quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gistermiddag zat ik te kijken naar dit topic: Indrukwekkende foto's en video's #2
Specifiek onderstaand plaatje hield mij 's nachts in bed aan het denken:
[ afbeelding ]
Ik dacht bij mezelf dat wij als mensheid dus helemaal NIKS voorstellen.
Als je bovenstaand plaatje na gaat, zijn wij feitelijk niks meer dan bacteriën.
Nu vroeg ik mij af, zijn wij misschien op schaal een soort van bacteriën ?
Kan het misschien niet zo zijn dat het heelal (dus de planeten / sterrenstelsels, etc) een biologisch iets zijn ?
Dat wij uiteindelijk een minuscuul gedeelte zijn in bijvoorbeeld een hele grote woestijn ?!
Dat de planeten de zandkorreltje zijn ?!
Of is het misschien mogelijk dat het hele universum een biologisch onderdeel is van een groot organisch geheel ?!
Zijn wij misschien de 'bacteriën' binnen een levensvorm dat ONS juist nog moet ontdekken ?!
Aan de ene kant troll ik niet, er zou nog best eens wat in kunnen zitten eigenlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:11 schreef zovty het volgende:
Gaan trollen in TRU en dan in ONZ komen lachen....
Tja....
Wat moeten we hier nou mee ssb?
Leg uitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vast wel een paar, aangezien je theorie waar is.
Jammer, vond dat je een best interessante stelling had, jammer dat je waarschijnlijk een reputatie ofzo hoog hebt te houden dat je dit topic opent.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:11 schreef zovty het volgende:
Gaan trollen in TRU en dan in ONZ komen lachen....
Tja....
Wat moeten we hier nou mee ssb?
Nee, ik eet gewoon van 2 walletjesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:13 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Jammer, vond dat je een best interessante stelling had, jammer dat je waarschijnlijk een reputatie ofzo hoog hebt te houden dat je dit topic opent.
Of ben je zo onzeker dat je dit topic opent "voor het geval dat"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
Toevoeging, in het TRU topic zal ik dan ook serieus reagerenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:13 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Jammer, vond dat je een best interessante stelling had, jammer dat je waarschijnlijk een reputatie ofzo hoog hebt te houden dat je dit topic opent.
Of ben je zo onzeker dat je dit topic opent "voor het geval dat"?
Wat als iemand anders de andere kant op loopt danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens, als je loopt draait de aarde onder je voeten en sta jij gewoon stil.
Dan botsen er twee auto's tegen elkaar.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat als iemand anders de andere kant op loopt dan?!
Scherpquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt het zelf toch al uitgelegd in de OP?
je geeft me dus gelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt het zelf toch al uitgelegd in de OP?
Daarom altijd met de massa meelopen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat als iemand anders de andere kant op loopt dan?!
Dus feitelijk moeten alto's met een raket naar een rechtsdraaiende planeet geschoten worden ?!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom altijd met de massa meelopen.
Gaat sneller.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom altijd met de massa meelopen.
Je moet gewoon telkens blijven springen. Als je lang genoeg springt kom je uiteindelijk in China terecht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens, als je loopt draait de aarde onder je voeten en sta jij gewoon stil.
Respect voor je Tim and Eric gebruikersafbeelding.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:24 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Je moet gewoon telkens blijven springen. Als je lang genoeg springt kom je uiteindelijk in China terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |