quote:Omdat ik het niet een kwartier van te voren hier neer ga gooienOp vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom roep je dan net 'OMG, weer gewraakt'.
Dat klonk alsof het een verrassing voor je was
quote:Ik vind het knap, ik zou het niet kunnen, FOK!en, een proces volgen en werken tegelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe mn werk wel gewoon terwijl ik het volg hoor![]()
En de rest ook
quote:MultitaskenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het knap, ik zou het niet kunnen, FOK!en, een proces volgen en werken tegelijk
Dus ik ga nu ook weer ff aan de gangTot strakkies!
quote:Oh, da's gemeen!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee wij doen hier elke dag de afwas
quote:En dat ook!
quote:Ja, da's nu ook wel klaar.
quote:Nee, ik hou van coltruienOp vrijdag 22 oktober 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Heb je zuigzoenen Qut???
Ik heb gisteren drie verse broden ingevroren, come and get some babe![]()
Ik kijk net naast me in het mandje.
3 hondjes samen in 1 mand![]()
En de muis ligt dr ook nog gewoon bij
quote:Oh ik niet, ik heb altijd decolleté
quote:Nou nee, binnen is het niet koud, en buiten heb ik een jas aan een een sjawl om
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand neemt Tombo serieus toch? Dat zei ze gister nog
quote:Ik denk toch dat het gewoon is wat er al een uur op Telegraaf.nl staat
quote:Nou ja dat stond vanochtend ook al op i-net natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het gewoon is wat er al een uur op Telegraaf.nl staat
Dat van dat etentje en dat niet opnieuw willen horen van die Jansen, waardoor schijn van partijdigheid. Maar als het iets heel anders is, laat ik me om twaalf uur graag verrassen
quote:Maar waarom dan geheimhouding en overleg op kantoor erover als het vanochtend ook al op de Telegraaf stondOp vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja dat stond vanochtend ook al op i-net natuurlijk![]()
Ik ben zelf heel benieuwd naar de formulering van de motivatie
quote:Nou ja het lijkt me duidelijk dat ik hier niks ga roepen wat niet ook al in de pers staat en zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom dan geheimhouding en overleg op kantoor erover als het vanochtend ook al op de Telegraaf stondZijn hun dan zo welingelicht of is het niet zo geheim?
quote:Have fun!
quote:Nee dat is niet gek, maar ik snapte het dus ff niet. Ik dacht dat jij doelde op wat er dus (naar blijkt uit Greys' post) ook in de Televaag stond.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja het lijkt me duidelijk dat ik hier niks ga roepen wat niet ook al in de pers staat en zo.
Dat ze gingen wraken wist ik voordat ze het deden maar dan zeg ik ff niks tot het daadwerkelijk gedaan is, is dat zo gek?
quote:Tot straks!
quote:Oeh Zwabber ze wil heel graag serieus genomen worden, hou je daar rekening mee?
quote:
quote:Ik ook, die formulering is vast weer cabaret op zichOp vrijdag 22 oktober 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja dat stond vanochtend ook al op i-net natuurlijk![]()
Ik ben zelf heel benieuwd naar de formulering van de motivatie
quote:Neem dr nou ff serieus ja!
quote:Ik ga voor de deur van die bierwinkel liggen
quote:ze hebben hier vrijdags op de markt altijd stroopwafels van een centimeter of 20 / 25 ofzo in doorsnedeOp vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, die formulering is vast weer cabaret op zich
En die Wilders maar geďrriteerd kijken heel de week (kan me er wel iets bij voorstellen).
Zo, die stroopwafel was een maaltijd op zich
quote:haha, ik ga eerst naar een lezing over een rietveld stoel, dus ik ben pas heul laat bij die bierwinkelOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga voor de deur van die bierwinkel liggen
quote:Oh nee dat was deze echt niet. GelukkigOp vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben hier vrijdags op de markt altijd stroopwafels van een centimeter of 20 / 25 ofzo in doorsnede![]()
ben je wel even mee bezig
quote:* deken en boek meeneemt *Op vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, ik ga eerst naar een lezing over een rietveld stoel, dus ik ben pas heul laat bij die bierwinkel
quote:Yups, lijk gevonden in Schipholtunnel !Op vrijdag 22 oktober 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oorzaak
Rond Schiphol rijden minder treinen door beperkingen op last van de politie.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oorzaak
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
quote:Dat was vanochtend al bekend jaOp vrijdag 22 oktober 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oorzaak
Verwachting
quote:hartstikke lief, maar dat ga je sowieso niet halenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haal je het nu wel?
Moet ik je ergens ophalen/heenbrengen?
quote:Heul wel, ik moet nu een kind halen, maar die kan achterin en zwabber voorinOp vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Tombo heeft geen fuck te doen ( whahah pun intended! ) , die haalt en brengt iedereen!
quote:Nee, niet vanaf je huis gok ikOp vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hartstikke lief, maar dat ga je sowieso niet halen
quote:ik heb net zitten kijken maar dat ga ik ook al niet halenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was vanochtend al bekend ja
Moet je via Utrecht reizen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |