abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87960150
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef Ben_op_FOK het volgende:

[..]

Bewoners is niet het grootste probleem ;)

Zijn die vergaderingen verplicht?

Daarnaast zeg je dat je wekelijks hoort waar je moet werken, maar je hebt toch een vaste wijk? En hoor je dat dan op het depot van die postbode+, of hoe gaat dat in zijn werk? Hoor je dat ff snel in een paar zinnen of moet je echt op kantoor komen? :@
Vergadering is niet verplicht, ik kan ook vaak niet omdat het dan is als ik op school zit ;)
Ik heb zelf geen vaste wijk nee. Maar ze mailen sowieso elke week een planning door aan iedereen. Daar hoef je dus niet voor langs te komen. Dat is iig hoe het hier gaat.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:32:04 #152
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_87961321
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:07 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Vergadering is niet verplicht, ik kan ook vaak niet omdat het dan is als ik op school zit ;)
Ik heb zelf geen vaste wijk nee. Maar ze mailen sowieso elke week een planning door aan iedereen. Daar hoef je dus niet voor langs te komen. Dat is iig hoe het hier gaat.
Dat is positief voor mij :Y

Maar je komt dus 1x per dag op het depot om je post op te halen, als je klaar bent met werken niet meer?
Duurt het lang om je tassen te vullen met post?
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_87967180
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:32 schreef Ben_op_FOK het volgende:

[..]

Dat is positief voor mij :Y

Maar je komt dus 1x per dag op het depot om je post op te halen, als je klaar bent met werken niet meer?
Duurt het lang om je tassen te vullen met post?
De post wordt aangeleverd in zakken, die precies in je fietstassen passen, dus dat kost amper tijd ;)
Je komt nog wel op t depot om bijvoorbeeld post terug te brengen die niet voor je eigen wijk is maar wel tussen de post van jouw wijk zat
pi_87969149
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:24 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik heb als ik een tijdje alleen in de bestelling zit dat ik me dood ga vervelen bij gebrek aan sociale interactie. Die 5 minuten per dag die je doorbrengt met je collega bezorgers en pb+ zijn voor mij niet voldoende om aan mijn 'ouwehoer'-quotum te komen. :+
Dat vind ik nou ook, dus ik ga echt mijn post niet halen in een kil depot. Als ik dan een dag ook geen vrienden of familie sprak voelde ik me eenzaam zeg. En ik moet ook vaak plassen, dus ik moet ook een wc hebben en koffie natuurlijk.
Maar voor anderen werkt het zo dus wel lekker, maar ik kan het me moeilijk voorstellen.
Gelukkig werk ik tegenwoordig op kantoor:)
pi_87971750
liggen de telefoonlijnen eruit ofzo? Ik kan niemand van mijn vestiging bereiken de hele ochtend.. alleen maar: een ogenblik geduld alstublieft..

Edit - al gelukt :)

[ Bericht 30% gewijzigd door sbientje op 26-10-2010 12:53:52 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87976724
Net een college gehad waarbij het BOCO systeem werd aangehaald als manier van positieve beloning;

Medewerkers raakten zo gemotiveerd door direct resultaat te zien als ze rustiger rijden dat een prijs voor de zuinigste chauffeur per maand niet eens meer nodig is
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87977790
Hee, daar zijn jullie ook weer!

Wat ben ik BLIJ dat ik destijds gestopt ben als zaterdagbesteller zeg.. Als ik nu steeds hoor wat voor zooi het bij TNT is benk alleen maar blij dat ik daar niet meer tussen hoef te zitten. En er is trouwens nog geen zaterdag geweest waar ik dacht "goh, nou zou ik eigenlijk best de post is rond willen brengen... " *O*
pi_87984055
Vandaag was mijn post naar een ander depot gebracht en ik had vandaag opeens drie soorten huis-aan-huis bladen (gamma, blokker en AH) en die shit was niet eens aan elkaar gebonden ofzo, gewoon los. Schiet niet op zo...
pi_87985879
Vandaag ook weer een wijkje gelopen, had ook 3 verschillende soorten huis-aan-huis: Gamma, Karwei en zo'n regionaal blaadje. Alleen morgen nog lopen en dan twee dagen vrij! :D
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_87986479
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef silliegirl het volgende:

Wat ben ik BLIJ dat ik destijds gestopt ben als zaterdagbesteller zeg.. Als ik nu steeds hoor wat voor zooi het bij TNT is benk alleen maar blij dat ik daar niet meer tussen hoef te zitten. En er is trouwens nog geen zaterdag geweest waar ik dacht "goh, nou zou ik eigenlijk best de post is rond willen brengen... " *O*
Hier hetzelfde O+

Vooral niet met al die HAH op de zaterdag ;(
Noot noot.
pi_87986765
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Cerbie het volgende:
Net een college gehad waarbij het BOCO systeem werd aangehaald als manier van positieve beloning;

Medewerkers raakten zo gemotiveerd door direct resultaat te zien als ze rustiger rijden dat een prijs voor de zuinigste chauffeur per maand niet eens meer nodig is
Bij onze sector wordt daar volgens mij überhaupt niet meer naar gekeken, eerst werden de resultaten altijd voor gehangen maar dat is ook voorbij.

Overigens gaat het competitie-element er snel af als er altijd verschillende mensen zijn die maximaal (100) scoren.
pi_87986815
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Cerbie het volgende:

Bij ons doen ze daar ook niks meer mee :+ Die lijsten hangen toch niet op een prikbord zodat iedereen ze kan zien?
Noot noot.
pi_87986839
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef silliegirl het volgende:

Oh, dat heb ik sowieso nog nóóit gedacht :D

Nou ja, op de eerste mooie lentedag vind ik het vaak wel een genot om een klein wijkje zonder HaH te lopen ofzo maar verder :+
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:24:38 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87986973
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Cerbie het volgende:

En daarom hebben ze ook auto's zonder boco
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87989011
komende 3 dagen half 8 beginnen en ik moet dan ook vossen.. nooit gedaan :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87990788
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Bij ons doen ze daar ook niks meer mee :+ Die lijsten hangen toch niet op een prikbord zodat iedereen ze kan zien?
Bij ons wel, naam + scores!
lama
pi_87991134
Bij ons in het TC kantoortje, is alleen geen reet aan. 20 mensen scoren een 10 met 50 km rijden ofzo. Daar val niet te verslaan als je 900 rijd in de maand.
pi_87991908
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef lbeew het volgende:

[..]

Bij ons wel, naam + scores!
Ik vind die scores eigenlijk gewoon privé, iets wat alleen je TC mag weten.
Noot noot.
pi_87993498
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik vind die scores eigenlijk gewoon privé, iets wat alleen je TC mag weten.
Wat maakt het uit als andere mensen weten dat je niet zo zuinig rijdt?

Ik had een keer een 0,0 op acceleratie en 2,6 gemiddeld op een ritje van 21 km, maar dat was wel een uitzonderlijk geval. ;p
lama
pi_87993615
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef lbeew het volgende:

[..]

Wat maakt het uit als andere mensen weten dat je niet zo zuinig rijdt?

Ik had een keer een 0,0 op acceleratie en 2,6 gemiddeld op een ritje van 21 km, maar dat was wel een uitzonderlijk geval. ;p
Nou ja ik vind dat soort gegevens gewoon privé :)
Noot noot.
pi_87994768
Volgens mij is je street cred hoger met een 3,0 op je boco B-)
pi_87996701
Eerste keer dat ik een ritje deed voor de post had ik overigens wel een 10,0 voor alle onderdelen ^^
lama
pi_88011825
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef lololo het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik sowieso nog nóóit gedacht :D

Nou ja, op de eerste mooie lentedag vind ik het vaak wel een genot om een klein wijkje zonder HaH te lopen ofzo maar verder :+
Nouja, ik had toen ik begon best een lekker wijkje om te lopen, dus als het dan mooi weer was had ik het prima naar m'n zin.

Tot ze begonnen met HAH op zaterdag, toen was de lol er aan mijn kant wel snel af...
pi_88026063
Zucht. Kom ik aan op mijn nieuwe depot, liggen alle tassen op twee grote hopen. Twee tassen liggen bovenaan en de rest ligt heeeelemaal onderaan. Moet ik dus deze hele hoop overhoop halen. Daar gaat m'n tijdwinst die ik heb door naar een dichterbijzijnde depot te gaan. Op het hoofdkantoor lag alles netjes overzichtelijk per nummer gesorteerd.. Daarnaast was er weer 2 soorten HAH. Kortom, weer een dikke uitloop.
pi_88049063
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef VixenFromHell het volgende:
De postbode+ stuurt de postbezorgers aan, is het directe aanspreekpunt en regelt de planning enzo. Teamcoach staat daar volgens mij dan weer boven.
Sinds wanneer regelt de Postbode+ de planning?

Enige wat die doet, is zakjes rondrijden. En eventueel als aanspreekpunt fungeren volgens mij.

Boco gegevens, privé. Wat een onzin. Tis toch lachen man. Hier worden ze bijna nooit opgehangen. Schijnt "vroeger" wel zo te zijn geweest.

In juli kregen wij een nieuwe vestigingsmanager en die had hem wel opgehangen. Prachtig.

Ik was 66ste van de 70 haha. In augustus ben ik er dus op gaan letten, en huppa had meteen een 8.4 ipv. die 6.9 :P haha.

Maar was echt lachen, iedereen met elkaar vergelijken enzo.

Morgen om 9:00 beginnen tot 18:15. Prima dagje. 's morgens 2 wijken voorbereiden, waaronder mijn eigen boerenwijk. En die boerenwijk bestellen. Waarschijnlijk krijgen we zaterdag onze "eigen" auto weer terug. Zonder elek. ramen etc. Dat is met die regen echt handig elektrische ramen. Gewoon na elke boerderij op een knoppie. Ipv telkens dat raam dichtslingeren.

[ Bericht 23% gewijzigd door rub3n op 27-10-2010 23:56:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')