abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:36:37 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87827399
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:58 schreef mouzzer het volgende:

[..]

In 3 seconden gevonden:

http://www.imdb.com/name/nm1150227/

http://www.themiracletimes.com/Christmas/CBS-In-Gods-Name.htm

http://www.wdef.com/blog/(...)edeon_naudet/12/2007

Dus je claimt dat ze sindsdien niet meer te vinden zijn en niet meer in het nieuws zijn geweest en ik vind binnen 3 seconden dat ze in 2007 nog een documentaire hebben gemaakt en tv interviews hebben gedaan...
Nice :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_87827499
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vraagje... waarom zou de CIA & Mossad de War on Terror dan niet hebben kunnen initiëren door het wereldpubliek te laten DENKEN dat de aanslagen met vliegtuigen door 19 moslimterroristen zijn uitgevoerd? Dat ze dus een grootse Psyop actie hebben uitgevoerd met behulp van de grote media om hun doelen te verwezelijken en hierbij zo min mogelijk slachtoffers aan eigen (burger) zijde te maken.
[..]

En:
[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)_%28United_States%29

Onderstaande techniek heeft men mogelijk gebruikt om de vele echt lijkende straat scenes op je scherm te toveren:

Zoals je ziet is alles dus mogelijk...
Als je ontkent dat er duizenden slachtoffers zijn gevallen tijdens 9/11, en je ontkent dat het leed van hun familieleden echt is, dan ben je net zo'n rasdebieltje als de slaven van de overheid die ontkennen dat 9/11 door de CIA & Mossad is geflikt.

Of ga je nu beweren dat heel New York City een psy-op is op de hele wereld, en dat die stad nooit bestaan heeft, etc...
pi_87827595
Jeff Becker, running for Senate in West Virginia in the Constitution Party, raised questions about the “foreknowledge” of WTC Building 7′s collapse on September 11th during a live televised debate that was carried nationally on C-SPAN.

http://jeffbecker.us/index.php

Becker, who noted himself as an engineer, went on to give an extended explanation concerning the impossibility of WTC 7′s collapse, as well as the contradiction between the laws of physics and the government’s official account.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 22-10-2010 12:48:00 ]
pi_87827641
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:58 schreef mouzzer het volgende:

[..]

In 3 seconden gevonden:

http://www.imdb.com/name/nm1150227/

http://www.themiracletimes.com/Christmas/CBS-In-Gods-Name.htm

http://www.wdef.com/blog/(...)edeon_naudet/12/2007

Dus je claimt dat ze sindsdien niet meer te vinden zijn en niet meer in het nieuws zijn geweest en ik vind binnen 3 seconden dat ze in 2007 nog een documentaire hebben gemaakt en tv interviews hebben gedaan...
Oops ... my bad. Dacht ergens gelezen te hebben dat er maar bar weinig over die gasten bekend is. Ik had ze zelf dus ook weleens door google mogen rossen.

Ah.. nu weet ik weer waar ik het vandaan had....

quote:
And where, come to that, are the brothers themselves — Jules Clément Naudet (allegedly born Paris, 26 April 1973) and Thomas Gédéon Naudet (allegedly born Paris, 27 March 1970) — and what are they doing these days? Is their "Seamus" project ever going to become their third film, six years after their last one and twelve years after graduating from New York University film school in 1995? What have they been living on since then? Barring expenses, the proceeds from "9/11" were meant to go to the UFA Scholarship Fund: how much has been raised so far? Why such a low profile when they should be American, if not international, celebrities? Was their first film made solely to establish a fake career for themselves as film-makers, as a front for their real occupation? Did they ever in fact attend New York University? Did they ever in fact work for Canal Plus TV in France? Can we even believe the above dates of birth — or the place? The Mayor's Office in Paris has no trace of birth certificates relating to the above names for any date between 1960 and 1980; that means that they were not born in that city, and the claim is false.

Their father, Jean-Jacques, has a profile just as low as the brothers', for someone who "has personally known most of the great photographers of our time" (David Schonauer, American Photo, November/December 2006). Even lower, if anything, in that I have yet to see a single photograph of this photojournalist: his picture does not even appear in his own books. He is said to work for the Hachette Filipacchi agency in the USA, to have been Editor-in-Chief of French Photo magazine 1976—1988 and to be currently Editor-at-large of American Photo, but I can find only two articles by him on the Internet, a review of film director Wim Wenders' book "Once" in American Photo, November/December 2001, and a piece on the highest-priced photograph in the world in Paris Match, 23 February 2006. Only three books: "Icons of the 20th Century: 200 Men and Women who have Made a Difference" (originally "Portraits du XXème Siècle: 200 Personnalités qui ont Marqué leur Époque"), with Barbara Cady, 1998/1999/2003; "Marilyn," 1999/2003; and "Marlene Dietrich: Photographs and Memories," with Maria Riva, 2001. Two articles and three books: like Goldfish Films, based at his Upper East Side home in New York (see picture, below, and the red inset showing tenants' names), with its grand total of two, not a lot of product to explain the Naudet lifestyle or the circles they move in.

I have written to all these people, to give them the chance to comment — or sue — without getting one reply; if they are outraged about the suggestion that they might be involved in mass murder, they have a strange way of showing it — never the reaction you would expect. But one person can't achieve much on his own: only concerted efforts are going to produce the truth we deserve. We owe it to all the victims and their loved ones — and to ourselves.

If you have suspicions about the Naudet film, put them to the people who made it and the people who appear in it: write to the Naudets c/o William Morris Agency, 1325 Avenue of the Americas, New York, NY 10019 or c/o Goldfish Pictures Inc., 38 East 73rd St, New York NY 10021 (home address of their father — telephone 212-535-1122; Jules Naudet can be emailed at jnaudet@nyc.rr.com); to DAC Joseph W. Pfeifer at Fire Department of New York, 9 MetroTech Center, Brooklyn, New York NYT 11201; to the Chief, Battalion 1, 100 Duane Street, New York NY 10007; to Susan Zirinsky, CBS Executive Producer on the film, c/o CBS News, 524 West 57th Street, New York NY 10019; to Graydon Carter, Editor, or to David Friend, Editor of Creative Development, c/o Vanity Fair, 4 Times Square, Floor 22, New York NY 10036—6518; to the FBI, CIA and NSA by email; to your Representative or MP; to "mainstream" journalists, magazines and newspapers (if you have more faith in them than I do, after 9/11 yet again demonstrated their total gutlessness, dishonesty and irrelevance); to TV channels that show the Naudet film or the Flight 11 shot ... etc ... and if you have any comments, observations or constructive criticism, or information on the histories or whereabouts of the Naudets, Hanlon or the Duane Street "firemen," to: lesraphael@hotmail.com *(telephone (00 44) 07972 503 836)*

If the Naudets themselves — wherever they may be — want to respond, or if they have evidence that could establish the Flight 11 film was genuinely accidental, despite 69 conveniences, they are more than welcome to provide it. I will withdraw this entire article, given good reason: there are easier ways of passing the time.
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je ontkent dat er duizenden slachtoffers zijn gevallen tijdens 9/11, en je ontkent dat het leed van hun familieleden echt is, dan ben je net zo'n rasdebieltje als de slaven van de overheid die ontkennen dat 9/11 door de CIA & Mossad is geflikt.

Of ga je nu beweren dat heel New York City een psy-op is op de hele wereld, en dat die stad nooit bestaan heeft, etc...
Ik heb zo mijn twijfels ja en daar heb ik mijn redenen voor. Heb jij je er al eens in verdiept, of roep je dit alleen omdat het niet in je wereldbeeld past? Denk je dat het niet kan en dus per definitie trek je er een streep door?

Wist jij bijvoorbeeld dat het WTC complex in de jaren '90 voor een heel groot deel leeg stond en eind jaren '90 begin 2000 is er ineens een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid kantoorruimte verhuurd. Zie het boek "Divided we stand" van Eric Darton.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2010 12:51:42 ]
pi_87827803
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 07:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

WTC 1 en 2 brandde dan ook amper. Het was dan ook eigenlijk al weer uit na een klein halfuurtje.
En dan noem je mij de slechts geinformeerde persoon binnen BNW... Dit is een foto van WTC 1 6 minuten voor de collapse, zo'n uur en 3 kwartier na impact.. Op meerdere verdiepingen nog een uitslaande brand...

pi_87827858
Wat me trouwens ook stoort is dat de mensen die NIST vertrouwen en aanhangen het verschil niet kennen tussen een ineenstorting en volledige desintegratie.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:54:20 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87828019
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:49 schreef Salvad0R het volgende:
Wat me trouwens ook stoort is dat de mensen die NIST vertrouwen en aanhangen het verschil niet kennen tussen een ineenstorting en volledige desintegratie.
Wat zijn volgens jou dan de verschillen tussen die twee?
Onikaan ni ov dovah
pi_87828101
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87828249
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat zijn volgens jou dan de verschillen tussen die twee?
De verschillen in definitie tussen "ineenstorting" en volledige "desintegratie" van de stalen/betonnen structuur kan je in het woordenboek opzoeken, daar heb je mij niet voor nodig.

Johnson, the Mountain Party candidate for U.S. Senate, took issue with a seven-paragraph report by The Associated Press this week that claims he "questions whether the Sept. 11 attacks were masterminded by Osama bin Laden and carried out by al Qaida terrorists," and believes 9/11 "has never been investigated."

"The two chairs of the 9/11 commission say clearly that they were obstructed, that there is more to be learned . . . and much more damning things than I am saying right now," Johnson said.

"If the people who were involved in the commission report don't stand by it, then why is the public?"

Nou inderdaad, Tuinhek. Als de 2 voorzitters van de 9/11 Commission al stellen dat ze zijn tegengewerkt in het onderzoek, waarom ga jij dan als een kip zonder kop die versie aanhangen?

En als je nu gaat beweren dat je dat niet aanhangt, wat zit je dan überhaupt in deze topics?
pi_87828412
Former Lemonheads rocker says Twin Towers “blown up by bombs”

New York Magazine recently published a profile on Evan Dando, former frontman for The Lemonheads, a popular alternative rock group.

"The second plane was so close, it went shoom, right over my head. Because I was so close, I know what really happened,” he says.

“I shouldn’t get into it, because I’m not a political person, but they were blown up by bombs. They were not taken out by those airplanes. Those fires were going out and then the buildings blew up. What I saw and heard that day was a crime, and not by the people they’re saying. That’s all I’ll say.”

http://nymag.com/news/intelligencer/encounter/68806/
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:10:20 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87828531
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De verschillen in definitie tussen "ineenstorting" en volledige "desintegratie" van de stalen/betonnen structuur kan je in het woordenboek opzoeken, daar heb je mij niet voor nodig.
Ik vraag naar jouw mening erover, niet wat een woordenboek zegt.

quote:
Johnson, the Mountain Party candidate for U.S. Senate, took issue with a seven-paragraph report by The Associated Press this week that claims he "questions whether the Sept. 11 attacks were masterminded by Osama bin Laden and carried out by al Qaida terrorists," and believes 9/11 "has never been investigated."

"The two chairs of the 9/11 commission say clearly that they were obstructed, that there is more to be learned . . . and much more damning things than I am saying right now," Johnson said.

"If the people who were involved in the commission report don't stand by it, then why is the public?"

Nou inderdaad, Tuinhek. Als de 2 voorzitters van de 9/11 Commission al stellen dat ze zijn tegengewerkt in het onderzoek, waarom ga jij dan als een kip zonder kop die versie aanhangen?

En als je nu gaat beweren dat je dat niet aanhangt, wat zit je dan überhaupt in deze topics?
Lekker zwart-wit weer zeg :{ Nee ik hang dat niet als een kip zonder kop aan.
Onikaan ni ov dovah
pi_87828586
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Wat denk jij eigenlijk van het 9/11 verhaal, Tuinhek?
pi_87828597
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Wat moet je met mijn mening in een discussie vol feiten en definities :') Rot toch op met je poging tot ontsporing van de discussie.

Ooggetuigen, senatorkandidaten, Charlie Sheens, voorzitters van Kamers van Koophandel, ontelbare artiesten, die zijn toch per definitie onbetrouwbaar ! ! !

Beter vertrouwen jullie de fossiele media met hun anti-Moslim propaganda, zodat je lekker deel kan uitmaken van de kudde van Leugens, kijken waar het je brengt ...
pi_87828965
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat moet je met mijn mening in een discussie vol feiten en definities :') Rot toch op met je poging tot ontsporing van de discussie.

Ooggetuigen, senatorkandidaten, Charlie Sheens, voorzitters van Kamers van Koophandel, ontelbare artiesten, die zijn toch per definitie onbetrouwbaar ! ! !

Beter vertrouwen jullie de fossiele media met hun anti-Moslim propaganda, zodat je lekker deel kan uitmaken van de kudde van Leugens, kijken waar het je brengt ...
Wat dat betreft staan wij gewoon gelijk kerel. Ik denk alleen dat er geen sprake was van vliegtuigen die de torens ramden. Daarnaast denk ik dat veel van de beelden gewoonweg nep zijn. Het doel er van lijkt me duidelijk... we zien het dagelijks om ons heen.
pi_87829291
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat dat betreft staan wij gewoon gelijk kerel. Ik denk alleen dat er geen sprake was van vliegtuigen die de torens ramden. Daarnaast denk ik dat veel van de beelden gewoonweg nep zijn. Het doel er van lijkt me duidelijk... we zien het dagelijks om ons heen.
Kan ik me voorstellen.

Je moet alleen bedenken dat erop hameren of de vliegtuigen op afstand bestuurde jets waren met patsies erin, of dat het hologrammen waren die niet eens bestonden, nutteloos is.

Feit blijft dat bepaalde fracties van Westerse overheden de bedenkers en uitvoerders zijn van de bomaanslagen als 9/11 en 7/7 in de Westerse wereld, met oorlogszuchtige en sociale motieven. Het levert immers geld op voor de oorlogsindustrie en je kan de burgers lekker onder de duim houden, controleren en verdelen op grond van religie.

Vinden ze mooi. Of mensen het nu willen accepteren of niet, de natuurlijke ziekte van Regeren is Absolute Macht. Altijd overal per definitie.
pi_87829594
New Delhi - Saturday, a Member of the Legislative Assembly of Delhi said that the US, and Zionists were the prime suspects of 9/11 attacks.

In an exclusive interview with IRNA Asif Mohd Khan said: “US should respond those hundreds of unanswered questions which indicated that the September 11 attacks in 2001 were either intentionally allowed to happen or were orchestrated by the US and Zionists”.

http://pakobserver.net/detailnews.asp?id=56273
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:49:37 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87829842
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat denk jij eigenlijk van het 9/11 verhaal, Tuinhek?
Ik vind het vooral hillarisch (en een beetje sneu) dat er zoveel onzin over rondgaat op het net. Van deathbeams from space, via holografische vliegtuigen naar magische mininukes.
Onikaan ni ov dovah
pi_87829917
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik vind het vooral hillarisch (en een beetje sneu) dat er zoveel onzin over rondgaat op het net. Van deathbeams from space, via holografische vliegtuigen naar magische mininukes.
:?

Is dat hoe jij 9/11 ziet?
Of begrijp je de vraag niet?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:52:42 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87829957
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij komt er zelf mee dat sommige mensen het verschil niet lijken te snappen. Lekker loze kreet dan als je er niet verder op in durft te gaan.

quote:

Ooggetuigen zijn idd niet heel betrouwbaar nee, als het om details gaat. En nee, zoveel vertrouwen heb ik niet in de media. Sterker nog, ik heb op het moment nieteens een TV. Heerlijk zo :)
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:53:22 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87829979
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

:?

Is dat hoe jij 9/11 ziet?
Of begrijp je de vraag niet?
Het 9/11 verhaal, en dan alles wat er in topics zoals deze bij wordt betrokken.
Onikaan ni ov dovah
pi_87830008
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het 9/11 verhaal, en dan alles wat er in topics zoals deze bij wordt betrokken.
Volgens mij, maar ik kan het ook verkeerd hebben, vraagt Jokkebrok naar JOUW visie op 9/11.
pi_87830028
Krijg opeens het gevoel van een aal in een emmer met snot...

*ril...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:59:15 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87830156
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:54 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Volgens mij, maar ik kan het ook verkeerd hebben, vraagt Jokkebrok naar JOUW visie op 9/11.
Oh, nu moet mijn mening wel in een topic vol 'feiten en definities' ? ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_87830204
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.

Je moet alleen bedenken dat erop hameren of de vliegtuigen op afstand bestuurde jets waren met patsies erin, of dat het hologrammen waren die niet eens bestonden, nutteloos is.
Dat zeg ik dus ook totaal niet. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt. Ik zeg dat de (live) beelden bewerkt zijn en er dus een vliegtuig in gemonteerd is. Het was een animatie die je te zien kreeg.

quote:
Feit blijft dat bepaalde fracties van Westerse overheden de bedenkers en uitvoerders zijn van de bomaanslagen als 9/11 en 7/7 in de Westerse wereld, met oorlogszuchtige en sociale motieven. Het levert immers geld op voor de oorlogsindustrie en je kan de burgers lekker onder de duim houden, controleren en verdelen op grond van religie.

Vinden ze mooi. Of mensen het nu willen accepteren of niet, de natuurlijke ziekte van Regeren is Absolute Macht. Altijd overal per definitie.
Ook 7/7 is in scene gezet om de doelen te verwezenlijken. Ga maar eens lezen @ http://letsrollforums.com(...)tml?highlight=london

Verder ben ik het met je eens.
pi_87830343
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh, nu moet mijn mening wel in een topic vol 'feiten en definities' ? ;)
Ah ja, niet kiezen een antwoord te geven is ook een keuze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')