quote:I love youOp vrijdag 22 oktober 2010 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan denk ik alleen niet de originele smiley zo groot maken, dat wordt een pixelfeest
ik zal eens kijken wat ik kan doen, misschien teken ik em gewoon opnieuw
quote:Ik snap je wel. Maar je kan zo een kast van me krijgen. Echt, ik meen het. En we laten de fiscus gewoon de helft betalen, dan is heel Nederland de lulOp vrijdag 22 oktober 2010 00:38 schreef trovey het volgende:
Dat motten dan dure T-shirtjes zijn.Ik ga lekker sparen zonder het trouwens mijn huisdieren te laten weten want zodra die merken dat er geld staat op een spaarrekening eisen ze meteen weer dierenartsbezoek.
Zodra hier nog 1 huisdier om de dierenarts vraagt voordat ik mijn kast heb, schop ik die de straat op
![]()
![]()
Nu ga ik eens teruglezen over welke shirtjes je het in vredesnaam hebt.
quote:Niet meteen van het nachtkastje springen hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
Nu word ik door Pagan hardhandig achter de pc vandaan gerukt.Hij wil natuurlijk woeste sex, met iemand die net haar been weer mag gebruiken!
Is gewoon erg moe, dus ik moet mijn lichte euforie maar even laten en gaan
quote:Oeh ga je sjoppen met tante Greys????Op vrijdag 22 oktober 2010 09:27 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Het is jurkjesdag vandaag (voor mij dan)
quote:Tante Greys zit gewoon op het werk heul de dag hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh ga je sjoppen met tante Greys????
quote:Ga je niet trouwen?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
(Ik neem tenminste aan dat ze 'gewone jurkjes' bedoelt en geen trouwjurkjes, want dan doe ik niet mee namelijk)
quote:Ooit lag het in mijn bedoeling om dat tegen deze tijd al lang 'geregeld' (Op vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je niet trouwen?
Iedereen gaat de laatste tijd trouwen of raakt zwanger
quote:Dat kan ik beamenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit lag het in mijn bedoeling om dat tegen deze tijd al lang 'geregeld' () te hebben.
Maar soms loopt het allemaal wat anders dan je gedacht had
quote:Ze is gemaild maar nog geen antwoord!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:44 schreef Greys het volgende:
Maes, heb je de jurkendame al gebeld?
Wanneer gaan we?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je niet trouwen?
Iedereen gaat de laatste tijd trouwen of raakt zwanger
quote:Niet flauw doen Ll trek je jurk aan
quote:Kijken we daar nog van op dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Oeh allerhande gedoetjes bij het proces...
quote:Gisteren en eergisteren was t keisaai
quote:Om 12 uur zul je t horenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
Is dat omdat ze die Jansen niet opnieuw willen horen?
Over dat etentje met de rechter? Of om wat anders?
quote:Ik neem aan dat als jij het net zelf op tv/stream ziet dat je nu ook de reden nog niet weet?
quote:Sowieso is hier nu iedereen ook met de zaak bezig, dus overleg overleg overleg etc.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan? 'Zie je wel wat er gebeurt' ofzo?
quote:Ik weet dat wel ( overleg, je weets ) maar ik heb natuurlijk zwijgplichtOp vrijdag 22 oktober 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als jij het net zelf op tv/stream ziet dat je nu ook de reden nog niet weet?
quote:Ligt al jullie andere werk nu eigenlijk stil ofzo, vraag ik me dan af?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sowieso is hier nu iedereen ook met de zaak bezig, dus overleg overleg overleg etc.
En mensen die bellen en denken dat we op hun mening zitten te wachten, je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. Mailbox overstroomt ook
quote:Volgens mij zijn het gewoon een stelletje luie donders daar.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt al jullie andere werk nu eigenlijk stil ofzo, vraag ik me dan af?
Want jij zit het te volgen en ik neem aan iedereen die daar werkt ook, hoe moet het dan met de andere zaken?
quote:Waarom roep je dan net 'OMG, weer gewraaktOp vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet dat wel ( overleg, je weets ) maar ik heb natuurlijk zwijgplicht
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon een stelletje luie donders daar.
quote:Al die limburgersOp vrijdag 22 oktober 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon een stelletje luie donders daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |