abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87960150
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Ben_op_FOK het volgende:

[..]

Bewoners is niet het grootste probleem ;)

Zijn die vergaderingen verplicht?

Daarnaast zeg je dat je wekelijks hoort waar je moet werken, maar je hebt toch een vaste wijk? En hoor je dat dan op het depot van die postbode+, of hoe gaat dat in zijn werk? Hoor je dat ff snel in een paar zinnen of moet je echt op kantoor komen? :@
Vergadering is niet verplicht, ik kan ook vaak niet omdat het dan is als ik op school zit ;)
Ik heb zelf geen vaste wijk nee. Maar ze mailen sowieso elke week een planning door aan iedereen. Daar hoef je dus niet voor langs te komen. Dat is iig hoe het hier gaat.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:32:04 #152
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87961321
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Vergadering is niet verplicht, ik kan ook vaak niet omdat het dan is als ik op school zit ;)
Ik heb zelf geen vaste wijk nee. Maar ze mailen sowieso elke week een planning door aan iedereen. Daar hoef je dus niet voor langs te komen. Dat is iig hoe het hier gaat.
Dat is positief voor mij :Y

Maar je komt dus 1x per dag op het depot om je post op te halen, als je klaar bent met werken niet meer?
Duurt het lang om je tassen te vullen met post?
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_87967180
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:32 schreef Ben_op_FOK het volgende:

[..]

Dat is positief voor mij :Y

Maar je komt dus 1x per dag op het depot om je post op te halen, als je klaar bent met werken niet meer?
Duurt het lang om je tassen te vullen met post?
De post wordt aangeleverd in zakken, die precies in je fietstassen passen, dus dat kost amper tijd ;)
Je komt nog wel op t depot om bijvoorbeeld post terug te brengen die niet voor je eigen wijk is maar wel tussen de post van jouw wijk zat
pi_87969149
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:24 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik heb als ik een tijdje alleen in de bestelling zit dat ik me dood ga vervelen bij gebrek aan sociale interactie. Die 5 minuten per dag die je doorbrengt met je collega bezorgers en pb+ zijn voor mij niet voldoende om aan mijn 'ouwehoer'-quotum te komen. :+
Dat vind ik nou ook, dus ik ga echt mijn post niet halen in een kil depot. Als ik dan een dag ook geen vrienden of familie sprak voelde ik me eenzaam zeg. En ik moet ook vaak plassen, dus ik moet ook een wc hebben en koffie natuurlijk.
Maar voor anderen werkt het zo dus wel lekker, maar ik kan het me moeilijk voorstellen.
Gelukkig werk ik tegenwoordig op kantoor:)
pi_87971750
liggen de telefoonlijnen eruit ofzo? Ik kan niemand van mijn vestiging bereiken de hele ochtend.. alleen maar: een ogenblik geduld alstublieft..

Edit - al gelukt :)

[ Bericht 30% gewijzigd door sbientje op 26-10-2010 12:53:52 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87976724
Net een college gehad waarbij het BOCO systeem werd aangehaald als manier van positieve beloning;

Medewerkers raakten zo gemotiveerd door direct resultaat te zien als ze rustiger rijden dat een prijs voor de zuinigste chauffeur per maand niet eens meer nodig is
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87977790
Hee, daar zijn jullie ook weer!

Wat ben ik BLIJ dat ik destijds gestopt ben als zaterdagbesteller zeg.. Als ik nu steeds hoor wat voor zooi het bij TNT is benk alleen maar blij dat ik daar niet meer tussen hoef te zitten. En er is trouwens nog geen zaterdag geweest waar ik dacht "goh, nou zou ik eigenlijk best de post is rond willen brengen... " *O*
pi_87984055
Vandaag was mijn post naar een ander depot gebracht en ik had vandaag opeens drie soorten huis-aan-huis bladen (gamma, blokker en AH) en die shit was niet eens aan elkaar gebonden ofzo, gewoon los. Schiet niet op zo...
pi_87985879
Vandaag ook weer een wijkje gelopen, had ook 3 verschillende soorten huis-aan-huis: Gamma, Karwei en zo'n regionaal blaadje. Alleen morgen nog lopen en dan twee dagen vrij! :D
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_87986479
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef silliegirl het volgende:

Wat ben ik BLIJ dat ik destijds gestopt ben als zaterdagbesteller zeg.. Als ik nu steeds hoor wat voor zooi het bij TNT is benk alleen maar blij dat ik daar niet meer tussen hoef te zitten. En er is trouwens nog geen zaterdag geweest waar ik dacht "goh, nou zou ik eigenlijk best de post is rond willen brengen... " *O*
Hier hetzelfde O+

Vooral niet met al die HAH op de zaterdag ;(
Noot noot.
pi_87986765
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Cerbie het volgende:
Net een college gehad waarbij het BOCO systeem werd aangehaald als manier van positieve beloning;

Medewerkers raakten zo gemotiveerd door direct resultaat te zien als ze rustiger rijden dat een prijs voor de zuinigste chauffeur per maand niet eens meer nodig is
Bij onze sector wordt daar volgens mij überhaupt niet meer naar gekeken, eerst werden de resultaten altijd voor gehangen maar dat is ook voorbij.

Overigens gaat het competitie-element er snel af als er altijd verschillende mensen zijn die maximaal (100) scoren.
pi_87986815
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Cerbie het volgende:

Bij ons doen ze daar ook niks meer mee :+ Die lijsten hangen toch niet op een prikbord zodat iedereen ze kan zien?
Noot noot.
pi_87986839
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef silliegirl het volgende:

Oh, dat heb ik sowieso nog nóóit gedacht :D

Nou ja, op de eerste mooie lentedag vind ik het vaak wel een genot om een klein wijkje zonder HaH te lopen ofzo maar verder :+
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:24:38 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87986973
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Cerbie het volgende:

En daarom hebben ze ook auto's zonder boco
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87989011
komende 3 dagen half 8 beginnen en ik moet dan ook vossen.. nooit gedaan :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87990788
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Bij ons doen ze daar ook niks meer mee :+ Die lijsten hangen toch niet op een prikbord zodat iedereen ze kan zien?
Bij ons wel, naam + scores!
lama
pi_87991134
Bij ons in het TC kantoortje, is alleen geen reet aan. 20 mensen scoren een 10 met 50 km rijden ofzo. Daar val niet te verslaan als je 900 rijd in de maand.
pi_87991908
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef lbeew het volgende:

[..]

Bij ons wel, naam + scores!
Ik vind die scores eigenlijk gewoon privé, iets wat alleen je TC mag weten.
Noot noot.
pi_87993498
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik vind die scores eigenlijk gewoon privé, iets wat alleen je TC mag weten.
Wat maakt het uit als andere mensen weten dat je niet zo zuinig rijdt?

Ik had een keer een 0,0 op acceleratie en 2,6 gemiddeld op een ritje van 21 km, maar dat was wel een uitzonderlijk geval. ;p
lama
pi_87993615
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef lbeew het volgende:

[..]

Wat maakt het uit als andere mensen weten dat je niet zo zuinig rijdt?

Ik had een keer een 0,0 op acceleratie en 2,6 gemiddeld op een ritje van 21 km, maar dat was wel een uitzonderlijk geval. ;p
Nou ja ik vind dat soort gegevens gewoon privé :)
Noot noot.
pi_87994768
Volgens mij is je street cred hoger met een 3,0 op je boco B-)
pi_87996701
Eerste keer dat ik een ritje deed voor de post had ik overigens wel een 10,0 voor alle onderdelen ^^
lama
pi_88011825
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef lololo het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik sowieso nog nóóit gedacht :D

Nou ja, op de eerste mooie lentedag vind ik het vaak wel een genot om een klein wijkje zonder HaH te lopen ofzo maar verder :+
Nouja, ik had toen ik begon best een lekker wijkje om te lopen, dus als het dan mooi weer was had ik het prima naar m'n zin.

Tot ze begonnen met HAH op zaterdag, toen was de lol er aan mijn kant wel snel af...
pi_88026063
Zucht. Kom ik aan op mijn nieuwe depot, liggen alle tassen op twee grote hopen. Twee tassen liggen bovenaan en de rest ligt heeeelemaal onderaan. Moet ik dus deze hele hoop overhoop halen. Daar gaat m'n tijdwinst die ik heb door naar een dichterbijzijnde depot te gaan. Op het hoofdkantoor lag alles netjes overzichtelijk per nummer gesorteerd.. Daarnaast was er weer 2 soorten HAH. Kortom, weer een dikke uitloop.
pi_88049063
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef VixenFromHell het volgende:
De postbode+ stuurt de postbezorgers aan, is het directe aanspreekpunt en regelt de planning enzo. Teamcoach staat daar volgens mij dan weer boven.
Sinds wanneer regelt de Postbode+ de planning?

Enige wat die doet, is zakjes rondrijden. En eventueel als aanspreekpunt fungeren volgens mij.

Boco gegevens, privé. Wat een onzin. Tis toch lachen man. Hier worden ze bijna nooit opgehangen. Schijnt "vroeger" wel zo te zijn geweest.

In juli kregen wij een nieuwe vestigingsmanager en die had hem wel opgehangen. Prachtig.

Ik was 66ste van de 70 haha. In augustus ben ik er dus op gaan letten, en huppa had meteen een 8.4 ipv. die 6.9 :P haha.

Maar was echt lachen, iedereen met elkaar vergelijken enzo.

Morgen om 9:00 beginnen tot 18:15. Prima dagje. 's morgens 2 wijken voorbereiden, waaronder mijn eigen boerenwijk. En die boerenwijk bestellen. Waarschijnlijk krijgen we zaterdag onze "eigen" auto weer terug. Zonder elek. ramen etc. Dat is met die regen echt handig elektrische ramen. Gewoon na elke boerderij op een knoppie. Ipv telkens dat raam dichtslingeren.

[ Bericht 23% gewijzigd door rub3n op 27-10-2010 23:56:07 ]
pi_88050641
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef rub3n het volgende:

[..]

Enige wat die doet, is zakjes rondrijden. En eventueel als aanspreekpunt fungeren volgens mij.

Mijn postbode+ zegt iig wel dat hij dat doet. Hij heeft het er regelmatig over dat hij zijn planning nog rond moet maken, of dat hij me inroostert. Maar goed, als een ander dat dan toch doet, kan ik dat ook niet weten. Ik kom niet zelf op kantoor om het te zien. Hier doen ze ook iig wel meer dan wat je nu zegt. Ze doen de solliciatiegesprekken grotendeels voor de bezorgers, en bereiden ook wel eens een wijk voor, Wat ze op kantoor verder uitspoken, geen idee. Maar dit is iig mijn ervaring :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_88053227
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef rub3n het volgende:
Boco gegevens, privé. Wat een onzin. Tis toch lachen man. Hier worden ze bijna nooit opgehangen. Schijnt "vroeger" wel zo te zijn geweest.

In juli kregen wij een nieuwe vestigingsmanager en die had hem wel opgehangen. Prachtig.

Ik was 66ste van de 70 haha. In augustus ben ik er dus op gaan letten, en huppa had meteen een 8.4 ipv. die 6.9 :P haha.

Maar was echt lachen, iedereen met elkaar vergelijken enzo.
Hier worden de boco scores altijd opgehangen. Ik heb al vaak meegemaakt dat de teamleider naast de lijst stond te wachten om de mensen die een onvoldoende hadden gescoord op hun vingers te tikken. :P Zelf scoor ik altijd ruim voldoende (voor zover ik weet, het kan zijn dat ik een keer verzuimd heb om op de lijst te kijken) maar er zijn volgens mij ook collega`s die iedere dag een andere rit rijden, dan kan ik me goed voorstellen dat je je moet haasten en je score dus omlaag gaat.

Bij ons zijn trouwens alle Ford Transit wagens verdwenen als het goed is (vervangen door Renault Traffic) en ik zie ook nog maar twee oude Volkswagen T5 busjes, waarvan ik de gelukkige ben die altijd een daarvan mee mag nemen. Geen radio, de zonneklep hangt half los en inmiddels schijnt de interieur verlichting (leeslampje en in de laadruimte) het ook te hebben begeven. Maar ik mag dan wel gelukkig zijn met een verhoogd dak (alle nieuwe busjes hebben dit niet), toch best prettig als je 1.90m bent. :P
Tok.
pi_88057768
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef rub3n het volgende:

[..]

Misschien verschilt dat dan per vestiging, want bij ons maakt de postbode plus wel degelijk de planning van de bezorgers, en verder is er vervangend teamcoach als onze teamcoach vrij heeft.
pi_88062918
PB+ was hier tot niet zo lang gelden praktisch de TC :')

Wat de precieze functie-inhoud is van de functie is me dan ook volkomen onduidelijk. Feitelijk heb je geen enkele beslissingsbevoegdheid en mag je vooral het lastige werk doen voor de TC heb ik de indruk, zoals 10 man bellen om een dienst opgevuld te krijgen.

Bij ons is het iig een klotedienst, ik zit er regelmatig in als vervanger en vaak ben je een groot gedeelte van de dag aan het jakkeren en puin aan het ruimen. Alleen als er geen zieken zijn, de planning klopt, er niet teveel aangetekenden zijn, niet teveel post (anders sjouw je jezelf kapot aan de hoeveelheid zware zakken en ben je weer rustig een klein uur bezig met nabrengtassen naar de steunpunten brengen) én je bovenop die dienst niet zelf nog een wijk hoeft weg te brengen is het wel relaxed :')

Overigens krijg ik dan gewoon mijn schamele schaal 2 salaris ipv schaal 4 zoals de PB+, ik schuif dan ook zoveel mogelijk rotzooi richting de TC en bij vragen over verlof of wat dan ook van bezorgers krijgen die ook steevast te horen dat ze de TC maar even zelf moeten bellen "omdat ik daar niet over ga". :P
pi_88064694
Even wat anders, ben één mijn halve vingerhandschoenen kwijt :') , en met de naderende winter en koude zaterdagochtenden in aantocht, weet iemand waar je die dingen ook nog kunt kopen? :? :P
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_88067802
zo ik heb er ook weer 2 dagen werken opzitten. Eens een keer hele diensten ipv vliegende keep :') Dat huis aan huis van albert heijn gisteren, hadden jullie dat ook? :D Ik had 2 wijken te bezorgen en 19 van die bundels HAH :') Gelukkig kon ik een auto meekrijgen, anders had ik een keer of 4 terug moeten fietsen. vandaag had ik geen bestelling, morgen weer wel (de wijk waarin ik woon :') )
pi_88068472
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef Taneli het volgende:
Even wat anders, ben één mijn halve vingerhandschoenen kwijt :') , en met de naderende winter en koude zaterdagochtenden in aantocht, weet iemand waar je die dingen ook nog kunt kopen? :? :P
Bij de V&D heb ik ze wel eens zien liggen. Mijn ervaring is iig dat je ze nooit kan vinden als je ze nodig hebt :')
pi_88073193
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef sbientje het volgende:
zo ik heb er ook weer 2 dagen werken opzitten. Eens een keer hele diensten ipv vliegende keep :') Dat huis aan huis van albert heijn gisteren, hadden jullie dat ook? :D Ik had 2 wijken te bezorgen en 19 van die bundels HAH :') Gelukkig kon ik een auto meekrijgen, anders had ik een keer of 4 terug moeten fietsen. vandaag had ik geen bestelling, morgen weer wel (de wijk waarin ik woon :') )
Ik had ook dat HAH blad van de AH. Ik merkte ook dat ik twee dagen achter elkaar hetzelfde HAH blad had bezorgd (Gamma)... echt raar :?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 oktober 2010 @ 19:09:50 #184
Maffe Fries
pi_88075867
pi_88078097
Staken tijdens kerst _O-

Dan zou ik toch wel heel blij zijn dat ik na kerst/staking niet meer voor TNT werk, dan breng je half januari kerstkaarten rond.
pi_88078397
Was weer een leuk ritje vandaag. Ik reed nietsvermoedend op een drukke 70km/u weg (waar bijna iedereen 100 rijdt) tot me opviel dat er een auto de hele tijd naast me bleef plakken. Dus wierp ik een blik naar binnen waarop ik zag dat de passagier een brief tegen het raam aan drukte. Allemaal leuk en aardig maar er was geen mogelijkheid om te stoppen (tenzij ik dat midden op de weg deed, leek me geen goed plan) dus gaf ik extra gas bij om de auto af te schudden. Even later kwam de auto weer naast me rijden maar gelukkig sprong verderop het verkeerslicht op rood dus kon ik toch nog de belangrijke post (boetes :') ) aannemen.
Tok.
pi_88079093
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef Cerbie het volgende:
Staken tijdens kerst _O-

Dan zou ik toch wel heel blij zijn dat ik na kerst/staking niet meer voor TNT werk, dan breng je half januari kerstkaarten rond.
dat zou wel het meest effectief zijn...

het 'probleem' van staken is alleen dat de post gewoon blijft liggen haha..
pi_88079249
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Was weer een leuk ritje vandaag. Ik reed nietsvermoedend op een drukke 70km/u weg (waar bijna iedereen 100 rijdt) tot me opviel dat er een auto de hele tijd naast me bleef plakken. Dus wierp ik een blik naar binnen waarop ik zag dat de passagier een brief tegen het raam aan drukte. Allemaal leuk en aardig maar er was geen mogelijkheid om te stoppen (tenzij ik dat midden op de weg deed, leek me geen goed plan) dus gaf ik extra gas bij om de auto af te schudden. Even later kwam de auto weer naast me rijden maar gelukkig sprong verderop het verkeerslicht op rood dus kon ik toch nog de belangrijke post (boetes :') ) aannemen.
whut? Je moest brieven aannemen van mensen in auto's? Hahah, dat zou ik echt niet doen :D
pi_88082471
Denk dat er een stuk minder kerstkaarten gaan worden verstuurd bij een staking.
Wie gaat er in godsnaam al die pokkekaarten schrijven als ze toch niet bezorgd worden.
pi_88092386
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:37 schreef sbientje het volgende:

[..]

whut? Je moest brieven aannemen van mensen in auto's? Hahah, dat zou ik echt niet doen :D
Ach, het is de tweede keer sinds dik een jaar tijd dat het me is overkomen. Dit keer was het alleen totaal geen goede plek om maar even post te overhandigen en als het het verkeerslicht niet op rood stond was ik ook zeker niet gestopt. Het verkeer is natuurlijk belangrijker dan de post. :P
Tok.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:49:19 #191
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88110952
Is er ergens een salaristabel voor 2010 van TNT?

Ik had gesolliciteerd als postsorteerder bij de "opzetterij" om nachten van 23.00 - 06.30 te doen in de decembermaand "actie".

Zojuist werd ik teruggebeld en kreeg een salaris voorstel (voor 21 jaar, als ik daar in dienst ga ben ik 22) van 7.50 per uur inclusief een toeslag van 25% vanwege nachtwerk.

Is dit niet een beetje erg weinig?
Op elke fokker past een bril.
pi_88111021
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Omg ik zou zeggen: Fuck you :W
Noot noot.
pi_88112933
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Catch_me het volgende:

Ik had gesolliciteerd als postsorteerder bij de "opzetterij" om nachten van 23.00 - 06.30 te doen in de decembermaand "actie".

Zojuist werd ik teruggebeld en kreeg een salaris voorstel (voor 21 jaar, als ik daar in dienst ga ben ik 22) van 7.50 per uur inclusief een toeslag van 25% vanwege nachtwerk.

Dat is tamelijk karig. Dat komt dus neer op EUR 6 exclusief die toeslag, en dat zo ongeveer het minimumjeugdloon voor een 21-jarige. Maar als je 22 bent straks is het iets van EUR 7 per uur, en dan komt het incl toeslag op EUR 8,75. Dat is al wat beter, maar ik zou het er niet voor doen. Geen nachtdienst, iig!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_88133717
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Catch_me het volgende:

Ja, dat is heel erg weinig... Ik zit nu op 9,73 per uur als normale zaterdagmedewerker... Gelukkig loopt mijn contract op 1 januari af en dan ben ik er mooi pleite, wat een zooi :W
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:59:40 #195
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88134102
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 09:12 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja, dat is heel erg weinig... Ik zit nu op 9,73 per uur als normale zaterdagmedewerker... Gelukkig loopt mijn contract op 1 januari af en dan ben ik er mooi pleite, wat een zooi :W
En hoe oud ben jij, als ik vragen mag?

Ik zou overigens ook geen reiskostenvergoeding krijgen...16 november moet ik naar zo'n infomiddag dus dan ga ik eens kijken of er wat bovenop kan :{

edit: Het is wel zo dat ik alleen december bij TNT werk (van 10 tot eind december) als alles door gaat.
Op elke fokker past een bril.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:05:51 #196
Maffe Fries
pi_88136423
Druk dagje vandaag. Met name de boeren hebben bij ons erg veel post. Kon zo een extra mandje vullen.
pi_88140626
Veel post hier ook, had dezelfde binnendienst als ik al een paar weken heb, maar normaal ben ik om 10:00 uur wel klaar, nu was dat drie kwartier later. Godzijdank eindelijk eens een normale wijk gekregen, een buitenwijk. Afgelopen weken had ik én die binnendienst en gewoon een volledige buitendienst (de zaterdagwerker die normaal die wijken heeft hoeft alleen die te bestellen) en dat was veel te veel van het goede.
Mocht ook op een nieuwe brommer rijden :7 maar ik prefereer toch de oudere :P De nieuwe brommers kan je niet helemaal overvol laden.
pi_88141195
Allemaal nat geworden? :+
Noot noot.
pi_88141487
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Regenpak voor niks meegenomen :')
pi_88141549
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Regenpak voor niks meegenomen :')
Hier regent het al de hele middag zowat.
Noot noot.
pi_88142026
Een of andere VSP netwerk bezorger had er in mijn bezorggebied blijkbaar niet meer zo'n zin in, lagen tig bundels post in de sloot :') .

Wat er van over was maar even meegenomen naar kantoor...
pi_88142727
Die regen ;(

Ook een mooie. Had een pakket van Bol dat nét niet door de brievenbus pastte. Dus maar even aanbellen :)

Doet de man des huizes de deur open, roept iets van wij kopen niet aan de deur! en gooit de deur weer dicht! Dan niet he :(
pi_88142783
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hier regent het al de hele middag zowat.
Waar ben jij ineens mod van trouwens? :P
pi_88142812
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waar ben jij ineens mod van trouwens? :P
VBL :+
Noot noot.
pi_88143030
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:51 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

VBL :+
Feli :P
pi_88143277
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Feli :P
Dank O+
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:09:36 #207
Maffe Fries
pi_88143296
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Die 2 druppen die er vielen? Nee, niet echt :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:10:24 #208
Maffe Fries
pi_88143323
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Ook een mooie. Had een pakket van Bol dat nét niet door de brievenbus pastte. Dus maar even aanbellen :)

Doet de man des huizes de deur open, roept iets van wij kopen niet aan de deur! en gooit de deur weer dicht! Dan niet he :(
Retour afzender. Meneer wil het niet hebben. Dan moet hij ook niet gaan zeuren dat hij niets krijgt.
pi_88143801
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Die regen ;(

Hahaha, als dat mij zou gebeuren, had ik het pakje mooi ergens in de tuin gesmeten. Liefst midden tussen de planten en dan hard. Wat een mongool :r

Kwam vandaag ook iemand tegen, of ik niet over bepaalde tegels in zijn tuin wou lopen :')
pi_88143836
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 09:59 schreef Catch_me het volgende:

[..]

En hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
24.
pi_88143914
Vandaag uitgemaakt voor tyfuslijer omdat ik brief met legitimatie niet liet tekenen door de partner van de geadresseerde.
lama
pi_88144108
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Retour afzender. Meneer wil het niet hebben. Dan moet hij ook niet gaan zeuren dat hij niets krijgt.
Ja inderdaad zou ik ook doen denk ik, 'geweigerd' zou ik zeggen :)

Was weer een mooie bende hier vandaag, 2x HAH was niet samengevoegd, er lag een dienst los terwijl we al met uitzendkrachten lopen, kortom lekker geregeld allemaal. En wie mag het oplossen...degenen die er niet voor verantwoordelijk zijn natuurlijk. En dan krijgen we straks vlak voor de KNJ (vandaag trouwens een brief thuis gekregen dat "we je deze periode in de gelegendheid willen stellen extra te komen werken"...wow wat aardig van TNT :')) ook nog eens Optivo. Als het zo doorgaat gaan d'r heel wat zaterdagwerkers mee stoppen denk ik. Of staken natuurlijk :')
pi_88146343
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef lbeew het volgende:
Vandaag uitgemaakt voor tyfuslijer omdat ik brief met legitimatie niet liet tekenen door de partner van de geadresseerde.
Vertel het hele verhaal eens :P
pi_88149718
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Ja inderdaad zou ik ook doen denk ik, 'geweigerd' zou ik zeggen :)

Was weer een mooie bende hier vandaag, 2x HAH was niet samengevoegd, er lag een dienst los terwijl we al met uitzendkrachten lopen, kortom lekker geregeld allemaal. En wie mag het oplossen...degenen die er niet voor verantwoordelijk zijn natuurlijk. En dan krijgen we straks vlak voor de KNJ (vandaag trouwens een brief thuis gekregen dat "we je deze periode in de gelegendheid willen stellen extra te komen werken"...wow wat aardig van TNT :')) ook nog eens Optivo. Als het zo doorgaat gaan d'r heel wat zaterdagwerkers mee stoppen denk ik. Of staken natuurlijk :')
hier ook weer een hoop gemopper gehoord. Bij mij was 1 wijk weggehaald van mijn uitvoering, in plaats daarvan moest ik wat langer binnen blijven. uiteindelijk nog een aantal wijken extra ingegooid en 2 extra gezet. Was uiteindelijk om 4 uur klaar, en half 10 begonnen. Viel wel mee dus. Ging ik even kijken of mijn uitvoering van gisteren erop stond... blijkt dat de teamcoach helemaal niets van mij heeft ingevoerd :? Moet ik daar weer achteraan..
pi_88153130
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:56 schreef lololo het volgende:

[..]

Vertel het hele verhaal eens :P
Nou ik bel aan bij het adres en een oudere dame doet haar raam open (3e verdieping ofzo). Ze zag al gelijk dat het om een bankpas ging en zegt ik heb dat ding echt nodig! Dus vraag ik bent u die en die. Nee dat is mijn man, maar ik heb wel zijn paspoort etc...

Ik uitleggen dat het echt niet kan helaas, er mag alleen door de geadresseerde getekend worden. Daarna een verhaal van haar man die in het ziekenhuis ligt, geen geld meer heeft omdat de bankpas is ingeslikt door een geldautomaat. Of hij haar niet kon machtigen? Nee. Wat ze dan moet doen? Bellen met de Rabobank mevrouw, zij zijn de enigen die dit kunnen oplossen voor u, zij hebben het namelijk zo verstuurd. Nog een keer hetzelfde verhaal van mevrouw en daarna maar gezegd dat het echt niet kan en een briefje door de bus gedaan en haar een fijne dag gewenst.
lama
pi_88154378
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef lbeew het volgende:

[..]

Nou ik bel aan bij het adres en een oudere dame doet haar raam open (3e verdieping ofzo). Ze zag al gelijk dat het om een bankpas ging en zegt ik heb dat ding echt nodig! Dus vraag ik bent u die en die. Nee dat is mijn man, maar ik heb wel zijn paspoort etc...

Ik uitleggen dat het echt niet kan helaas, er mag alleen door de geadresseerde getekend worden. Daarna een verhaal van haar man die in het ziekenhuis ligt, geen geld meer heeft omdat de bankpas is ingeslikt door een geldautomaat. Of hij haar niet kon machtigen? Nee. Wat ze dan moet doen? Bellen met de Rabobank mevrouw, zij zijn de enigen die dit kunnen oplossen voor u, zij hebben het namelijk zo verstuurd. Nog een keer hetzelfde verhaal van mevrouw en daarna maar gezegd dat het echt niet kan en een briefje door de bus gedaan en haar een fijne dag gewenst.
Altijd hetzelfde gezeik, ik vraag altijd gewoon bent u ... of is ... thuis. En indien nee schrijf ik gewoon stug door. Als ze de volgende dag ook niet thuis zijn doe ik het altijd meteen naar het servicepunt. Leg altijd uit dat het voor hun veiligheid is ivm fraude etc. Zeiken ze vaak nog steeds door.
Overigens :r op al die supermarkten die als servicepunt dienen. Kosten altijd zo veel tijd en zeiken als je een beetje haast maakt.
supermarkttruus "Wat ben je gestresst zegt."
ik: "Ja ik heb maar 5 min per agt."
supermarkttruus "moet je meer tijd aan je baas vragen"
ik " :') _O- "

Hier is ook een servicepunt waar de medewerkster tegelijkertijd een kassa bemand terwijl ze ook nog pakketten/agt moet aannemen, postzegels verkopen en mensen die geengehoor zendingen komen ophalen. Deze week is 1 service punt dichtgegaan en naar dat ene servicepunt gegaan. Ze waren totaal in paniek woensdag, ze hadden 3 rolcontainers en ruimte voor 0 :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:56:34 #217
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_88190602
Hoi iedereen!

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.
Dinsdag 26 oktober heb ik een internetbestelling gedaan. Kreeg meteen de volgende dag een mail met het bericht dat de bestelling is verzonden: levertijd 1 werkdag ( is overigens gewoon briefpost; dikke bubbelenvelop). Nu inmiddels 5 dagen verder (waarvan 2 werkdagen) nog niks ontvangen. Waar kan dit aan liggen? De vorige keer dat ik op die site bestelde had ik mijn bestelling meteen de volgende dag binnen. Mijn broer heeft toevallig op precies dezelfde dag een boek op bol.com besteld en ook nog niks ontvangen...

Misschien klinkt het ongeduldig maar in het pakketje zit een verjaardagskado voor mijn vriendin die binnenkort jarig is, dus ik hoop de bestelling echt op tijd te kunnen ontvangen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:34:41 #218
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_88193032
Het ligt 'm waarschijnlijk niet aan de leverancier, omdat je dat eerste mailtje hebt gekregen.

Dus is er hoogstwaarschijnlijk iets gebeurd in het verzendtraject, het pakketje kan zoek zijn geraakt ( van een containerwagen afgevallen, uit de fietstas van de postbode / postbezorger gevallen etc. ), het is niet goed geadresseerd, diefstal ( eventueel door een tnt - medewerker ), het kan ook in een nabrengzak zitten in een depot ( hokje die tnt gebruikt voor de bezorging van afgelegen wijken ) die niet goed gecontroleerd wordt. Je zou contact kunnen opnemen met de klantenservice van tnt, dan gaan zij onderzoeken waar het pakketje gebleven zou kunnen zijn. :)
Nothing is what it seems
pi_88193488
Het aantal klachten neemt hard toe in ieder geval....
pi_88203243
Zijn die bezorgbusjes eigenlijk automaat of handgeschakeld?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 november 2010 @ 11:20:53 #221
Maffe Fries
pi_88203297
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef Vragende het volgende:
Zijn die bezorgbusjes eigenlijk automaat of handgeschakeld?
Handgeschakeld. Automaat zou niet handig werken ivm het vele in en uitstappen
pi_88205795
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Handgeschakeld. Automaat zou niet handig werken ivm het vele in en uitstappen
Hoezo zou het niet handig zijn? Het enige wat niet handig is met het vele in en uitstappen is steeds gordel om doen :P maar ik doet het wel.
lama
pi_88206243
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef lbeew het volgende:

[..]

Hoezo zou het niet handig zijn? Het enige wat niet handig is met het vele in en uitstappen is steeds gordel om doen :P maar ik doet het wel.
Ik heb een "gordel-ontheffing" in de bus liggen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 november 2010 @ 12:58:15 #224
Maffe Fries
pi_88206385
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef lbeew het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat het wisselen van standen bij een automaat veel tijd kost. Daarnaast kan ik me voorstellen dat het niet echt goed is voor de versnellingsbak. Bij een schakelbak merk je overigens de slijtage na enkele jaren ook wel. Reken maar dat die postauto's hoe zuinig je ook rijdt enorm op hun donder krijgen.

En de gordel? Die heb ik niet om als het niet hoeft.
pi_88209354
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef rub3n het volgende:

[..]

Ik heb een "gordel-ontheffing" in de bus liggen.
Maar dan mag je maar maximaal 20km/h rijden.

En het wisselen van versnellingen bij een automaat, hoezo zou dat veel tijd kosten? Je gooit em in P als je even ergens staat en dan als je weer verder rijdt gooi je hem weer in D. Kost echt niet meer tijd dan een handgeschakelde bak.

Alle postauto's worden echt slecht bereden. We moeten allemaal schakelen bij de 2000 toeren (ongeveer..) maar zeker als je hele bus vol zit met posttassen is dat niet echt goed voor die lagers e.d. om steeds laag in de toeren te trekken. Maarja het is allemaal lease voor 3/4 jaar dan gaan ze er weer uit en krijgen we nieuwe.
lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')