quote:Moet je SBS even mailen
quote:Valt nog mee.. ik moest eens een maand wachtenOp donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Niet voor mij![]()
Stuur ik een sollicitatie op, is diegene afwezig tot 26 oktober
quote:al gedaan en ze mailden niks terug,stelletje aso's.
quote:Ik wacht ook nog steeds op een mailtje van ze over Alberto StegemanOp donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef rubje het volgende:
[..]
al gedaan en ze mailden niks terug,stelletje aso's.![]()
quote:relneger?Op donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar doet die relneger toch aan mee?
quote:Toen had hij nog een oude telefoonOp donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Red mijn vakantie 2008
Dan is het schuin houden van de telefoon een enorme verbetering
edit:
Een 3-kamer appartement, voor 8 dagen.. voor 2 volwassenen en 3 kinderen voor ¤ 643en maar klagen
quote:Een ingelaste uitzending over BeatrixOp donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef tralalala het volgende:
Maar Alberto zei dat het de laatste aflevering was.![]()
Hoogtepunten?
quote:*zucht* wat heeft Alberto nu weer uitgehaald?Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Een ingelaste uitzending over Beatrix![]()
Geen flauw idee, staat op sbs6 en in de tvgids
quote:liever John dan die domme doos die aan iedereen zit te plukkenOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar doet die relneger toch aan mee?
quote:Zo laat nog?Op donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
*zucht* wat heeft Alberto nu weer uitgehaald?Nou ja, kan het niet zien.. ben dan uit eten
quote:DAT DIT KAN IN NEDERLANDOp donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
*zucht* wat heeft Alberto nu weer uitgehaald?Nou ja, kan het niet zien.. ben dan uit eten
quote:..
quote:Verschrikkelijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. verkeerde woksaus gepakt. Eten is veel te pittig geworden -o-
quote:en insepsjunOp donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef Maraca het volgende:
Southpark heeft een aflevering over Verslaafd aan verzamelen
quote:Ja, die link legde ik ook net
quote:Ach, m'n oom en tante hebben 2 honden, die eten echt alles. Men zegt wel eens dat honden dood gaan als ze chocola eten, maar die 2 hebben een keer een compleet zeebanket leeggevreten en geen centje pijnOp donderdag 21 oktober 2010 20:17 schreef roos85 het volgende:
mijn ene kat is echt prettig gestoord, das zegmaar een soort Garfield, had lekker friets gehaald, en zelfs dat wilde hij opeten
quote:uitdagingenOp donderdag 21 oktober 2010 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder vandaag wel een kutdag gehad trouwens. Auto's rondrijden klinkt als een prettig bijbaantje, maar als ze je een auto meegeven met verrotte koppelingsplaten is het ineens een stuk minder prettig
quote:Ik had er 200km opzitten, toen begaven ze het helemaal
quote:ja maar bij een hond is dat weer anders dan een kat heOp donderdag 21 oktober 2010 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, m'n oom en tante hebben 2 honden, die eten echt alles. Men zegt wel eens dat honden dood gaan als ze chocola eten, maar die 2 hebben een keer een compleet zeebanket leeggevreten en geen centje pijn
Ook bij een verjaardag gaat alles erin, appeltaart, chips, zoutjes, blokjes kaas, noem het op en die honden eten het....
quote:Zoals elke weekOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Was het een goede aflevering?
quote:10/10Op vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Was het een goede aflevering?
quote:En verslaafd aan verzamelen, want het is geen SBS6 avond zonder Pepijn!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed plan trouwens hoor, woendagavond is episch
Paranormale kinderen![]()
Groeten uit de rimboe met liliputters![]()
![]()
Fans!![]()
quote:daarom! hier blijvenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef tralalala het volgende:
Dan moet niet iedereen in de topics van die programma's gaan zitten.
quote:Volgens mij is íe jarig vandaagOp vrijdag 22 oktober 2010 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
En verslaafd aan verzamelen, want het is geen SBS6 avond zonder Pepijn!
is het kaartje trouwens al weg?
quote:GisterenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij is íe jarig vandaag
quote:Waar de f.. komt dit nu weer vandaan?
quote:Kwam ik op google tegenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar de f.. komt dit nu weer vandaan?
quote:wat sneuOp vrijdag 22 oktober 2010 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar de f.. komt dit nu weer vandaan?
quote:Waar Google jij dan in vredesnaam op?
quote:daar ben ik ook wel nieuwsgierig naOp vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar Google jij dan in vredesnaam op?
quote:Hero Brinkman is te gast bij P&WOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog iets beoiends op tv vanavond?
quote:the voice en Gouten Televizier GalaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog iets beoiends op tv vanavond?
quote:Ben je nou sarcastisch?
quote:Ik hou van P&W
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou van P&W
En sinds gister ook van bonje met de buren
quote:Kijk alsnog, er zit een psychopaat met kort pittig kapsel in
quote:Chantal JanzenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk alsnog, er zit een psychopaat met kort pittig kapsel in![]()
Ze flipt keihard omdat de buren hun boom niet willen omzagen
Televisiering dinges is begonnen btw
quote:Ja de 'talent'prijs toch, wat is zijn talent, slap lullen over voetbalOp vrijdag 22 oktober 2010 20:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Chantal Janzen![]()
Hoop echt dat Rene van der Gijp wint.
quote:Ja, heldOp vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja de 'talent'prijs toch, wat is zijn talent, slap lullen over voetbal?
quote:Dan heb ik liever Johan Derksen, die heeft wel echt talentOp vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, held![]()
Er zit ook zo'n Jan bij die niemand kent.
quote:Tuurlijk niet, sbs is kwaliteit!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef tralalala het volgende:
Dit programma had zo op SBS6 gekund...
quote:Wat zegt hij daar, kooimans krijg maar lekker de tering
quote:Hoe hij ook zo een tevreden kop trekt als hij weer achterover gaat leunenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:03 schreef tralalala het volgende:
Ik heb de aflevering gedownload, maar ik kan het desbetreffende fragment niet vinden.
quote:Dat je kan reageren op fok hoe kut het wel niet isOp zaterdag 23 oktober 2010 00:28 schreef Maraca het volgende:
Wat is er zo leuk aan dat ringebeuren?
quote:PreciesOp zaterdag 23 oktober 2010 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat je kan reageren op fok hoe kut het wel niet is
quote:heb donderdag al tentamensOp zaterdag 23 oktober 2010 10:16 schreef Maraca het volgende:
Ik ga ook proberen om vandaag niet te soggen2 hoofdstukken en wat artikelen. Moet te doen zijn toch?
quote:dankje!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:46 schreef Maraca het volgende:
Sterkte
Weet jij trouwens wat nu precies het verschil is tussen affectief en cognitief? Heeft te maken met het geven van betekenis.
quote:MerciOp zaterdag 23 oktober 2010 10:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankje!
cognitief heeft te maken met het vermogen iets te leren (cognitie) en affectief betreft het gevoelsleven
quote:I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon; you are clearly the guilty potty.
quote:Wat is dat voor een undercover Alberto actieOp zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Gewoon de reacties lezen die onderaan staanOp zaterdag 23 oktober 2010 12:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wat is dat voor een undercover Alberto actie![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
I was pissing by the door, when I heard two shats. You are holding in your hand a smoking goon; you are clearly the guilty potty.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu met m'n broertje naar z'n voetbalwedstrijd. Zit er dik in dat ik mag vlaggen
quote:Helaas jaOp zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heey
vakantie alweer bijna voorbij![]()
quote:Faal! Die van mij is juist begonnenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heey
vakantie alweer bijna voorbij![]()
quote:Jij woont zeker in het noorden van het land?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Faal! Die van mij is juist begonnen
quote:OostenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Jij woont zeker in het noorden van het land?
quote:Ja maar wij wonen niet in TwenteOp zaterdag 23 oktober 2010 14:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Faal! Die van mij is juist begonnen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar wij wonen niet in Twente
quote:Herhaling denk ikOp zaterdag 23 oktober 2010 14:31 schreef Doler12 het volgende:
Wat zie ik nou. Morgen nog een extra red mijn vakantie?
quote:Zeg, ik ben Alberto nietOp zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je moet die oude herhalingen eruit halen man
quote:Dan zie je al dat Alberto een stuk gematigder was toenertijdOp zaterdag 23 oktober 2010 14:49 schreef Doler12 het volgende:
Haha de oude intro uit 2008! Nou daar zakt mijn broek van af!![]()
quote:Hij is geradicaliseerd!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zie je al dat Alberto een stuk gematigder was toenertijd
quote:Volgend seizoen komt hij met een knuppel aanzetten
quote:Geef hem nou geen ideeën manOp zaterdag 23 oktober 2010 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgend seizoen komt hij met een knuppel aanzetten
quote:Klopt. Zat ook de eerste aflevering terug te kijken en daar is Alberto rustig en beheerst. Eigenlijk is hij daar heel netjes. Maar waarschijnlijk heeft SBS hem toen teruggefloten omdat het niet sensationeel genoeg zou zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zie je al dat Alberto een stuk gematigder was toenertijd
quote:Alberto ademt SBSOp zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt. Zat ook de eerste aflevering terug te kijken en daar is Alberto rustig en beheerst. Eigenlijk is hij daar heel netjes. Maar waarschijnlijk heeft SBS hem toen teruggefloten omdat het niet sensationeel genoeg zou zijnZou me iig niks verbazen. Blijf erbij dat Alberto veel beter naar een andere zender kan gaan als hij serieus genomen wilt worden.
quote:Zonder Alberto? Nah, denk het niet..Op zaterdag 23 oktober 2010 15:58 schreef Doler12 het volgende:
Zullen we morgen de magische honderd grens bereiken?
quote:Ik weet nog de tijd toen we ooit eens een keer 16 topics op een dag hadden!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zonder Alberto? Nah, denk het niet..
quote:ik ga me zo in de psychoanalyse storten, waarom heb ik afgelopen weken teveel gesogd?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:25 schreef Maraca het volgende:
Nog 1 hoofdstuk en één tijdschrift doornemen en ik ben klaar voor vandaagDan heb ik zes hoofdstukken en 2 tijdschriften doorgenomen.. blegh, mijn hoofd zit vol
quote:Whehe, diezelfde vraag stelde ik me ook vandaagOp zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ga me zo in de psychoanalyse storten, waarom heb ik afgelopen weken teveel gesogd?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Whehe, diezelfde vraag stelde ik me ook vandaag
quote:Ik moest van 8 tot 6 werken.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is zaterdag, blijf liggen dan
quote:Dat is meestal zoOp zaterdag 23 oktober 2010 19:29 schreef roos85 het volgende:
ben ook weer lekker slim bezig, was allemaal samenvattingen aan het schrijven, google even op samenvattingen van het boek waaruit ik bezig was, jahoor vind ik gelijk een complete samenvatting van het boek
quote:het is wel van de vorige druk, maar het gok het er wel op.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is meestal zo
(Heb ik altijd gedaan)
quote:het is een boek over stromingen in de psychologie, dus zoveel zal er niet anders zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef Stephan1237 het volgende:
je kan ook dan zeggen,ik had een andere druk
quote:Heb die van van Gaal en Aldi gezien.Op zondag 24 oktober 2010 00:36 schreef Doler12 het volgende:
Wat zitten jullie nu te kijken ook al die oude Zembla afleveringen?
quote:Hoax
quote:Vorige week was volgens Alberto de laatste aflevering en vanavond komt het weer...
quote:Denk met de beste momentenOp zondag 24 oktober 2010 12:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorige week was volgens Alberto de laatste aflevering en vanavond komt het weer...
Waarschijnlijk een terugblik ofzo.![]()
Of een herhaling
quote:wat goed zeg! ik pak nu een SOG momentjeOp zondag 24 oktober 2010 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb deze ochtend stofgezuigd en nog niet geSOG'd
quote:Ik ga meneer Wegereef confronteren met zijn wanpraktijken!Op zondag 24 oktober 2010 13:23 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk doet Alberto een undercover operatie bij Wegereef.
quote:Laat 'm Nijhuis ook meenemen, die rode kaart van LeerdamOp zondag 24 oktober 2010 13:23 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk doet Alberto een undercover operatie bij Wegereef.
quote:Gewoon een terechte 2e gele kaartOp zondag 24 oktober 2010 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laat 'm Nijhuis ook meenemen, die rode kaart van Leerdam
quote:Behoorlijke schiettent nu.Op zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Nja, doet het er verder ook toe. Ik heb het zelfs uitgezet en dat doe ik echt nooit
Woensdag wel gewoon weer naar de Kuip toe hoor
quote:Ik niet. Ex komt langs .. En ik ben brak van het stappen
quote:Ja maar Adil Auassar staat er nu in, dus het wordt nog 8-9Op zondag 24 oktober 2010 15:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behoorlijke schiettent nu.
Ik weet niet of ik dabei ben vanavond.
Uit eten...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik niet. Ex komt langs .. En ik ben brak van het stappen
quote:Ik hoop hetOp zondag 24 oktober 2010 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]ja maar je bent er toch wel bij he vanavond?
quote:Gewoon om 20.15u melden dat je nog huiswerk hebtOp zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop hetgeen idee wanneer hij weer weggaat.
quote:zeg dat je belangrijkere dingen te doen hebOp zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop hetgeen idee wanneer hij weer weggaat.
quote:Grolsch en Hertog Jan is lekkerderOp zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
De Jupiler League is toch geen schande?
quote:niks tegen Jupiler heOp zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Grolsch en Hertog Jan is lekkerder
quote:hoeveel moet je er nog doen?Op zondag 24 oktober 2010 18:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
doe ik ook, maar het is gewoon zoveel..
en tentamens zijn donderdag al
quote:ik word al akelig als ik er aan denk, laat staan dat ik het opschrijf
quote:En dan een high five gevenOp zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik zou Alberto wel eens tegen willen komen!
quote:om alvast te wennen:Op zondag 24 oktober 2010 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Nja, doet het er verder ook toe. Ik heb het zelfs uitgezet en dat doe ik echt nooit
Woensdag wel gewoon weer naar de Kuip toe hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
om alvast te wennen:We staan nog 15eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Als ik het me goed herrinner FC Twente, daar heeft ie zelfs nog in de jeugd gespeeld :Op zondag 24 oktober 2010 19:21 schreef Doler12 het volgende:
Alberto is fan van Fc Groningen volgens mij.
quote:Ik heb een bierpull gewonnen met een fietsbel eraan
quote:De week is weer voorbij
quote:samen kijken, wel zo gezelligOp zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef tralalala het volgende:
Ook weer thuis, maar er komt zo bezoek...
quote:Bier breienclubOp zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef teamlead het volgende:
de mannenbreiclub. Bier drinken, pizza eten en samen breien
serieus... haal je ballen terug, kweek een ruggegraat, download een leven.....
quote:Doorzetten, heeft veel voordelen voor de man
quote:dat argument heb ik geprobeerd, maar dat maakte geen indrukOp zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doorzetten, heeft veel voordelen voor de man
quote:Geeft ook veel structuur en duidelijkheid als rollen duidelijk zijnOp zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat argument heb ik geprobeerd, maar dat maakte geen indruk
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef Hyundai het volgende:
Na maanden afwezigheid BEN IK ER OOK WEER!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:30 schreef Hyundai het volgende:
Na maanden afwezigheid BEN IK ER OOK WEER!
quote:Geen ideeOp zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef TheKC het volgende:
Hoe zit het trouwens als je je telefoon als navigatie gebruikt en die aan het bedienen bent? Is dat eigenlijk strafbaar?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef TheKC het volgende:
Hoe zit het trouwens als je je telefoon als navigatie gebruikt en die aan het bedienen bent? Is dat eigenlijk strafbaar?
quote:Als je die mobiel vasthoudt wel.Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef TheKC het volgende:
quote:Volgens mij gaat het om het vasthouden, dus als je de telefoon in een houder hebt zitten dan mag het wel.Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
En als je een 'echt' navigatiesysteem bedient niet?
quote:Kan best toch?Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet weten dat je rijbewijs is afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |