quote:Mijn postbode+ zegt iig wel dat hij dat doet. Hij heeft het er regelmatig over dat hij zijn planning nog rond moet maken, of dat hij me inroostert. Maar goed, als een ander dat dan toch doet, kan ik dat ook niet weten. Ik kom niet zelf op kantoor om het te zien. Hier doen ze ook iig wel meer dan wat je nu zegt. Ze doen de solliciatiegesprekken grotendeels voor de bezorgers, en bereiden ook wel eens een wijk voor, Wat ze op kantoor verder uitspoken, geen idee. Maar dit is iig mijn ervaringOp woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef rub3n het volgende:
[..]
Sinds wanneer regelt de Postbode+ de planning?
Enige wat die doet, is zakjes rondrijden. En eventueel als aanspreekpunt fungeren volgens mij.
quote:Hier worden de boco scores altijd opgehangen. Ik heb al vaak meegemaakt dat de teamleider naast de lijst stond te wachten om de mensen die een onvoldoende hadden gescoord op hun vingers te tikken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef rub3n het volgende:
Boco gegevens, privé. Wat een onzin. Tis toch lachen man. Hier worden ze bijna nooit opgehangen. Schijnt "vroeger" wel zo te zijn geweest.
In juli kregen wij een nieuwe vestigingsmanager en die had hem wel opgehangen. Prachtig.
Ik was 66ste van de 70 haha. In augustus ben ik er dus op gaan letten, en huppa had meteen een 8.4 ipv. die 6.9haha.
Maar was echt lachen, iedereen met elkaar vergelijken enzo.
quote:Misschien verschilt dat dan per vestiging, want bij ons maakt de postbode plus wel degelijk de planning van de bezorgers, en verder is er vervangend teamcoach als onze teamcoach vrij heeft.Op woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef rub3n het volgende:
[..]
Sinds wanneer regelt de Postbode+ de planning?
Enige wat die doet, is zakjes rondrijden. En eventueel als aanspreekpunt fungeren volgens mij.
quote:Bij de V&D heb ik ze wel eens zien liggen. Mijn ervaring is iig dat je ze nooit kan vinden als je ze nodig hebtOp donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef Taneli het volgende:
Even wat anders, ben één mijn halve vingerhandschoenen kwijt, en met de naderende winter en koude zaterdagochtenden in aantocht, weet iemand waar je die dingen ook nog kunt kopen?
![]()
quote:Ik had ook dat HAH blad van de AH. Ik merkte ook dat ik twee dagen achter elkaar hetzelfde HAH blad had bezorgd (Gamma)... echt raarOp donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef sbientje het volgende:
zo ik heb er ook weer 2 dagen werken opzitten. Eens een keer hele diensten ipv vliegende keepDat huis aan huis van albert heijn gisteren, hadden jullie dat ook?
Ik had 2 wijken te bezorgen en 19 van die bundels HAH
Gelukkig kon ik een auto meekrijgen, anders had ik een keer of 4 terug moeten fietsen. vandaag had ik geen bestelling, morgen weer wel (de wijk waarin ik woon
)
quote:dat zou wel het meest effectief zijn...Op donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef Cerbie het volgende:
Staken tijdens kerst
Dan zou ik toch wel heel blij zijn dat ik na kerst/staking niet meer voor TNT werk, dan breng je half januari kerstkaarten rond.
quote:whut? Je moest brieven aannemen van mensen in auto's? Hahah, dat zou ik echt niet doenOp donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Was weer een leuk ritje vandaag. Ik reed nietsvermoedend op een drukke 70km/u weg (waar bijna iedereen 100 rijdt) tot me opviel dat er een auto de hele tijd naast me bleef plakken. Dus wierp ik een blik naar binnen waarop ik zag dat de passagier een brief tegen het raam aan drukte. Allemaal leuk en aardig maar er was geen mogelijkheid om te stoppen (tenzij ik dat midden op de weg deed, leek me geen goed plan) dus gaf ik extra gas bij om de auto af te schudden. Even later kwam de auto weer naast me rijden maar gelukkig sprong verderop het verkeerslicht op rood dus kon ik toch nog de belangrijke post (boetes) aannemen.
quote:Ach, het is de tweede keer sinds dik een jaar tijd dat het me is overkomen. Dit keer was het alleen totaal geen goede plek om maar even post te overhandigen en als het het verkeerslicht niet op rood stond was ik ook zeker niet gestopt. Het verkeer is natuurlijk belangrijker dan de post.Op donderdag 28 oktober 2010 20:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
whut? Je moest brieven aannemen van mensen in auto's? Hahah, dat zou ik echt niet doen
quote:Omg ik zou zeggen: Fuck youOp donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Was weer een leuk ritje vandaag. Ik reed nietsvermoedend op een drukke 70km/u weg (waar bijna iedereen 100 rijdt) tot me opviel dat er een auto de hele tijd naast me bleef plakken. Dus wierp ik een blik naar binnen waarop ik zag dat de passagier een brief tegen het raam aan drukte. Allemaal leuk en aardig maar er was geen mogelijkheid om te stoppen (tenzij ik dat midden op de weg deed, leek me geen goed plan) dus gaf ik extra gas bij om de auto af te schudden. Even later kwam de auto weer naast me rijden maar gelukkig sprong verderop het verkeerslicht op rood dus kon ik toch nog de belangrijke post (boetes) aannemen.
quote:Dat is tamelijk karig. Dat komt dus neer op EUR 6 exclusief die toeslag, en dat zo ongeveer het minimumjeugdloon voor een 21-jarige. Maar als je 22 bent straks is het iets van EUR 7 per uur, en dan komt het incl toeslag op EUR 8,75. Dat is al wat beter, maar ik zou het er niet voor doen. Geen nachtdienst, iig!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Catch_me het volgende:
Is er ergens een salaristabel voor 2010 van TNT?
Ik had gesolliciteerd als postsorteerder bij de "opzetterij" om nachten van 23.00 - 06.30 te doen in de decembermaand "actie".
Zojuist werd ik teruggebeld en kreeg een salaris voorstel (voor 21 jaar, als ik daar in dienst ga ben ik 22) van 7.50 per uur inclusief een toeslag van 25% vanwege nachtwerk.
Is dit niet een beetje erg weinig?
quote:Ja, dat is heel erg weinig... Ik zit nu op 9,73 per uur als normale zaterdagmedewerker... Gelukkig loopt mijn contract op 1 januari af en dan ben ik er mooi pleite, wat een zooiOp vrijdag 29 oktober 2010 16:49 schreef Catch_me het volgende:
Is er ergens een salaristabel voor 2010 van TNT?
Ik had gesolliciteerd als postsorteerder bij de "opzetterij" om nachten van 23.00 - 06.30 te doen in de decembermaand "actie".
Zojuist werd ik teruggebeld en kreeg een salaris voorstel (voor 21 jaar, als ik daar in dienst ga ben ik 22) van 7.50 per uur inclusief een toeslag van 25% vanwege nachtwerk.
Is dit niet een beetje erg weinig?
quote:En hoe oud ben jij, als ik vragen mag?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat is heel erg weinig... Ik zit nu op 9,73 per uur als normale zaterdagmedewerker... Gelukkig loopt mijn contract op 1 januari af en dan ben ik er mooi pleite, wat een zooi
quote:Hier regent het al de hele middag zowat.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Regenpak voor niks meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |