quote:Jaja, kleine Jeroen ontmoet nieuweOp donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan gewoon herkenbaar in beeld willen!
En zeggen "je ontmoet nieuwe mensen"
quote:Wat zal mijn moeder daarvan denken?Op donderdag 21 oktober 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent een saai gewillig autoritair ( he, klinkt geil) sletje!
quote:Ga je dat vertellen dan?Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal mijn moeder daarvan denken?
quote:Ik denk dat ze het wel spannend gaat vindenOp donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal mijn moeder daarvan denken?
quote:"Ja mam, ga maar even zitten want ik moet je wat vertellen. Ja, zit je?"
quote:Kusje voor jouOp donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Alleen al om de enorme tegenstrijdigheden in die titel klinkt het idd spannend.
Ik denk dat je gelijk hebt Q. Mijn moeder gaat vast trots zijn.
quote:Tuuk. Alleen dan niet ook autoritair, anders wordt het bonje.Op donderdag 21 oktober 2010 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kusje voor jou
Mag ik dan ook een gewillig sletje zijn?
quote:Hmm kut. Ik ben niet onderdanigOp donderdag 21 oktober 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuuk. Alleen dan niet ook autoritair, anders wordt het bonje.
quote:Het is nu 10 minuten later... gaat niet meer lukken denk ik.Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Cat, I'm shocked!
Heb je geen foto's van de poesjes en de dijen?
quote:Vaak zat.Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Kittens
[ontopic]Cat, wel eens een trio gehad? [/ontopic]
quote:We kunnen wel even testen op wat andere moeders, als je dat een prettig idee vindt?!Op donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Alleen al om de enorme tegenstrijdigheden in die titel klinkt het idd spannend.
Ik denk dat je gelijk hebt Q. Mijn moeder gaat vast trots zijn.
quote:Hey EliesOp donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames... het is nog geen 23:30. Toe 'ns ff zeg
Jij wel eens, Tombo?
quote:Ow, heeft ze de foto bij zich? Is het al over, en zo nee: kunnen jullie alsnog een foto makenOp donderdag 21 oktober 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
De vriendin van het kinderhandje wil ff hai zeggen
![]()
We hebben ons net echt tranen met snot gelachen toen ik opbiechte dat ik over haar verteld had hier![]()
![]()
quote:Posten, krijgt ze van mij een T-shirtOp donderdag 21 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Nee ze is net weg![]()
God, ze was zo trots, ze wil een shirt met een zwaaiend handje en de tekst I am Fokking Famous![]()
Oh en het eerste wat ze zei toen we uitgelachen waren was dat ze de foto wel wilde mailen, zodat ik m kon posten, ze staat dr toch niet herkenbaar op![]()
![]()
![]()
Maar ik gilde neeeeeeeeeeeeeeee ik wil die foto nooooooooooooit meeeeeeeeeer zieeeeeeeeeeeeeeen![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, heeft ze de foto bij zich? Is het al over, en zo nee: kunnen jullie alsnog een foto makenterug
quote:You sick fuckOp donderdag 21 oktober 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Posten, krijgt ze van mij een T-shirt
quote:Nee, daar ben ik te jaloers voor denk ikOp donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Hallo dames... het is nog geen 23:30. Toe 'ns ff zeg
Jij wel eens, Tombo?
quote:And that's why I love you
quote:Ow, ik wel. In verschillende samenstellingen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Nee, daar ben ik te jaloers voor denk ik
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Posten, krijgt ze van mij een T-shirt
quote:Zal het niet doenOp donderdag 21 oktober 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
And that's why I love you![]()
![]()
Niet verder vertellen he
quote:Please do tell, dat doe ik ook altijdOp donderdag 21 oktober 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik wel. In verschillende samenstellingen.
Way too much info
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal het niet doen
Doe maar vast ff de maat, gewenste kleur en het adres van de dame met het konthandje
quote:Nou, zo boeiend is het niet hoor
quote:Ej, it takes three to trioOp donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Elies, jij bent echt nog erger dan ik
quote:Altijd gezellig jou hier te zien Eliesje.Op donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zo boeiend is het niet hoorTwee juicy details:
M-V-V >> zij waren net getrouwd (als in nét)
V-V-V >> een van de twee was een ex, en die andere haar nieuwe
quote:Maarre.... met z'n drietjes... is dat niet... claustrofobisch?Op donderdag 21 oktober 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ej, it takes three to trio
Ik werd verleid
quote:In my defence: het is al minimaal 15 jaar geledenOp donderdag 21 oktober 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
Altijd gezellig jou hier te zien Eliesje.
quote:Eckte Maastrichtenaar zeker.Op donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik had wel es een vriendje die wel es zeurde over een trio.
Maja hij wilde natuurlijk MVV en ik wilde VMM dus we kwamen maar niet overeen
quote:Ik werd er knettergestoord van. Dat je steeds niet weet wiens lichaamsdelen je nu weer aan je lijf hebtOp donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Maarre.... met z'n drietjes... is dat niet... claustrofobisch?
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werd er knettergestoord van. Dat je steeds niet weet wiens lichaamsdelen je nu weer aan je lijf hebtNou ja, anatomisch gezien kon ik dat bij sommige lichaamsdelen zelf wel verzinnen, maar ik was af en toe volleddig de weg kwijt. Dus... niet echt iets voor mij, maar het was wel geinig.
quote:Ik zou dr denk ik ook teveel bij nadenken en the flowww kwijtrakenOp donderdag 21 oktober 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werd er knettergestoord van. Dat je steeds niet weet wiens lichaamsdelen je nu weer aan je lijf hebtNou ja, anatomisch gezien kon ik dat bij sommige lichaamsdelen zelf wel verzinnen, maar ik was af en toe volleddig de weg kwijt. Dus... niet echt iets voor mij, maar het was wel geinig.
quote:O mein gott.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |