abonnement Unibet Coolblue
pi_87751948


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



''Fok! Raiding Guild''
Realm: Chromaggus
Faction: Horde
Guild: Wipe Power
Members:

- Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
- Evertjan - Necrod - Troll Shaman
- Faithfulness - Tirade - Undead Rogue
- Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest
- Joyvke - Shenarea - Undead Rogue
- Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage
- Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
- MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
- Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
- Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue
- Sapstengel - Céylin - Tauren Druid & Ceylin - Tauren Druid
- Sejt - Drazic - Undead Mage
- SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin
- Shoombak - Cernunas - Undead Warrior


Realm: Argent Dawn
quote:
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Tyerell-(H)- Rogue (80)
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Paladin (80)
Brutala-(A)- Druid (80)
Bruticus-(A)- Hunter
Brutalii-(A)- Mage
jebentzelfeenfiets.
Rixie-(A)- Mage (80)
Aszuna-(A)- Druid (80)
Wubdor-(A)- Rogue (80)[/q]

Realm: Aszune
quote:
Blistering
Nevada-(A)- Death Knight (80)
Servenia-(A)- Shaman (80)
Realm: Azuremyst
quote:
MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)
quote:
Ian_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
Realm: Bloodfeather
quote:
Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Burning Steppes
quote:
ExperimentalFrentalMental
Ozric-(H)- Death Knight (80)
Zwartepiet-(H)- Rogue (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness
Tise - (H) - Rogue (80)
Messina - (H) - Priest (80)
Tirade - (H) - Paladin (80)
Ardinia - (H) - Druid (80)
Hexine - (H) - Death Knight (80)
Kattekop - (H) - Hunter (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder
Iktankniet - (H) - Paladin (80)
Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan
Necrid -(A)- Mage (80)
Enlae -(A)- Shaman (80)
Pijnacker -A- Warrior
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin (80)
Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Haomarush
quote:
GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
quote:
Joyvke
Ayarea-(H)- Priest (80)
Katekaena-(H)- Warrior (80)
Hanaelal-(H)- Druid (80)
Aumari-(H)- Paladin (80)
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM
Mopreme-(H)- Shaman (80)
Cidden-(H)- Death Knight (80)
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior (80)
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest
Realm: Laughing Skull
quote:
SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Lightnings Blade
quote:
internal
Iowen-(H)- Priest (80)
Goliath-(H)- Death Knight (80)
Thold-(H) Paladin
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind
Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Patato-(A)- Mage (80)
Stigmatus-(A)- Priest
quote:
Amnistia
Morwen-(A)- Mage
Kimmey-(A)- Warrior (80)
Realm: Skullcrusher
quote:
MarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo
Shelai-(A)- Hunter (66)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel
Ceylin-(H)- Mage (80)
Serap- (H) - Druid (80)
Telka- (H) - Rogue (80)
Fadiyah- (H) - Warlock (80)
Katarzyna- (H) - Paladin (80)
quote:
SharQueDo
Icebear-(A)- Druid (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
pi_87752001
Dus.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:08:39 #3
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87752039
Iedereen heeft allerlei bugs met HH, en ik heb gewoon de mount gekregen vandaag :P
pi_87752049
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef Windigo het volgende:
Iedereen heeft allerlei bugs met HH, en ik heb gewoon de mount gekregen vandaag :P
Ik ook, maar ging daarna naar sethekk halls, en toen was het afgleopen.
pi_87752114
Ik ga de OP maar weer fixen.

Zo moeilijk is 't toch niet? :'(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:10:47 #6
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87752119
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik ook, maar ging daarna naar sethekk halls, en toen was het afgleopen.
Ja het schijnt dat de dungeon tool down is. Ik ga er vanuit dat de realms straks ook wel weer down zullen gaan. dit moeten ze wel fixen.
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 14:12:10 #7
159966 lifeblind
pi_87752174
Ben blij dat ik gewoon moet werken nu, ziet er naar uit dat ik anders toch niet fatsoenlijk had kunnen spelen :P
pi_87752238
Argent Dawn was online, maar niemand kwam er op, nu hebben ze het weer offline gehaald :'). Altijd wat op AD.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:15:40 #9
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87752312
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Faithfulness het volgende:
Ik ga de OP maar weer fixen.

Zo moeilijk is 't toch niet? :'(
Ik begrijp dat jij goed bent met wiki :P

Zou jij voor mij alsjeblieft mijn characters erin willen zetten? :@

O-)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 14:18:11 #10
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87752408
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Draganta het volgende:
Altijd wat op AD.
Volgens mij heeft bijna iedereen login problemen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:18:39 #11
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_87752423
Mn chars staan op de wiki, maar nog niet in de OP :'(
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_87752455
Ik heb gewoon alle shit van http://wiki.fok.nl/index.php/OP/World_of_Warcraft gekopieerd. Verder boeit het mij geen zak wat er in staat :P Dus ga je gang en fix het binnen 48 uur, dan kan ik de OP nog editen :P
pi_87752524
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Wachttijden heb ik helemaal niet op mijn realm. En de gear is zeker geen verspeelde moeite, want dat is toch weer anderhalve maand aan plezier. Ik heb nog heel veel items te gaan voor mijn holy gear maar ik loop nu rond met 1400 resilience en het is echt geweldig. Nou is het vandaag al met 20% naar beneden gebracht, maar toch blijft het super. De heals die je doet zijn echt niet normaal. Flash of Light was voorheen misschien 5-6k, nu crit je effe iemand voor 14k met een casttijd van 1 seconde :') En dan heb ik het nog niet eens over Holy Shock en Word of Glory welke instant zijn en ook dik over de 10k healen. Als er geen healer bij de vijand loopt kan je zó met 10 tegen 2 winnen :') Aangezien de gemiddelde BG josti toch niet weet hoe een stun/silence werkt :D
Healen in BG's is altijd leuk, ik heb het een tijd op mijn druid gedaan en dat was een super honor farm. Vooral die grote AV's 40 tegen 40. Al helemaal als er op die bergpas tussen Balinda en het alliance camp zo'n chokepoint ontstond waar echt 60 man tegelijk bezig waren, heerlijk :D

Maarre geen wachttijden? :{
Waarom jij niet en ik wel (in 2 verschillende battlegroups) ? :(
pi_87752593
Zo er is opeens een hoop animo voor Coilfang armaments op mijn server. In 2 dagen tijd 100 van die dingen verkocht à 15G per stuk :D ik ga maar es lekker een paar uur de Steamvault uitmesten :D
pi_87752630
We zijn er ook weer bij :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87752650
Kan nog steeds niet inloggen :(

Dan maar eventjes Fallout :)
pi_87752694
Ik heb trouwens een probleempje met me Rogue. Ik was in SW en ging een gang door(zo'n instance ofzo) en nu kan ik me rogue niet meer opstarten. Hij laad het scherm van die kelder en zegt dan(You are disconnected blalalala).. Me hunter etc werkt wel enzovoort. Iemand een idee?
pi_87752713
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Draganta het volgende:
Argent Dawn was online, maar niemand kwam er op, nu hebben ze het weer offline gehaald :'). Altijd wat op AD.
Idd. Probeer al een uur in te loggen >< Andere servers lukt prima,maar bij AD word ik in het laadscherm gedisconnect. Mis ik weer een aantal uren maskers verzamelen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 14:28:40 #19
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87752746
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef Berend. het volgende:
Ik heb trouwens een probleempje met me Rogue. Ik was in SW en ging een gang door(zo'n instance ofzo) en nu kan ik me rogue niet meer opstarten. Hij laad het scherm van die kelder en zegt dan(You are disconnected blalalala).. Me hunter etc werkt wel enzovoort. Iemand een idee?
Ik denk dat je de Stockades bedoelt? Kan zijn dat je ergens vast zit, overkomt veel mensen op het moment :<

Mijn advies: nog even wachten, ze zijn er mee bezig. Als je na het wachten nogsteeds niets kan een ticket schrijven met een andere toon :)
pi_87752760
Ik vind dit wel heel erg nalatig van Blizz. Ik denk dat als dit zo doorgaat ik er maar mee ga kappen. Je kan gewoon niet spelen enzo. Ik vind dat we daar wel een dag extra playtime voor mogen krijgen. Maar zelfs daar is Blizzard te gierig voor. Ik denk dat als alles over een week niet gefixt is, ik er maar mee kap. Dit gaat te ver :{
pi_87752826
WOOT

En doortesten, mensen....
Calm down, please!
pi_87752911
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind dit wel heel erg nalatig van Blizz. Ik denk dat als dit zo doorgaat ik er maar mee ga kappen. Je kan gewoon niet spelen enzo. Ik vind dat we daar wel een dag extra playtime voor mogen krijgen. Maar zelfs daar is Blizzard te gierig voor. Ik denk dat als alles over een week niet gefixt is, ik er maar mee kap. Dit gaat te ver :{
De hoeveelheid mensen die dat elke keer zegt, maar toch weer gaat spelen is enorm.
pi_87752972
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

De hoeveelheid mensen die dat elke keer zegt, maar toch weer gaat spelen is enorm.
Dat weet ik :P Als cataclysm uitkomt en de meeste bugs als verholpen zijn ga ik denk ik wel weer spelen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:35:35 #24
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87752986
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef Blistering het volgende:
We zijn er ook weer bij :@
Hey jij zit ook op Kor'Gal :D Dikke guild ook :)
Humans dont deserve to live...
pi_87753022
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Hey jij zit ook op Kor'Gal :D Dikke guild ook :)
Thanks, klopt. Wie ben jij? :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87753031
tvp
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:36:50 #27
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87753043
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:36 schreef Blistering het volgende:

Thanks, klopt. Wie ben jij? :D
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=Haator
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=Kraator
Humans dont deserve to live...
pi_87753063
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dat weet ik :P Als cataclysm uitkomt en de meeste bugs als verholpen zijn ga ik denk ik wel weer spelen.
Nou, ik ga nu gewoon uitloggen en even SNES'sen met m'n zoon. Ik zie 't vanavond wel weer.

Zo kan 't ook! ^O^ :P
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 14:38:19 #29
159966 lifeblind
pi_87753098
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:37 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Nou, ik ga nu gewoon uitloggen en even SNES'sen met m'n zoon. Ik zie 't vanavond wel weer.

Zo kan 't ook! ^O^ :P
SNES! :D _O_
pi_87753181
quote:
Ken die guild niet :@ Maar hoi :W
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:42:50 #31
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87753257
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:40 schreef Blistering het volgende:

Ken die guild niet :@ Maar hoi :W
Hoi :) Is ook een kleine guild met 7 mensen, gewoon wat RL vrienden van mij :P Heb wel in wat betere guilds gezeten (Rehab / Bloodlust / BABEL...ken je die?) maar ik vind het niet meer zo leuk om op fixed times te raiden :P
Humans dont deserve to live...
pi_87753451
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:42 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Hoi :) Is ook een kleine guild met 7 mensen, gewoon wat RL vrienden van mij :P Heb wel in wat betere guilds gezeten (Rehab / Bloodlust / BABEL...ken je die?) maar ik vind het niet meer zo leuk om op fixed times te raiden :P
Ja die ken ik wel. Ik speelde zelf een half jaar geleden ook nog op KG, maar ben toen verkast naar Aszune om daar met oldskool mensen te gaan spelen. Later bleek dat 90% verdwenen was :'). Dus toen ze pas in Ronin weer een DK recuite gelijk gePM'ed, hoefde niet eens te applyen was gelijk aangenomen :P. Toch een vooruitgang, van de 261ste guild naar de 177ste *O* Maar dat cared verder niet zoveel, het gaat mij er vooral om dat ik goed in de groep val etc. En aangezien ik al een jaar in Ronin zat voor ik naar Aszune ging is dat nog altijd zo.

Ohja Ufo, ik weet ook niet hoe het komt dat al die Argent Tournament shit gewoon is meegekomen. Wellicht omdat ik ze al eerder heb gehaald als Horde?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87753565
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:38 schreef lifeblind het volgende:

[..]

SNES! :D _O_
Hij maakt me dik in met Mario Kart :{w
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:51:29 #34
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87753627
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Blistering het volgende:

Ja die ken ik wel. Ik speelde zelf een half jaar geleden ook nog op KG, maar ben toen verkast naar Aszune om daar met oldskool mensen te gaan spelen. Later bleek dat 90% verdwenen was :'). Dus toen ze pas in Ronin weer een DK recuite gelijk gePM'ed, hoefde niet eens te applyen was gelijk aangenomen :P. Toch een vooruitgang, van de 261ste guild naar de 177ste *O* Maar dat cared verder niet zoveel, het gaat mij er vooral om dat ik goed in de groep val etc. En aangezien ik al een jaar in Ronin zat voor ik naar Aszune ging is dat nog altijd zo.
Ik heb ook op andere servers met andere accounts (allemaal verkocht inmiddels) rondgezworven, maar Kor'Gall bevalt mij prima! Goeie realm om als Horde op te spelen vind ik :P

Hoever is Ronin eigenlijk met ICC HC / RS?
Humans dont deserve to live...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:54:52 #35
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87753775
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind dit wel heel erg nalatig van Blizz. Ik denk dat als dit zo doorgaat ik er maar mee ga kappen. Je kan gewoon niet spelen enzo. Ik vind dat we daar wel een dag extra playtime voor mogen krijgen. Maar zelfs daar is Blizzard te gierig voor. Ik denk dat als alles over een week niet gefixt is, ik er maar mee kap. Dit gaat te ver :{
Gast.

12 miljoen spelers, tientallen servers.
Een paar uur niet kunnen spelen eens in de x aantal maanden.

Zeik is niet zo.

Zeker ook zo'n figuur die begint te janken dat ie geen legendaries heeft 5 uur na 80 te hitten.

edit: perfect voorbeeld van de huidige wow community, skillstorm. nice!
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87753871
Hoe kan het eigenlijk dat mijn Crit Cance van 27.41 % naar 22.38 % is gegaan, sinds die nieuwe update...
Terwijl ik ook nog eens nieuwe gear heb gehaald die beter is dan m'n vorige, meer crit. strike enzo
Is dat normaal? Hebben anderen dat ook?
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_87753990
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Gast.

12 miljoen spelers, tientallen servers.
Een paar uur niet kunnen spelen eens in de x aantal maanden.

Zeik is niet zo.

Zeker ook zo'n figuur die begint te janken dat ie geen legendaries heeft 5 uur na 80 te hitten.

edit: perfect voorbeeld van de huidige wow community, skillstorm. nice!
Overdrijven is ook een vak. En dat geldt voor beiden.
pi_87754045
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Gast.

12 miljoen spelers, tientallen servers.
Een paar uur niet kunnen spelen eens in de x aantal maanden.

Zeik is niet zo.

Zeker ook zo'n figuur die begint te janken dat ie geen legendaries heeft 5 uur na 80 te hitten.

edit: perfect voorbeeld van de huidige wow community, skillstorm. nice!
:')
pi_87754499
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Blistering het volgende:
Ohja Ufo, ik weet ook niet hoe het komt dat al die Argent Tournament shit gewoon is meegekomen. Wellicht omdat ik ze al eerder heb gehaald als Horde?
Oh, dan zal dat het wel zijn. Dat hij herinnert dat je ze voorheen al hebt gedaan als horde.
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Gast.

12 miljoen spelers, tientallen servers.
Een paar uur niet kunnen spelen eens in de x aantal maanden.

Zeik is niet zo.

Zeker ook zo'n figuur die begint te janken dat ie geen legendaries heeft 5 uur na 80 te hitten.

edit: perfect voorbeeld van de huidige wow community, skillstorm. nice!
:')

Ik ben zelf een beetje aan het kijken naar guilds op andere realms of dat misschien iets is. Op de huidige realm (Trollbane) heeft geen enkele Alliance guild 25 LK HC, en een handjevol heeft 10 LK HC, een of andere guild vol met Finnen en wat andere guilds die inmiddels al niet meer raiden. Maar geen van allen raiden nog serieus in WotLK, en bij ons is het ook al maandenlang complete kut.

Hopelijk verandert dat een beetje in Cataclysm. De GM houdt er af en toe wel een hele speech over maar ik twijfel een beetje of alles wordt waargemaakt. Een officer DK kwam opeens zonder iets te laten weten niet meer opdagen, terwijl hij bezig was met shards verzamelen.. Toen heb ik snel alle quests gedaan zodat er tenminste iemand die shards kon krijgen, wat ook 2 weken duurde ivm met Heroics die gedaan werden. Nou is hij sinds een week opeens weer terug en gewoon weer de raid aan het leaden alsof er niks aan de hand is :') Terwijl willekeurige raiders/trials gelijk een demote/kick krijgen als ze zonder het te melden zomaar wegblijven. Nu zal ik dus die shards in Cataclysm moeten grinden, want als het goed is is die DK nog 2-3 weken bezig voor zijn shards..

Zo zijn er nog meer kleine dingen van bepaalde mensen die anders behandeld worden dan de rest, maakt het nèt iets minder leuk als er iemand na 4 weken afwezigheid opeens weer lekker zjin DKP besluit op de branden aan tokens :P Maar vanaf deze week zijn de volgende 2 tokens voor mij gelukkig.

Een paar bekenden zijn stuk voor stuk verhuisd naar een horde guild op een andere realm, staat op 38 in EU. Zou ik op zich ook graag voor applyen, maar ik heb gewoon geen zin in al die kut Argent Tournament dailies :P

Nu is het 6 weken een beetje kutten.. progress is er niet meer en er lijkt niet genoeg interesse om toffe dingen als ToGC25 te proberen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ufopiloot op 20-10-2010 15:18:25 ]
pi_87754854
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik heb ook op andere servers met andere accounts (allemaal verkocht inmiddels) rondgezworven, maar Kor'Gall bevalt mij prima! Goeie realm om als Horde op te spelen vind ik :P

Hoever is Ronin eigenlijk met ICC HC / RS?
ICCHC 25 12/12, Halion HC down. Meestal in 1 avond ook :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:30:21 #41
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_87755359
Zijn alle servers nu weer down?
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_87755638
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Gast.

12 miljoen spelers, tientallen servers.

...
Oftewel : 250.000 US$ per uur.
Calm down, please!
pi_87755640
Instance server idg. Ik sta 2 keer in de guildlijst nu :) SM was blijkbaar down.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_87755842
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind dit wel heel erg nalatig van Blizz. Ik denk dat als dit zo doorgaat ik er maar mee ga kappen. Je kan gewoon niet spelen enzo. Ik vind dat we daar wel een dag extra playtime voor mogen krijgen. Maar zelfs daar is Blizzard te gierig voor. Ik denk dat als alles over een week niet gefixt is, ik er maar mee kap. Dit gaat te ver :{
Lol. Ik denk niét dat ze achterover geleund genieten van alle reacties.
Wel dat ze wellicht handen tekort komen om het zo snel op te lossen als men zou willen. :Y
Geduld is een schoone zaak, mijn waarde :D :*
Intussen misschien iets anders doen dat je leven zou kunnen verrijken. O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87756342
Godverdomme m'n bank char staat opeens in de northshire abbey :')
pi_87756414
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:55 schreef ufopiloot het volgende:
Godverdomme m'n bank char staat opeens in de northshire abbey :')
Mijn Orc dus opeens in de Valley of Trials :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:07:57 #47
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87756842
Lol :') Even kijken waar mijn bank char is :P
pi_87756911
lijkt me echt geen reet aan als je gewoon aan kan schuiven bij een HC guild.

In je oude guild van Karazhan naar SSC, TK en dan Black Temple en Hyjal gaan, om vervolgens ook nog sunwell te doen was echt geweldig. In Sunwell bleven we trouwens steken op Brutallus met die zieke requirements (drums, shaman in elke groep, etc). Allemaal pre 3.0 ofc.
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 16:12:32 #49
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87757030
Kunnen jullie gewoon inloggen!? Ik krijg na elk loadscreen gewoon een disconnect :{
pi_87757134
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen jullie gewoon inloggen!? Ik krijg na elk loadscreen gewoon een disconnect :{
Hier ook hoor ^^
pi_87757158
Het begint nu wel heel irritant te worden :( 't schijnt ook dat zowat het hele WoW-team er nu aan zit te werken.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:15:38 #52
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87757182
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen jullie gewoon inloggen!? Ik krijg na elk loadscreen gewoon een disconnect :{
Die krijg ik alleen bij dungeons, maar t is wel een bekende bug. Echt heel vervelend. Ik had trouwens ook wat jij noemde maar nadat ik mijn video settings lager heb ingesteld ging het beter, misschien een idee?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:16:17 #53
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87757215
Laad scherm -> char not found -> disconnected from server :P
'Don't hate the player, hate the Game'
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:17:38 #54
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87757272
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Het begint nu wel heel irritant te worden :( 't schijnt ook dat zowat het hele WoW-team er nu aan zit te werken.
Oh echt? Hoe weet je dat dan?
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87757274
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef _VoiD_ het volgende:
lijkt me echt geen reet aan als je gewoon aan kan schuiven bij een HC guild.

In je oude guild van Karazhan naar SSC, TK en dan Black Temple en Hyjal gaan, om vervolgens ook nog sunwell te doen was echt geweldig. In Sunwell bleven we trouwens steken op Brutallus met die zieke requirements (drums, shaman in elke groep, etc). Allemaal pre 3.0 ofc.
Ik schuif niet aan hoor, ik zat al in een HC guild. Maar je hebt verder wel gelijk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87757276
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Het begint nu wel heel irritant te worden :( 't schijnt ook dat zowat het hele WoW-team er nu aan zit te werken.
Mag ook wel, dit is toch een redelijk groot probleempje :P Zo ongeveer een helft van het spel is afgesloten aangezien niemand in dungeons of bg's kan komen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:18:11 #57
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87757293
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Windigo het volgende:

[..]

Die krijg ik alleen bij dungeons, maar t is wel een bekende bug. Echt heel vervelend. Ik had trouwens ook wat jij noemde maar nadat ik mijn video settings lager heb ingesteld ging het beter, misschien een idee?
.......

de instance servers zijn down dus videosettings zal weinig uithalen.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87757370
Brutallus was nog wel te doen, M'uru was een crime.
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 16:19:48 #59
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87757379
Ik dacht dan maar even wat cinematics te gaan kijken van Cataclysm, nu heb ik alleen maar méér zin in die expansion :') :( :'( :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:24:33 #60
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87757575
Even kijken of de Beta het wel doet
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_87757712
mijn ticket bij blizz is nu escalated xD
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:29:42 #62
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87757818
Beta doet het wel *O*
'Don't hate the player, hate the Game'
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:33:28 #63
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87757974
Waarom gaan mensen tickets maken? Het is toch duidelijk wat er is en ze zijn het aan het oplossen?
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87758089
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:33 schreef Stekelbees het volgende:
Waarom gaan mensen tickets maken? Het is toch duidelijk wat er is en ze zijn het aan het oplossen?
Mochten ze mijn main vergeten dan kunnen ze het fixen. Geen idee of ze kunnen zien wie er allemaal vast zitten.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:37:26 #65
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87758137
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:36 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Mochten ze mijn main vergeten dan kunnen ze het fixen. Geen idee of ze kunnen zien wie er allemaal vast zitten.
Vergeten?

Eh? Wat denk je dat er gaat gebeuren? Er komt zo gewoon een rollback en je main staat weer waar je het laatste was voordat je crashte.

Dat lijkt me logisch, niet?
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87758190
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:37 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Vergeten?

Eh? Wat denk je dat er gaat gebeuren? Er komt zo gewoon een rollback en je main staat weer waar je het laatste was voordat je crashte.

Dat lijkt me logisch, niet?
rollback waar naartoe? Ik heb wel de HH gedaan vandaag en 2 mounts geloot, het paard en de bezem.
pi_87758204
Tickets aanmaken voor deze problemen :') :')
pi_87758235
Kan dit nog uren duren?
pi_87758244
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef ufopiloot het volgende:
Tickets aanmaken voor deze problemen :') :')
Had het ticket redelijk snel aangemaakt, om 12 uur ofzo al.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:40:13 #70
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87758256
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef ufopiloot het volgende:
Tickets aanmaken voor deze problemen :') :')
Dit dus.

Erger me echt kapot aan trade op dit moment, wat een mensen zeg. Niet te geloven.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:40:37 #71
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87758272
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:39 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Had het ticket redelijk snel aangemaakt, om 12 uur ofzo al.
oh god :(
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87758313
:')

quote:
6. Re: refund? 10/20/2010 07:34:32 AM PDT
Q u o t e:
You can contact Billing to request one however all time is pre-paid and its stated in the TOS this is the case.

Have you tried seaking help from Tech support for your issues?
While there may be game bugs some of the issues people are encountering are down to addons or not using a clean UI after the 4.0.1 patch due to the number of changes made to the client in this patch.

FYI, posting titles in all caps is against the forum CoC and can lead to action being taken against your forum account.
________________________

to be honest i really dont give a f uk anymore
heres my account
moonbeam@gmail.com alpha99

have at er
quote:
/facepalm

How much money have you put into the account?
quote:
probably with years and transfers about $1500 by now

id rather smoke at this point
at least you know what your getting into
:') http://forums.worldofwarc(...)Id=27303228976&sid=1
Calm down, please!
pi_87758614
Weet niemand mijn vragen te beantwoorden????
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:49:50 #74
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87758680
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat mijn Crit Cance van 27.41 % naar 22.38 % is gegaan, sinds die nieuwe update...
Terwijl ik ook nog eens nieuwe gear heb gehaald die beter is dan m'n vorige, meer crit. strike enzo
Is dat normaal? Hebben anderen dat ook?
Sommige gems zijn automatisch gewisseld. Misschien reforgen?
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:55:07 #75
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87758925
Pfff, net op mijn goblin die 310% skill gekocht. Is maar 4k voor hun
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_87759122
Dus in m'n vorige guild zat zo'n gast met dyslexie, altijd feest als hij wat ging typen dus. Nou, check this out:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man, klaargekomen van het lachen _O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 17:01:17 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_87759189
quote:
Blizzard Entertainment recently received a request to change the e-mail address used to log in to the Battle.net account with the username van onlogisch. The e-mail address a***@hotmail.com has been specified as the new username for this Battle.net account. An email has been sent to this new address containing a verification link to complete the change.

Once the new address has been verified, your e-mail address can no longer be used to log in to this Battle.net account or any World of Warcraft accounts merged with this Battle.net account.

If you did not initiate this request,please click here to contact the Billzzard Billing Account Services team immediately.


sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
Voor de 2e keer deze week dat ik dit mailtje krijg, ik heb gemaild naar die battle net lollers, maar als ik op de link klik die in het mailtje staat krijg ik dit :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die dit bekend voor komt en/of suggesties heeft? :')

Oh ja, speel pas weer sinds 2 weken ofzo, na een afwezigheid van ruim 1 jaar.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_87759248
Nooit op links klikken in mails die lijken van Blizz te komen.

Gewoon teveel phishing goin' on .
Calm down, please!
pi_87759301
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:47 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Weet niemand mijn vragen te beantwoorden????
Als je nu je vragen daar even bij quote heb je meer kans dat mensen het lezen.
Of probeer het eens op een vriendelijke toon. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:05:20 #80
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_87759356
Toch te gek voor woorden dit ! Kan al sinds 11 uur niet meer WoW'en :( !
*Hosselcopter*
pi_87759378
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:05 schreef Dibble het volgende:
Toch te gek voor woorden dit ! Kan al sinds 11 uur niet meer WoW'en :( !
Ik zou een ticket aanmaken! :(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87759426
Alles offline voor minimaal 1 uur, lekker :P
pi_87759431
Troobleshooting continues. Next update in approximately 1 hour :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:07:33 #84
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87759461
Due to technical difficulties, Blizzard is unable to track who and who did not get "Horseman's Reigns". Therefor Blizzard decided to reward everyone with this special World-Event mount as soon as the problems are resolved.

Net even in trade gegooid. Heerlijk om deze achterlijke community te trollen *)
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 17:07:48 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_87759473
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:02 schreef Googolplexian het volgende:
Nooit op links klikken in mails die lijken van Blizz te komen.

Gewoon teveel phishing goin' on .
True, maar de site redirect me naar battle.net.

Email is ook afkomstig van noreply@battle.net

Ik vind het maar vaag :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:11:47 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87759613
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat mijn Crit Cance van 27.41 % naar 22.38 % is gegaan, sinds die nieuwe update...
Terwijl ik ook nog eens nieuwe gear heb gehaald die beter is dan m'n vorige, meer crit. strike enzo
Is dat normaal? Hebben anderen dat ook?
De scaling is aangepast hetzelfde alsdat 250 hitrating nu 8%+ is.
pi_87759640
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

True, maar de site redirect me naar battle.net.

Email is ook afkomstig van noreply@battle.net

Ik vind het maar vaag :')
Klopt ... ik kreeg ook mail van de Blizzard mail server maar Blizz garandeerde me dat ze toch echt niets gestuurd hadden. Ook de links in die mail leken legit maar ... toch niet.

Gelukkig heb ik een authenticator anders was m'n account allang gehacked, denk ik.

Calm down, please!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:13:03 #88
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87759660
The reason Blizzard is unable to resolve the current loginissues is because our community made so many ingame tickets that we decided to also put our entire DEV-team and all the rest of our staff (including the cleaning ladies, electricians, serveradmins) on the task to answer all of these tickets first. After this we will look into the current problems.


Weer whisperspam whehehe.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87759714
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Stekelbees het volgende:
The reason Blizzard is unable to resolve the current loginissues is because our community made so many ingame tickets that we decided to also put our entire DEV-team and all the rest of our staff (including the cleaning ladies, electricians, serveradmins) on the task to answer all of these tickets first. After this we will look into the current problems.


Weer whisperspam whehehe.
Ik moest glimlachen :@
pi_87759786
Het begint nu wel erg vervelend te worden. Mijn druid staat al een uur of 3 vast in het inlogscherm van de Steamvault :( kan zo ook mn geld in mn postbox niet collecteren :P
pi_87759820
Zou ik voorzichtig mee zijn (niet dat ze nu niets anders aan hun hoofd hebben)

quote:
Rules Related to "Chat" and Interaction With Other Users. Communicating in-game with other Users and Blizzard representatives, whether by text, voice or any other method, is an integral part of the Game and the Service and is referred to here as "Chat." When engaging in Chat, you may not:

...

(ix) Impersonate any real person, including without limitation any "game master" or any other Blizzard agent or employee, nor may you communicate in the Game in any way designed to make others believe that your message constitutes a server message or was otherwise posted by any Blizzard agent or employee
Calm down, please!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:19:26 #92
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87759877
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:17 schreef Googolplexian het volgende:
Zou ik voorzichtig mee zijn (niet dat ze nu niets anders aan hun hoofd hebben)
[..]


Tegen de tijd dat ze complaint ticket over mij hebben gelezen zitten we aan Wrath of the Burning Cataclysm denk ik.

So yeah. care.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 17:19:34 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_87759882
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Klopt ... ik kreeg ook mail van de Blizzard mail server maar Blizz garandeerde me dat ze toch echt niets gestuurd hadden. Ook de links in die mail leken legit maar ... toch niet.

Gelukkig heb ik een authenticator anders was m'n account allang gehacked, denk ik.

[ afbeelding ]
wtf :')

Waar koop je zo'n ding? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_87759894
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Voor de 2e keer deze week dat ik dit mailtje krijg, ik heb gemaild naar die battle net lollers, maar als ik op de link klik die in het mailtje staat krijg ik dit :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die dit bekend voor komt en/of suggesties heeft? :')

Oh ja, speel pas weer sinds 2 weken ofzo, na een afwezigheid van ruim 1 jaar.
Dat is gewoon scam.. ze laten het trouwens lijken alsof je naar battle.net wordt gelinkt.
pi_87759945
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

wtf :')

Waar koop je zo'n ding? :')
6 7 dollar euro bij Blizz :)

http://eu.blizzard.com/store/search.xml?q=authenticator

met gratis pet
Calm down, please!
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 17:21:51 #96
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_87759968
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:19 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat is gewoon scam.. ze laten het trouwens lijken alsof je naar battle.net wordt gelinkt.
Toch heb ik gemaild naar een adres, en receive een automail antwoord van blizzard?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_87760073
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



6 7 dollar euro bij Blizz :)

http://eu.blizzard.com/store/search.xml?q=authenticator

met gratis pet
Voor degenen met een iPhone of iPod Touch (weet niet zeker of dit ook op een iPad werkt): Blizzard heeft een gratis Authenticator app voor deze toestellen, en je krijgt ook nog eens die pet erbij :) Gebruik die Authenticator zelf ook op mijn iPod Touch.
pi_87760124
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:25 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Voor degenen met een iPhone of iPod Touch (weet niet zeker of dit ook op een iPad werkt): Blizzard heeft een gratis Authenticator app voor deze toestellen, en je krijgt ook nog eens die pet erbij :) Gebruik die Authenticator zelf ook op mijn iPod Touch.
http://itunes.apple.com/a(...)tor/id306862897?mt=8
pi_87760129
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:25 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Voor degenen met een iPhone of iPod Touch (weet niet zeker of dit ook op een iPad werkt): Blizzard heeft een gratis Authenticator app voor deze toestellen, en je krijgt ook nog eens die pet erbij :) Gebruik die Authenticator zelf ook op mijn iPod Touch.
Ik lees het ook net, ja :D

http://us.blizzard.com/su(...)NETMOBILE&rhtml=true
Calm down, please!
pi_87760250
Ik had hem gedownload. Maar ze vertellen dat een gejailbreakte iPhone niet erg veilig is met dit ^^.

Naja iets anders verteld, maargoed. Of hebben meerdere mensen dit ook gewoon met gejailbreakte iPhone?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:33:22 #101
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87760339
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:30 schreef Berend. het volgende:
Ik had hem gedownload. Maar ze vertellen dat een gejailbreakte iPhone niet erg veilig is met dit ^^.

Naja iets anders verteld, maargoed. Of hebben meerdere mensen dit ook gewoon met gejailbreakte iPhone?
Ik heb 'm wel op mijn gejailbreakte iPod touch :s)
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_87760452
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toch heb ik gemaild naar een adres, en receive een automail antwoord van blizzard?
http://forums.worldofwarc(...)Id=27303229030&sid=1

Precies dezelfde mail?
Calm down, please!
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 17:40:01 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_87760581
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:36 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



http://forums.worldofwarc(...)Id=27303229030&sid=1

Precies dezelfde mail?
Scam dus :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_87760818
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:30 schreef Berend. het volgende:
Ik had hem gedownload. Maar ze vertellen dat een gejailbreakte iPhone niet erg veilig is met dit ^^.

Naja iets anders verteld, maargoed. Of hebben meerdere mensen dit ook gewoon met gejailbreakte iPhone?
Mijn iTouch is ook 'uit de gevangenis ontsnapt', maar ik denk dat dat een fabeltje is.
pi_87760899
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:46 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Mijn iTouch is ook 'uit de gevangenis ontsnapt', maar ik denk dat dat een fabeltje is.
Een iPhone is gevoeliger door 3G volgens mij.. ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:50:50 #106
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87761014
Wat ze bedoelen met dat het "onveiliger" is op een gejailbreakte iphone is omdat er software opstaat die niet eerst door apple is goedgekeurd (zoals stuff in de appstore). Daar kan dan wel eens een keylogger bijzitten voor je authenticator.

Kans is zeer klein, zou me er weinig zorgen om maken.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87761086
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:50 schreef Stekelbees het volgende:
Wat ze bedoelen met dat het "onveiliger" is op een gejailbreakte iphone is omdat er software opstaat die niet eerst door apple is goedgekeurd (zoals stuff in de appstore). Daar kan dan wel eens een keylogger bijzitten voor je authenticator.

Kans is zeer klein, zou me er weinig zorgen om maken.
Ja maar dan kan je kiezen he. Wat is veiliger? :P
pi_87761177
Het duurt nog een uur :')
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 17:55:55 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_87761223
Ik ben online :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_87762598
Wat gebeurd er als je je iPhone kwijt raakt? Wat moet je dan doen?
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 2010 @ 18:38:16 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87762599
Ik kon makkelijk inloggen, maar de HH gequeued, en daar bleef ik hangen :') Dus ik ben nu eens met m'n alt bezig :O Boring :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87762650
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:54 schreef Berend. het volgende:
Het duurt nog een uur :')
Idd, en het dan ook telkens een uur uitstellen :')
In plaats van dat ze die characters die vast staan nou vast even vrijgeven... zoals mijn druid die al de hele middag in het SV laadscherm staat :(
pi_87762733
Ok, dungeons werken nog niet :D Nu een tweede alt in de twisting nether vast.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87762787
Hmm mijn shaman staat na 2 uur nog steeds in de guildlijst. :P
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:44:22 #115
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87762823
Ik ben maar mn horde altje aan t levellen, de enige die laag genoeg level is om ook zonder instances bezig te zijn.
pi_87762826
Over 10 minuten de volgende update...
18.55 'Our login servers are still experiencing trouble. Please check back for more news in 1 hour.'
pi_87763286
Over 15m zijn alle servers herstart :D:D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:00:05 #118
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87763491
Mijne doet het gewoon?
pi_87763540
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
Mijne doet het gewoon?
Als je niet een instance in bent gegaan dan hang je ook niet, volgens mij :)
Calm down, please!
pi_87763549
Nu proberen ze wat aan de problemen te doen en dan nog zeuren dat je niet kunt spelen? :D
Sommige mensen :') :|W
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:03:16 #121
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87763651
nergens last van ^O^
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 19:03:29 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_87763660
Ik zit al drie kwartier vast in het scherm naar Headless Horseman -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87763797
Mijn server is down voor reboot / maintenance. -O-
Altijd aan het dromen...
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 19:10:12 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_87763956
Ik kom er wel net achter, toen ik maar even ging minen op mijn Shaman, dat je tegenwoordig XP krijgt voor mining :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87764053
Alles goed hier hehe
pi_87764105
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als je nu je vragen daar even bij quote heb je meer kans dat mensen het lezen.
Of probeer het eens op een vriendelijke toon. ;)
Ik hou er gewoon niet van om genegeerd te worden ;)

Dank je beste Stekelbees en Friday12
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 19:15:10 #127
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87764156
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Ik kom er wel net achter, toen ik maar even ging minen op mijn Shaman, dat je tegenwoordig XP krijgt voor mining :')
Jaja, ik kreeg een whopping 10 xp op mijn Prot Warrior :')_!
pi_87764182
Weet iemand trouwens of de Horsemans Mount en Helm ook droppen uit een trick or treat bag? Aangezien ik net wel de pet uit zon bag kreeg. Zou dan toch denken dat je ook op zijn minst een dropkans hebt op de helm. De mount zal wel niet.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 19:16:52 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_87764211
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Jaja, ik kreeg een whopping 10 xp op mijn Prot Warrior :')_!
Ik kreeg net volgens mij 1500 XP per mining.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 19:16:57 #130
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87764217
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Sjiznit het volgende:
Weet iemand trouwens of de Horsemans Mount en Helm ook droppen uit een trick or treat bag? Aangezien ik net wel de pet uit zon bag kreeg. Zou dan toch denken dat je ook op zijn minst een dropkans hebt op de helm. De mount zal wel niet.
Volgens mij komt de helm uit de trick or treat bags, de mount niet.
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 19:17:12 #131
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87764231
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik kreeg net volgens mij 1500 XP per mining.
*verslikt zich*

:o :o :o :o
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 19:18:05 #132
9859 crew  Karina
Woman
pi_87764261
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

*verslikt zich*

:o :o :o :o
Ja ik stond er ook van te kijken, mijn shaman is level 77, mining is op 430 nu. Als ik zometeen weer kan inloggen kijk ik nog een keer hoeveel ik krijg bij Saronite (die 1400 was bij Cobalt).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87764345
Mijn char's doen het nog niet in Skullcrusher.
pi_87764371
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:30 schreef Berend. het volgende:
Ik had hem gedownload. Maar ze vertellen dat een gejailbreakte iPhone niet erg veilig is met dit ^^.

Naja iets anders verteld, maargoed. Of hebben meerdere mensen dit ook gewoon met gejailbreakte iPhone?
Omdat een gejailbreakte iPhone EVENTUEEL iets van software zou kunnen hebben dat deze informatie zou kunnen onderscheppen (ik weet niet of dat uberhaupt bestaat, maar aangezien je op een JB iPhone/iPod unsigned code kan draaien is het in theorie mogelijk). De kans is verder ongelofelijk klein.
Of toch du vader?
pi_87764403
Haha Skullcrusher is de laatste van de lijst(alfabet)
pi_87764406
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:20 schreef Berend. het volgende:
Mijn char's doen het nog niet in Skullcrusher.
Mijne ook niet op Skullcrusher. Een andere level 1 op Balnazzar doet het wel...
pi_87764426
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:20 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Omdat een gejailbreakte iPhone EVENTUEEL iets van software zou kunnen hebben dat deze informatie zou kunnen onderscheppen (ik weet niet of dat uberhaupt bestaat, maar aangezien je op een JB iPhone/iPod unsigned code kan draaien is het in theorie mogelijk). De kans is verder ongelofelijk klein.
Ik heb hem er al opgegooid, volgens mij kan het niet.
1. Je hebt een email adress nodig(battle account)
2. Dan nog een normaal wachtwoord
3. En dannn heb je pas de code!
pi_87764454
Ook in Runetotem wordt ik nog altijd vastgezet in een laad scherm :L
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:22:48 #139
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87764460
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Sjiznit het volgende:
Weet iemand trouwens of de Horsemans Mount en Helm ook droppen uit een trick or treat bag? Aangezien ik net wel de pet uit zon bag kreeg. Zou dan toch denken dat je ook op zijn minst een dropkans hebt op de helm. De mount zal wel niet.
Dat kan.

Je kunt:

flying broom + squashling + mount uit een bag trekken. Of flying broom + squashling, of alleen broom, alleen squashling, etc.

Helm is trouwens uit treat bags van innkeepers.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87764470
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Volgens mij komt de helm uit de trick or treat bags, de mount niet.
quote:
This cloth armor blue goes in the "Head" slot. It is looted from Headless Horseman.
Aldus Wowhead ;) En dan uit die daily bag.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:23:53 #141
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87764507
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]


[..]

Aldus Wowhead ;) En dan uit die daily bag.
Oude info, is dit jaar anders.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87764547
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:22 schreef GlenSpey het volgende:
Ook in Runetotem wordt ik nog altijd vastgezet in een laad scherm :L
Runetotem en Skullcrusher zitten dicht bij elkaar in de lijst. :P
pi_87764571
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:23 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Oude info, is dit jaar anders.
quote:
By Rach3l 2 days ago (Patch 4.0.1)
(Posting as a reply to the first comment to increase visibility for patch 4.0/2010 version)

Just like the change to ahune and other holiday events, you can loot one bag from the horseman per day. Subsequent runs in the same day are pointless to obtain either the helm, the mount, or the pet. But they are good if you want the epic rings, pumpkins to put on the heads of other races (for http://www.wowhead.com/achievement=291), or more tricky treats (for http://www.wowhead.com/achievement=288).
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:27:40 #144
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87764675
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Sjiznit het volgende:
Weet iemand trouwens of de Horsemans Mount en Helm ook droppen uit een trick or treat bag? Aangezien ik net wel de pet uit zon bag kreeg. Zou dan toch denken dat je ook op zijn minst een dropkans hebt op de helm. De mount zal wel niet.
De mount niet, de helm wel.

Al blijf ik het vreemd vinden. Ik heb op Wowhead gelezen dat met patch 3.3.0 die helm van vorig jaar bij iedereen verwijderd is, maar bij mij heeft-ie gewoon het hele jaar in m'n bank gezeten. Hij telt alleen niet meer mee voor de achievement, wat dus betekent dat ik én de Hallowed Helm én de Sinister Squashling nog moet looten. Ik zal nog wel even doorgaan met TT'en en zulks, maar ik heb sterk de neiging om het maar gewoon op te geven. Vorig jaar heb ik ook twee weken lang voor niets moeite lopen doen om die achievement te halen. Sowieso, wie bedenkt dat soort shit? Een luck achievement onderdeel maken van een meta-achievement waarvoor je per jaar maar twee weken de tijd hebt om hem te halen. :r
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 19:27:58 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_87764693
1 server doet het in ieder geval weer. En ik kreeg voor Saronite bar minen 4200 XP. EN ik zag dat mijn Enhancetool addon het opeens weer doet! Eindelijk weer geluid bij Maelstream weapon proc.

Hunter daarentegen zit nog steeds vast in het laadscherm van Headles Horseman -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87764782
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Rikketik het volgende:

[..]

De mount niet, de helm wel.

Al blijf ik het vreemd vinden. Ik heb op Wowhead gelezen dat met patch 3.3.0 die helm van vorig jaar bij iedereen verwijderd is, maar bij mij heeft-ie gewoon het hele jaar in m'n bank gezeten. Hij telt alleen niet meer mee voor de achievement, wat dus betekent dat ik én de Hallowed Helm én de Sinister Squashling nog moet looten. Ik zal nog wel even doorgaan met TT'en en zulks, maar ik heb sterk de neiging om het maar gewoon op te geven. Vorig jaar heb ik ook twee weken lang voor niets moeite lopen doen om die achievement te halen. Sowieso, wie bedenkt dat soort shit? Een luck achievement onderdeel maken van een meta-achievement waarvoor je per jaar maar twee weken de tijd hebt om hem te halen. :r
Het is mij eerlijk gezegd nog nooit gelukt om een event niét te halen, tenzij ik zelf aan het slacken was :P
pi_87764846
Volgens mij is Skullcrusher de enige realm met problemen, ik kan op elke andere willekeurige realm inloggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2010 19:31:19 ]
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 2010 @ 19:33:26 #148
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87764977
Je krijgt ook XP van Herbalism :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:35:27 #149
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87765085
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:29 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het is mij eerlijk gezegd nog nooit gelukt om een event niét te halen, tenzij ik zelf aan het slacken was :P
Mij dus wel. Ik heb er vorig jaar echt werk van gemaakt om zoveel mogelijk te TT'en en elke dag zo'n kutdorp te redden van het vuur. Toegegeven: die Hallowed Helm lootte ik al vrij snel. Maar ongeveer 150 pogingen ten spijt, die Sinister Squashling dropte niet.

Sindsdien ben ik dan ook vreselijk afgeknapt op het halen van al die holiday achievements en de enige reden dat ik het dit jaar weer probeer is dan ook omdat ik er zo vreselijk dichtbij zit. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_87765140
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Mij dus wel. Ik heb er vorig jaar echt werk van gemaakt om zoveel mogelijk te TT'en en elke dag zo'n kutdorp te redden van het vuur. Toegegeven: die Hallowed Helm lootte ik al vrij snel. Maar ongeveer 150 pogingen ten spijt, die Sinister Squashling dropte niet.

Sindsdien ben ik dan ook vreselijk afgeknapt op het halen van al die holiday achievements en de enige reden dat ik het dit jaar weer probeer is dan ook omdat ik er zo vreselijk dichtbij zit. :')
En die Hallowed Helm heb je van die Crudely Wrapped Gift?
pi_87765157
19:30 - Evaluating results of first batch of restarts. Additional restarts may follow in the next hour.
Calm down, please!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:37:11 #152
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87765174
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Rikketik het volgende:

[..]

De mount niet, de helm wel.

Al blijf ik het vreemd vinden. Ik heb op Wowhead gelezen dat met patch 3.3.0 die helm van vorig jaar bij iedereen verwijderd is, maar bij mij heeft-ie gewoon het hele jaar in m'n bank gezeten. Hij telt alleen niet meer mee voor de achievement, wat dus betekent dat ik én de Hallowed Helm én de Sinister Squashling nog moet looten. Ik zal nog wel even doorgaan met TT'en en zulks, maar ik heb sterk de neiging om het maar gewoon op te geven. Vorig jaar heb ik ook twee weken lang voor niets moeite lopen doen om die achievement te halen. Sowieso, wie bedenkt dat soort shit? Een luck achievement onderdeel maken van een meta-achievement waarvoor je per jaar maar twee weken de tijd hebt om hem te halen. :r
Ik heb de mount vandaag uit de pumpkin gekregen ;)
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 19:40:46 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_87765323
Te vroeg gejuichd, enhancement tool deed het 2x en toen niet meer en er is iets vreemds als ik aan het spelen ben, het gaat een beetje stroef of langzaam of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87765337
Weer een update, lees zelf maar..
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:42:10 #155
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87765380
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

En die Hallowed Helm heb je van die Crudely Wrapped Gift?
Volgens mij haalde ik hem uit een Treat Bag, maar dat weet ik niet zeker.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:42:35 #156
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87765396
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Berend. het volgende:
Weer een update, lees zelf maar..
Ik ben nog steeds ingelogd zonder problemen
pi_87765419
Nou vraag ik me toch af hoe dit opeens heeft kunnen gebeuren, dat iedereen DC'd bij het enteren van een instance, problemen met characters heeft enz.?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:43:05 #158
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87765426
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Volgens mij haalde ik hem uit een Treat Bag, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb zowel de Helm als de Mount uit de loot filled pumpkin.
pi_87765655
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds ingelogd zonder problemen
Zat je in een instance ofzo?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:51:43 #160
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87765879
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Berend. het volgende:

[..]

Zat je in een instance ofzo?
Nee hoor, was gewoon aan t spelen op diverse chars. Aan t levellen en trick or treaten enzo. Ben nu net uitgelogd omdat ik daar gewoon zin in had ;)
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 19:52:25 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_87765915
Alonsus gaat zometeen ook herstarten, op Hellfire zit ik nog steeds in het laadscherm, terwijl ik eigenlijk ook bezig was met de Trick or Treats achievement, ik zat in Slithius :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87765959
Kul'Tiras gaat straks ook herstarten.
pi_87766083
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef ConscienceNL het volgende:
Nou vraag ik me toch af hoe dit opeens heeft kunnen gebeuren, dat iedereen DC'd bij het enteren van een instance, problemen met characters heeft enz.?
Tsja... Foutje in de code? Foutje in de BG/dungeon-servers?
Who knows :P
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 19:57:21 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_87766188
OK, ik dacht het is opgelost, want mijn hunter stond opeens weer in Dala, ik ga weer de queue in voor Headless Horseman en WEER zit ik vast in het laadscherm 8)7
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87766250
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nee hoor, was gewoon aan t spelen op diverse chars. Aan t levellen en trick or treaten enzo. Ben nu net uitgelogd omdat ik daar gewoon zin in had ;)
Daarom kan jij erin :p
pi_87766288
Iemand al in skullcrusher?
pi_87766324
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Berend. het volgende:
Iemand al in skullcrusher?
Over 3 minuten gaat alles restarten, vermoed dat 't daarna beter gaat ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:59:51 #168
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87766359
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Berend. het volgende:

[..]

Daarom kan jij erin :p
Vanochtend zat ik ook een paar keer vast in t laadscherm, maar dat kwam goed na 5x wow herstarten gelukkig ;)
pi_87766536
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:22 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Dat kan.

Je kunt:

flying broom + squashling + mount uit een bag trekken. Of flying broom + squashling, of alleen broom, alleen squashling, etc.

Helm is trouwens uit treat bags van innkeepers.
Ik had het over de bag van innkeepers. Maar de helm dropt ook uit de daily bag, daar heb ik em op mijn pala vandaan. Maar het is dus pet + helm van daily of innkeeper en mount alleen van daily.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87766560
Skullcrusher geeft geen instance laad scherm meer

"You've been disconnected from the server"

Alle realms zijn nu offline
Calm down, please!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:05:26 #171
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87766687
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Googolplexian het volgende:
Skullcrusher geeft geen instance laad scherm meer

"You've been disconnected from the server"

Alle realms zijn nu offline
Jij had je account toch opgezegd? :o
pi_87766723
Al mn plannen om vanmiddag eens lekker coilfang armaments te farmen wat doe je ? :'(
pi_87766754
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Windigo het volgende:

[..]

Jij had je account toch opgezegd? :o
:o En dan heb ik zomaar nog game time over.

Vreeeeeeemd
Calm down, please!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:07:40 #174
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_87766816
Tering, was lekker aan het minen op mijn druid krijg ik instance voor me ( was al gequed) ik dus accepteren blijft ie hangen bij het laadscherm. Nu zijn mijn 3 lvl 80'ers allemaal vastgezet bij het laadscherm.

Dit krijg je voor al je harde werk, ze besluiten je gewoon helemaal vast te knopen :r
*Hosselcopter*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:08:08 #175
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87766848
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



:o En dan heb ik zomaar nog game time over.

Vreeeeeeemd
Nou ja als je het zo erg vind waarom speel je dan nog? ;) Of heb ik de verkeerd in mn hoofd? :?
pi_87766850
Ik kom net thuis, wil lekker gaan WoWen. is mn realm offline :(. jezus hoelang blijven ze nog doorgaan met die crap. echt niet normaal hoe vaak je niet kan spelen sinds die laatste patch!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:09:24 #177
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87766922
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef _Fanta het volgende:
Ik kom net thuis, wil lekker gaan WoWen. is mn realm offline :(. jezus hoelang blijven ze nog doorgaan met die crap. echt niet normaal hoe vaak je niet kan spelen sinds die laatste patch!
Tsja wat geduld is ook wat waard, het kan toch een keer niet zo soepel gaan als de andere keren?
pi_87766977
Hoe heten de Skullcrusher mensen hier? Er zijn er meer dan in de OP.
pi_87766978
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja wat geduld is ook wat waard, het kan toch een keer niet zo soepel gaan als de andere keren?
liever nu als dat wanneer CATA binnenkomt
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:10:35 #180
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_87767013
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef _Fanta het volgende:
Ik kom net thuis, wil lekker gaan WoWen. is mn realm offline :(. jezus hoelang blijven ze nog doorgaan met die crap. echt niet normaal hoe vaak je niet kan spelen sinds die laatste patch!
Hoi, de realm is net aan het restarten, ik heb de hele dag kunnen spelen. :)
Even geduld.
pi_87767039
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja wat geduld is ook wat waard, het kan toch een keer niet zo soepel gaan als de andere keren?
jah ok, maar stoor me er wel beetje aan dat de laatste tijd de servers zo vaak gereboot worden.
pi_87767101
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja wat geduld is ook wat waard, het kan toch een keer niet zo soepel gaan als de andere keren?
Daar hebben ze de PTR voor.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:12:14 #183
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87767111
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef _Fanta het volgende:

[..]

jah ok, maar stoor me er wel beetje aan dat de laatste tijd de servers zo vaak gereboot worden.
Ja het is slordig, ze hadden de beta wat beter moeten testen. Maar na 5 jaar vrijwel probleemloos spelen vind ik t niet zo'n ramp ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:12:18 #184
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_87767117
Kan iemand me trouwens iets vertellen over Shadow Priests in PvE, qua DPS?
Ben benieuwd, zit te twijfelen tussen een lock of spriest te rollen.
pi_87767154
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Daar hebben ze de PTR voor.
Als systeembeheerder weet ik dat testopstellingen het altijd anders doen dan de 'live' omgeving, dus aan de ene kant snap ik het wel. Beter dat we nu deze shit hebben dan dat dadelijk Cata uit is.
pi_87767172
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou ja als je het zo erg vind waarom speel je dan nog? ;) Of heb ik de verkeerd in mn hoofd? :?
Zoals al eerder gezegd : ik ga niet betalen voor bugs. De conclusie dat ik nooit meer zou spelen is je eigen. ;)

Volgend jaar (na de bugs van patch 4.0.3 en Cata die jullie er allemaal voor me uit mogen testen) kom ik wel weer kijken. Tot 6 Nov maak ik gewoon m'n game time op.
Calm down, please!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:13:57 #187
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87767210
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd : ik ga niet betalen voor bugs. De conclusie dat ik nooit meer zou spelen is je eigen. ;)

Volgend jaar (na de bugs van patch 4.0.3 en Cata die jullie er allemaal voor me uit mogen testen) kom ik wel weer kijken. Tot 6 Nov maak ik gewoon m'n game time op.
Oh ok op zo'n manier, ik snap het ;)
pi_87767426
hoe lang duurt zo'n restart van een server eigenlijk? tot vanavavond 12 uur?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_87767578
Ze zijn nu langzaamaan weer online aan het komen
pi_87767604
Yeahh :D
pi_87767610
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef webbyplus het volgende:
hoe lang duurt zo'n restart van een server eigenlijk? tot vanavavond 12 uur?
hoop wel eerder toch? :o . Denk dat ze het 1 en andere aan t fixen zijn. Ik kon vandaag bijvoorbeeld ook geen BG's doen. Elke keer als in op enter battle klikte bleef die hangen in het laad scherm. hopelijk zijn ze dat nu aan het oplossen :)
pi_87767677
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef webbyplus het volgende:
hoe lang duurt zo'n restart van een server eigenlijk? tot vanavavond 12 uur?
Nee gaat erg snel als ik zo zie.
pi_87767724
mijn realm is weer online *O*
pi_87767730
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef Berend. het volgende:

[..]

Nee gaat erg snel als ik zo zie.
Die server waar ik op zit lijkt altijd als laatst e aan de beurt te zijn om op te komen 8)7
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_87767873
"Applying non-critical updates". dus ze hebben weer wat aangepast denk ik. Maar wacht wel ff tot die klaar is daarmee voordat ik ga spelen :)
pi_87767882
Skullcrusher is weer online :D

/Editt toch niet.
pi_87767904
TOCH WEL :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:27:23 #198
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87767962
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Granaatappel het volgende:
Kan iemand me trouwens iets vertellen over Shadow Priests in PvE, qua DPS?
Ben benieuwd, zit te twijfelen tussen een lock of spriest te rollen.
Priest.

kun je ook nog healen als het saai begint te worden. Verder worden disc priests helemaal de bomb in pvp tijdens cataclys. Talents/abilities zijn echt te ziek.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87768067
Wow, dat was een dungeon. Ik ben geschokt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87768068
Nou he he alles doet het weer.

Gelijk de voor mij magische grens van 10k gold behaald :D
pi_87768117
Je krijgt trouwens een gratis pet bij die Authenticator
pi_87768122
Geniaal, nu een dc op laadscherm terug naar Dalaran.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87768282
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Granaatappel het volgende:
Kan iemand me trouwens iets vertellen over Shadow Priests in PvE, qua DPS?
Ben benieuwd, zit te twijfelen tussen een lock of spriest te rollen.
Qua dps vind ik ze redelijk hetzelfde spelen als het op 1 target aan komt. Allebei veel DoT management.

Locks zijn veel beter voor AoE damage. En veel makkelijker om mee te solo'en, vooral met de felguard of voidwalker.

Als Dps vind ik m'n warlock een stuk leuker, al is het nu even wennen na de patch.. Favoriet blijft toch mijn disc priest.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_87768561
Cool, Horsemans Mount drop op mijn Shaman. Nu nog op mijn main :')

Edit: een tweede pet op mijn mai, lekker verdeeld altijd :P

[ Bericht 34% gewijzigd door Sjiznit op 20-10-2010 20:44:23 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:40:48 #205
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_87768680
Meld zich: 80 druid op sporregar (genaamd: Hertogjann)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:41:46 #206
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87768728
Reins op alt.

Zucht... moet 'm op main hebben.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:42:38 #207
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_87768779
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Stekelbees het volgende:
Reins op alt.

Zucht... moet 'm op main hebben.
Same here.

Eerste run op alt en jawel hoor.... reins. :{
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_87769556
Hihi... Wow doet het weer, gelijk een stuk stiller hier.
pi_87770191
WTF ik loop weer vast bij SM als ik over die cogwheel hover met m'n muis :(

EDIT: gelukkig, hij liep maar iets van 10 sec vast en ging daarna weer door :)
pi_87770234
Yeuy level 61, Outland is veel leuker om in te levelen als azeroth.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 21:44:05 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_87771902
Eindelijk Horseman kunnen doen en iemand kreeg de mount :( Ik alleen maar een masker en een trinket die ik niet ga gebruiken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87772424
jezus, pagina 5 al
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 2010 @ 22:39:07 #213
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87774920
HH niet meer geprobeerd, maar ik heb de mount al :P Wel de Trick or Treat achievement op Kalimdor gedaan met wat guildies, toen naar Dalaran gegaan voor de laatste hordes van Check your Head. Geen zin meer gehad in een heroic, dat komt morgen wel :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87775051
Dungeon op Skullcrusher werkt niet :(
pi_87775217
Toch wel
pi_87776538
Mount op: Main, alt, alt. Nog 2 alts te gaan voor die mount. Die droprate is echt belachelijk hoog :"). 2 mounts op de 1e dag en nu alweer 1.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_87777330
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:15 schreef joyvke het volgende:
Mount op: Main, alt, alt. Nog 2 alts te gaan voor die mount. Die droprate is echt belachelijk hoog :"). 2 mounts op de 1e dag en nu alweer 1.
}:|

Al derde jaar bezig --> Niets.
pi_87778505
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:37 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

}:|

Al derde jaar bezig --> Niets.
Same. ;(
Of toch du vader?
pi_87779066
Wrathful Shield voor 70 honor points, dat is echt belachelijk.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 01:13:13 #220
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87779790
Weird hey, begin ik daarnet met een nieuwe char, zie ik dat alle mobs in de starter area's opeens hun naam boven hun model hebben zweven. Ik heb het al geprobeerd weg te halen, maar het lukt me niet. ;(

Dan zijn er dus twee opties:
1. Het is een bug
2. Blizzard houdt nieuwe spelers nog steviger bij hun handje vast. God verhoede immers dat je niet meteen weet welke mob je moet killen!

Er zijn mobs die het niet hebben, dus het kan een bug zijn, maar ik zie Blizzard er echt voor aan om het nieuwe spelers op deze manier makkelijker te maken. Zeker sinds ze ook al alle mobs in starter area's neutral gemaakt hebben (maar je daarna wel underleveled tussen de hostile mobs gooien).
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_87779847
Druk op V.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 01:21:45 #222
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87779925
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:15 schreef ufopiloot het volgende:
Druk op V.
Had ik uiteraard al geprobeerd, maar toen stonden ze er opeens dubbel plus nog zo'n irritant balkje erbij.

Nu ik het op mijn laptop speel, zijn ze weg trouwens. Op m'n externe beeldscherm waren ze wel constant te zien. :o Misschien heeft het met resolutie te maken, op mijn veel te kleine laptopscherm zouden die namen echt tot een clusterfuck leiden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_87780387
Net de laatste paar ogen geloot. Heb de afgelopen paar dagen dus meer dan 5000 basislisks doodgemaakt :') Nu nog maar een paar dagen de ah in de gaten houden voor Signets en Tomes en dan mag ik mezelf een Hero van Shattrah noemen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 04:53:46 #224
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87781487
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:21 schreef Rikketik het volgende:
Nu ik het op mijn laptop speel, zijn ze weg trouwens. Op m'n externe beeldscherm waren ze wel constant te zien. :o Misschien heeft het met resolutie te maken, op mijn veel te kleine laptopscherm zouden die namen echt tot een clusterfuck leiden.
Nou, het ligt dus niet aan m'n laptopresolutie. Het heeft te maken met de quest die je doet. Als de mob een onderdeel is van de quest, dan zie je dus zijn naam boven z'n hoofd verschijnen. Blijkbaar is er op dit moment nog geen manier om die weg te halen...

Ter illustratie:



Oh, en jezelf quoten is ghey.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_87781969
CTRL-V ?
Calm down, please!
  Moderator donderdag 21 oktober 2010 @ 08:20:27 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_87782164
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 04:53 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Nou, het ligt dus niet aan m'n laptopresolutie. Het heeft te maken met de quest die je doet. Als de mob een onderdeel is van de quest, dan zie je dus zijn naam boven z'n hoofd verschijnen. Blijkbaar is er op dit moment nog geen manier om die weg te halen...

Ter illustratie:

[ afbeelding ]

Oh, en jezelf quoten is ghey.
Klopt wat je zegt, heeft met de quests te maken, kun je niet uitzetten. Ik zat ook steeds te klooien omdat ik het weg wilde hebben, maar dat kan dus (nog) niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!Babe donderdag 21 oktober 2010 @ 08:23:50 #227
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87782213
Als ik het juist begreep krijgen we met Cata ook pláátjes van de mobs die dood moeten in onze questlogs?
pi_87782389
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik het juist begreep krijgen we met Cata ook pláátjes van de mobs die dood moeten in onze questlogs?
Zijn ze de game autisten-proof aan het maken ofzo? :')
pi_87783107
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef ConscienceNL het volgende:
WTF ik loop weer vast bij SM als ik over die cogwheel hover met m'n muis :(

EDIT: gelukkig, hij liep maar iets van 10 sec vast en ging daarna weer door :)
Dus hij hapert een seconde en het eerste wat je doet is dat hier posten? Om dan terug te komen en te merken dat het weer werkt :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:21:18 #230
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87783145
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:38 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Zijn ze de game autisten-proof aan het maken ofzo? :')
Daar zijn ze nu al 3 jaarmee bezig en nóg snappen vele het niet.

Makes you wonder.. ;)
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87783151
...irriteerd zich nu al aan dat gescheeuw van die shade of hollows end.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:23:38 #232
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87783183
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik het juist begreep krijgen we met Cata ook pláátjes van de mobs die dood moeten in onze questlogs?
Hoax :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:24:51 #233
277865 Sejt
Ondertitel
pi_87783214
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef MarkyB het volgende:
Hoe heten de Skullcrusher mensen hier? Er zijn er meer dan in de OP.
Uhm, m'n meest gespeelde chars (Horde):
Salena
Caden
Montecore
Shalina
Ciely
Saleen
Laraine

En ja, ik speel ze allemaal van tijd tot tijd - gewoon, waar ik zin in heb.
I love my mispoken words.
pi_87783274
Gisteren voor de lol (omdat de server even down was) met me huntard gespeelt.
Ik kon me niet bepaald vermaken met de veranderingen die ze daar in hebben gebracht.
Focus... :X Na 2 special shots ( Explosive shot & arcane shot) ben ik al Focus-Loos.... :r Erg jammer...

Maar gauw weer terug gegaan naar mijn resto shammy..
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_87783351
Ben ook maar begonnen met het lvlen van een priest :) gaat master snel zo! random dungeon tool blabla, mount op lvl 20 al :o, jaa lang geleden dat ik heb geleveld :P
pi_87783494
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:31 schreef Fipotje het volgende:
Ben ook maar begonnen met het lvlen van een priest :) gaat master snel zo! random dungeon tool blabla, mount op lvl 20 al :o, jaa lang geleden dat ik heb geleveld :P
En epic mounts zijn welliswaar prijs vriendelijker geworden! *O*
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:53:02 #237
277865 Sejt
Ondertitel
pi_87783865
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Gisteren voor de lol (omdat de server even down was) met me huntard gespeelt.
Ik kon me niet bepaald vermaken met de veranderingen die ze daar in hebben gebracht.
Focus... :X Na 2 special shots ( Explosive shot & arcane shot) ben ik al Focus-Loos.... :r Erg jammer...

Maar gauw weer terug gegaan naar mijn resto shammy..
Na die schoten moet je dan ook Steady Shot gebruiken, die genereert focus - voor de patch was er ook een cooldown op ES en ArS, die je nu in principe ook hebt, of dacht je dat je nu met focus lekker speciale shots kon gaan spammen?
Door een talent in MM kun je ArS goedkoper qua focuscost maken. Ik ben MM op m'n Hunter en ik kan Chimera, Arcane Shot en Serpent Sting gebruiken voor ik door m'n focus ben. Daarna Steady Shot minstens 2x en ik kan weer een van die skills gebruiken.
Je hebt nu veel meer management dan je had met mana; misschien is dat te moeilijk voor sommigen? Nu kan je tenminste je focus managen, zodat je precies genoeg hebt voor de skills die je nodig hebt op een bepaald moment.
I love my mispoken words.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:54:53 #238
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87783913
Potverdikkie zit op me werk en kom erachter dat http://www.wowhead.com/item=51388 te koop is zonder Arena rating...nu ben ik echt heel benieuwd hoeveel honor ik heb (ik PVP nooit) op mijn DK tank alt...dit is namelijk echt een goed wapen voor DK tank denk ik zo :P
Humans dont deserve to live...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:56:44 #239
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_87783964
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef L3IPO het volgende:
Potverdikkie zit op me werk en kom erachter dat http://www.wowhead.com/item=51388 te koop is zonder Arena rating...nu ben ik echt heel benieuwd hoeveel honor ik heb (ik PVP nooit) op mijn DK tank alt...dit is namelijk echt een goed wapen voor DK tank denk ik zo :P
Waar is die zonder arenarating te koop dan? Want volgens mij kun je in underbelly alleen maar wapens en armor kopen waar nog die rating op zit.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:58:28 #240
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87784006
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:56 schreef GooseFM het volgende:

Waar is die zonder arenarating te koop dan? Want volgens mij kun je in underbelly alleen maar wapens en armor kopen waar nog die rating op zit.
Gewoon in underbelly...de tooltip schijnt nog niet aangepast te zijn, maar je kan wel gewoon kopen zonder rating :)
Humans dont deserve to live...
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 10:05:43 #241
159966 lifeblind
pi_87784206
Gisterenavond samen met Amnistia nog een keer of 4 de HH gedaan, bij allebei maar 1 keer vastgelopen :P Geen mount helaas, wel een of ander iLvl 200 zwaardje wat ik voor 20G bij de vendor kon verkopen :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:10:48 #242
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87784321
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:13 schreef Rikketik het volgende:
Weird hey, begin ik daarnet met een nieuwe char, zie ik dat alle mobs in de starter area's opeens hun naam boven hun model hebben zweven. Ik heb het al geprobeerd weg te halen, maar het lukt me niet. ;(

Dan zijn er dus twee opties:
1. Het is een bug
2. Blizzard houdt nieuwe spelers nog steviger bij hun handje vast. God verhoede immers dat je niet meteen weet welke mob je moet killen!

Er zijn mobs die het niet hebben, dus het kan een bug zijn, maar ik zie Blizzard er echt voor aan om het nieuwe spelers op deze manier makkelijker te maken. Zeker sinds ze ook al alle mobs in starter area's neutral gemaakt hebben (maar je daarna wel underleveled tussen de hostile mobs gooien).
Bij esc -> interface staat een optie names mischien moet je daar even rondkijken ;)
pi_87784464
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Bij esc -> interface staat een optie names mischien moet je daar even rondkijken ;)
het is gewoon voro je quest, die mobs heb je nodig voor een quest, super makkelijk toch :)
Wil je het niet moet je volgens mij je quest niet in de tracker zetten ?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:23:01 #244
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87784591
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:17 schreef Fipotje het volgende:

[..]



het is gewoon voro je quest, die mobs heb je nodig voor een quest, super makkelijk toch :)
Wil je het niet moet je volgens mij je quest niet in de tracker zetten ?
Voor de rest niet uitgetest weet alleen dat je daar names uit kan zetten en verder heb ik erzelf geen last van :P
pi_87784642
Iedereen krijgt die mount uit zijn/haar bag, en het enige wat ik krijg is ''No loot.'', een pauper mask of een broom :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:28:50 #246
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87784770
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Blistering het volgende:
Iedereen krijgt die mount uit zijn/haar bag, en het enige wat ik krijg is ''No loot.'', een pauper mask of een broom :')
Same here :)
Humans dont deserve to live...
  Moderator donderdag 21 oktober 2010 @ 10:30:06 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_87784805
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Blistering het volgende:
Iedereen krijgt die mount uit zijn/haar bag, en het enige wat ik krijg is ''No loot.'', een pauper mask of een broom :')
Ik voel met je mee, ik heb ook alleen nog maar no loot of een masker gehad :{

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Gewoon in underbelly...de tooltip schijnt nog niet aangepast te zijn, maar je kan wel gewoon kopen zonder rating :)
Dat wist ik helemaal niet! Vanavond even kijken of er iets bij zit voor me ;) Ik ben mijn HP nu aan het uitgeven aan mounts (alleen de olifant nog, maar eigenlijk vind ik die lelijk) en als ik die allemaal heb aan de tabard en verder heb ik echt alles.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:34:28 #248
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87784956
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef Karina het volgende:
Dat wist ik helemaal niet! Vanavond even kijken of er iets bij zit voor me ;) Ik ben mijn HP nu aan het uitgeven aan mounts (alleen de olifant nog, maar eigenlijk vind ik die lelijk) en als ik die allemaal heb aan de tabard en verder heb ik echt alles.
Ik doe niet aan PVP (ondanks mijn PVP realm), maar je krijgt 6 honor per boss die je molt...dus ik ben echt extreem nieuwsgierig naar mijn hoeveelheid honor points en hopelijk kan ik die Axe snel halen :P
Humans dont deserve to live...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:42:08 #249
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87785194
Vriend laten checken...1641 honor points :(

Iemand enig idee hoeveel tijd en moeite het ongeveer kost om 900 honor points te farmen? En hoe ik dat het snelste doe? :P
Humans dont deserve to live...
pi_87785402
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage :( HH mount: Alts 2 - 0 Main
-O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:49:33 #251
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87785411
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef L3IPO het volgende:
Vriend laten checken...1641 honor points :(

Iemand enig idee hoeveel tijd en moeite het ongeveer kost om 900 honor points te farmen? En hoe ik dat het snelste doe? :P
90 / win, dus gemiddeld 120-150/match = 10 bg's als je alles wint.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:51:44 #252
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87785470
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Stekelbees het volgende:
90 / win, dus gemiddeld 120-150/match = 10 bg's als je alles wint.
Brrr daar heb ik echt geen zin in, maar wel ff doen :) En hoe zit het met WG?
Humans dont deserve to live...
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 10:51:55 #253
230491 Zith
pls tip
pi_87785477
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Windigo het volgende:

[..]

Hoax :')
Jawel hoor, mooie 3d portretten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_87785495
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:53 schreef Sejt het volgende:

[..]

Na die schoten moet je dan ook Steady Shot gebruiken, die genereert focus - voor de patch was er ook een cooldown op ES en ArS, die je nu in principe ook hebt, of dacht je dat je nu met focus lekker speciale shots kon gaan spammen?
Door een talent in MM kun je ArS goedkoper qua focuscost maken. Ik ben MM op m'n Hunter en ik kan Chimera, Arcane Shot en Serpent Sting gebruiken voor ik door m'n focus ben. Daarna Steady Shot minstens 2x en ik kan weer een van die skills gebruiken.
Je hebt nu veel meer management dan je had met mana; misschien is dat te moeilijk voor sommigen? Nu kan je tenminste je focus managen, zodat je precies genoeg hebt voor de skills die je nodig hebt op een bepaald moment.
Thanks voor de tip! ^O^
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:58:53 #255
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87785680
kan toch wel merken dat feraldruids een beetje overpowered zijn :')

Gisteren 4 uur lang BG's gedaan, en 1 random (violet hold)

Aoe dps in dungeons zuigt echt hard, swipe swipe, TF swipe swipe, en dan maar wachten tot ik weer genoeg energy heb ;( = +/- 1.8k dps.

Echter singletarget dps: ravage crit voor 7k, 3k mangle crits, rip crit tiks voor 3k, shred 5k crits, en jawel ferociousbite crits voor 10k :D = 3.5k op lvl 79 :')

Bg's zijn helemaal leuk :D

een paar bleeds op iemand en dan gewoon switchen, want die eerste gaat toch wel dood :')

Ook erg goede exp moet ik zeggen, ben van lvl 78 met 10% naar lvl 79 met nog 30% te gaan, gegaan :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_87785682
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:38 schreef BorusBulldog het volgende:

Zijn ze de game autisten-proof aan het maken ofzo? :')
Toen mijn neefje 13 was ging hij voor het eerst wow spelen. Hij kon geen Engels en is niet al te snugger. Maar het spel had hij zo door en het ging uitstekend. Als ze ook nog mensen onder zijn niveau van toen moeten gaan aantrekken is het wel een beetje overdreven :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:00:26 #257
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87785719
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef jagga het volgende:
kan toch wel merken dat feraldruids een beetje overpowered zijn :')

Gisteren 4 uur lang BG's gedaan, en 1 random (violet hold)

Aoe dps in dungeons zuigt echt hard, swipe swipe, TF swipe swipe, en dan maar wachten tot ik weer genoeg energy heb ;( = +/- 1.8k dps.

Echter singletarget dps: ravage crit voor 7k, 3k mangle crits, rip crit tiks voor 3k, shred 5k crits, en jawel ferociousbite crits voor 10k :D = 3.5k op lvl 79 :')

Bg's zijn helemaal leuk :D

een paar bleeds op iemand en dan gewoon switchen, want die eerste gaat toch wel dood :')

Ook erg goede exp moet ik zeggen, ben van lvl 78 met 10% naar lvl 79 met nog 30% te gaan, gegaan :D
Ik ging gisteren duellen met mijn DK PvE tank tegen een PVP Feral druid...ik was echt zo gruwelijk snel dood ;( Zijn dot tikte gewoon voor 10k dmg :')
Humans dont deserve to live...
pi_87785928
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Blistering het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage :( HH mount: Alts 2 - 0 Main
-O-
3-0 inmiddels. Ik haat m'n luck :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87786241
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Blistering het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage :( HH mount: Alts 2 - 0 Main
-O-
Same. Alts 2 - 0 main. Nu heb ik maar 2 level 80 alts. Nou, poging op mijn main dan.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:22:45 #260
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_87786356
Als je je mount per se op je main wil dan ga je toch gewoon nonstop horseman killen tot je hem hebt ipv op je alts hem gaan halen, ik snap het niet...
pi_87786452
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:22 schreef Granaatappel het volgende:
Als je je mount per se op je main wil dan ga je toch gewoon nonstop horseman killen tot je hem hebt ipv op je alts hem gaan halen, ik snap het niet...
Mount dropt alleen uit de bag die je krijgt van je eerste horseman kill via de dungeon tool. Dus je hebt maar 1 kans per dag. En ja, dan kan je net zo goed ook je alts er doorheen runnen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87786458
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:22 schreef Granaatappel het volgende:
Als je je mount per se op je main wil dan ga je toch gewoon nonstop horseman killen tot je hem hebt ipv op je alts hem gaan halen, ik snap het niet...
Je snapt het inderdaad niet, want je krijgt maar 1 bag per dag waar die in kan zitten :*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:27:07 #263
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87786484
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:22 schreef Granaatappel het volgende:
Als je je mount per se op je main wil dan ga je toch gewoon nonstop horseman killen tot je hem hebt ipv op je alts hem gaan halen, ik snap het niet...
Die bag krijg je maar een keer per dag o|O
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:29:19 #264
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_87786560
Jaja sorry wist ik niet :P
Heb je 14 kansen, zou moeten lukken he ;)
pi_87786589
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:29 schreef Granaatappel het volgende:
Jaja sorry wist ik niet :P
Heb je 14 kansen, zou moeten lukken he ;)
Netals met Brewfest :'(
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87786672
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:30 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Netals met Brewfest :'(
Godverdomme, breek me de bek niet open. Beide mounts op 2 chars, en enkel de pauper ram op main. :Z
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87786761
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

Godverdomme, breek me de bek niet open. Beide mounts op 2 chars, en enkel de pauper ram op main. :Z
Een kodo op een alt, verder niks. Die alt heeft nu dus ook de horsemans reins. Kan beter op die mounts gaan verzamelen daar zit meer geluk in denk ik.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:38:31 #268
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87786853
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

Godverdomme, breek me de bek niet open. Beide mounts op 2 chars, en enkel de pauper ram op main. :Z
Je hebt al 2x de mount en nog steeds vind je dat je tekort gedaan wordt, tsja, dat zou ik anders zien..
  donderdag 21 oktober 2010 @ 11:40:51 #269
194233 Friday12
Originele kloon
pi_87786925
ik heb op 4 lvl 80's geen 1x de brewfest mount en vorig jaar ook al niet trouwens :'(
pi_87786928
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef Windigo het volgende:

[..]

Je hebt al 2x de mount en nog steeds vind je dat je tekort gedaan wordt, tsja, dat zou ik anders zien..
Nee, want ik collect mounts op m'n main. En ik doe ernaast dan nog ff een paar alts. Gewoon klote dat soort RNG. Tuurlijk is het leuk om die mounts te winnen, maar het feit dat je ze niet krijgt op je main waar je ze graag op wilt doet gewoon afbreuk aan de lol.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:07:34 #271
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87787702
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee, want ik collect mounts op m'n main. En ik doe ernaast dan nog ff een paar alts. Gewoon klote dat soort RNG. Tuurlijk is het leuk om die mounts te winnen, maar het feit dat je ze niet krijgt op je main waar je ze graag op wilt doet gewoon afbreuk aan de lol.
103 mounts op het moment!
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87787743
Nog 3 Masks te gaan!

*Edit*

En weer de HH mount niet.
  Moderator donderdag 21 oktober 2010 @ 12:09:56 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_87787771
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik doe niet aan PVP (ondanks mijn PVP realm), maar je krijgt 6 honor per boss die je molt...dus ik ben echt extreem nieuwsgierig naar mijn hoeveelheid honor points en hopelijk kan ik die Axe snel halen :P
Een paar keer WG en je bent er al snel hoor ;) Voor welke bosskill krijg je eigenlijk HP?

[ Bericht 2% gewijzigd door Karina op 21-10-2010 12:16:09 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:11:22 #274
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87787820
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:09 schreef Karina het volgende:

Een paar keer WG en je bent er al snel hoor ;)
Wat is een paar keer? Twee? Heb er namelijk echt een hekel aan :P
Humans dont deserve to live...
pi_87788033
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

103 mounts op het moment!
118 :Y)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator donderdag 21 oktober 2010 @ 12:20:19 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_87788083
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Wat is een paar keer? Twee? Heb er namelijk echt een hekel aan :P
Ligt eraan of je wint of niet ;) Plus 1x per week de quests doen helpt ook mee. Geen idee hoe vaak, vooral niet omdat ze de HP hebben gewijzigd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87788187
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

Godverdomme, breek me de bek niet open. Beide mounts op 2 chars, en enkel de pauper ram op main. :Z
Breek mij de bek niet open, na 3 jaar elke event nog steeds 0 mounts.

-edit wow, ik krijg net de HH mount op m'n alt.. eerste event mount ever-
Of toch du vader?
pi_87788223
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:24 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Breek mij de bek niet open, na 3 jaar elke event nog steeds 0 mounts.

-edit wow, ik krijg net de HH mount op m'n alt.. eerste event mount ever-
Je hebt toch wel een Brewfest mount? :{
Calm down, please!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:51:12 #279
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87789170
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:18 schreef Blistering het volgende:

[..]

118 :Y)
niiice!
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87789235
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:25 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Je hebt toch wel een Brewfest mount? :{
Nope.
Of toch du vader?
  Redactie Frontpage donderdag 21 oktober 2010 @ 12:58:49 #281
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87789451
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:24 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Breek mij de bek niet open, na 3 jaar elke event nog steeds 0 mounts.

-edit wow, ik krijg net de HH mount op m'n alt.. eerste event mount ever-
:o Damn.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87789627
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:24 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Breek mij de bek niet open, na 3 jaar elke event nog steeds 0 mounts.

-edit wow, ik krijg net de HH mount op m'n alt.. eerste event mount ever-
Dan heb je er dus al 1 meer dan ik heb. ;(
pi_87789974
Bij mij is zowel de HH pet en mount alts 2, main 0.

Mount op shaman en lock, pet op rogue en dk :{ .

En die kutshaman had ook al de brewfestmount, terwijl ik die op m'n main niet heb.
pi_87790087
Wees blij dat jullie de events kunnen doen :"@, ik ben zo'n noob die er 1 jaar over doet om 80 te worden.
pi_87790129
Mijn eerste character (rogue) deed er toendertijd ook ruim een half jaar over om 70 te worden :P . Eerste character gaat altijd lekker chill, beetje dingen ontdekken enzo.
pi_87790186
Effe een vraagje tussendoor. Ik hoop zonder iemand te beledigen ;

Werken jullie thuis? Zijn sommigen van jullie ziek thuis?
Hoe kunnen jullie vanaf zo vroeg al volop WoW spelen?

In mijn situatie is het zo dat ik een thuiswerkende ZZP'er ben maar ik ga ervan uit dat niet iedereen in die situatie zit.

Gewoon interesse en voel je vooral niet verplicht te antwoorden :)
Calm down, please!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:21:37 #287
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87790209
Mijn eerste character, ruim 5 jaar geleden, duurde 20 days playtime om lvl 60 te worden...nu ben ik in 3-4 days ofzo lvl 80 :')
Humans dont deserve to live...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:22:13 #288
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87790247
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef Googolplexian het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Ik hoop zonder iemand te beledigen ;

Werken jullie thuis? Zijn sommigen van jullie ziek thuis?
Hoe kunnen jullie vanaf zo vroeg al volop WoW spelen?

In mijn situatie is het zo dat ik een thuiswerkende ZZP'er ben maar ik ga ervan uit dat niet iedereen in die situatie zit.

Gewoon interesse en voel je vooral niet verplicht te antwoorden :)
Ik speel geen WoW atm, maar zit gewoon op dit forum op mijn werk te posten. :P
Humans dont deserve to live...
pi_87790273
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:22 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik speel geen WoW atm, maar zit gewoon op dit forum op mijn werk te posten. :P
:D lol thanks voor het eerlijke antwoord
Calm down, please!
pi_87790280
Ik ben student, zegt genoeg denk ik :') .

Ben elke week wel een dagje vrij waarop ik rustig kan spelen. De overige dagen ben ik echter wel vaak bezig met studie en colleges en dergelijke dat ik pas na het eten een keer inlog, als ik klaar ben met m'n opdrachten voor die dag.

Zit nu gewoon in een computerruimte though, had 1,5 uur tot het volgende college.
pi_87790356
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben student, zegt genoeg denk ik :') .
InHolland? JUST KIDDINGGGG!!!! :D

quote:
Ben elke week wel een dagje vrij waarop ik rustig kan spelen. De overige dagen ben ik echter wel vaak bezig met studie en colleges en dergelijke dat ik pas na het eten een keer inlog, als ik klaar ben met m'n opdrachten voor die dag.

Zit nu gewoon in een computerruimte though, had 1,5 uur tot het volgende college.
Zou ik dus ook doen in jouw situatie :) computerruimten ftw
Calm down, please!
pi_87790387
Ja ik weet niet, mag ik mezelf student noemen? Ik doe wel HBO :@ . Saxion trouwens, geen inHolland.
pi_87790416
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik weet niet, mag ik mezelf student noemen? Ik doe wel HBO :@ . Saxion trouwens, geen inHolland.
HBO is gewoon student imo =_=
Calm down, please!
pi_87790494
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef Googolplexian het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Ik hoop zonder iemand te beledigen ;

Werken jullie thuis? Zijn sommigen van jullie ziek thuis?
Hoe kunnen jullie vanaf zo vroeg al volop WoW spelen?

In mijn situatie is het zo dat ik een thuiswerkende ZZP'er ben maar ik ga ervan uit dat niet iedereen in die situatie zit.

Gewoon interesse en voel je vooral niet verplicht te antwoorden :)
80-100% arbeidsongeschikt hier.
Zou liever werken overigens.
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2010 @ 13:33:35 #295
159966 lifeblind
pi_87790677
Ik werk van 9 tot half 6, dus overdag zit ik gewoon hier alleen op 't forum te posten. Heel af en toe ben ik doordeweeks thuis, maar dat is dan omdat ik ziek ben ofzo :')
pi_87790694
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef Googolplexian het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Ik hoop zonder iemand te beledigen ;

Werken jullie thuis? Zijn sommigen van jullie ziek thuis?
Hoe kunnen jullie vanaf zo vroeg al volop WoW spelen?

In mijn situatie is het zo dat ik een thuiswerkende ZZP'er ben maar ik ga ervan uit dat niet iedereen in die situatie zit.

Gewoon interesse en voel je vooral niet verplicht te antwoorden :)
Student, en zelfs met twee extra vakken heb ik nog welgeteld 8 vakken á 1,5 uur per week. Nu vakantie trouwens.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_87790799
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

80-100% arbeidsongeschikt hier.
Zou liever werken overigens.
Sterkte :{ ^O^

Dan is WoW wel een welkome afleiding, kan ik me voorstellen.

(zelf 11 maanden op bed gelegen met een dubbele hernia, WoW en een laptop)
Calm down, please!
pi_87790954
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:36 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Sterkte :{ ^O^

Dan is WoW wel een welkome afleiding, kan ik me voorstellen.

(zelf 11 maanden op bed gelegen met een dubbele hernia, WoW en een laptop)
Ik moet eerlijk zeggen; Ik speel niet de hele dag door WoW. Ik heb een zoon van bijna 12, een geweldige man, 3 katten en een hond... Ik heb het druk zat.
Maar nu is het vakantie, dan spelen we samen WoW.
Zoon is inmiddels level 73! *O*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:42:56 #299
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87791020
We krijgen straks toch een service waar je items tussen chars kunt gaan uitwisselen (alsook achievements-accountwide). Dus voor de echt unlucky heb je die mount ook op je main ;).
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  FOK!Babe donderdag 21 oktober 2010 @ 13:44:34 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87791085
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:42 schreef Stekelbees het volgende:
We krijgen straks toch een service waar je items tussen chars kunt gaan uitwisselen
Wat!? Serieus?! -O-
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:45:07 #301
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87791106
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:40 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen; Ik speel niet de hele dag door WoW. Ik heb een zoon van bijna 12, een geweldige man, 3 katten en een hond... Ik heb het druk zat.
Maar nu is het vakantie, dan spelen we samen WoW.
Zoon is inmiddels level 73! *O*
Ik kan me niets ergers voorstellen dan met je vriendin/familie samen een spel te spelen (mmo dan). Dat is juist je ontspanning, ff gewoon los van de rest zegmaar.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')