abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2010 @ 18:55:12 #151
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88441613
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:17 schreef Ereinion het volgende:
Als je ziet hoe alle ploegleiders en renners van Saxobank niet weten hoe snel ze daar weg kunnen komen, moet Riis toch vooral eens goed kijken naar zichzelf.
Sfeer was waarschijnlijk totaal verziekt. Feit is - volgens Riis - dat de Schlecks en andere Saxo renners hem keihard voorlogen toen hij hen vroeg over de geruchten van "project Luxemburg."

Ik vermoed dat geld ook een grote rol speelde. Ze werden bij Saxo eigenlijk onderbetaald.
  zondag 7 november 2010 @ 18:57:36 #152
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88441691
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En bij het betrappen van Contador heeft hij weinig geen baat; in zijn denkwereld gaat hij hem volgend jaar verslaan en een Tourzege in een Tour waarin Contador meedoet is van veel grotere waarde..
Door die ploegentijdrit zou hij een goede kans maken.
pi_88442908
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Door die ploegentijdrit zou hij een goede kans maken.
Ik zou mijn geld ook op Schleck zetten, vooral gezien zijn groei de afgelopen jaren.
pi_88455319
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef wimderon het volgende:

Klein foutje van Hoy gisteren tijdens het EK.
Hoe kan je nou zo ver van tevoren stoppen in een sprint-wedstrijd..
pi_88455552
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef wimderon het volgende:

Klein foutje van Hoy gisteren tijdens het EK.
Stopt ie nou een rondje te vroeg of denkt hij dat die Ier er toch nooit meer bij komt als hij een steady pace blijft rijden?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88455773
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef marcodej het volgende:

[..]

Stopt ie nou een rondje te vroeg of denkt hij dat die Ier er toch nooit meer bij komt als hij een steady pace blijft rijden?
Dat laatste.
pi_88457615
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef marcodej het volgende:

[..]

Een rondje te vroeg stoppen bij een sprint op de baan? Dat lukt je alleen als je knetterstoned bent volgens mij. Je ziet dat hij ook nog even aanzet als die dude langskomt.
  zondag 7 november 2010 @ 23:36:22 #159
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88458047
Zelfoverschatting (of onderschatting tegenstand). Gebeurt nauwelijks, maar altijd leuk als het gebeurt.

Alleen het voorbeeld van Asafa Powell schiet me nu te binnen.
pi_88459138
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef SuikerVuist het volgende:
Zelfoverschatting (of onderschatting tegenstand). Gebeurt nauwelijks, maar altijd leuk als het gebeurt.

Alleen het voorbeeld van Asafa Powell schiet me nu te binnen.
In het wegwielrennen gebeurt het ook nog wel eens; Zabel ten faveure van Freire bijvoorbeeld.
pi_88459467
quote:
"It wasn't a tactical error, it was something that should never have happened, something stupid that I hope never happens again," Hoy said. "It was just silly, you have to be aware that you don't want to waste energy but you have to give him enough respect to make sure you finish first."

Hoy's frustration was compounded by the knowledge that he was in championship-winning form. He set the fastest time in qualifying for the sudden death section, while English was the slowest of the 24 qualifiers from the heats, over a second down.

"When you are up against an opponent who is one second slower, 99 times out of a hundred you know it's going to be straightforward and you don't want to waste energy because there is a lot of racing to come and if you smoke it and win by 50m it looks disrespectful," Hoy said.

"I went from the front, put an 85 percent jump in, got a big gap then shut it down. He looked so far back I thought he had given up. The first I knew he was there was in the home straight when I saw him coming up, and there was nothing I could do."
  maandag 8 november 2010 @ 13:39:13 #162
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_88470798
Floyd Landis heeft toch weer een wedstrijd gereden. Hij werd 4de in de Tour of Southland (NZ) gewonnen door Hayden Roulston
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 8 november 2010 @ 19:59:16 #163
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88485965
Foto's van Curacao. O.a. de Schlecks, VDB2, Tony Martin en Terpstra

http://www.cyclingnews.co(...)elaxation-in-curacao
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:01:58 #164
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88538030
Riis reveals he advised Contador over 'chaingate'

New book details negotiations during Tour de France

In a new autobiography, Bjarne Riis details the delicate situation during the 2010 Tour de France in which he was directing one of the race's main contenders while simultaneously signing the other for the coming year.

In the book, simply called Riis, which was published by People's Press today, Riis revealed that he was the one who advised Alberto Contador to apologize to Saxo Bank team leader Andy Schleck after the infamous 'chaingate' incident on stage 15 to Bagneres-de-Luchon.

Riis had already put together a draft contract to sign the Spaniard when the incident occurred. On that stage, Schleck dropped his chain at a critical part on the climb of the Port de Bales, and was attacked by Contador, who rode into the maillot jaune and gained enough time on the stage to win the Tour de France.

That night, Riis received a text message on his phone from Contador, who seemed worried that the controversial attack might hurt negotiations. "I'm sorry about the situation. I attacked and went. Hope you understand," the text read as reported by sporten.dk.

Riis replied to Contador, saying that he made a mistake, and in a phone call advised him to apologize, which Contador did.

By the time the second rest day came around two days later, the contract with Contador had been finalized, and Riis told Contador that he felt that he could win all three Grand Tours in the same year.

Schleck would announce later that he decided to leave Riis to join the new Luxembourg Pro Cycling Project with former Saxo Bank public relations manager Bryan Nygaard, taking with him many of the riders from the Saxo Bank team.

Contador is contracted with the Saxo Bank-SunGard team, but is facing disciplinary hearings for a positive doping test for Clenbuterol and a possible two-year suspension. Riis has stated that he believes Contador is innocent.
pi_88559903
Maar Riis wist dus al wel dat de Schlecks weggingen? Dat snap ik niet helemaal..
  woensdag 10 november 2010 @ 17:28:05 #166
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88562796
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar Riis wist dus al wel dat de Schlecks weggingen? Dat snap ik niet helemaal..
Waarom niet? Als Riis niet wist dat de Schlecks weggingen, zou hij dan met Contador gaan onderhandelen? Lijkt me niet.

Contador dacht blijkbaar dat Riss het niet zou kunnen waarderen dat hij van de situatie gebruik maakte en tegen zijn kopman reed. Ondanks dat het toen al duidelijk was dat die volgend seizoen voor een andere ploeg zou rijden.

Maar... ik snap niet wat je bedoelt, dus misschien slaat dit nergens op. ;)
pi_88563028
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:28 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Waarom niet? Als Riis niet wist dat de Schlecks weggingen, zou hij dan met Contador gaan onderhandelen? Lijkt me niet.

Contador dacht blijkbaar dat Riss het niet zou kunnen waarderen dat hij van de situatie gebruik maakte en tegen zijn kopman reed. Ondanks dat het toen al duidelijk was dat die volgend seizoen voor een andere ploeg zou rijden.

Maar... ik snap niet wat je bedoelt, dus misschien slaat dit nergens op. ;)
Ik bedoel inderdaad iets anders.. :P
Ik dacht dat Riis zich genaaid voelde omdat de Schlecks een ander team begonnen zonder hem in te lichten. Maar aangezien hij met Contador onderhandelde, wist hij het dus al wel. (Al weet ik de precieze tijdbalk niet.)
  woensdag 10 november 2010 @ 18:19:21 #168
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88564331
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad iets anders.. :P
Ik dacht dat Riis zich genaaid voelde omdat de Schlecks een ander team begonnen zonder hem in te lichten. Maar aangezien hij met Contador onderhandelde, wist hij het dus al wel. (Al weet ik de precieze tijdbalk niet.)
Ik weet ook niet wanneer Riis zeker wist dat de Schlecks een ander team zochten, maar hij had hen er al mee geconfronteerd ergens in de lente van dit jaar:

http://www.cyclingnews.co(...)to-him-about-leaving

Toen ontkenden ze, zoals bekend. Ik vermoed dat hij redelijk snel daarna al zeker was dat dat niet klopte en dat ze - en anderen met hen - iig in gesprek waren met het het Luxemburgse team en serieuze plannen hadden om te vertrekken. Zoiets is niet geheim te houden, zeker als het niet slechts om de 2 Schlecks gaat, maar om een groot deel van de ploeg.

Ik weet ook niet waarom de Schlecks überhaupt weg wilden bij Riis. Ruzie, of, wat ook wel eens gesuggereerd is, dat het Riis niet lukte om (vooral) Andy aan de Tourzege te helpen(?)

Geen idee.
pi_88568140
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_88568752
quote:
Alleen een toch wel lastige plek op de kalender.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_88592658
Waarom dat groen erbij bij Skil :')

donderdag 11 november 2010 @ 16:08:32 #172
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88598593
Volgens UCI en ASO zijn er geen obstakels voor Michael Rasmussen om Tour te rijden (mits hij een ploeg vindt, uiteraard)

Nou ja, zo wordt het niet precies geformuleerd:

http://www.cyclingnews.co(...)e-the-tour-de-france

Het lijkt eerder of er nog steeds "bezwaren" zijn bij de ASO. Dat zou Riis recente uitspraken over Rasmussen ook kunnen verklaren.
pi_88605008
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef TheArt het volgende:
Waarom dat groen erbij bij Skil :')

[ afbeelding ]
Plaatje werkt niet.
pi_88605624
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:08 schreef SuikerVuist het volgende:
Volgens UCI en ASO zijn er geen obstakels voor Michael Rasmussen om Tour te rijden (mits hij een ploeg vindt, uiteraard)

Nou ja, zo wordt het niet precies geformuleerd:

http://www.cyclingnews.co(...)e-the-tour-de-france

Het lijkt eerder of er nog steeds "bezwaren" zijn bij de ASO. Dat zou Riis recente uitspraken over Rasmussen ook kunnen verklaren.
Denk ook dat de ASO totaal niet zit te wachten op de komst van Rasmussen naar de Tour, maar naar buiten toe moeten ze dit wel zeggen. En als een niet Pro-Tour ploeg Rasmussen in huis haalt kunnen die denk ik ook wel een wildcard vergeten. Vind wel dat hij in verhouding tot andere dopingzondaars overdreven hard wordt aangepakt door de wielerwereld.
pi_88618214

Vette beelden. :) Mooi als dit soort beelden de standaard worden. _O_

Zou een mooie aanvulling zijn op de standaard heli- en motorshots.
pi_88618256

Vette beelden. :) Mooi als dit soort beelden de standaard worden. _O_

Zou een mooie aanvulling zijn op de standaard heli- en motorshots.

http://twitpic.com/344wiz
  maandag 15 november 2010 @ 15:04:06 #177
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_88739084
Belgacom zou mogelijk sponsor worden van team Schleck.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 15 november 2010 @ 16:17:36 #178
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_88741875
quote:
2s.gif Op maandag 15 november 2010 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belgacom zou mogelijk sponsor worden van team Schleck.
Samen met Jabra idd
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:16:05 #179
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_88782797
vuelta volgend jaar door het baskenland, en startend met een TTT:

http://www.sporza.be/cm/s(...)a/101116_vuelta_2011
  woensdag 17 november 2010 @ 12:07:37 #180
67640 SaintOfKillers
pi_88814546
Jurgen Van Den Broeck wil volgend jaar de Vuelta rijden (en uiteraard ook de Tour) en wil daarnaast graag voor winst gaan in de Brabantse Pijl.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 17 november 2010 @ 12:15:26 #181
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_88814856
Davide Rebellin is voornemens terug te keren in het peloton.

http://www.cyclingnews.co(...)-championships-place

Ciclismoweb reports that Italian professional continental team, De Rosa-Flaminia Ceramica as well as ProTour outfit, Astana, are interested in what might still be in the legs of the rider who hails from the town of San Bonifacio, 25 kilometers east of Verona.

Read more: http://www.velonation.com(...)1.aspx#ixzz15XTFLAfs

[ Bericht 50% gewijzigd door Bismarck op 17-11-2010 12:41:24 ]
That's...Montgomery Clift, honey!
  woensdag 17 november 2010 @ 13:17:08 #182
67640 SaintOfKillers
pi_88816950
Backstedt wilde trouwens ook opnieuw gaan koersen, bij een klein Brits team (waar ook 2 zonen van Nigel Mansell rijden).
pi_88820029
De Rosa-Flaminia Ceramica is zo op het oog wel heel erg zwak (een fusieploeg, maar de beste renners van beiden ploegen zijn vertrokken) dus die kunnen een Rebellin wel gebruiken.
pi_88820316
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jurgen Van Den Broeck wil volgend jaar de Vuelta rijden (en uiteraard ook de Tour) en wil daarnaast graag voor winst gaan in de Brabantse Pijl.
Hij wilde dit jaar toch ook meedoen aan de Vuelta? Dus het verschil met het plan van dit jaar is dat hij ook de Brabantse Pijl wil gaan winnen, ambitieus! _O_

Wat jij Contador verwijt, alleen te pieken in de Tour, daar is Van Den Broeck wel de ongekroonde koning van.
  woensdag 17 november 2010 @ 16:49:37 #185
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_88825358
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:35 schreef DutchSL het volgende:
De Rosa-Flaminia Ceramica is zo op het oog wel heel erg zwak (een fusieploeg, maar de beste renners van beiden ploegen zijn vertrokken) dus die kunnen een Rebellin wel gebruiken.
Klopt, maar de De Rosa-Flaminia Ceramica ploeg lijkt een zeer beperkt programma te gaan rijden. Beide ploegen zijn de afgelopen jaren ook niet uitgenodigd voor de Giro, MSR, Lombardije laat staan klassiekers in het buitenland. Denk niet dat de fusie daar verandering in gaat brengen.
Zelfs toen Simeoni Italiaans kampioen was liet Zomegnan Flaminia links liggen voor de Giro. Hij vond de ploeg te zwak en Simeoni had zich onvoldoende bewezen in de Tirreno.

Rebellin zal ongetwijfeld garanties willen. Astana gaat wel van start in de grote rondes en de klassiekers.
That's...Montgomery Clift, honey!
  woensdag 17 november 2010 @ 18:11:24 #186
67640 SaintOfKillers
pi_88828688
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Wat jij Contador verwijt, alleen te pieken in de Tour, daar is Van Den Broeck wel de ongekroonde koning van.
Heb ik dan ooit beweerd dan Van Den Broeck beter was op dat vlak?

Ik verwijt Contador trouwens niet dat hij alleen piekt in de Tour. Ik vind gewoon dat je 'm, voor een renner die eerste of tweede eindigt in allerlei rankings (CQ, Pro Tour,...), niet zo heel vaak ziet tijdens het wielerjaar. Dat het moderne wielrennen erop gericht is om steeds selectiever te worden en dat Contador daar geen uitzondering op is.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:40:22 #187
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_88832798
Ha, alweer de Vuelta? Van Den Broeck kon zich dit jaar na een loodzware Tour (begrijpelijkerwijs) niet meer opladen... waarom zou dat volgend jaar anders zijn? Druk wordt na een top-5 alleen maar groter, ook zonder Contador.

Vuelta alleen een serieuze optie als Tour totaal mislukt, lijkt me. Rodriguez na gaan doen is niet persé een goed idee. ;)
  woensdag 17 november 2010 @ 20:13:00 #188
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_88834477
Hij wil dan ook niet voor het klassement gaan, hij wil vooral voor e najaarsklassiekers gaan, met de vuelta als voorbereiding daarop:

http://www.gva.be/nieuws/(...)ook-naar-vuelta.aspx
  donderdag 18 november 2010 @ 08:34:33 #189
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_88851907
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef Bismarck het volgende:
Davide Rebellin is voornemens terug te keren in het peloton.

http://www.cyclingnews.co(...)-championships-place

Ciclismoweb reports that Italian professional continental team, De Rosa-Flaminia Ceramica as well as ProTour outfit, Astana, are interested in what might still be in the legs of the rider who hails from the town of San Bonifacio, 25 kilometers east of Verona.

Read more: http://www.velonation.com(...)1.aspx#ixzz15XTFLAfs
Ik vraag mij echt af wat zo'n Rebellin nu in godsnaam nog wil bewijzen. Voor iemand die naam gemaakt heeft in de hoogdagen van het EPO tijdperk moet hij toch ook weten dat z'n gehele palmares op doping bijeen gereden is ? Wat wil hij dan nu op z'n fietsbejaarde leeftijd nog laten zien ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 18 november 2010 @ 08:53:16 #190
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_88852224
tja, vinokourov toch ook, en die heeft wel een geslaagde comeback gemaakt.
  donderdag 18 november 2010 @ 08:54:37 #191
pi_88852252
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef Beregd het volgende:
tja, vinokourov toch ook, en die heeft wel een geslaagde comeback gemaakt.
Vino is toch nog net iets jonger en daar zal wel druk achter gezeten hebben van de wielerbond van z'n eigen land uit. Maar het lijkt mij nu niet dat ze in Italië zo zitten te wachten op een come-back van Rebellin ? (hij was er sowieso al nooit de meest geliefde renner)
pi_88852312
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik verwijt Contador trouwens niet dat hij alleen piekt in de Tour. Ik vind gewoon dat je 'm, voor een renner die eerste of tweede eindigt in allerlei rankings (CQ, Pro Tour,...), niet zo heel vaak ziet tijdens het wielerjaar. Dat het moderne wielrennen erop gericht is om steeds selectiever te worden en dat Contador daar geen uitzondering op is.
Dan is het moderne wielrennen al 20 jaar oud of zo. Lemond deed het niet veel anders en Indurain was in zijn hoogtijdagen ook een renner die je bijna alleen in de Tour op zijn top zag, ook al reed Indurain dan nog meestal wel de combi Giro/Tour op hoog niveau en was Lemond na de Tour er meestal nog op gebrand om goed te scoren bij een WK>
  donderdag 18 november 2010 @ 09:07:31 #193
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_88852456
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Vino is toch nog net iets jonger en daar zal wel druk achter gezeten hebben van de wielerbond van z'n eigen land uit. Maar het lijkt mij nu niet dat ze in Italië zo zitten te wachten op een come-back van Rebellin ? (hij was er sowieso al nooit de meest geliefde renner)
Da's wel waar, rebellin is echt wel al oud. Tijdens zijn grootste successen was hij al erg oud.
pi_88853280
Ik kan wel begrijpen dat je geen afscheid wilt nemen met een schorsing, maar op een positieve (no pun intended) een punt achter dat gedeelte van je leven wilt zetten.
Maar hij zou beter bij een klein ploegske zoals de Rosa kunnen gaan rijden, daar kan hij zich volledig focussen op de Italiaanse najaarskoersen. Hij wilt nu naar een ploeg die de klassiekers rijdt, maar zijn schorsing loopt pas ergens achter in april af.. dan zouden de Waalse klassiekers gelijk zijn eerste koersen zijn. Dan valt er toch weinig eer aan te bahalen.
  donderdag 18 november 2010 @ 09:45:28 #195
pi_88853300
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:07 schreef Beregd het volgende:

[..]

Da's wel waar, rebellin is echt wel al oud. Tijdens zijn grootste successen was hij al erg oud.
Rebellin wordt zelfs doodgewoon 40 ! in de loop van het komende seizoen ... :D
pi_88855041
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje als verwijt naar jou toe inderdaad, maar het is meer bedoeld als verwijt naar Van Den Broeck ;)
pi_88855522
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Rebellin wordt zelfs doodgewoon 40 ! in de loop van het komende seizoen ... :D
Hij is een paar dagen ouder dan Armstrong en ook Horner en Voigt zijn nét iets jonger, maar Alessandro Bertolini en Frederic Guesdon weer wat ouder. Allen worden 40 komend jaar.
Andrea Noe zelfs 42.. in januari al.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 november 2010 @ 16:16:10 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88866305
Misschien iets voor Vacansoleil?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 18 november 2010 @ 18:44:54 #199
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_88872307
quote:
Matti Breschel planned to lead Rabobank in the Spring Classics in 2011, but the Dane now faces surgery which could hold him out of racing for an extended period. The Dutch team said the surgery will be done very soon.
cyclingnews
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_88873783
Rabo krijgt schijnbaar een compleet ander outfit dan de laatste zoveel jaar getuige dit stukje.

quote:
Op woensdag 1 december vindt er een bijzondere ploegenpresentatie plaats van de Rabo Wielerploegen (Pro Team en Continental Team). Dit jaar is deze ploegenpresentatie live te volgen via rabosport.nl. De locatie is het theater van de Efteling in Kaatsheuvel. In dit theater wordt aandacht besteed aan het 15-jarige bestaan van het Rabo Wielerplan en nemen we afscheid van een renner die voor ons drie grote rondes heeft gewonnen en dit jaar derde was in de Tour de France, Denis Menchov! Ook maakt u live de primeur mee van de presentatie van het nieuwe wielertenue. Na zeven jaren muscle power is er voor een nieuwe lijn gekozen. Maar natuurlijk staat de presentatie van beide Rabo teams centraal. De nieuwe ploeg voor 2011 wordt voorgesteld met onder andere de nieuwkomers Theo Bos, Luis Leon Sanchez, Matti Breschel, Carlos Barredo en natuurlijk onze huidige toppers zoals Robert Gesink, Lars Boom en Bauke Mollema.

De uitzending start om 13.45 uur en duurt tot 15.00 uur. Op 1 december volgt een link naar de uitzending.

Rabosport
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')