quote:PAINTENOp vrijdag 22 oktober 2010 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen we dat! Maar dan moet zwabber ff de smiley met het handje groter maken (en nog gewoon toonbaar), want dat kan ik niet
[..]
Ja, best wel eigenlijk
quote:
quote:Dat motten dan dure T-shirtjes zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Och mop tochWil je een computerkast van me?Welke computerkast mag ik voor je kopen? Doe 'ns een plaatje?! Nu ik geen t-shirt voor MrsKonthandje mag kopen, heb ik geld over
quote:Die komt heul nie uit t goeie gatOp vrijdag 22 oktober 2010 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
<< die groot maken, zodat ie op een t-shirt toonbaar is
quote:Ow leuk! Ga jij 'm painten
quote:Ufkeurs! Heb ik gelijk je adresEn zodra ik klaar ben met kijken ( geen idee hoeveel afleveringen van het eerste seizoen ik nog moet ) stuur ik m op, ik wil m wel weer trug ooit
quote:Je kunt subs toch gewoon downloaden?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:Toch vind ik dat mw. konthandje dat shirt zonder foto ook wel verdiend heeft Elies
![]()
Wil je echt mn dvd?
Zonder subtitles?
quote:Ach lieverd, ik hoop dat er gauw een goede kast je kant op valt.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Nuh, in verhouding veel te weinig voor de prijs die je kwijt bent.![]()
Zeker van de vrachtwagen afgevallen dat laptoppie.![]()
quote:Ja dat heb je al lang, schijnheilOp vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow leuk! Ga jij 'm painten
[..]
Ufkeurs! Heb ik gelijk je adres
Ow, dat had ik al...
quote:Zijn toch niet zo duur als tweedehansie ofzo?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
Nuh, in verhouding veel te weinig voor de prijs die je kwijt bent.![]()
Zeker van de vrachtwagen afgevallen dat laptoppie.![]()
quote:Ik heb ze niet nodig, mij maakt t niks uit, en ik heb die dvd ook maar gekregen want ik download nieOp vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt subs toch gewoon downloaden?
@ addic7ed bijvoorbeeld.
Ik download altijd de Engelse subs uit luiheid.
quote:Als die kast maar weer niet bovenop me valt.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach lieverd, ik hoop dat er gauw een goede kast je kant op valt.
En...hoor ElisaB, wat is ze toch eensentimenteel, nee enorm lief wijf!
quote:Voor de vriendin van het handje, met wie ik vanavond nog es keihard gelachen heb om het hele verhaal nadat ik vertelde dat ik het hier ter sprake gebracht hadOp vrijdag 22 oktober 2010 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
ehh, voor wie is het handjes shirt dan?
quote:Ze zei geruktOp vrijdag 22 oktober 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
Nu word ik door Pagan hardhandig achter de pc vandaan gerukt.Hij wil natuurlijk woeste sex, met iemand die net haar been weer mag gebruiken!
Is gewoon erg moe, dus ik moet mijn lichte euforie maar even laten en gaan
quote:ik kan denk ik alleen niet de originele smiley zo groot maken, dat wordt een pixelfeestOp vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor de vriendin van het handje, met wie ik vanavond nog es keihard gelachen heb om het hele verhaal nadat ik vertelde dat ik het hier ter sprake gebracht had![]()
Mijn vrienden en ik hebben dezelfde humor
quote:Sommige series vind ik het wel handig hoor. Muziek of achtergrondgeluid staat vaak veuls te hard, dan zitten mijn buren rechtop in bed als ik 's nachts nog even iets bekijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze niet nodig, mij maakt t niks uit, en ik heb die dvd ook maar gekregen want ik download nie
quote:Ik kijk X-Files altijd met Engelse subs, vanwege de ingewikkelde termen ( maar ik ken nu alle afleveringen wel zowat uit mn hoofdOp vrijdag 22 oktober 2010 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige series vind ik het wel handig hoor. Muziek of achtergrondgeluid staat vaak veuls te hard, dan zitten mijn buren rechtop in bed als ik 's nachts nog even iets bekijk.
quote:Daar moet ik ook nog steeds es aan beginnenOp vrijdag 22 oktober 2010 00:46 schreef APK het volgende:
* Dexter gaat kijken om mooie dromen te kweken*
Weekend!
quote:daar moet een walnoot in!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, een van die teven die niet van mij is ligt naast me hele zure scheten te laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |