quote:Nee, dat gaat niet goedkomenOp donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik had wel es een vriendje die wel es zeurde over een trio.
Maja hij wilde natuurlijk MVV en ik wilde VMM dus we kwamen maar niet overeen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O mein gott.![]()
Ik kwam vandaag 4 oude menskes tegen in Venlo. Of ich Deutsch sprach.
Ze waren hun auto kwijt.Ze wisten alleen nog te vertellen dat het bij een groooote weg was die helemaal open lag. Als het is waar ik dacht dat ze moesten zijn waren ze een kilometer uit koers.
![]()
Viel Glück.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet goedkomen
Geloof niet dat ik het nu nog zou hoeven. Tenzij Bette zich meldt. Dan maak ik een uitzondering
quote:Vanwaar steeds die melding dat iets ontopic isOp donderdag 21 oktober 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Is Greys er nog?
Werelds Meest Schokkende Vliegtuigrampen op de campingzender. [on topic]
quote:Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt. Kun je het toelichten?Op donderdag 21 oktober 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik denk: die trio's, da's een whole different ballgame. Moet je als stelletje geloof ik niet aan beginnen. Komt maar zelden écht goed. Ik was bewust alleengaand en kon dus doen en laten wat ik wilde. Maar ook dan zijn er dus duidelijk grenzen aan wat acceptabel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Net gooide ik het topic dead toen ik over dieren begon.Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vanwaar steeds die melding dat iets ontopic is
(en mag ik de agenda even, zodat ik niet teveel afdwaal)
quote:Check, staat al een minuutje of 20 op.Op donderdag 21 oktober 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Is Greys er nog?
Werelds Meest Schokkende Vliegtuigrampen op de campingzender. [on topic]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt. Kun je het toelichten?
Wat snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Aha, checkOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Net gooide ik het topic dead toen ik over dieren begon.
En aangezien Greys 'iets' heeft met vliegtuigrampen en het huidige onderwerp, maakte ik er nu maar een on topic dienstmededeling van.
quote:Uhhhh.... tsja... dakkut ff nie-weetVolgende agendapunt: paint. Verzin es wat.
quote:Ow, lekker ding die scharrel van jouOp donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik had niet echt wat je zegt een relatie met die gast, hij woonde samen![]()
En we scharrelden alletwee soms wel es een heel klein beetje bij![]()
Dus wat dat betreft had t makkelijk wel gekund voor ons
quote:Godallejezus, dat was echt een lekker ding hoorOp donderdag 21 oktober 2010 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, lekker ding die scharrel van jou
quote:Nou, dat wat je zei over die grenzen en acceptabel. Kan me er niks bij voorstellen.
quote:Ai, verkeerde volgorde (met een paar dagen, zeg maar)?Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Check, staat al een minuutje of 20 op.
Ik heb er alleen niet zoveel aan![]()
quote:Dat , en wanneer was je laatste trio?
quote:Wat wordt dat dan? MMVVVM of zo?Op donderdag 21 oktober 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Djeez...dames toch![]()
Elies in tha house![]()
En nu ga ik braaf slapen en een triootje doen met m'n poesjes
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Djeez...dames toch![]()
Elies in tha house![]()
En nu ga ik braaf slapen en een triootje doen met m'n poesjes
quote:Dat zal ik je wel vertellen tijdens het diner bij de MacOp donderdag 21 oktober 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
Nou, dat wat je zei over die grenzen en acceptabel. Kan me er niks bij voorstellen.
Misschien kun je wat voorbeeldjes geven, helpt me vast.![]()
quote:Very nice diner conversation materialOp vrijdag 22 oktober 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zal ik je wel vertellen tijdens het diner bij de Mac
quote:Slaap lekker meisOp vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
Trusten Tombootje!
Hoi Trovey!
Ik duik d'r ook maar eens onder, met mijn koude tenen
Trust ladies!
quote:Jottem!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zal ik je wel vertellen tijdens het diner bij de Mac
quote:De grote uittochtOp vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart naar bed. Trust allen!
quote:Is het wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit seizoen 1 van Modern Family helemaal te kijken, volgens mij ga ik nog lang niet slapen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De grote uittocht
Slaap lekker meis
Zullen wij hebben oh-oh.... zijn we straks nog maar samen
quote:geniale serie, echt, ik lig in een deuk de hele tijd
quote:JAAAAAAA
quote:Dát kan dus niet hèOp vrijdag 22 oktober 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
BIJNA net zo grappig als jij en ik samen
quote:Wat een friggin'anticlimaxOp vrijdag 22 oktober 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JAAAAAAA
Wat gaan we dan nu doenwat gaan we dan nu doen
Ow ja, ik ging het vee voederen
Laterzzzzz
quote:BIJNA , bijnaaaaa, maar echt net niet hoor
quote:Nou, dat zou ik bést wel willen!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
BIJNA , bijnaaaaa, maar echt net niet hoor![]()
Wil je de dvd als ik dr klaar mee ben?
Nog ff en ik kan m morgen posten
quote:Ja, ik heb meerdere talenten zo je ziet
quote:Ik denk niet dat ie voor morgen wordt.
quote:Ja lach maar jij, hoeveel triootjes heb jij al gedaan?
quote:
quote:Over een trio kan ik kort zijn....nooit gehadOp donderdag 21 oktober 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat , en wanneer was je laatste trio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |