abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87757768
quote:
Ik leg daar toch in uit dat ik (hier) benieuwd ben naar serieuze reacties, en (daar) naar ONZ-in reacties ;)
pi_87758302
slotje
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:45:47 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_87758529
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik weet niet meer welke film het was, maar aan het eind daarvan wordt steeds verder van de aarde uitgezoomd, voorbij ons sterrenstelsel, en uit eindelijk zijn wel slechts onderdeel van een stel knikkers waarmee 2 levensvormen zitten te spelen :9 Interessante gedachte inderdaad.

Ik denk dat het niet te bevatten is wat er nou écht is. Het is zo gigantisch groot.
Men in Black
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:47:26 #54
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_87758606
dit stellen ze gewoon voor en niets meer dan dat
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
pi_87758725
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik leg daar toch in uit dat ik (hier) benieuwd ben naar serieuze reacties, en (daar) naar ONZ-in reacties ;)
Mmm, hier serieuze reacties vragen en dan uitlachen op ONZ?
Iets wringt een beetje.
pi_87758795
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Nog zo iets...
Waarom zijn er mensen die geloven in een god als wetenschappelijk is bewezen hoe klein wij als mensheid eigenlijk wel niet zijn ?!
Omdat we onze eigen nietigheid niet willen accepteren. En dan is een eeuwig leven zeer aantrekkelijk.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_87758842
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik weet niet meer welke film het was, maar aan het eind daarvan wordt steeds verder van de aarde uitgezoomd, voorbij ons sterrenstelsel, en uit eindelijk zijn wel slechts onderdeel van een stel knikkers waarmee 2 levensvormen zitten te spelen :9 Interessante gedachte inderdaad.

Ik denk dat het niet te bevatten is wat er nou écht is. Het is zo gigantisch groot.
Men in black :')

Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_87759454
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mmm, hier serieuze reacties vragen en dan uitlachen op ONZ?
Iets wringt een beetje.
Eens met Lavenderr. Je noemt je eigen theorie al bij voorbaat "achterlijk", om te kijken welke "leipo's" serieus zullen reageren op je openingspost, compleet met :') smiley, om ze vervolgens belachelijk te kunnen maken in ONZ. Maar oh nee, stiekem vind je het toch wel interessant. Ja daaaag! :{w
pi_87760748
Een erg leuke lees :) Tvp voor toekomstige theorieën.
pi_87765530
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:07 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Eens met Lavenderr. Je noemt je eigen theorie al bij voorbaat "achterlijk", om te kijken welke "leipo's" serieus zullen reageren op je openingspost, compleet met :') smiley, om ze vervolgens belachelijk te kunnen maken in ONZ. Maar oh nee, stiekem vind je het toch wel interessant. Ja daaaag! :{w
Ik zeg toch niet dat ik jullie leipo's vind :') ?!
Ik zeg alleen dat ik nieuw ben met deze manier van denken, zo'n theorie verzinnen is nieuw voor me.
pi_87767668
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik jullie leipo's vind :') ?!
Ik zeg alleen dat ik nieuw ben met deze manier van denken, zo'n theorie verzinnen is nieuw voor me.
Nou, het is op zijn minst discutabel dat je op ONZ gaat melden dat je hier een topic opent. Dat doe je niet voor niets, je hebt geluk dat mensen hier serieus op in zijn gegaan, dus kunnen we je OP gebruiken voor een serieuze discussie . En de foto's zijn prachtig.
De users op TRU zijn er niet om door jou gebruikt te worden voor een 'hilarisch' topic op ONZ.
pi_87776021
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, het is op zijn minst discutabel dat je op ONZ gaat melden dat je hier een topic opent. Dat doe je niet voor niets, je hebt geluk dat mensen hier serieus op in zijn gegaan, dus kunnen we je OP gebruiken voor een serieuze discussie . En de foto's zijn prachtig.
De users op TRU zijn er niet om door jou gebruikt te worden voor een 'hilarisch' topic op ONZ.
Ik vind dit topic leuker dan het topic in ONZ ;)
pi_87776573
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Okee dan.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:04:24 #64
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_87874114

[ Bericht 58% gewijzigd door Starkiller op 23-10-2010 19:07:33 ]
pi_88138659
quote:
5s.gif Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Of is het misschien mogelijk dat het hele universum een biologisch onderdeel is van een groot organisch geheel ?!
Zijn wij misschien de 'bacteriën' binnen een levensvorm dat ONS juist nog moet ontdekken ?!
Bacteriën als onderdeel van een een biologisch organisme hebben vaak een functie. Ik denk dat je de mensheid dan overschat :') We zouden dan eerder een soort kanker zijn: We vermenigvuldigen ons als een malle en met een beetje pech voor het superorganisme zijn we over enkele honderden jaren niet meer gebonden aan onze Aarde.
Maar ik geloof gelukkig niet in een superorganisme.

Wat ik wel plausibel acht is dat er meerdere dimensies zijn en dus andere universa met andere natuurwetten zijn. Wij leven toevallig in een universum met wetten die het leven mogelijk maken. Helaas zijn de natuurwetten niet geschikt voor interstellaire reizen binnen een enkele generatie en zal er in het heelal maar incidenteel contact tussen twee rassen plaatsvinden.
Maar ik vermoed dat intelligentie in dit universum een tweezijdig zwaard is. Het is goed, omdat (gedeelde) intelligentie een soort binnen een ecosysteem een machtspositie kan geven. Echter, door onze intelligentie kunnen we onszelf met gemak (zo goed als) uitroeien. Hoe langer we vastzitten op deze planeet, hoe groter de kans wordt dat we dat ook daadwerkelijk zullen doen.

Mijn andere theorie die ik heb post ik vanavond of morgen, want ik moet nu werken :*
Extremistisch gematigd.
pi_88139015
quote:
14s.gif Op woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Waarom open je dat topic dan? Door dat topic te openen neem je per definitie dit topic niet serieus.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:18:02 #67
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_88140454
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef P8 het volgende:

[..]

Bacteriën als onderdeel van een een biologisch organisme hebben vaak een functie. Ik denk dat je de mensheid dan overschat :') We zouden dan eerder een soort kanker zijn: We vermenigvuldigen ons als een malle en met een beetje pech voor het superorganisme zijn we over enkele honderden jaren niet meer gebonden aan onze Aarde.
Maar ik geloof gelukkig niet in een superorganisme.

Wat ik wel plausibel acht is dat er meerdere dimensies zijn en dus andere universa met andere natuurwetten zijn. Wij leven toevallig in een universum met wetten die het leven mogelijk maken. Helaas zijn de natuurwetten niet geschikt voor interstellaire reizen binnen een enkele generatie en zal er in het heelal maar incidenteel contact tussen twee rassen plaatsvinden.
Maar ik vermoed dat intelligentie in dit universum een tweezijdig zwaard is. Het is goed, omdat (gedeelde) intelligentie een soort binnen een ecosysteem een machtspositie kan geven. Echter, door onze intelligentie kunnen we onszelf met gemak (zo goed als) uitroeien. Hoe langer we vastzitten op deze planeet, hoe groter de kans wordt dat we dat ook daadwerkelijk zullen doen.

Mijn andere theorie die ik heb post ik vanavond of morgen, want ik moet nu werken :*
Zeer boeiend stof om over na te denken.
pi_88140889
Qua grootte stellen we niets voor.

Maar als wij van al die planeten het enige leven zijn dat er is (op het plaatje), dan maakt dat ons toch juist wel weer heel speciaal?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:39:54 #69
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_88141006
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Dat is, als je God niet interpreteert als datgene wat de gevestigde religies ervan gemaakt hebben. Ik geloof in God, en ik geloof dat God alles is, dus ook al die verschillende galaxies ja.
Persoonlijk vind ik het harstikke vreemd dat gelovigen denken dat maar een man of iets anders dit alles zou hebben verzonnen. En wie heeft God dan geschapen? Ik hou het maar gewoon bij "The Big Bang Theory". Mensen geloven denk ik in God omdat zij bang zijn voor de dood en niet snappen waarom zij op aarde zijn. Geniet gewoon lekker van het leven, het is zo voorbij.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:40:11 #70
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88141014
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Maar als wij van al die planeten het enige leven zijn dat er is (op het plaatje), dan maakt dat ons toch juist wel weer heel speciaal?
Wiskundig gezien is dat een onmogelijkheid. Zeker sinds we extremofielen hebben ontdekt.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:41:04 #71
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_88141035
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat dan weer wel. Ik denk wel dat er leven is geweest op die andere planeten.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:42:29 #72
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88141072
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef Starkiller het volgende:
Persoonlijk vind ik het harstikke vreemd dat gelovigen denken dat maar een man of iets anders dit alles zou hebben verzonnen. En wie heeft God dan geschapen? Ik hou het maar gewoon bij "The Big Bang Theory". Mensen geloven denk ik in God omdat zij bang zijn voor de dood en niet snappen waarom zij op aarde zijn. Geniet gewoon lekker van het leven, het is zo voorbij.
Duidelijk, het leven is geen reis want het einddoel is niet zo belangrijk.
Het leven is een dans en het gaat om de dans, het plezier wat je eraan hebt beleefd tijdens het dansen.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:47:32 #73
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_88141199
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:42 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Duidelijk, het leven is geen reis want het einddoel is niet zo belangrijk.
Het leven is een dans en het gaat om de dans, het plezier wat je eraan hebt beleefd tijdens het dansen.
True. Het is belangrijk dat je een aantal dingen in je leven bereikt. Geluk, succes in carrière en liefde, kinderen krijgen, reizen naar andere landen etc. Al hoop ik toch dat er na de dood er iets is. Wat dat is daar kan ik niet over oordelen, in ieder geval geen bijbelse hemel. De hemel is het leven zelf, en voorlopig geniet ik daar gewoon met volle teugen van.
pi_88141374
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef Starkiller het volgende:

[..]

Maar dat verklaart niet hoe het eerste van het eerste ooit is ontstaan. En te bedenken dat iets er altijd al is geweest geeft ook niet echt voldoening. Dus wat dat betreft kan een God ook niet...
En dan nog die hele discussie of het heelal oneindig is of niet. Beide uitkomsten zijn onbegrijpelijk voor mij. Hadden we alle antwoorden maar...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:58:31 #75
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_88141511
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dat verklaart niet hoe het eerste van het eerste ooit is ontstaan. En te bedenken dat iets er altijd al is geweest geeft ook niet echt voldoening. Dus wat dat betreft kan een God ook niet...
En dan nog die hele discussie of het heelal oneindig is of niet. Beide uitkomsten zijn onbegrijpelijk voor mij. Hadden we alle antwoorden maar...
Inderdaad hadden we die antwoorden maar. Voor de "The Big Bang Theory" was er waarschijnlijk dus helemaal niks. Maar wat heeft dat niks dan weer geschapen? En wat of wie besloot dat er maar iets moest gebeuren? Vage dingen allemaal eigenlijk als je er zo diep over gaat nadenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')