Samen met Jabra iddquote:Op maandag 15 november 2010 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belgacom zou mogelijk sponsor worden van team Schleck.
Hij wilde dit jaar toch ook meedoen aan de Vuelta? Dus het verschil met het plan van dit jaar is dat hij ook de Brabantse Pijl wil gaan winnen, ambitieus!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jurgen Van Den Broeck wil volgend jaar de Vuelta rijden (en uiteraard ook de Tour) en wil daarnaast graag voor winst gaan in de Brabantse Pijl.
Klopt, maar de De Rosa-Flaminia Ceramica ploeg lijkt een zeer beperkt programma te gaan rijden. Beide ploegen zijn de afgelopen jaren ook niet uitgenodigd voor de Giro, MSR, Lombardije laat staan klassiekers in het buitenland. Denk niet dat de fusie daar verandering in gaat brengen.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:35 schreef DutchSL het volgende:
De Rosa-Flaminia Ceramica is zo op het oog wel heel erg zwak (een fusieploeg, maar de beste renners van beiden ploegen zijn vertrokken) dus die kunnen een Rebellin wel gebruiken.
Heb ik dan ooit beweerd dan Van Den Broeck beter was op dat vlak?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat jij Contador verwijt, alleen te pieken in de Tour, daar is Van Den Broeck wel de ongekroonde koning van.
Ik vraag mij echt af wat zo'n Rebellin nu in godsnaam nog wil bewijzen. Voor iemand die naam gemaakt heeft in de hoogdagen van het EPO tijdperk moet hij toch ook weten dat z'n gehele palmares op doping bijeen gereden is ? Wat wil hij dan nu op z'n fietsbejaarde leeftijd nog laten zien ?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef Bismarck het volgende:
Davide Rebellin is voornemens terug te keren in het peloton.
http://www.cyclingnews.co(...)-championships-place
Ciclismoweb reports that Italian professional continental team, De Rosa-Flaminia Ceramica as well as ProTour outfit, Astana, are interested in what might still be in the legs of the rider who hails from the town of San Bonifacio, 25 kilometers east of Verona.
Read more: http://www.velonation.com(...)1.aspx#ixzz15XTFLAfs
Vino is toch nog net iets jonger en daar zal wel druk achter gezeten hebben van de wielerbond van z'n eigen land uit. Maar het lijkt mij nu niet dat ze in Italië zo zitten te wachten op een come-back van Rebellin ? (hij was er sowieso al nooit de meest geliefde renner)quote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef Beregd het volgende:
tja, vinokourov toch ook, en die heeft wel een geslaagde comeback gemaakt.
Dan is het moderne wielrennen al 20 jaar oud of zo. Lemond deed het niet veel anders en Indurain was in zijn hoogtijdagen ook een renner die je bijna alleen in de Tour op zijn top zag, ook al reed Indurain dan nog meestal wel de combi Giro/Tour op hoog niveau en was Lemond na de Tour er meestal nog op gebrand om goed te scoren bij een WK>quote:Op woensdag 17 november 2010 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heb ik dan ooit beweerd dan Van Den Broeck beter was op dat vlak?
Ik verwijt Contador trouwens niet dat hij alleen piekt in de Tour. Ik vind gewoon dat je 'm, voor een renner die eerste of tweede eindigt in allerlei rankings (CQ, Pro Tour,...), niet zo heel vaak ziet tijdens het wielerjaar. Dat het moderne wielrennen erop gericht is om steeds selectiever te worden en dat Contador daar geen uitzondering op is.
Da's wel waar, rebellin is echt wel al oud. Tijdens zijn grootste successen was hij al erg oud.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vino is toch nog net iets jonger en daar zal wel druk achter gezeten hebben van de wielerbond van z'n eigen land uit. Maar het lijkt mij nu niet dat ze in Italië zo zitten te wachten op een come-back van Rebellin ? (hij was er sowieso al nooit de meest geliefde renner)
Rebellin wordt zelfs doodgewoon 40 ! in de loop van het komende seizoen ...quote:Op donderdag 18 november 2010 09:07 schreef Beregd het volgende:
[..]
Da's wel waar, rebellin is echt wel al oud. Tijdens zijn grootste successen was hij al erg oud.
Het klinkt een beetje als verwijt naar jou toe inderdaad, maar het is meer bedoeld als verwijt naar Van Den Broeckquote:Op woensdag 17 november 2010 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heb ik dan ooit beweerd dan Van Den Broeck beter was op dat vlak?
Ik verwijt Contador trouwens niet dat hij alleen piekt in de Tour. Ik vind gewoon dat je 'm, voor een renner die eerste of tweede eindigt in allerlei rankings (CQ, Pro Tour,...), niet zo heel vaak ziet tijdens het wielerjaar. Dat het moderne wielrennen erop gericht is om steeds selectiever te worden en dat Contador daar geen uitzondering op is.
Hij is een paar dagen ouder dan Armstrong en ook Horner en Voigt zijn nét iets jonger, maar Alessandro Bertolini en Frederic Guesdon weer wat ouder. Allen worden 40 komend jaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Rebellin wordt zelfs doodgewoon 40 ! in de loop van het komende seizoen ...
cyclingnewsquote:Matti Breschel planned to lead Rabobank in the Spring Classics in 2011, but the Dane now faces surgery which could hold him out of racing for an extended period. The Dutch team said the surgery will be done very soon.
quote:Op woensdag 1 december vindt er een bijzondere ploegenpresentatie plaats van de Rabo Wielerploegen (Pro Team en Continental Team). Dit jaar is deze ploegenpresentatie live te volgen via rabosport.nl. De locatie is het theater van de Efteling in Kaatsheuvel. In dit theater wordt aandacht besteed aan het 15-jarige bestaan van het Rabo Wielerplan en nemen we afscheid van een renner die voor ons drie grote rondes heeft gewonnen en dit jaar derde was in de Tour de France, Denis Menchov! Ook maakt u live de primeur mee van de presentatie van het nieuwe wielertenue. Na zeven jaren muscle power is er voor een nieuwe lijn gekozen. Maar natuurlijk staat de presentatie van beide Rabo teams centraal. De nieuwe ploeg voor 2011 wordt voorgesteld met onder andere de nieuwkomers Theo Bos, Luis Leon Sanchez, Matti Breschel, Carlos Barredo en natuurlijk onze huidige toppers zoals Robert Gesink, Lars Boom en Bauke Mollema.
De uitzending start om 13.45 uur en duurt tot 15.00 uur. Op 1 december volgt een link naar de uitzending.
Rabosport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |