nee enorm lief wijf!
quote:Voor de vriendin van het handje, met wie ik vanavond nog es keihard gelachen heb om het hele verhaal nadat ik vertelde dat ik het hier ter sprake gebracht hadOp vrijdag 22 oktober 2010 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
ehh, voor wie is het handjes shirt dan?
quote:Ze zei geruktOp vrijdag 22 oktober 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
Nu word ik door Pagan hardhandig achter de pc vandaan gerukt.Hij wil natuurlijk woeste sex, met iemand die net haar been weer mag gebruiken!
Is gewoon erg moe, dus ik moet mijn lichte euforie maar even laten en gaan
quote:ik kan denk ik alleen niet de originele smiley zo groot maken, dat wordt een pixelfeestOp vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor de vriendin van het handje, met wie ik vanavond nog es keihard gelachen heb om het hele verhaal nadat ik vertelde dat ik het hier ter sprake gebracht had![]()
Mijn vrienden en ik hebben dezelfde humor
quote:Sommige series vind ik het wel handig hoor. Muziek of achtergrondgeluid staat vaak veuls te hard, dan zitten mijn buren rechtop in bed als ik 's nachts nog even iets bekijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze niet nodig, mij maakt t niks uit, en ik heb die dvd ook maar gekregen want ik download nie
quote:Ik kijk X-Files altijd met Engelse subs, vanwege de ingewikkelde termen ( maar ik ken nu alle afleveringen wel zowat uit mn hoofdOp vrijdag 22 oktober 2010 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige series vind ik het wel handig hoor. Muziek of achtergrondgeluid staat vaak veuls te hard, dan zitten mijn buren rechtop in bed als ik 's nachts nog even iets bekijk.
quote:Daar moet ik ook nog steeds es aan beginnenOp vrijdag 22 oktober 2010 00:46 schreef APK het volgende:
* Dexter gaat kijken om mooie dromen te kweken*
Weekend!
quote:daar moet een walnoot in!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, een van die teven die niet van mij is ligt naast me hele zure scheten te laten
quote:Oeh, goeie tip, die hek nog wel liggen hier
quote:I love youOp vrijdag 22 oktober 2010 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan denk ik alleen niet de originele smiley zo groot maken, dat wordt een pixelfeest
ik zal eens kijken wat ik kan doen, misschien teken ik em gewoon opnieuw
quote:Ik snap je wel. Maar je kan zo een kast van me krijgen. Echt, ik meen het. En we laten de fiscus gewoon de helft betalen, dan is heel Nederland de lulOp vrijdag 22 oktober 2010 00:38 schreef trovey het volgende:
Dat motten dan dure T-shirtjes zijn.Ik ga lekker sparen zonder het trouwens mijn huisdieren te laten weten want zodra die merken dat er geld staat op een spaarrekening eisen ze meteen weer dierenartsbezoek.
Zodra hier nog 1 huisdier om de dierenarts vraagt voordat ik mijn kast heb, schop ik die de straat op
![]()
![]()
Nu ga ik eens teruglezen over welke shirtjes je het in vredesnaam hebt.
quote:Niet meteen van het nachtkastje springen hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
Nu word ik door Pagan hardhandig achter de pc vandaan gerukt.Hij wil natuurlijk woeste sex, met iemand die net haar been weer mag gebruiken!
Is gewoon erg moe, dus ik moet mijn lichte euforie maar even laten en gaan
quote:Oeh ga je sjoppen met tante Greys????Op vrijdag 22 oktober 2010 09:27 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Het is jurkjesdag vandaag (voor mij dan)
quote:Tante Greys zit gewoon op het werk heul de dag hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh ga je sjoppen met tante Greys????
quote:Ga je niet trouwen?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
(Ik neem tenminste aan dat ze 'gewone jurkjes' bedoelt en geen trouwjurkjes, want dan doe ik niet mee namelijk)
quote:Ooit lag het in mijn bedoeling om dat tegen deze tijd al lang 'geregeld' (Op vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je niet trouwen?
Iedereen gaat de laatste tijd trouwen of raakt zwanger
quote:Dat kan ik beamenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit lag het in mijn bedoeling om dat tegen deze tijd al lang 'geregeld' () te hebben.
Maar soms loopt het allemaal wat anders dan je gedacht had
quote:Ze is gemaild maar nog geen antwoord!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:44 schreef Greys het volgende:
Maes, heb je de jurkendame al gebeld?
Wanneer gaan we?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je niet trouwen?
Iedereen gaat de laatste tijd trouwen of raakt zwanger
quote:Niet flauw doen Ll trek je jurk aan
quote:Kijken we daar nog van op dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Oeh allerhande gedoetjes bij het proces...
quote:Gisteren en eergisteren was t keisaai
quote:Om 12 uur zul je t horenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
Is dat omdat ze die Jansen niet opnieuw willen horen?
Over dat etentje met de rechter? Of om wat anders?
quote:Ik neem aan dat als jij het net zelf op tv/stream ziet dat je nu ook de reden nog niet weet?
quote:Sowieso is hier nu iedereen ook met de zaak bezig, dus overleg overleg overleg etc.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan? 'Zie je wel wat er gebeurt' ofzo?
quote:Ik weet dat wel ( overleg, je weets ) maar ik heb natuurlijk zwijgplichtOp vrijdag 22 oktober 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als jij het net zelf op tv/stream ziet dat je nu ook de reden nog niet weet?
quote:Ligt al jullie andere werk nu eigenlijk stil ofzo, vraag ik me dan af?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sowieso is hier nu iedereen ook met de zaak bezig, dus overleg overleg overleg etc.
En mensen die bellen en denken dat we op hun mening zitten te wachten, je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. Mailbox overstroomt ook
quote:Volgens mij zijn het gewoon een stelletje luie donders daar.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt al jullie andere werk nu eigenlijk stil ofzo, vraag ik me dan af?
Want jij zit het te volgen en ik neem aan iedereen die daar werkt ook, hoe moet het dan met de andere zaken?
quote:Waarom roep je dan net 'OMG, weer gewraaktOp vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet dat wel ( overleg, je weets ) maar ik heb natuurlijk zwijgplicht
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon een stelletje luie donders daar.
quote:Al die limburgersOp vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon een stelletje luie donders daar.
quote:Omdat ik het niet een kwartier van te voren hier neer ga gooienOp vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom roep je dan net 'OMG, weer gewraakt'.
Dat klonk alsof het een verrassing voor je was
quote:Ik vind het knap, ik zou het niet kunnen, FOK!en, een proces volgen en werken tegelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe mn werk wel gewoon terwijl ik het volg hoor![]()
En de rest ook
quote:MultitaskenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het knap, ik zou het niet kunnen, FOK!en, een proces volgen en werken tegelijk
Dus ik ga nu ook weer ff aan de gangTot strakkies!
quote:Oh, da's gemeen!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee wij doen hier elke dag de afwas
quote:En dat ook!
quote:Ja, da's nu ook wel klaar.
quote:Nee, ik hou van coltruienOp vrijdag 22 oktober 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Heb je zuigzoenen Qut???
Ik heb gisteren drie verse broden ingevroren, come and get some babe![]()
Ik kijk net naast me in het mandje.
3 hondjes samen in 1 mand![]()
En de muis ligt dr ook nog gewoon bij
quote:Oh ik niet, ik heb altijd decolleté
quote:Nou nee, binnen is het niet koud, en buiten heb ik een jas aan een een sjawl om
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand neemt Tombo serieus toch? Dat zei ze gister nog
quote:Ik denk toch dat het gewoon is wat er al een uur op Telegraaf.nl staat
quote:Nou ja dat stond vanochtend ook al op i-net natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het gewoon is wat er al een uur op Telegraaf.nl staat
Dat van dat etentje en dat niet opnieuw willen horen van die Jansen, waardoor schijn van partijdigheid. Maar als het iets heel anders is, laat ik me om twaalf uur graag verrassen
quote:Maar waarom dan geheimhouding en overleg op kantoor erover als het vanochtend ook al op de Telegraaf stondOp vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja dat stond vanochtend ook al op i-net natuurlijk![]()
Ik ben zelf heel benieuwd naar de formulering van de motivatie
quote:Nou ja het lijkt me duidelijk dat ik hier niks ga roepen wat niet ook al in de pers staat en zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom dan geheimhouding en overleg op kantoor erover als het vanochtend ook al op de Telegraaf stondZijn hun dan zo welingelicht of is het niet zo geheim?
quote:Have fun!
quote:Nee dat is niet gek, maar ik snapte het dus ff niet. Ik dacht dat jij doelde op wat er dus (naar blijkt uit Greys' post) ook in de Televaag stond.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja het lijkt me duidelijk dat ik hier niks ga roepen wat niet ook al in de pers staat en zo.
Dat ze gingen wraken wist ik voordat ze het deden maar dan zeg ik ff niks tot het daadwerkelijk gedaan is, is dat zo gek?
quote:Tot straks!
quote:Oeh Zwabber ze wil heel graag serieus genomen worden, hou je daar rekening mee?
quote:
quote:Ik ook, die formulering is vast weer cabaret op zichOp vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja dat stond vanochtend ook al op i-net natuurlijk![]()
Ik ben zelf heel benieuwd naar de formulering van de motivatie
quote:Neem dr nou ff serieus ja!
quote:Ik ga voor de deur van die bierwinkel liggen
quote:ze hebben hier vrijdags op de markt altijd stroopwafels van een centimeter of 20 / 25 ofzo in doorsnedeOp vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, die formulering is vast weer cabaret op zich
En die Wilders maar geïrriteerd kijken heel de week (kan me er wel iets bij voorstellen).
Zo, die stroopwafel was een maaltijd op zich
quote:haha, ik ga eerst naar een lezing over een rietveld stoel, dus ik ben pas heul laat bij die bierwinkelOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga voor de deur van die bierwinkel liggen
quote:Oh nee dat was deze echt niet. GelukkigOp vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben hier vrijdags op de markt altijd stroopwafels van een centimeter of 20 / 25 ofzo in doorsnede![]()
ben je wel even mee bezig
quote:* deken en boek meeneemt *Op vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, ik ga eerst naar een lezing over een rietveld stoel, dus ik ben pas heul laat bij die bierwinkel
quote:Yups, lijk gevonden in Schipholtunnel !Op vrijdag 22 oktober 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oorzaak
Rond Schiphol rijden minder treinen door beperkingen op last van de politie.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oorzaak
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
quote:Dat was vanochtend al bekend jaOp vrijdag 22 oktober 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oorzaak
Verwachting
quote:hartstikke lief, maar dat ga je sowieso niet halenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haal je het nu wel?
Moet ik je ergens ophalen/heenbrengen?
quote:Heul wel, ik moet nu een kind halen, maar die kan achterin en zwabber voorinOp vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Tombo heeft geen fuck te doen ( whahah pun intended! ) , die haalt en brengt iedereen!
quote:Nee, niet vanaf je huis gok ikOp vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hartstikke lief, maar dat ga je sowieso niet halen
quote:ik heb net zitten kijken maar dat ga ik ook al niet halenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was vanochtend al bekend ja
Moet je via Utrecht reizen ofzo
quote:R'dam - Den Haag - Leiden, en dan bij Leiden richting Utrecht ofzo? Dat je via de andere kant A'dam binnenkomt? Want moet je naar CS?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb net zitten kijken maar dat ga ik ook al niet halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |