SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, klaargekomen van het lachen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Voor de 2e keer deze week dat ik dit mailtje krijg, ik heb gemaild naar die battle net lollers, maar als ik op de link klik die in het mailtje staat krijg ik dit :Blizzard Entertainment recently received a request to change the e-mail address used to log in to the Battle.net account with the username van onlogisch. The e-mail address a***@hotmail.com has been specified as the new username for this Battle.net account. An email has been sent to this new address containing a verification link to complete the change.
Once the new address has been verified, your e-mail address can no longer be used to log in to this Battle.net account or any World of Warcraft accounts merged with this Battle.net account.
If you did not initiate this request,please click here to contact the Billzzard Billing Account Services team immediately.
sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die dit bekend voor komt en/of suggesties heeft?
Oh ja, speel pas weer sinds 2 weken ofzo, na een afwezigheid van ruim 1 jaar.
quote:Als je nu je vragen daar even bij quote heb je meer kans dat mensen het lezen.Op woensdag 20 oktober 2010 16:47 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Weet niemand mijn vragen te beantwoorden????
quote:Ik zou een ticket aanmaken!Op woensdag 20 oktober 2010 17:05 schreef Dibble het volgende:
Toch te gek voor woorden dit ! Kan al sinds 11 uur niet meer WoW'en!
quote:True, maar de site redirect me naar battle.net.Op woensdag 20 oktober 2010 17:02 schreef Googolplexian het volgende:
Nooit op links klikken in mails die lijken van Blizz te komen.
Gewoon teveel phishing goin' on .
quote:De scaling is aangepast hetzelfde alsdat 250 hitrating nu 8%+ is.Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat mijn Crit Cance van 27.41 % naar 22.38 % is gegaan, sinds die nieuwe update...
Terwijl ik ook nog eens nieuwe gear heb gehaald die beter is dan m'n vorige, meer crit. strike enzo
Is dat normaal? Hebben anderen dat ook?
quote:Klopt ... ik kreeg ook mail van de Blizzard mail server maar Blizz garandeerde me dat ze toch echt niets gestuurd hadden. Ook de links in die mail leken legit maar ... toch niet.Op woensdag 20 oktober 2010 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True, maar de site redirect me naar battle.net.
Email is ook afkomstig van noreply@battle.net
Ik vind het maar vaag
quote:Ik moest glimlachenOp woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Stekelbees het volgende:
The reason Blizzard is unable to resolve the current loginissues is because our community made so many ingame tickets that we decided to also put our entire DEV-team and all the rest of our staff (including the cleaning ladies, electricians, serveradmins) on the task to answer all of these tickets first. After this we will look into the current problems.
Weer whisperspam whehehe.
quote:Rules Related to "Chat" and Interaction With Other Users. Communicating in-game with other Users and Blizzard representatives, whether by text, voice or any other method, is an integral part of the Game and the Service and is referred to here as "Chat." When engaging in Chat, you may not:
...
(ix) Impersonate any real person, including without limitation any "game master" or any other Blizzard agent or employee, nor may you communicate in the Game in any way designed to make others believe that your message constitutes a server message or was otherwise posted by any Blizzard agent or employee
quote:Tegen de tijd dat ze complaint ticket over mij hebben gelezen zitten we aan Wrath of the Burning Cataclysm denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 17:17 schreef Googolplexian het volgende:
Zou ik voorzichtig mee zijn (niet dat ze nu niets anders aan hun hoofd hebben)
[..]
quote:wtfOp woensdag 20 oktober 2010 17:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Klopt ... ik kreeg ook mail van de Blizzard mail server maar Blizz garandeerde me dat ze toch echt niets gestuurd hadden. Ook de links in die mail leken legit maar ... toch niet.
Gelukkig heb ik een authenticator anders was m'n account allang gehacked, denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de 2e keer deze week dat ik dit mailtje krijg, ik heb gemaild naar die battle net lollers, maar als ik op de link klik die in het mailtje staat krijg ik dit :Dat is gewoon scam.. ze laten het trouwens lijken alsof je naar battle.net wordt gelinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die dit bekend voor komt en/of suggesties heeft?
Oh ja, speel pas weer sinds 2 weken ofzo, na een afwezigheid van ruim 1 jaar.
quote:
quote:Toch heb ik gemaild naar een adres, en receive een automail antwoord van blizzard?Op woensdag 20 oktober 2010 17:19 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat is gewoon scam.. ze laten het trouwens lijken alsof je naar battle.net wordt gelinkt.
quote:Voor degenen met een iPhone of iPod Touch (weet niet zeker of dit ook op een iPad werkt): Blizzard heeft een gratis Authenticator app voor deze toestellen, en je krijgt ook nog eens die pet erbijOp woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
67dollareuro bij Blizz![]()
http://eu.blizzard.com/store/search.xml?q=authenticator
met gratis pet
quote:http://itunes.apple.com/a(...)tor/id306862897?mt=8Op woensdag 20 oktober 2010 17:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Voor degenen met een iPhone of iPod Touch (weet niet zeker of dit ook op een iPad werkt): Blizzard heeft een gratis Authenticator app voor deze toestellen, en je krijgt ook nog eens die pet erbijGebruik die Authenticator zelf ook op mijn iPod Touch.
quote:Ik lees het ook net, jaOp woensdag 20 oktober 2010 17:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Voor degenen met een iPhone of iPod Touch (weet niet zeker of dit ook op een iPad werkt): Blizzard heeft een gratis Authenticator app voor deze toestellen, en je krijgt ook nog eens die pet erbijGebruik die Authenticator zelf ook op mijn iPod Touch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |