quote:Dat klopt. Je hebt immers zelf aangetoond niet met een woordenboek uit de voeten te kunnen, getuige je vergeefse poging om de betekenis van ''pull it'' te achterhalen.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De verschillen in definitie tussen "ineenstorting" en volledige "desintegratie" van de stalen/betonnen structuur kan je in het woordenboek opzoeken, daar heb je mij niet voor nodig.
quote:Denk van welOp zaterdag 23 oktober 2010 17:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is de tijd nog te bepalen via de schaduw?
quote:Daar zit het verschil in met de WTC torens zoals ik al had uitgelegd, in al die filmpjes zie je reactie pas in de rook als het vliegtuig al weg.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:54 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
flight 175 + veel luchtverplaatsing + veel snelheid + slipstream + 30000rpm/motoren x 2 =-----> gebouw in = boem = geen reactie te zien in explosie veroorzaakt door vliegtuig.
klein k*tvliegtuigje + veel minder luchtmassa + zelfde snelheid + veel kleinere slipstream + zielig propellertje x 1=gooit napalmbom= tijdens de "EXPLOSIE"...... al weer weg, en ik zie wel een reactie in de explosie.,
quote:Was al bekend bij mij, al voordat ik er over post over schreef
quote:Dat is helemaal geen informatie.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay, dat is een hoop info! Kan ik wel wat mee...
quote:Zie je hoe dat ding vrijwel meteen bij aanraking met de grond explodeert? Apart dat de Boeing eerst even lekker tot het centrum van de toren weet door te dringen alvorens er pas sprake is van een explosie.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:49 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Daar zit het verschil in met de WTC torens zoals ik al had uitgelegd, in al die filmpjes zie je reactie pas in de rook als het vliegtuig al weg.
Zie je hier een reactie in de explosie?
quote:De grond is over het algemeen dan ook een flink stuk harder dan een stalen rooster.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie je hoe dat ding vrijwel meteen bij aanraking met de grond explodeert? Apart dat de Boeing eerst even lekker tot het centrum van de toren weet door te dringen alvorens er pas sprake is van een explosie.
quote:Wat een onzin. Kun jij met een schep een gat graven in staal?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De grond is over het algemeen dan ook een flink stuk harder dan een stalen rooster.
quote:Dat wel......Op zaterdag 23 oktober 2010 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De grond is over het algemeen dan ook een flink stuk harder dan een stalen rooster.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kun jij met een schep een gat graven in staal?
quote:Tja.. domme opmerkingen moeten met domme opmerkingen bestreden worden ...
quote:Dat filmpje zoek ik ook al een tijd. Kan hem nergens meer vinden..Op zaterdag 23 oktober 2010 18:49 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Dat wel......maar een stalen rooster, dat zijn 19 panelen x 3 dikke binten
![]()
Ik kan me dat andere filmpje nog herinneren, waarbij een vliegtuig gelijk in grote beide vleugels kompleet door de midden werden gejast, als ware de vleugels luciferhoutjes.![]()
Waardoor??.......gewoon 2 houten ( soort) telefoonpalen.....ik nie wetuh nie, of het waaierbomenhout is,
of massief mahonemonie
En dat vliegtuig heeft er zeeeeeker een stuk of 30 geraakt![]()
quote:Geef hem er dan een van aluminiumOp zaterdag 23 oktober 2010 18:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. domme opmerkingen moeten met domme opmerkingen bestreden worden ...
[..]
Dat filmpje zoek ik ook al een tijd. Kan hem nergens meer vinden..
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. domme opmerkingen moeten met domme opmerkingen bestreden worden ...
[..]
Dat filmpje zoek ik ook al een tijd. Kan hem nergens meer vinden..
quote:Hoe vaak heb jij rotsen mee zien geven?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:heb je een tuin-hek van hout of staal?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij rotsen mee zien geven?Zo buigzaam is dat niet. Een stalen rooster daarintegen...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:29 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
U vraagt.....wij draaien![]()
Tip van Jip.....ik bewaar alles in kladblok...en bereid ook mijn posten daar voor![]()
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je een tuin-hek van hout of staal?
quote:Die ken ik nog niet
quote:zijn opgeblazen met ondergrondse nukes, brand had er niks mee te maken.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef WSquater het volgende:
Misschien niet de beste plek om dit te vragen maar dit is het enige echt actieve 9/11 topic.
Hoe zit het nou met die mensen die op 9/11 voor de camera zeiden dat er ook allerlei explosies in het gebouw waren?
En hoe kon het WTC instorten? Zulke gebouwen waren daarvoor toch nooit ingestord door brand?
quote:Misleid mensen eens niet zo man.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn opgeblazen met ondergrondse nukes, brand had er niks mee te maken.
onze ts is een weekje weg.
[Forum] Banmeldtopic
quote:Joepiepoepie een maandje.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn opgeblazen met ondergrondse nukes, brand had er niks mee te maken.
onze ts is een weekje weg.
[Forum] Banmeldtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |