quote:Ik zit op mn mobiel te fokken. Ik wilde het bovenste gedeelte van zijn post quoten.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. je geeft hem dus gelijk... de foto's zijn gesoept
quote:argumenten heb ik een paar posts terug gegeven.. het voelt niet echt aan. Het voelt synthetisch.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:10 schreef Voici het volgende:
[..]
En dat de ene man misschien struikelde en de andere misschien iemand passeerde passen niet in je straatje? Wat je doet is GISSEN. Je laat je argumenten in de kast.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef Ticker het volgende:
Opgelost
[ afbeelding ]
Belichting probleem.
quote:Ze staan allen naar boven te kijken.. de man duwd geen auto maar stuint om zo zicht te hebben op 'iets' boven.. zelfde als waar de menigte naar kijkt.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daarom... hier nog een mooie soep:
[ afbeelding ]
en hier nog een:
[ afbeelding ]
De negroïde man probeert de vrachtwagen te duwen?
De man die rent... komt om een hoek gerend?
Iets subtieler die foto, maar van het zelfde stramien..
quote:Dat iets voor jou op een bepaalde manier aanvoelt maakt het geen feit. Ik zie omregelmatigheden die zo goed als allemaal verklaard kunnen worden, maar ik zie zeker geen duidelijk gephotoshopt beeld.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
argumenten heb ik een paar posts terug gegeven.. het voelt niet echt aan. Het voelt synthetisch.
Daarnaast... kijk een goed naar de politieman, het paaltje en de auto.... vind jij dat er realistisch uitzien? Let eens goed op de contouren....
quote:Zoom eens in flippo..
quote:Neocons zoals Wolfowitz (Worldbank CEO ten tijde van 9/11), Jeb Bush (broer van toenmalige president) en Rumsfeld en Cheney (Defense Secretary etc. onder Bush jr.) schreven in 1999 het PNAC-document, Project for a New American Century.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zou graag meer van dat willen weten, alleen wel op een normale manier graag....
In jouw verhaal, (om het maar even zo te noemen) ben jij al 50 passen vooruit.
En wij moeten het maar begrijpen...en dat werkt niet.
Dus als je een paar stappen terug kan doen, ik wil het graag begrijpen...
Zodat ik mijn eigen gedachte daar over kan vormen.
Heb al wel wat gegoogled op Mossad en dergelijke...
Maar is allemaal heel erg tegenstrijdig.
quote:Stel he, hypothetisch gezien, dat ik meega in die belachelijke fantasie van je, en ik vind dat er niet realistisch uitzien (Let op: Ik vind het er WEL realistisch uitzien, maar even om mee te gaan in J0kkebroks fantasietjes)...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
argumenten heb ik een paar posts terug gegeven.. het voelt niet echt aan. Het voelt synthetisch.
Daarnaast... kijk een goed naar de politieman, het paaltje en de auto.... vind jij dat er realistisch uitzien? Let eens goed op de contouren....
quote:
quote:Ik denk dat het een bedankt is.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
Heeeel moeilijk te zien, maar het zou zomaar zo kunnen zijn.
quote:Okay, dat is een hoop info! Kan ik wel wat mee...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neocons zoals Wolfowitz (Worldbank CEO ten tijde van 9/11), Jeb Bush (broer van toenmalige president) en Rumsfeld en Cheney (Defense Secretary etc. onder Bush jr.) schreven in 1999 het PNAC-document, Project for a New American Century.
Hierin zetten ze uiteen hoe Amerika een "nieuw Pearl Harbor-achtige gebeurtenis" nodig had om de "militaire en economische dominantie van de Verenigde Staten te behouden in de 21e eeuw."
2 jaar later kwam 9/11, terwijl de auteurs van dat document aan de macht waren.
De Mossad heeft als belang in 9/11 dat Moslims de schuld kregen via de media. Dat is immers in het belang van het huidige Israël.
De gebeurtenissen hangen samen met de aanslagen in London, uitgevoerd door MI6, waarbij Netanyahu gewaarschuwd werd door de Mossad niet de straat op te gaan (hij bevond zich ten tijde van die aanslagen in London), het hangt zelfs samen met de gebeurtenissen in het Laakkwartier in Den Haag, waar de AIVD handgranaten had verschaft aan leden van de Hofstadgroep, die zij naar arrestatieteams smeten.
Het is een groot schaakspel waarin door middel van deceptie religies tegen elkaar op worden gestookt ten bate van de oorlogsindustrie en huidige machthebbers.
quote:Dit slaat bij mij in als een bom.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
Trouwens, iedereen die zich schaart onder de labels "free thinkers, non conformers, civil disobedient advocates, those that question authority, and people considered hostile toward the government", vallen onder de "geestelijk gestoorden" met een bepaalde afwijking, en dienen gepast "behandeld" te worden.
De geestenziekte die in het leven is geroepen door de American Psychiatric Association heet O.D.D. (Oppositional Defiant Disorder)
quote:In ieder geval voor je moeite om aan te tonen dat ik er naast zit. Je bent sowieso de eerste die een serieuze poging gedaan heeft. Dat het mogelijk een probleem met belichting is, zou inderdaad kunnen. Toch ben ik er nog steeds zeker van dat deze foto's fake zijn. Maar goed... het valt in ieder geval niet op een overtuigende wijze uit te leggen. Het gevoel dat ik er bij heb valt gewoon niet goed onder woorden te brengen.
quote:PARDON???? Kijk je ook even naar de datum, meneer ik-wil-wel-lezen-maar-ik-doe-het lekker-niet!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In ieder geval voor je moeite om aan te tonen dat ik er naast zit. Je bent sowieso de eerste die een serieuze poging gedaan heeft. Dat het mogelijk een probleem met belichting is, zou inderdaad kunnen. Toch ben ik er nog steeds zeker van dat deze foto's fake zijn. Maar goed... het valt in ieder geval niet op een overtuigende wijze uit te leggen. Het gevoel dat ik er bij heb valt gewoon niet goed onder woorden te brengen.
quote:Ik scheld niet graag, maar een OETLUL is in deze geheel op zijn plaats.Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Oh oh, tijd is wel relevant!
Ik vind dat zelfs een heel goed argument van mezelf!![]()
Waar zoveel gebeurd op een redelijke kleine plaats, in weinig tijd...kan je niet ontkennen.
Ik heb net geprobeerd een van de foto's een beetje doorzichtig te maken en dan zo goed mogelijk over de ander heen te leggen, maar het lukt me niet...![]()
Ben fotosoep leek, maar dat wist je al.
De putdeksels zullen misschien in een van de foto;s niet te zien zijn, omdat het licht anders is van die foto....
Ik weet ook niet hoe ik dat uit moet leggen verdomme!
Ik zie gewoon niks verkeerds.
quote:Wat ik wil impliceren is dat de "wereld elite" in samenwerking met de grote media zoals CNN een grote hoax heeft gecreëerd om de wereld te doen geloven dat 19 terroristen vliegtuigen hebben gekaapt en daarmee aanslagen op Amerikaans grondgebied hebben gepleegd. In werkelijkheid heeft men de torens op andere wijze naar beneden gebracht en heeft men de pottekijkers tijdig geëvacueerd. Daarnaast heeft het leger mogelijk een smokescreen opgetrokken zodat men niet kon zien wat er werkelijk gaande was.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Stel he, hypothetisch gezien, dat ik meega in die belachelijke fantasie van je, en ik vind dat er niet realistisch uitzien (Let op: Ik vind het er WEL realistisch uitzien, maar even om mee te gaan in J0kkebroks fantasietjes)...
Wat boeit het, in Godsnaam? Wat wil je impliceren?
Lijkt het je niet nuttiger om je uit te laten over de manier waarop dit soort gebeurtenissen voorkomen kunnen worden, in plaats van de manieren van deceptie tot in de meest nutteloze details te bespreken? Zoals jij doet werkt de daders van 9/11 alleen maar in de hand.
quote:En dat vind je niet nodeloos complex omdat?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat ik wil impliceren is dat de "wereld elite" in samenwerking met de grote media zoals CNN een grote hoax heeft gecreëerd om de wereld te doen geloven dat 19 terroristen vliegtuigen hebben gekaapt en daarmee aanslagen op Amerikaans grondgebied hebben gepleegd. In werkelijkheid heeft men de torens op andere wijze naar beneden gebracht en heeft men de pottekijkers tijdig geëvacueerd. Daarnaast heeft het leger mogelijk een smokescreen opgetrokken zodat men niet kon zien wat er werkelijk gaande was.
Om mensen zover te krijgen om mee te werken aan deze hoax moesten er geen slachtoffers vallen, hetgeen natuurlijk een moralistisch bezwaar zou zijn voor velen. Just a theory Salvador... denk aan je hart
Uiteraard brengt dit met zich mee dat beelden bewerkt moeten worden en dat er "getuigen" in de vorm van acteurs aan de slag moeten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
PARDON???? Kijk je ook even naar de datum, meneer ik-wil-wel-lezen-maar-ik-doe-het lekker-niet!
[..]
Ik scheld niet graag, maar een OETLUL is in deze geheel op zijn plaats.
Ben je besodeflikkerd.
quote:Wees gerust, je bent niet de enige bij wie hij dat doetOp vrijdag 22 oktober 2010 17:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
PARDON???? Kijk je ook even naar de datum, meneer ik-wil-wel-lezen-maar-ik-doe-het lekker-niet!
[..]
Ik scheld niet graag, maar een OETLUL is in deze geheel op zijn plaats.
Ben je besodeflikkerd.
quote:Het is ook complex en daardoor komt het vast nog weleens uit.... kwestie van tijd. Volgens mij zijn deze theorieën nog niet zo heel oud en dus moet het nog veel beter doorsijpelen over da interwebz... er zal ook vast wel een keer iemand gaan praten.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat vind je niet nodeloos complex omdat?
quote:Echt nieuw is dit niet hoor. Lambiekje kwam al jaren geleden met een no-plane verhaal + bewerkte videos. Dan lijkt het me toch nog steeds een heel stuk simpeler om gewoon 2 vliegtuigen tegen die gebouwen te rammen.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is ook complex en daardoor komt het vast nog weleens uit.... kwestie van tijd. Volgens mij zijn deze theorieën nog niet zo heel oud en dus moet het nog veel beter doorsijpelen over da interwebz... er zal ook vast wel een keer iemand gaan praten.
quote:Dat is uiteraard ook simpeler, maar wie gaan daar dan in zitten en aan de stuurknuppeltjes trekken? En wie gaat er verder nog meewerken aan zo'n conspiracy gezien het gegeven dat je moet leven met het feit dat je mede dader bent van een massamoord?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Echt nieuw is dit niet hoor. Lambiekje kwam al jaren geleden met een no-plane verhaal + bewerkte videos. Dan lijkt het me toch nog steeds een heel stuk simpeler om gewoon 2 vliegtuigen tegen die gebouwen te rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |