quote:Moet je SBS even mailen
quote:Valt nog mee.. ik moest eens een maand wachtenOp donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Niet voor mij![]()
Stuur ik een sollicitatie op, is diegene afwezig tot 26 oktober
quote:al gedaan en ze mailden niks terug,stelletje aso's.
quote:Ik wacht ook nog steeds op een mailtje van ze over Alberto StegemanOp donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef rubje het volgende:
[..]
al gedaan en ze mailden niks terug,stelletje aso's.![]()
quote:relneger?Op donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar doet die relneger toch aan mee?
quote:Toen had hij nog een oude telefoonOp donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Red mijn vakantie 2008
Dan is het schuin houden van de telefoon een enorme verbetering
edit:
Een 3-kamer appartement, voor 8 dagen.. voor 2 volwassenen en 3 kinderen voor ¤ 643en maar klagen
quote:Een ingelaste uitzending over BeatrixOp donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef tralalala het volgende:
Maar Alberto zei dat het de laatste aflevering was.![]()
Hoogtepunten?
quote:*zucht* wat heeft Alberto nu weer uitgehaald?Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Een ingelaste uitzending over Beatrix![]()
Geen flauw idee, staat op sbs6 en in de tvgids
quote:liever John dan die domme doos die aan iedereen zit te plukkenOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar doet die relneger toch aan mee?
quote:Zo laat nog?Op donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
*zucht* wat heeft Alberto nu weer uitgehaald?Nou ja, kan het niet zien.. ben dan uit eten
quote:DAT DIT KAN IN NEDERLANDOp donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
*zucht* wat heeft Alberto nu weer uitgehaald?Nou ja, kan het niet zien.. ben dan uit eten
quote:..
quote:Verschrikkelijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. verkeerde woksaus gepakt. Eten is veel te pittig geworden -o-
quote:en insepsjunOp donderdag 21 oktober 2010 21:51 schreef Maraca het volgende:
Southpark heeft een aflevering over Verslaafd aan verzamelen
quote:Ja, die link legde ik ook net
quote:Ach, m'n oom en tante hebben 2 honden, die eten echt alles. Men zegt wel eens dat honden dood gaan als ze chocola eten, maar die 2 hebben een keer een compleet zeebanket leeggevreten en geen centje pijnOp donderdag 21 oktober 2010 20:17 schreef roos85 het volgende:
mijn ene kat is echt prettig gestoord, das zegmaar een soort Garfield, had lekker friets gehaald, en zelfs dat wilde hij opeten
quote:uitdagingenOp donderdag 21 oktober 2010 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder vandaag wel een kutdag gehad trouwens. Auto's rondrijden klinkt als een prettig bijbaantje, maar als ze je een auto meegeven met verrotte koppelingsplaten is het ineens een stuk minder prettig
quote:Ik had er 200km opzitten, toen begaven ze het helemaal
quote:ja maar bij een hond is dat weer anders dan een kat heOp donderdag 21 oktober 2010 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, m'n oom en tante hebben 2 honden, die eten echt alles. Men zegt wel eens dat honden dood gaan als ze chocola eten, maar die 2 hebben een keer een compleet zeebanket leeggevreten en geen centje pijn
Ook bij een verjaardag gaat alles erin, appeltaart, chips, zoutjes, blokjes kaas, noem het op en die honden eten het....
quote:Zoals elke weekOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Was het een goede aflevering?
quote:10/10Op vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Was het een goede aflevering?
quote:En verslaafd aan verzamelen, want het is geen SBS6 avond zonder Pepijn!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed plan trouwens hoor, woendagavond is episch
Paranormale kinderen![]()
Groeten uit de rimboe met liliputters![]()
![]()
Fans!![]()
quote:daarom! hier blijvenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef tralalala het volgende:
Dan moet niet iedereen in de topics van die programma's gaan zitten.
quote:Volgens mij is íe jarig vandaagOp vrijdag 22 oktober 2010 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
En verslaafd aan verzamelen, want het is geen SBS6 avond zonder Pepijn!
is het kaartje trouwens al weg?
quote:GisterenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij is íe jarig vandaag
quote:Waar de f.. komt dit nu weer vandaan?
quote:Kwam ik op google tegenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar de f.. komt dit nu weer vandaan?
quote:wat sneuOp vrijdag 22 oktober 2010 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar de f.. komt dit nu weer vandaan?
quote:Waar Google jij dan in vredesnaam op?
quote:daar ben ik ook wel nieuwsgierig naOp vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar Google jij dan in vredesnaam op?
quote:Hero Brinkman is te gast bij P&WOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog iets beoiends op tv vanavond?
quote:the voice en Gouten Televizier GalaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog iets beoiends op tv vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |