abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:11:50 #151
299023 Voici
Ça me plaît
pi_87834866
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. je geeft hem dus gelijk... de foto's zijn gesoept ;)
Ik zit op mn mobiel te fokken. Ik wilde het bovenste gedeelte van zijn post quoten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:12:00 #152
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_87834869
Opgelost

Belichting probleem.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_87834892
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:10 schreef Voici het volgende:

[..]

En dat de ene man misschien struikelde en de andere misschien iemand passeerde passen niet in je straatje? Wat je doet is GISSEN. Je laat je argumenten in de kast.
argumenten heb ik een paar posts terug gegeven.. het voelt niet echt aan. Het voelt synthetisch.

Daarnaast... kijk een goed naar de politieman, het paaltje en de auto.... vind jij dat er realistisch uitzien? Let eens goed op de contouren....
pi_87834919
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef Ticker het volgende:
Opgelost

[ afbeelding ]

Belichting probleem.
:')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:13:40 #155
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_87834926
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daarom... hier nog een mooie soep:

[ afbeelding ]

en hier nog een:

[ afbeelding ]

De negroïde man probeert de vrachtwagen te duwen?
De man die rent... komt om een hoek gerend?

Iets subtieler die foto, maar van het zelfde stramien..
Ze staan allen naar boven te kijken.. de man duwd geen auto maar stuint om zo zicht te hebben op 'iets' boven.. zelfde als waar de menigte naar kijkt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:14:17 #156
299023 Voici
Ça me plaît
pi_87834942
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

argumenten heb ik een paar posts terug gegeven.. het voelt niet echt aan. Het voelt synthetisch.

Daarnaast... kijk een goed naar de politieman, het paaltje en de auto.... vind jij dat er realistisch uitzien? Let eens goed op de contouren....
Dat iets voor jou op een bepaalde manier aanvoelt maakt het geen feit. Ik zie omregelmatigheden die zo goed als allemaal verklaard kunnen worden, maar ik zie zeker geen duidelijk gephotoshopt beeld.

Trouwens: geef nou eens antwoord/je mening op mijn suggesties man :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:15:12 #157
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_87834982
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')
Zoom eens in flippo..
pi_87835025
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik zou graag meer van dat willen weten, alleen wel op een normale manier graag....
In jouw verhaal, (om het maar even zo te noemen) ben jij al 50 passen vooruit.
En wij moeten het maar begrijpen...en dat werkt niet.

Dus als je een paar stappen terug kan doen, ik wil het graag begrijpen...
Zodat ik mijn eigen gedachte daar over kan vormen.

Heb al wel wat gegoogled op Mossad en dergelijke...
Maar is allemaal heel erg tegenstrijdig.
Neocons zoals Wolfowitz (Worldbank CEO ten tijde van 9/11), Jeb Bush (broer van toenmalige president) en Rumsfeld en Cheney (Defense Secretary etc. onder Bush jr.) schreven in 1999 het PNAC-document, Project for a New American Century.
Hierin zetten ze uiteen hoe Amerika een "nieuw Pearl Harbor-achtige gebeurtenis" nodig had om de "militaire en economische dominantie van de Verenigde Staten te behouden in de 21e eeuw."

2 jaar later kwam 9/11, terwijl de auteurs van dat document aan de macht waren.

De Mossad heeft als belang in 9/11 dat Moslims de schuld kregen via de media. Dat is immers in het belang van het huidige Israël.

De gebeurtenissen hangen samen met de aanslagen in London, uitgevoerd door MI6, waarbij Netanyahu gewaarschuwd werd door de Mossad niet de straat op te gaan (hij bevond zich ten tijde van die aanslagen in London), het hangt zelfs samen met de gebeurtenissen in het Laakkwartier in Den Haag, waar de AIVD handgranaten had verschaft aan leden van de Hofstadgroep, die zij naar arrestatieteams smeten.

Het is een groot schaakspel waarin door middel van deceptie religies tegen elkaar op worden gestookt ten bate van de oorlogsindustrie en huidige machthebbers.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:18:54 #159
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_87835169

Zo.. de put is terug. ;)
pi_87835329
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Stel he, hypothetisch gezien, dat ik meega in die belachelijke fantasie van je, en ik vind dat er niet realistisch uitzien (Let op: Ik vind het er WEL realistisch uitzien, maar even om mee te gaan in J0kkebroks fantasietjes)...

Wat boeit het, in Godsnaam? Wat wil je impliceren?

Lijkt het je niet nuttiger om je uit te laten over de manier waarop dit soort gebeurtenissen voorkomen kunnen worden, in plaats van de manieren van deceptie tot in de meest nutteloze details te bespreken? Zoals jij doet werkt de daders van 9/11 alleen maar in de hand.
pi_87835394
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:18 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]

Zo.. de put is terug. ;)
^O^

Heeeel moeilijk te zien, maar het zou zomaar zo kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2010 16:25:01 ]
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:27:03 #162
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_87835536
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

^O^

Heeeel moeilijk te zien, maar het zou zomaar zo kunnen zijn.
Ik denk dat het een bedankt is. ;)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:28:48 #163
299023 Voici
Ça me plaît
pi_87835624
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

:D
pi_87835695
Trouwens, iedereen die zich schaart onder de labels "free thinkers, non conformers, civil disobedient advocates, those that question authority, and people considered hostile toward the government", vallen onder de "geestelijk gestoorden" met een bepaalde afwijking, en dienen gepast "behandeld" te worden.

De geestenziekte die in het leven is geroepen door de American Psychiatric Association heet O.D.D. (Oppositional Defiant Disorder) en iedereen die daardoor "unerwünscht" is, mag in een FEMA camp rotten.

http://www.scribd.com/doc(...)IV-TR-Fourth-Edition
pi_87835859
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Neocons zoals Wolfowitz (Worldbank CEO ten tijde van 9/11), Jeb Bush (broer van toenmalige president) en Rumsfeld en Cheney (Defense Secretary etc. onder Bush jr.) schreven in 1999 het PNAC-document, Project for a New American Century.
Hierin zetten ze uiteen hoe Amerika een "nieuw Pearl Harbor-achtige gebeurtenis" nodig had om de "militaire en economische dominantie van de Verenigde Staten te behouden in de 21e eeuw."

2 jaar later kwam 9/11, terwijl de auteurs van dat document aan de macht waren.

De Mossad heeft als belang in 9/11 dat Moslims de schuld kregen via de media. Dat is immers in het belang van het huidige Israël.

De gebeurtenissen hangen samen met de aanslagen in London, uitgevoerd door MI6, waarbij Netanyahu gewaarschuwd werd door de Mossad niet de straat op te gaan (hij bevond zich ten tijde van die aanslagen in London), het hangt zelfs samen met de gebeurtenissen in het Laakkwartier in Den Haag, waar de AIVD handgranaten had verschaft aan leden van de Hofstadgroep, die zij naar arrestatieteams smeten.

Het is een groot schaakspel waarin door middel van deceptie religies tegen elkaar op worden gestookt ten bate van de oorlogsindustrie en huidige machthebbers.
Okay, dat is een hoop info! Kan ik wel wat mee...
Dat het groot is begin ik inmiddels ook te begrijpen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87836450
quote:
4.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
Trouwens, iedereen die zich schaart onder de labels "free thinkers, non conformers, civil disobedient advocates, those that question authority, and people considered hostile toward the government", vallen onder de "geestelijk gestoorden" met een bepaalde afwijking, en dienen gepast "behandeld" te worden.

De geestenziekte die in het leven is geroepen door de American Psychiatric Association heet O.D.D. (Oppositional Defiant Disorder)
Dit slaat bij mij in als een bom.
Te dicht bij huis.
Het cirkeltje is rond...
pi_87836847
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

In ieder geval voor je moeite om aan te tonen dat ik er naast zit. Je bent sowieso de eerste die een serieuze poging gedaan heeft. Dat het mogelijk een probleem met belichting is, zou inderdaad kunnen. Toch ben ik er nog steeds zeker van dat deze foto's fake zijn. Maar goed... het valt in ieder geval niet op een overtuigende wijze uit te leggen. Het gevoel dat ik er bij heb valt gewoon niet goed onder woorden te brengen.
pi_87837044
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In ieder geval voor je moeite om aan te tonen dat ik er naast zit. Je bent sowieso de eerste die een serieuze poging gedaan heeft. Dat het mogelijk een probleem met belichting is, zou inderdaad kunnen. Toch ben ik er nog steeds zeker van dat deze foto's fake zijn. Maar goed... het valt in ieder geval niet op een overtuigende wijze uit te leggen. Het gevoel dat ik er bij heb valt gewoon niet goed onder woorden te brengen.
PARDON???? Kijk je ook even naar de datum, meneer ik-wil-wel-lezen-maar-ik-doe-het lekker-niet!

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Oh oh, tijd is wel relevant!
Ik vind dat zelfs een heel goed argument van mezelf! :P
Waar zoveel gebeurd op een redelijke kleine plaats, in weinig tijd...kan je niet ontkennen.

Ik heb net geprobeerd een van de foto's een beetje doorzichtig te maken en dan zo goed mogelijk over de ander heen te leggen, maar het lukt me niet... :')
Ben fotosoep leek, maar dat wist je al.

De putdeksels zullen misschien in een van de foto;s niet te zien zijn, omdat het licht anders is van die foto....
Ik weet ook niet hoe ik dat uit moet leggen verdomme!
Ik zie gewoon niks verkeerds. }:|
Ik scheld niet graag, maar een OETLUL is in deze geheel op zijn plaats.
Ben je besodeflikkerd.
pi_87837871
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Stel he, hypothetisch gezien, dat ik meega in die belachelijke fantasie van je, en ik vind dat er niet realistisch uitzien (Let op: Ik vind het er WEL realistisch uitzien, maar even om mee te gaan in J0kkebroks fantasietjes)...

Wat boeit het, in Godsnaam? Wat wil je impliceren?

Lijkt het je niet nuttiger om je uit te laten over de manier waarop dit soort gebeurtenissen voorkomen kunnen worden, in plaats van de manieren van deceptie tot in de meest nutteloze details te bespreken? Zoals jij doet werkt de daders van 9/11 alleen maar in de hand.
Wat ik wil impliceren is dat de "wereld elite" in samenwerking met de grote media zoals CNN een grote hoax heeft gecreëerd om de wereld te doen geloven dat 19 terroristen vliegtuigen hebben gekaapt en daarmee aanslagen op Amerikaans grondgebied hebben gepleegd. In werkelijkheid heeft men de torens op andere wijze naar beneden gebracht en heeft men de pottekijkers tijdig geëvacueerd. Daarnaast heeft het leger mogelijk een smokescreen opgetrokken zodat men niet kon zien wat er werkelijk gaande was.

Om mensen zover te krijgen om mee te werken aan deze hoax moesten er geen slachtoffers vallen, hetgeen natuurlijk een moralistisch bezwaar zou zijn voor velen. Just a theory Salvador... denk aan je hart ;)
Uiteraard brengt dit met zich mee dat beelden bewerkt moeten worden en dat er "getuigen" in de vorm van acteurs aan de slag moeten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:25:19 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87837919
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat ik wil impliceren is dat de "wereld elite" in samenwerking met de grote media zoals CNN een grote hoax heeft gecreëerd om de wereld te doen geloven dat 19 terroristen vliegtuigen hebben gekaapt en daarmee aanslagen op Amerikaans grondgebied hebben gepleegd. In werkelijkheid heeft men de torens op andere wijze naar beneden gebracht en heeft men de pottekijkers tijdig geëvacueerd. Daarnaast heeft het leger mogelijk een smokescreen opgetrokken zodat men niet kon zien wat er werkelijk gaande was.

Om mensen zover te krijgen om mee te werken aan deze hoax moesten er geen slachtoffers vallen, hetgeen natuurlijk een moralistisch bezwaar zou zijn voor velen. Just a theory Salvador... denk aan je hart ;)
Uiteraard brengt dit met zich mee dat beelden bewerkt moeten worden en dat er "getuigen" in de vorm van acteurs aan de slag moeten.
En dat vind je niet nodeloos complex omdat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_87837981
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

PARDON???? Kijk je ook even naar de datum, meneer ik-wil-wel-lezen-maar-ik-doe-het lekker-niet!
[..]

Ben je besodeflikkerd.
_O-

Wat is iedereen toch aardig tegen me vandaag. Maar goed.. ja sorry, maar Ticker was gewoon wat duidelijker dan jij. Als je toen misschien wat uitgebreider had toegelicht, waren we het misschien wel eens geworden...

Maar goed... dat schelden is dus niet nodig dame.. }:|
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:28:11 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87838005
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[..]

Ben je besodeflikkerd.
Wees gerust, je bent niet de enige bij wie hij dat doet ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_87838067
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat vind je niet nodeloos complex omdat?
Het is ook complex en daardoor komt het vast nog weleens uit.... kwestie van tijd. Volgens mij zijn deze theorieën nog niet zo heel oud en dus moet het nog veel beter doorsijpelen over da interwebz... er zal ook vast wel een keer iemand gaan praten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:32:46 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87838152
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is ook complex en daardoor komt het vast nog weleens uit.... kwestie van tijd. Volgens mij zijn deze theorieën nog niet zo heel oud en dus moet het nog veel beter doorsijpelen over da interwebz... er zal ook vast wel een keer iemand gaan praten.
Echt nieuw is dit niet hoor. Lambiekje kwam al jaren geleden met een no-plane verhaal + bewerkte videos. Dan lijkt het me toch nog steeds een heel stuk simpeler om gewoon 2 vliegtuigen tegen die gebouwen te rammen.
Onikaan ni ov dovah
pi_87838318
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Echt nieuw is dit niet hoor. Lambiekje kwam al jaren geleden met een no-plane verhaal + bewerkte videos. Dan lijkt het me toch nog steeds een heel stuk simpeler om gewoon 2 vliegtuigen tegen die gebouwen te rammen.
Dat is uiteraard ook simpeler, maar wie gaan daar dan in zitten en aan de stuurknuppeltjes trekken? En wie gaat er verder nog meewerken aan zo'n conspiracy gezien het gegeven dat je moet leven met het feit dat je mede dader bent van een massamoord?

Daarnaast heb je nog te maken met een foutmarge... wat als 1 van de piloten terugkrabbelt en gaat praten... wat als ie van de zenuwen mist. Wat als ie door de zenuwen al door de douane wordt gesnapt... dat soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')