abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87751948

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

''Fok! Raiding Guild''
Realm: Chromaggus
Faction: Horde
Guild: Wipe Power
Members:

- Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
- Evertjan - Necrod - Troll Shaman
- Faithfulness - Tirade - Undead Rogue
- Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest
- Joyvke - Shenarea - Undead Rogue
- Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage
- Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
- MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
- Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
- Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue
- Sapstengel - Céylin - Tauren Druid & Ceylin - Tauren Druid
- Sejt - Drazic - Undead Mage
- SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin
- Shoombak - Cernunas - Undead Warrior

Realm: Argent Dawn
quote:
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Tyerell-(H)- Rogue (80)
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Paladin (80)
Brutala-(A)- Druid (80)
Bruticus-(A)- Hunter
Brutalii-(A)- Mage
jebentzelfeenfiets.
Rixie-(A)- Mage (80)
Aszuna-(A)- Druid (80)
Wubdor-(A)- Rogue (80)[/q]

Realm: Aszune
quote:
Blistering
Nevada-(A)- Death Knight (80)
Servenia-(A)- Shaman (80)
Realm: Azuremyst
quote:
MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)
quote:
Ian_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
Realm: Bloodfeather
quote:
Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Burning Steppes
quote:
ExperimentalFrentalMental
Ozric-(H)- Death Knight (80)
Zwartepiet-(H)- Rogue (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness
Tise - (H) - Rogue (80)
Messina - (H) - Priest (80)
Tirade - (H) - Paladin (80)
Ardinia - (H) - Druid (80)
Hexine - (H) - Death Knight (80)
Kattekop - (H) - Hunter (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder
Iktankniet - (H) - Paladin (80)
Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan
Necrid -(A)- Mage (80)
Enlae -(A)- Shaman (80)
Pijnacker -A- Warrior
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin (80)
Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Haomarush
quote:
GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
quote:
Joyvke
Ayarea-(H)- Priest (80)
Katekaena-(H)- Warrior (80)
Hanaelal-(H)- Druid (80)
Aumari-(H)- Paladin (80)
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM
Mopreme-(H)- Shaman (80)
Cidden-(H)- Death Knight (80)
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior (80)
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest
Realm: Laughing Skull
quote:
SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Lightnings Blade
quote:
internal
Iowen-(H)- Priest (80)
Goliath-(H)- Death Knight (80)
Thold-(H) Paladin
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind
Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Patato-(A)- Mage (80)
Stigmatus-(A)- Priest
quote:
Amnistia
Morwen-(A)- Mage
Kimmey-(A)- Warrior (80)
Realm: Skullcrusher
quote:
MarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo
Shelai-(A)- Hunter (66)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel
Ceylin-(H)- Mage (80)
Serap- (H) - Druid (80)
Telka- (H) - Rogue (80)
Fadiyah- (H) - Warlock (80)
Katarzyna- (H) - Paladin (80)
quote:
SharQueDo
Icebear-(A)- Druid (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
pi_87752001
Dus.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:08:39 #3
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87752039
Iedereen heeft allerlei bugs met HH, en ik heb gewoon de mount gekregen vandaag :P
pi_87752049
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:08 schreef Windigo het volgende:
Iedereen heeft allerlei bugs met HH, en ik heb gewoon de mount gekregen vandaag :P
Ik ook, maar ging daarna naar sethekk halls, en toen was het afgleopen.
pi_87752114
Ik ga de OP maar weer fixen.

Zo moeilijk is 't toch niet? :'(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:10:47 #6
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87752119
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:09 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik ook, maar ging daarna naar sethekk halls, en toen was het afgleopen.
Ja het schijnt dat de dungeon tool down is. Ik ga er vanuit dat de realms straks ook wel weer down zullen gaan. dit moeten ze wel fixen.
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 14:12:10 #7
159966 lifeblind
pi_87752174
Ben blij dat ik gewoon moet werken nu, ziet er naar uit dat ik anders toch niet fatsoenlijk had kunnen spelen :P
pi_87752238
Argent Dawn was online, maar niemand kwam er op, nu hebben ze het weer offline gehaald :'). Altijd wat op AD.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:15:40 #9
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_87752312
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Faithfulness het volgende:
Ik ga de OP maar weer fixen.

Zo moeilijk is 't toch niet? :'(
Ik begrijp dat jij goed bent met wiki :P

Zou jij voor mij alsjeblieft mijn characters erin willen zetten? :@

O-)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 14:18:11 #10
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87752408
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Draganta het volgende:
Altijd wat op AD.
Volgens mij heeft bijna iedereen login problemen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:18:39 #11
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_87752423
Mn chars staan op de wiki, maar nog niet in de OP :'(
pi_87752455
Ik heb gewoon alle shit van http://wiki.fok.nl/index.php/OP/World_of_Warcraft gekopieerd. Verder boeit het mij geen zak wat er in staat :P Dus ga je gang en fix het binnen 48 uur, dan kan ik de OP nog editen :P
pi_87752524
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Wachttijden heb ik helemaal niet op mijn realm. En de gear is zeker geen verspeelde moeite, want dat is toch weer anderhalve maand aan plezier. Ik heb nog heel veel items te gaan voor mijn holy gear maar ik loop nu rond met 1400 resilience en het is echt geweldig. Nou is het vandaag al met 20% naar beneden gebracht, maar toch blijft het super. De heals die je doet zijn echt niet normaal. Flash of Light was voorheen misschien 5-6k, nu crit je effe iemand voor 14k met een casttijd van 1 seconde :') En dan heb ik het nog niet eens over Holy Shock en Word of Glory welke instant zijn en ook dik over de 10k healen. Als er geen healer bij de vijand loopt kan je zó met 10 tegen 2 winnen :') Aangezien de gemiddelde BG josti toch niet weet hoe een stun/silence werkt :D
Healen in BG's is altijd leuk, ik heb het een tijd op mijn druid gedaan en dat was een super honor farm. Vooral die grote AV's 40 tegen 40. Al helemaal als er op die bergpas tussen Balinda en het alliance camp zo'n chokepoint ontstond waar echt 60 man tegelijk bezig waren, heerlijk :D

Maarre geen wachttijden? :{
Waarom jij niet en ik wel (in 2 verschillende battlegroups) ? :(
pi_87752593
Zo er is opeens een hoop animo voor Coilfang armaments op mijn server. In 2 dagen tijd 100 van die dingen verkocht à 15G per stuk :D ik ga maar es lekker een paar uur de Steamvault uitmesten :D
pi_87752630
We zijn er ook weer bij :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87752650
Kan nog steeds niet inloggen :(

Dan maar eventjes Fallout :)
pi_87752694
Ik heb trouwens een probleempje met me Rogue. Ik was in SW en ging een gang door(zo'n instance ofzo) en nu kan ik me rogue niet meer opstarten. Hij laad het scherm van die kelder en zegt dan(You are disconnected blalalala).. Me hunter etc werkt wel enzovoort. Iemand een idee?
pi_87752713
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Draganta het volgende:
Argent Dawn was online, maar niemand kwam er op, nu hebben ze het weer offline gehaald :'). Altijd wat op AD.
Idd. Probeer al een uur in te loggen >< Andere servers lukt prima,maar bij AD word ik in het laadscherm gedisconnect. Mis ik weer een aantal uren maskers verzamelen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 14:28:40 #19
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87752746
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:27 schreef Berend. het volgende:
Ik heb trouwens een probleempje met me Rogue. Ik was in SW en ging een gang door(zo'n instance ofzo) en nu kan ik me rogue niet meer opstarten. Hij laad het scherm van die kelder en zegt dan(You are disconnected blalalala).. Me hunter etc werkt wel enzovoort. Iemand een idee?
Ik denk dat je de Stockades bedoelt? Kan zijn dat je ergens vast zit, overkomt veel mensen op het moment :<

Mijn advies: nog even wachten, ze zijn er mee bezig. Als je na het wachten nogsteeds niets kan een ticket schrijven met een andere toon :)
pi_87752760
Ik vind dit wel heel erg nalatig van Blizz. Ik denk dat als dit zo doorgaat ik er maar mee ga kappen. Je kan gewoon niet spelen enzo. Ik vind dat we daar wel een dag extra playtime voor mogen krijgen. Maar zelfs daar is Blizzard te gierig voor. Ik denk dat als alles over een week niet gefixt is, ik er maar mee kap. Dit gaat te ver :{
pi_87752826
WOOT

En doortesten, mensen....
Calm down, please!
pi_87752911
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:29 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind dit wel heel erg nalatig van Blizz. Ik denk dat als dit zo doorgaat ik er maar mee ga kappen. Je kan gewoon niet spelen enzo. Ik vind dat we daar wel een dag extra playtime voor mogen krijgen. Maar zelfs daar is Blizzard te gierig voor. Ik denk dat als alles over een week niet gefixt is, ik er maar mee kap. Dit gaat te ver :{
De hoeveelheid mensen die dat elke keer zegt, maar toch weer gaat spelen is enorm.
pi_87752972
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

De hoeveelheid mensen die dat elke keer zegt, maar toch weer gaat spelen is enorm.
Dat weet ik :P Als cataclysm uitkomt en de meeste bugs als verholpen zijn ga ik denk ik wel weer spelen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:35:35 #24
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87752986
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef Blistering het volgende:
We zijn er ook weer bij :@
Hey jij zit ook op Kor'Gal :D Dikke guild ook :)
Humans dont deserve to live...
pi_87753022
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Hey jij zit ook op Kor'Gal :D Dikke guild ook :)
Thanks, klopt. Wie ben jij? :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_87753031
tvp
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:36:50 #27
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87753043
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:36 schreef Blistering het volgende:

Thanks, klopt. Wie ben jij? :D
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=Haator
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=Kraator
pi_87753063
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dat weet ik :P Als cataclysm uitkomt en de meeste bugs als verholpen zijn ga ik denk ik wel weer spelen.
Nou, ik ga nu gewoon uitloggen en even SNES'sen met m'n zoon. Ik zie 't vanavond wel weer.

Zo kan 't ook! ^O^ :P
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 14:38:19 #29
159966 lifeblind
pi_87753098
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:37 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Nou, ik ga nu gewoon uitloggen en even SNES'sen met m'n zoon. Ik zie 't vanavond wel weer.

Zo kan 't ook! ^O^ :P
SNES! :D _O_
pi_87753181
quote:
Ken die guild niet :@ Maar hoi :W
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:42:50 #31
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87753257
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:40 schreef Blistering het volgende:

Ken die guild niet :@ Maar hoi :W
Hoi :) Is ook een kleine guild met 7 mensen, gewoon wat RL vrienden van mij :P Heb wel in wat betere guilds gezeten (Rehab / Bloodlust / BABEL...ken je die?) maar ik vind het niet meer zo leuk om op fixed times te raiden :P
pi_87753451
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:42 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Hoi :) Is ook een kleine guild met 7 mensen, gewoon wat RL vrienden van mij :P Heb wel in wat betere guilds gezeten (Rehab / Bloodlust / BABEL...ken je die?) maar ik vind het niet meer zo leuk om op fixed times te raiden :P
Ja die ken ik wel. Ik speelde zelf een half jaar geleden ook nog op KG, maar ben toen verkast naar Aszune om daar met oldskool mensen te gaan spelen. Later bleek dat 90% verdwenen was :'). Dus toen ze pas in Ronin weer een DK recuite gelijk gePM'ed, hoefde niet eens te applyen was gelijk aangenomen :P. Toch een vooruitgang, van de 261ste guild naar de 177ste *O* Maar dat cared verder niet zoveel, het gaat mij er vooral om dat ik goed in de groep val etc. En aangezien ik al een jaar in Ronin zat voor ik naar Aszune ging is dat nog altijd zo.

Ohja Ufo, ik weet ook niet hoe het komt dat al die Argent Tournament shit gewoon is meegekomen. Wellicht omdat ik ze al eerder heb gehaald als Horde?
pi_87753565
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:38 schreef lifeblind het volgende:

[..]

SNES! :D _O_
Hij maakt me dik in met Mario Kart :{w
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:51:29 #34
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_87753627
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Blistering het volgende:

Ja die ken ik wel. Ik speelde zelf een half jaar geleden ook nog op KG, maar ben toen verkast naar Aszune om daar met oldskool mensen te gaan spelen. Later bleek dat 90% verdwenen was :'). Dus toen ze pas in Ronin weer een DK recuite gelijk gePM'ed, hoefde niet eens te applyen was gelijk aangenomen :P. Toch een vooruitgang, van de 261ste guild naar de 177ste *O* Maar dat cared verder niet zoveel, het gaat mij er vooral om dat ik goed in de groep val etc. En aangezien ik al een jaar in Ronin zat voor ik naar Aszune ging is dat nog altijd zo.
Ik heb ook op andere servers met andere accounts (allemaal verkocht inmiddels) rondgezworven, maar Kor'Gall bevalt mij prima! Goeie realm om als Horde op te spelen vind ik :P

Hoever is Ronin eigenlijk met ICC HC / RS?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:54:52 #35
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87753775
quote:
Gast.

12 miljoen spelers, tientallen servers.
Een paar uur niet kunnen spelen eens in de x aantal maanden.

Zeik is niet zo.

Zeker ook zo'n figuur die begint te janken dat ie geen legendaries heeft 5 uur na 80 te hitten.

edit: perfect voorbeeld van de huidige wow community, skillstorm. nice!
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87753871
Hoe kan het eigenlijk dat mijn Crit Cance van 27.41 % naar 22.38 % is gegaan, sinds die nieuwe update...
Terwijl ik ook nog eens nieuwe gear heb gehaald die beter is dan m'n vorige, meer crit. strike enzo
Is dat normaal? Hebben anderen dat ook?
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_87753990
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Gast.

Zeik is niet zo.

Zeker ook zo'n figuur die begint te janken dat ie geen legendaries heeft 5 uur na 80 te hitten.

Overdrijven is ook een vak. En dat geldt voor beiden.
pi_87754045
quote:

[..]

Gast.

Zeik is niet zo.

:')
pi_87754499
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Blistering het volgende:
Ohja Ufo, ik weet ook niet hoe het komt dat al die Argent Tournament shit gewoon is meegekomen. Wellicht omdat ik ze al eerder heb gehaald als Horde?
Oh, dan zal dat het wel zijn. Dat hij herinnert dat je ze voorheen al hebt gedaan als horde.
quote:

[..]

Gast.

Zeik is niet zo.

:')

Ik ben zelf een beetje aan het kijken naar guilds op andere realms of dat misschien iets is. Op de huidige realm (Trollbane) heeft geen enkele Alliance guild 25 LK HC, en een handjevol heeft 10 LK HC, een of andere guild vol met Finnen en wat andere guilds die inmiddels al niet meer raiden. Maar geen van allen raiden nog serieus in WotLK, en bij ons is het ook al maandenlang complete kut.

Hopelijk verandert dat een beetje in Cataclysm. De GM houdt er af en toe wel een hele speech over maar ik twijfel een beetje of alles wordt waargemaakt. Een officer DK kwam opeens zonder iets te laten weten niet meer opdagen, terwijl hij bezig was met shards verzamelen.. Toen heb ik snel alle quests gedaan zodat er tenminste iemand die shards kon krijgen, wat ook 2 weken duurde ivm met Heroics die gedaan werden. Nou is hij sinds een week opeens weer terug en gewoon weer de raid aan het leaden alsof er niks aan de hand is :') Terwijl willekeurige raiders/trials gelijk een demote/kick krijgen als ze zonder het te melden zomaar wegblijven. Nu zal ik dus die shards in Cataclysm moeten grinden, want als het goed is is die DK nog 2-3 weken bezig voor zijn shards..

Zo zijn er nog meer kleine dingen van bepaalde mensen die anders behandeld worden dan de rest, maakt het nèt iets minder leuk als er iemand na 4 weken afwezigheid opeens weer lekker zjin DKP besluit op de branden aan tokens :P Maar vanaf deze week zijn de volgende 2 tokens voor mij gelukkig.

Een paar bekenden zijn stuk voor stuk verhuisd naar een horde guild op een andere realm, staat op 38 in EU. Zou ik op zich ook graag voor applyen, maar ik heb gewoon geen zin in al die kut Argent Tournament dailies :P

Nu is het 6 weken een beetje kutten.. progress is er niet meer en er lijkt niet genoeg interesse om toffe dingen als ToGC25 te proberen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ufopiloot op 20-10-2010 15:18:25 ]
pi_87754854
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik heb ook op andere servers met andere accounts (allemaal verkocht inmiddels) rondgezworven, maar Kor'Gall bevalt mij prima! Goeie realm om als Horde op te spelen vind ik :P

Hoever is Ronin eigenlijk met ICC HC / RS?
ICCHC 25 12/12, Halion HC down. Meestal in 1 avond ook :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:30:21 #41
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_87755359
Zijn alle servers nu weer down?
pi_87755638
quote:

[..]

Gast.

...
Oftewel : 250.000 US$ per uur.
Calm down, please!
pi_87755640
Instance server idg. Ik sta 2 keer in de guildlijst nu :) SM was blijkbaar down.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_87755842
quote:
Lol. Ik denk niét dat ze achterover geleund genieten van alle reacties.
Wel dat ze wellicht handen tekort komen om het zo snel op te lossen als men zou willen. :Y
Geduld is een schoone zaak, mijn waarde :D :*
Intussen misschien iets anders doen dat je leven zou kunnen verrijken. O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87756342
Godverdomme m'n bank char staat opeens in de northshire abbey :')
pi_87756414
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:55 schreef ufopiloot het volgende:
Godverdomme m'n bank char staat opeens in de northshire abbey :')
Mijn Orc dus opeens in de Valley of Trials :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:07:57 #47
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87756842
Lol :') Even kijken waar mijn bank char is :P
pi_87756911
lijkt me echt geen reet aan als je gewoon aan kan schuiven bij een HC guild.

In je oude guild van Karazhan naar SSC, TK en dan Black Temple en Hyjal gaan, om vervolgens ook nog sunwell te doen was echt geweldig. In Sunwell bleven we trouwens steken op Brutallus met die zieke requirements (drums, shaman in elke groep, etc). Allemaal pre 3.0 ofc.
  FOK!Babe woensdag 20 oktober 2010 @ 16:12:32 #49
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_87757030
Kunnen jullie gewoon inloggen!? Ik krijg na elk loadscreen gewoon een disconnect :{
pi_87757134
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen jullie gewoon inloggen!? Ik krijg na elk loadscreen gewoon een disconnect :{
Hier ook hoor ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')