quote:Ik stel meteen mn minimumleeftijd bij naar benedenOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan kijken.
quote:Oh, dat riep ik ook altijd hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Doe mij maar oudere mannenMaar misschien verandert dat als ik zelf ouder word
quote:Ik heb geen probleem met allebei.Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
quote:Nee, geen trio?Op donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met allebei.
Niet tegelijk, though.
quote:Op een bepaalde leeftijd denk ik dat je weinig keus meer gaat hebben.Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
quote:whehehe, alle eisen verdwijnen langzaamOp donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat riep ik ook altijd hoorEn eigenlijk waren ze ook allemaal ouder!
Maar ik sluit niks uit zal ik maar zeggen
quote:Helemaal nietOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, alle eisen verdwijnen langzaam
quote:Nou, dacht het nietOp donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd denk ik dat je weinig keus meer gaat hebben.
quote:Ik heb tot nu toe ook nooit de behoefte gehad hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich heb ik het liever druk genoeg met zijn tweeën.
quote:Ja, die had ik gister!
quote:Ik val ook op oudere mannen hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
quote:langzaam ebben straks alle uiterlijke eisen weg, en uiteindelijk ook alle persoonlijkhedenOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet
Maar leeftijd is gewoon een belachelijke eis
quote:Pas maar op, ooit kom ik dan dus ook bij jou uitOp donderdag 21 oktober 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
langzaam ebben straks alle uiterlijke eisen weg, en uiteindelijk ook alle persoonlijkheden
then you're just down to, als het maar een leuter heeft
quote:Ik zou denk best een trio willenOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich heb ik het liever druk genoeg met zijn tweeën.
quote:"Als het warm is en een hartslag heeft"Op donderdag 21 oktober 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
langzaam ebben straks alle uiterlijke eisen weg, en uiteindelijk ook alle persoonlijkheden
then you're just down to, als het maar een leuter heeft
quote:Met een man er bij of een vrouw er bij?Op donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou denk best een trio willen
Denk ik
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas maar op, ooit kom ik dan dus ook bij jou uit
quote:Ik ook een vrouw erbij denk ik... Maar aan de andere kant word ik dan stikjaloers als ze met mijn vent ligt te rotzooienOp donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een man er bij of een vrouw er bij?
Als ik zou moeten, dan toch het laatste.
quote:Ik denk als ik zou moeten ook het laatsteOp donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een man er bij of een vrouw er bij?
Als ik zou moeten, dan toch het laatste.
quote:Ik heb heul niks gezegd over WANNEER ik bij je uit kom he
quote:true, trueOp donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gezegd over WANNEER ik bij je uit kom he
quote:JJH en Loveless hadden ooit een roze bende van drie, misschien kan je daar nog bij, er staat nog een vacature open
quote:Ik ga voor gewillige sletjesOp donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JJH en Loveless hadden ooit een roze bende van drie, misschien kan je daar nog bij, er staat nog een vacature open
quote:GREYS!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
Ik ga voor gewillige sletjes
quote:als je het lief vraagt zijn ze dat vast welOp donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
quote:TOMBO!!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
quote:JJH en loveless zijn mannen, geen idee of ze gewillig zijnOp donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
En die knul heeft z'n trio
quote:Oeh, lesbo sexOp donderdag 21 oktober 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, dan wil ik eerst met Greys afspreken zonder die man
quote:Ja, en dan gewoon herkenbaar in beeld willen!
quote:Ooh, dat programmaOp donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan gewoon herkenbaar in beeld willen!
En zeggen "je ontmoet nieuwe mensen"
quote:Saaie troela's zijn geen gewillige sletjes, Q.
quote:Iewiewiewiewiewiew!
quote:Je bent een saai gewillig autoritair ( he, klinkt geil) sletje!Op donderdag 21 oktober 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Saaie troela's zijn geen gewillige sletjes, Q.
Make up your freakin' mind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |