abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88142026
Een of andere VSP netwerk bezorger had er in mijn bezorggebied blijkbaar niet meer zo'n zin in, lagen tig bundels post in de sloot :') .

Wat er van over was maar even meegenomen naar kantoor...
pi_88142727
Die regen ;(

Ook een mooie. Had een pakket van Bol dat nét niet door de brievenbus pastte. Dus maar even aanbellen :)

Doet de man des huizes de deur open, roept iets van wij kopen niet aan de deur! en gooit de deur weer dicht! Dan niet he :(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88142783
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hier regent het al de hele middag zowat.
Waar ben jij ineens mod van trouwens? :P
pi_88142812
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waar ben jij ineens mod van trouwens? :P
VBL :+
Noot noot.
pi_88143030
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:51 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

VBL :+
Feli :P
pi_88143277
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Feli :P
Dank O+
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:09:36 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88143296
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Allemaal nat geworden? :+
Die 2 druppen die er vielen? Nee, niet echt :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:10:24 #208
Maffe Fries
pi_88143323
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Ook een mooie. Had een pakket van Bol dat nét niet door de brievenbus pastte. Dus maar even aanbellen :)

Doet de man des huizes de deur open, roept iets van wij kopen niet aan de deur! en gooit de deur weer dicht! Dan niet he :(
Retour afzender. Meneer wil het niet hebben. Dan moet hij ook niet gaan zeuren dat hij niets krijgt.
pi_88143801
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Die regen ;(

Hahaha, als dat mij zou gebeuren, had ik het pakje mooi ergens in de tuin gesmeten. Liefst midden tussen de planten en dan hard. Wat een mongool :r

Kwam vandaag ook iemand tegen, of ik niet over bepaalde tegels in zijn tuin wou lopen :')
pi_88143836
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 09:59 schreef Catch_me het volgende:

[..]

En hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
24.
pi_88143914
Vandaag uitgemaakt voor tyfuslijer omdat ik brief met legitimatie niet liet tekenen door de partner van de geadresseerde.
lama
pi_88144108
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Retour afzender. Meneer wil het niet hebben. Dan moet hij ook niet gaan zeuren dat hij niets krijgt.
Ja inderdaad zou ik ook doen denk ik, 'geweigerd' zou ik zeggen :)

Was weer een mooie bende hier vandaag, 2x HAH was niet samengevoegd, er lag een dienst los terwijl we al met uitzendkrachten lopen, kortom lekker geregeld allemaal. En wie mag het oplossen...degenen die er niet voor verantwoordelijk zijn natuurlijk. En dan krijgen we straks vlak voor de KNJ (vandaag trouwens een brief thuis gekregen dat "we je deze periode in de gelegendheid willen stellen extra te komen werken"...wow wat aardig van TNT :')) ook nog eens Optivo. Als het zo doorgaat gaan d'r heel wat zaterdagwerkers mee stoppen denk ik. Of staken natuurlijk :')
pi_88146343
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef lbeew het volgende:
Vandaag uitgemaakt voor tyfuslijer omdat ik brief met legitimatie niet liet tekenen door de partner van de geadresseerde.
Vertel het hele verhaal eens :P
pi_88149718
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Ja inderdaad zou ik ook doen denk ik, 'geweigerd' zou ik zeggen :)

Was weer een mooie bende hier vandaag, 2x HAH was niet samengevoegd, er lag een dienst los terwijl we al met uitzendkrachten lopen, kortom lekker geregeld allemaal. En wie mag het oplossen...degenen die er niet voor verantwoordelijk zijn natuurlijk. En dan krijgen we straks vlak voor de KNJ (vandaag trouwens een brief thuis gekregen dat "we je deze periode in de gelegendheid willen stellen extra te komen werken"...wow wat aardig van TNT :')) ook nog eens Optivo. Als het zo doorgaat gaan d'r heel wat zaterdagwerkers mee stoppen denk ik. Of staken natuurlijk :')
hier ook weer een hoop gemopper gehoord. Bij mij was 1 wijk weggehaald van mijn uitvoering, in plaats daarvan moest ik wat langer binnen blijven. uiteindelijk nog een aantal wijken extra ingegooid en 2 extra gezet. Was uiteindelijk om 4 uur klaar, en half 10 begonnen. Viel wel mee dus. Ging ik even kijken of mijn uitvoering van gisteren erop stond... blijkt dat de teamcoach helemaal niets van mij heeft ingevoerd :? Moet ik daar weer achteraan..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88153130
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:56 schreef lololo het volgende:

[..]

Vertel het hele verhaal eens :P
Nou ik bel aan bij het adres en een oudere dame doet haar raam open (3e verdieping ofzo). Ze zag al gelijk dat het om een bankpas ging en zegt ik heb dat ding echt nodig! Dus vraag ik bent u die en die. Nee dat is mijn man, maar ik heb wel zijn paspoort etc...

Ik uitleggen dat het echt niet kan helaas, er mag alleen door de geadresseerde getekend worden. Daarna een verhaal van haar man die in het ziekenhuis ligt, geen geld meer heeft omdat de bankpas is ingeslikt door een geldautomaat. Of hij haar niet kon machtigen? Nee. Wat ze dan moet doen? Bellen met de Rabobank mevrouw, zij zijn de enigen die dit kunnen oplossen voor u, zij hebben het namelijk zo verstuurd. Nog een keer hetzelfde verhaal van mevrouw en daarna maar gezegd dat het echt niet kan en een briefje door de bus gedaan en haar een fijne dag gewenst.
lama
pi_88154378
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef lbeew het volgende:

[..]

Nou ik bel aan bij het adres en een oudere dame doet haar raam open (3e verdieping ofzo). Ze zag al gelijk dat het om een bankpas ging en zegt ik heb dat ding echt nodig! Dus vraag ik bent u die en die. Nee dat is mijn man, maar ik heb wel zijn paspoort etc...

Ik uitleggen dat het echt niet kan helaas, er mag alleen door de geadresseerde getekend worden. Daarna een verhaal van haar man die in het ziekenhuis ligt, geen geld meer heeft omdat de bankpas is ingeslikt door een geldautomaat. Of hij haar niet kon machtigen? Nee. Wat ze dan moet doen? Bellen met de Rabobank mevrouw, zij zijn de enigen die dit kunnen oplossen voor u, zij hebben het namelijk zo verstuurd. Nog een keer hetzelfde verhaal van mevrouw en daarna maar gezegd dat het echt niet kan en een briefje door de bus gedaan en haar een fijne dag gewenst.
Altijd hetzelfde gezeik, ik vraag altijd gewoon bent u ... of is ... thuis. En indien nee schrijf ik gewoon stug door. Als ze de volgende dag ook niet thuis zijn doe ik het altijd meteen naar het servicepunt. Leg altijd uit dat het voor hun veiligheid is ivm fraude etc. Zeiken ze vaak nog steeds door.
Overigens :r op al die supermarkten die als servicepunt dienen. Kosten altijd zo veel tijd en zeiken als je een beetje haast maakt.
supermarkttruus "Wat ben je gestresst zegt."
ik: "Ja ik heb maar 5 min per agt."
supermarkttruus "moet je meer tijd aan je baas vragen"
ik " :') _O- "

Hier is ook een servicepunt waar de medewerkster tegelijkertijd een kassa bemand terwijl ze ook nog pakketten/agt moet aannemen, postzegels verkopen en mensen die geengehoor zendingen komen ophalen. Deze week is 1 service punt dichtgegaan en naar dat ene servicepunt gegaan. Ze waren totaal in paniek woensdag, ze hadden 3 rolcontainers en ruimte voor 0 :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:56:34 #217
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_88190602
Hoi iedereen!

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.
Dinsdag 26 oktober heb ik een internetbestelling gedaan. Kreeg meteen de volgende dag een mail met het bericht dat de bestelling is verzonden: levertijd 1 werkdag ( is overigens gewoon briefpost; dikke bubbelenvelop). Nu inmiddels 5 dagen verder (waarvan 2 werkdagen) nog niks ontvangen. Waar kan dit aan liggen? De vorige keer dat ik op die site bestelde had ik mijn bestelling meteen de volgende dag binnen. Mijn broer heeft toevallig op precies dezelfde dag een boek op bol.com besteld en ook nog niks ontvangen...

Misschien klinkt het ongeduldig maar in het pakketje zit een verjaardagskado voor mijn vriendin die binnenkort jarig is, dus ik hoop de bestelling echt op tijd te kunnen ontvangen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:34:41 #218
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_88193032
Het ligt 'm waarschijnlijk niet aan de leverancier, omdat je dat eerste mailtje hebt gekregen.

Dus is er hoogstwaarschijnlijk iets gebeurd in het verzendtraject, het pakketje kan zoek zijn geraakt ( van een containerwagen afgevallen, uit de fietstas van de postbode / postbezorger gevallen etc. ), het is niet goed geadresseerd, diefstal ( eventueel door een tnt - medewerker ), het kan ook in een nabrengzak zitten in een depot ( hokje die tnt gebruikt voor de bezorging van afgelegen wijken ) die niet goed gecontroleerd wordt. Je zou contact kunnen opnemen met de klantenservice van tnt, dan gaan zij onderzoeken waar het pakketje gebleven zou kunnen zijn. :)
Nothing is what it seems
pi_88193488
Het aantal klachten neemt hard toe in ieder geval....
pi_88203243
Zijn die bezorgbusjes eigenlijk automaat of handgeschakeld?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 november 2010 @ 11:20:53 #221
Maffe Fries
pi_88203297
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef Vragende het volgende:
Zijn die bezorgbusjes eigenlijk automaat of handgeschakeld?
Handgeschakeld. Automaat zou niet handig werken ivm het vele in en uitstappen
pi_88205795
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Handgeschakeld. Automaat zou niet handig werken ivm het vele in en uitstappen
Hoezo zou het niet handig zijn? Het enige wat niet handig is met het vele in en uitstappen is steeds gordel om doen :P maar ik doet het wel.
lama
pi_88206243
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef lbeew het volgende:

[..]

Hoezo zou het niet handig zijn? Het enige wat niet handig is met het vele in en uitstappen is steeds gordel om doen :P maar ik doet het wel.
Ik heb een "gordel-ontheffing" in de bus liggen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 november 2010 @ 12:58:15 #224
Maffe Fries
pi_88206385
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef lbeew het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat het wisselen van standen bij een automaat veel tijd kost. Daarnaast kan ik me voorstellen dat het niet echt goed is voor de versnellingsbak. Bij een schakelbak merk je overigens de slijtage na enkele jaren ook wel. Reken maar dat die postauto's hoe zuinig je ook rijdt enorm op hun donder krijgen.

En de gordel? Die heb ik niet om als het niet hoeft.
pi_88209354
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef rub3n het volgende:

[..]

Ik heb een "gordel-ontheffing" in de bus liggen.
Maar dan mag je maar maximaal 20km/h rijden.

En het wisselen van versnellingen bij een automaat, hoezo zou dat veel tijd kosten? Je gooit em in P als je even ergens staat en dan als je weer verder rijdt gooi je hem weer in D. Kost echt niet meer tijd dan een handgeschakelde bak.

Alle postauto's worden echt slecht bereden. We moeten allemaal schakelen bij de 2000 toeren (ongeveer..) maar zeker als je hele bus vol zit met posttassen is dat niet echt goed voor die lagers e.d. om steeds laag in de toeren te trekken. Maarja het is allemaal lease voor 3/4 jaar dan gaan ze er weer uit en krijgen we nieuwe.
lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')