quote:Waar ben jij ineens mod van trouwens?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier regent het al de hele middag zowat.
quote:VBLOp zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waar ben jij ineens mod van trouwens?
Retour afzender. Meneer wil het niet hebben. Dan moet hij ook niet gaan zeuren dat hij niets krijgt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Ook een mooie. Had een pakket van Bol dat nét niet door de brievenbus pastte. Dus maar even aanbellen
Doet de man des huizes de deur open, roept iets van wij kopen niet aan de deur! en gooit de deur weer dicht! Dan niet he
Hahaha, als dat mij zou gebeuren, had ik het pakje mooi ergens in de tuin gesmeten. Liefst midden tussen de planten en dan hard. Wat een mongoolquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Die regen
Ook een mooie. Had een pakket van Bol dat nét niet door de brievenbus pastte. Dus maar even aanbellen
Doet de man des huizes de deur open, roept iets van wij kopen niet aan de deur! en gooit de deur weer dicht! Dan niet he
24.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 09:59 schreef Catch_me het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
Ja inderdaad zou ik ook doen denk ik, 'geweigerd' zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Retour afzender. Meneer wil het niet hebben. Dan moet hij ook niet gaan zeuren dat hij niets krijgt.
Vertel het hele verhaal eensquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef lbeew het volgende:
Vandaag uitgemaakt voor tyfuslijer omdat ik brief met legitimatie niet liet tekenen door de partner van de geadresseerde.
hier ook weer een hoop gemopper gehoord. Bij mij was 1 wijk weggehaald van mijn uitvoering, in plaats daarvan moest ik wat langer binnen blijven. uiteindelijk nog een aantal wijken extra ingegooid en 2 extra gezet. Was uiteindelijk om 4 uur klaar, en half 10 begonnen. Viel wel mee dus. Ging ik even kijken of mijn uitvoering van gisteren erop stond... blijkt dat de teamcoach helemaal niets van mij heeft ingevoerdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:38 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Ja inderdaad zou ik ook doen denk ik, 'geweigerd' zou ik zeggen
Was weer een mooie bende hier vandaag, 2x HAH was niet samengevoegd, er lag een dienst los terwijl we al met uitzendkrachten lopen, kortom lekker geregeld allemaal. En wie mag het oplossen...degenen die er niet voor verantwoordelijk zijn natuurlijk. En dan krijgen we straks vlak voor de KNJ (vandaag trouwens een brief thuis gekregen dat "we je deze periode in de gelegendheid willen stellen extra te komen werken"...wow wat aardig van TNT) ook nog eens Optivo. Als het zo doorgaat gaan d'r heel wat zaterdagwerkers mee stoppen denk ik. Of staken natuurlijk
Nou ik bel aan bij het adres en een oudere dame doet haar raam open (3e verdieping ofzo). Ze zag al gelijk dat het om een bankpas ging en zegt ik heb dat ding echt nodig! Dus vraag ik bent u die en die. Nee dat is mijn man, maar ik heb wel zijn paspoort etc...quote:
Altijd hetzelfde gezeik, ik vraag altijd gewoon bent u ... of is ... thuis. En indien nee schrijf ik gewoon stug door. Als ze de volgende dag ook niet thuis zijn doe ik het altijd meteen naar het servicepunt. Leg altijd uit dat het voor hun veiligheid is ivm fraude etc. Zeiken ze vaak nog steeds door.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef lbeew het volgende:
[..]
Nou ik bel aan bij het adres en een oudere dame doet haar raam open (3e verdieping ofzo). Ze zag al gelijk dat het om een bankpas ging en zegt ik heb dat ding echt nodig! Dus vraag ik bent u die en die. Nee dat is mijn man, maar ik heb wel zijn paspoort etc...
Ik uitleggen dat het echt niet kan helaas, er mag alleen door de geadresseerde getekend worden. Daarna een verhaal van haar man die in het ziekenhuis ligt, geen geld meer heeft omdat de bankpas is ingeslikt door een geldautomaat. Of hij haar niet kon machtigen? Nee. Wat ze dan moet doen? Bellen met de Rabobank mevrouw, zij zijn de enigen die dit kunnen oplossen voor u, zij hebben het namelijk zo verstuurd. Nog een keer hetzelfde verhaal van mevrouw en daarna maar gezegd dat het echt niet kan en een briefje door de bus gedaan en haar een fijne dag gewenst.
Handgeschakeld. Automaat zou niet handig werken ivm het vele in en uitstappenquote:Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef Vragende het volgende:
Zijn die bezorgbusjes eigenlijk automaat of handgeschakeld?
Hoezo zou het niet handig zijn? Het enige wat niet handig is met het vele in en uitstappen is steeds gordel om doenquote:Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Handgeschakeld. Automaat zou niet handig werken ivm het vele in en uitstappen
Ik heb een "gordel-ontheffing" in de bus liggen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef lbeew het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet handig zijn? Het enige wat niet handig is met het vele in en uitstappen is steeds gordel om doenmaar ik doet het wel.
Ik heb altijd het idee dat het wisselen van standen bij een automaat veel tijd kost. Daarnaast kan ik me voorstellen dat het niet echt goed is voor de versnellingsbak. Bij een schakelbak merk je overigens de slijtage na enkele jaren ook wel. Reken maar dat die postauto's hoe zuinig je ook rijdt enorm op hun donder krijgen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef lbeew het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet handig zijn? Het enige wat niet handig is met het vele in en uitstappen is steeds gordel om doenmaar ik doet het wel.
Maar dan mag je maar maximaal 20km/h rijden.quote:Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik heb een "gordel-ontheffing" in de bus liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |