Wtfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Waar is z'n briljante cover van Sweet Child O' Mine?
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
WtfIemand linkje? Ik heb zin om te huillachen.
Heel veel oefenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Mine%20%283%29.mp3
(weet niet of je deze bedoelde? dit is de gitaar versie... heb de gitaar gebruikt voor de melodie).
Of bedoel je deze?:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Mine%20%284%29.mp3
Karaoke versie(Originele Backingtrack) alleen nu met m`n zang..
quote:
Ik zeg toch dat ik potentie hoor. Zeker hoor ik wel dat hij wat kan... Maar hij is er nog lang niet. Geen eigen topic, nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef tarantism het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo flauw reageren. Je kunt aan die stukken echt wel horen dat Braddie muziekles heeft gehad hoor. En hoeveel mensen hebben hier nu een eigen topic voor hun muziek?
gaat voort zeun
Ik ben er ook nog lang niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik potentie hoor. Zeker hoor ik wel dat hij wat kan... Maar hij is er nog lang niet. Geen eigen topic, nee.
Oke:) Sorry dan. Ik dacht dat je wel een bepaald niveau voor ogen had. Je hoeft ook niet te happen want ik vind het echt niet slecht wat je doet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.
Maar waar zal ik moeten wezen dan?
C.Q Ik werk nergens naar toe!
idd, muziek maken moet vooral heel erg leuk zijn. Daarom zijn we toch allemaal begonnen met muziek maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.
Maar waar zal ik moeten wezen dan?
C.Q Ik werk nergens naar toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:19 schreef Braddie het volgende:
Net met de PSR-8000 een track in elkaar gedraait.
Heb wat orchestral sounds gebruikt!
Voor een aparaat van 13 jaar oud klinkt hij nog prima.
Wel wat dated, maar goed..
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Baptismal%20Waves.mp3
Klinkt lekker dit, zoet kind van mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:11 schreef Braddie het volgende:
Net nog even een track ingespeeld met de 8000.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20%2B%20Choir%29.mp3
Heb in het intro een basgitaar gebruikt.
En vlak voor het refrein heb ik wat mee gezongen en dit heb ik zo`n 6 keer gedaan(en heb 3 stemmig gezongen op het laatst)
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Braddie, heb je "me singing grace kelly" nog ergens? Die video zoek ik al een hele tijd.
Filmpje van 4 jaar oud, nee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Braddie, heb je "me singing grace kelly" nog ergens? Die video zoek ik al een hele tijd.
Heb ik niet bedacht.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Je filmpje doet het (nog) niet!Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Braddie het volgende:
Net even wat opgenomen voor Youtube met de PSR-8000!
quote:Zo met het keyboard mis je wel die unieke gitaar-sound vind ik. Zou je 'm ook op je gitaar kunnen spelen? Ik bedoel, de mooie Red Special heb je al liggen!Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Braddie het volgende:
Net even wat opgenomen voor Youtube met de PSR-8000!
quote:De gitaar ligt er wel.Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zo met het keyboard mis je wel die unieke gitaar-sound vind ik. Zou je 'm ook op je gitaar kunnen spelen? Ik bedoel, de mooie Red Special heb je al liggen!
quote:Daar is iets voor bedacht: oefenen!Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
De gitaar ligt er wel.
Maar dat is ook alles![]()
Dat gaat me in geen 100jaar op gitaar lukken
quote:Was er al mee bezig, maar die Bends in het begin lukken me nog maar net, laat staan de restOp woensdag 20 oktober 2010 22:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Daar is iets voor bedacht: oefenen!
quote:Braddie kun je alsjeblieft nou dat nummer van Petro doen, ipv. altijd die GnR-rommel.Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef Braddie het volgende:
Net even snel opgenomen.
Begeleiding is zelf gemaakt.
quote:Jij kan ook niks anders spelen dan Sweet Child o Mine heOp donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%28Orchestral%29.mp3
quote:Het origineel is dan ook een puik nummer!Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jij kan ook niks anders spelen dan Sweet Child o Mine he
quote:Nee, hij luistert nu al niet meer naar zijn fans.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jij kan ook niks anders spelen dan Sweet Child o Mine he
quote:Eens.Op donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het origineel is dan ook een puik nummer!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Braddie kun je alsjeblieft nou dat nummer van Petro doen, ipv. altijd die GnR-rommel.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef eleusis het volgende:
De Eerste Wet van Braddie: Elk nummer zal eindigen in Sweet Child O'Mine.
quote:En Tief Aus Meinem Herzen van Zanger Petro.Op donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Braddie het volgende:
Ik probeer zo veel mogelijk verschillende tracks op te nemen.
Maar mijn vaste nummers zijn toch wel Do You Think I`m Sexy Industrial Revolutions II en Sweet Child O Mine.
quote:Ik wacht nog steeds op die koffer manOp donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En Tief Aus Meinem Herzen van Zanger Petro.
quote:Petro heeft dat ook. Hij was aan het jammen met René Knol en toen bleven ze maar bij "Diep Uit Mijn Hart" uitkomen. Toen hebben ze dat nummer in het Duits opgenomen. Dat kan dus ook een oplossing zijn als je al jammende je plateaufase bereikt.Op donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef eleusis het volgende:
Ik ken het wel hoor, als ik ga jammen kom ik ook altijd weer uit bij een paar liedjes.Zit gewoon in je hoofd ingebakken.
Toen ik nog veel samen met een vriend jamde voelden we zo'n moment feilloos aan en keerden we weer terug naar zo'n klassieker, supergrappig was dat.
quote:hè Penis, Er is niets fout gegaan, ik ga me niet verlagen tot dat niveauOp vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef Penisbaard het volgende:
Hé Braddie er is iets fout gegaan ik klikte op je link maar ik hoorde geen Petro ga je dat nog maken of wat
mvg Penisbaard
quote:Bradley, jij zou de volgende kunnen worden in het rijtje Freddie Mercury, Rod Stewart en Jochem van Gelder.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
hè Penis, Er is niets fout gegaan, ik ga me niet verlagen tot dat niveau
quote:Ja de bas klinkt als kak, niet alleen stemming maar ik heb het gevoel dat het gewoon compleet niet klinkt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:37 schreef Braddie het volgende:
Ja klopt.
Had die bas gisteravond gebruikt, had hem gestemd weggezet. Pak hem op, neem het nummer op.
Ik heb geen basversterker.
Hij gaat via de microcube de mixer in, en via mijn 2.1 logitech set..
quote:JA WE MENEN HET BRADDIE.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:42 schreef tho_Omas het volgende:
Braddie laat het de volgende keer Petro zijn, anders ben ik je manager niet meer.
quote:Die bas klinkt ook echt verschrikkelijk slecht.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja de bas klinkt als kak, niet alleen stemming maar ik heb het gevoel dat het gewoon compleet niet klinkt.
En nu je Zanger Petro cover verdomme
quote:VUISTEN WORDEN GEBALDOp zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die bas klinkt ook echt verschrikkelijk slecht.
Heel goedkoop Hartke basje, en daarbij komt ook nog eens dat ik niet echt goed kan bassen..
quote:Och, als je je gaat verlagen tot Justin Bieber covertjes, dan kan je ook Petro covers makenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
hè Penis, Er is niets fout gegaan, ik ga me niet verlagen tot dat niveau
quote:Dan doen wij klap klap op zijn gezigjeOp zaterdag 23 oktober 2010 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
Als je geen Petro doet laten we je gewoon vallen als een blok hoor.
quote:Wat is je probleem. Denk je dat Freddie Mercury blij zou zijn met jouw covers? Je kunt je hier onsterfelijk maken, maar je kunt ook weer terugvallen in je oude rol. Voor een overzicht, zie het fobo van Rectum.
quote:Okay man.Op zondag 24 oktober 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
1 Braddie voor dit puike topic!
quote:Geil hoor, zo met je riem open drummen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geil hoor, zo met je riem open drummen.
quote:Normaal reageren!Op zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef DragonFodder het volgende:
Het is allemaal nog steeds een beetje lame-ass, maar je gaat qua techniek wel vooruit Bradley! Even vergeleken met de kak die je het synthforum opgooide. Gewoon doorgaan, nergens iets van aantrekken. En negatieve aandacht is ook aandacht, niewaar? Ben overigens wel heel benieuwd naar die gehypte petro cover
quote:Was je bang dat je een stok in een zak kreeg? Ziet er wel rock 'n roll uit, natuurlijk
quote:Of je doet ff normaal. Van mij uit in ieder geval excuses, was niet zo lelijk bedoeld.
quote:Wil je er over praten, Braddie? Ik heb het gevoel dat iets je dwars zit. Misschien kun je al je haat en woede gebruiken voor die Petro-cover en het omzetten tot iets waar de liefde vanaf druipt.
quote:Het kwam ook niet lelijk over... bij mij dan. Het is toch zo?Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of je doet ff normaal. Van mij uit in ieder geval excuses, was niet zo lelijk bedoeld.
quote:Ja, is cool, reageerde wat overdreven.Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of je doet ff normaal. Van mij uit in ieder geval excuses, was niet zo lelijk bedoeld.
quote:ik wil eigenlijk niet lang drummen of zo, dit was m`n eerste keer achter een acoustische kit, slaapkamer van 2 bij 2,5... naast het drumstel(letterlijk) stond het bed, en met tussen ruimte van 30 cm stonden er 2 synths daar weer naast, dus het was super krap.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Was je bang dat je een stok in een zak kreeg? Ziet er wel rock 'n roll uit, natuurlijk![]()
(Tip: Neem een andere houding aan als je nog langer wil blijven drummen)
quote:Ah. Nouja, het was in ieder geval vriendelijk bedoeld!Op maandag 25 oktober 2010 00:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk niet lang drummen of zo, dit was m`n eerste keer achter een acoustische kit, slaapkamer van 2 bij 2,5... naast het drumstel(letterlijk) stond het bed, en met tussen ruimte van 30 cm stonden er 2 synths daar weer naast, dus het was super krap.
quote:Ik weet.Op maandag 25 oktober 2010 00:55 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ah. Nouja, het was in ieder geval vriendelijk bedoeld!
quote:In ieder geval rug recht houden en genoeg afstqnd tot de pedalen nemen, zodat je knieen in een hoek van ongeveer 90 graden staan. Dacht ik, ik ben drummer noch arbodeskundige.Op maandag 25 oktober 2010 00:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet.
Bedankt voor de tip.
Hoe moet ik m`n houding veranderen?(I.V.M drumstellen op m`n werk... electrisch en soms acoustic)
quote:Dit klopt ongeveer wel ja. Rug mag best gebogen zijn maar niet te veel. Als je namelijk alleen maar recht zit ga je ook vast zitten. Ik zou als ik jou was ook m'n snare even bijstellen. Ik heb het idee dat je linker arm niet kan rusten. Alles iets verder uit elkaar kan ook al een stuk schelen. Wat ik leerlingen altijd vertel is dat ze moeten zitten op een manier waarbij ze alles kunnen raken zonder hun armen in te trekken(Dat is wat globaal maar wel begrijpelijk). Kijk anders wat vids op youtube over houdingen. Ik drum zelf (als ik wat krachtiger moet spelen en/of erg in de muziek opga) vaak met een holle rug, dat kan... maar zorg wel dat je genoeg varieert.Op maandag 25 oktober 2010 00:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In ieder geval rug recht houden en genoeg afstqnd tot de pedalen nemen, zodat je knieen in een hoek van ongeveer 90 graden staan. Dacht ik, ik ben drummer noch arbodeskundige.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je houding tegenover mensen op FOK! mag je ook wel eens veranderen, Bradley May.
quote:Loop niet zo te trollen manOp dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Tief Aus Meinem Herzen en je hebt het helemaal gemaakt, Bradley. Geen grappen. Gewoon instrumentaal, goede arbeidsvitaminen zo in het najaar.
quote:Ik loop niet te trollen. Je hebt nu al drie/vier keer Sweet Child 'O Mine gedaan, terwijl het volk schreeuwt om Petro. In ONZ loopt een succesvolle reeks van (tegenwoordig) Rectum, waarmee muzikanten als Petro wereldberoemd zijn geworden hier op de foks. Ik vind werkelijk waar en zonder grappen Tief Aus Meinem Herzen een mooi nummer. Het zou gewoon interessant zijn om te zien hoe jij de muziek achter dat nummer aanpakt op het keyboard. Alsnog mag je het allemaal zelf weten. Maar het volk schreeuwt om Petro, man. Was je handen in onschuld, knak je vingers en geef ons Petro.
quote:Ik zorg er als verse manager van Marcello voor dat jij ook een plekje krijgt in de band van Marcello.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Braddie het volgende:
Ik wil het best doen.
Wat staat er tegen over?
quote:Roem, faam, respect. Petro maakt gebruikt van orkestbanden, dus jouw instrumentarium lijkt me perfect om een een goede cover te maken. Je zou ons er heel blij mee maken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Braddie het volgende:
Ik wil het best doen.
Wat staat er tegen over?
quote:Mijn onbegrensde en eeuwige liefde.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Braddie het volgende:
Ik wil het best doen.
Wat staat er tegen over?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Braddie het volgende:
Heb bridge over troubled water opgenomen van S&G maar heb de lead vocal veranderd in m`n gitaar.
Zitten julie niet op te wachten denk ik maar goed:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)28%2BPSR-8000%29.mp3
quote:Mijn zusje.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Braddie het volgende:
Ik wil het best doen.
Wat staat er tegen over?
quote:Ik weet het!.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je keuze is reuze![]()
* nog even werken aan de uitvoering
Denk jij soms dat zo'n Wajong-uitkering een vetpot is?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:46 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom mag je niet zeggen dat Braddie 300 euro teveel vraagt?
Ga zo door Braddie, ga zo door.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Braddie het volgende:
Net even een simon & garfunkel track opgenomen voor een maat van me(vroeg er om) maar hij is te hoog voor me, en ik vergat een stukje text:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Troubled%20Water.mp3
Trololoquote:
Wat is hier de bedoeling van, intrigant.quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef MASD het volgende:
Negeer die Petro-roepers, Bradley. Ze houden vast aan een internetpersoonlijkheid omdat ze zelf een gebrek aan een identiteit hebben. Doe gewoon je eigen shit man. Je gaat het maken, deze wereld is voor jou gemaakt!
Bijna echt, ik ben ontroerd.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Floyd%20Improv.mp3
Je moet nog (steeds) aan je bends werkenquote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Braddie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
En kom terug als je weet hoe je tracks moet mixen onafhankelijk..
Voor de eerste keer is het wel redelijk..
Maar je hebt duidelijk wel les nodig in dit soort dingen!
Dit is tot nu toe je beste gitaarstukjequote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Braddie het volgende:
Dank!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef Rpol het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe je beste gitaarstukje
Nee man..quote:Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef tho_Omas het volgende:
Komt die zang ook uit de armzalige Casio?
Vind het gitaar geluid niet zo prettig en volgens mij moet je nodig stemmenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/10881685/Procession.mp3
M`n versie van procession,iets van 12 gitaar overdubs, en zonder metronoom ingespeeld(Want Cool Edit heeft die maat soort niet)
Heb alles direct van Tabs afgelezen....
Vernakt keyboard heb je danquote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef MASD het volgende:
Hehe, zo klinkt het altijd als ik op mijn keyboard ga zitten als hij op de orgelstand staat. Wtf Bradley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem inderdaad wat beter moeten stemmen(heb ergens een Korg Tunertje liggen maar moet het klepje vinden...)quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vind het gitaar geluid niet zo prettig en volgens mij moet je nodig stemmenMaar 12 overdubs lijken me wel erg lastig
Wat een weird keyboard.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef MASD het volgende:
Hehe, zo klinkt het altijd als ik op mijn keyboard ga zitten als hij op de orgelstand staat. Wtf Bradley.
Waarom neem je het dan zonder metronoom op ?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad wat beter moeten stemmen(heb ergens een Korg Tunertje liggen maar moet het klepje vinden...)
12 overdubs waren ook erg lastig. Zelfs met metronoom al dus laat staan ZONDER..
Waarom zou je nog steeds Cool Edit gebruiken? Dat is later overgenomen door Adobe en heet nu Adobe Audition. ;Dquote:Op donderdag 2 december 2010 08:50 schreef Braddie het volgende:
Op verschillende sites stond dat het nummer 6/4e heeft als maat soort(cool edit pro kan deze amat soort niet handelen)
Vandaar
Je metronoom loopt gewoon door hoor dat kan je daar ook prima voor gebruiken, want zo lijkt het natuurlijk nergens op dat kun je het beter daarmee spelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:50 schreef Braddie het volgende:
Op verschillende sites stond dat het nummer 6/4e heeft als maat soort(cool edit pro kan deze amat soort niet handelen)
Vandaar
Dat doe ik al genoeg man!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
DOEEEHOEEEE NOU EENS WAT MET DIE TIIHIIIPSS DIE JE KRIJGT
Ja, daar moet ik nog ff aan wennen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
ah als je dat stukje met die akkoorden goed leert spelen kan het wel leuk klinken
Deze is zo slecht nog niet eens! Je stem heeft hier best potentie, ik hoor emotie! Vooruit gang... Dat andere wat ik van je hoorde was bar vergeleken met dit. Het doet me wel wat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Braddie het volgende:
Net even een simon & garfunkel track opgenomen voor een maat van me(vroeg er om) maar hij is te hoog voor me, en ik vergat een stukje text:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Troubled%20Water.mp3
Zonde van die lelijke ''bends''quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Braddie het volgende:
Leuke foto Braddie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Rectum het volgende:
Braddie die oordeelt over andere mensen die Sweet Child of Mine spelen.
Problemen in zijn persoonlijke leven. Bradley lijkt steeds meer de afgrond op te zoeken. Nogmaals, pas daarmee op, een stap te ver en je gaat erin.quote:Schatzkebratz
33 minuten geleden
Braddie, als het ff kan he, als het FF kan, graag die video verwijderen wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN video`s van mij online gooien, THANKS!.
Dat nummer is zijn specialiteit. Sterker nog, dat nummer is zijn leven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Rectum het volgende:
Gast, lets be honest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Rectum het volgende:
#quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, lets be honest.
Voor iemand die 4 jaar speelt is het slecht.
Ik speel hem er nu met dat *langzame* stuk er uit.
Nee dat doe je nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, lets be honest.
Voor iemand die 4 jaar speelt is het slecht.
Ik speel hem er nu met dat *langzame* stuk er uit.
Ik speel hem er niet uit qua uitspelen als in snelheid en dergelijke.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet
Dat heb je een keer laten horen en dat klonk echt slechter haha
jokkebrok
jij kan ook niet improviseren want het klinkt voor elke keer voor geen meterquote:Op woensdag 8 december 2010 00:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel hem er niet uit qua uitspelen als in snelheid en dergelijke.
Maar qua met gevoel spelen wel.
Hij speelt alles zo standard, Hij doet echt nòòòòit vibrato, hij improviseert nooit wat, àltijd hetzelfde.
In dat opzicht speel ik hem er uit, vind het juist fijn om wat extra`s te doen, met gevoel te spelen, tuurlijk, ik ben een slechtere gitarist dan hij, dat weet ik zelf ook wel.
Maar ik maak meer gebruik van de gitaar dan hij, om het even zo te verwoorden.
Hij speelt altijd dezelfde dingetjes op dezelfde manier, ik speel vaak wat andere dingen(omdat ik kan improviseren en m`n scales weet, en hij niet)
Ik weet van mezelf dat ik best wel wat kan improviseren.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef genakt het volgende:
[..]
jij kan ook niet improviseren want het klinkt voor elke keer voor geen meter
je weet volgens mij echt niet waar je over praat je komt net kijken man![]()
Je moet niet zeggen dat je ''met gevoel'' speelt als je net begonnen bent en dingen produceert op je huidige niveau.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik best wel wat kan improviseren.
Ik heb laatst een baslijntje opgenomen wat volledig was geimproviseert, moet het alleen nog even uitschrijven en dan is het een Bastab.
Met gitaar improviseer ik ook, als die Frank gast Canon in D speelt, dan improviseer ik daar wat doorheen in zowel D als G als B!.
Omdat ik net gitaar speel weet ik niet waar ik over praat?
Wat is dat voor een Bullshit.
Als je iets speelt en je speelt het zonder vibrato of wat dan ook, dan is het gevoelloos.
Je moet er je eigen gevoel in stoppen, Tuurlijk ik weet er niet het fijne vanaf.
Maar als ik de sweet child o mine solo speel(de 1e solo) dan laat ik echt wel wat noten vibreren en sustainen, gewoon omdat het dan wat fijner klinkt, dan wanneer ik het recht toe recht aan zonder vibrato speel, want dan is het net alsof het uit een Midifile player komt..
Ik ben net begonnen, maar daarom kan ik toch wel met gevoel spelen?, is niet zo gek moeilijk, heeft te maken met Dynamiek en zulks, en ik weet wel hoe ik dynamiek in m`n spel moet brengen.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet niet zeggen dat je ''met gevoel'' speelt als je net begonnen bent en dingen produceert op je huidige niveau.
Dan nemen mensen je wat serieuzer.
En termpjes kan ik ook leren op Wikipedia ja.
Na wat Dean zei in het gitaristentopic was ik van plan om het te negeren en wat normaler te doen... maar echt gast, je maakt het me lastigquote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb laatst een baslijntje opgenomen wat volledig was geimproviseert, moet het alleen nog even uitschrijven en dan is het een Bastab.
Met gitaar improviseer ik ook, als die Frank gast Canon in D speelt, dan improviseer ik daar wat doorheen in zowel D als G als B!.
Omdat ik net gitaar speel weet ik niet waar ik over praat?
Wat is dat voor een Bullshit.
Als je iets speelt en je speelt het zonder vibrato of wat dan ook, dan is het gevoelloos.
Je moet er je eigen gevoel in stoppen, Tuurlijk ik weet er niet het fijne vanaf.
Maar als ik de sweet child o mine solo speel(de 1e solo) dan laat ik echt wel wat noten vibreren en sustainen, gewoon omdat het dan wat fijner klinkt, dan wanneer ik het recht toe recht aan zonder vibrato speel, want dan is het net alsof het uit een Midifile player komt..
Blijf es van die jointjes af man...verneuk je heel je carrière mee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Leuke foto Braddie.
[ afbeelding ]
ja inderdaad ik zei het ook nog doe normaal maar sorry ik kan nu het nu echt niet meerquote:Op woensdag 8 december 2010 01:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Na wat Dean zei in het gitaristentopic was ik van plan om het te negeren en wat normaler te doen... maar echt gast, je maakt het me lastigHEEL ERG lastig
quote:Op woensdag 8 december 2010 01:19 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, ik ben heel benieuwd of jij hier een eigen versie van zou kunnen maken!
quote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
1 2 3 4 | |----------------|----------------|----------------|----------------| |----------------|----------------|----------------|----------------| |5---5---5---5---|----------------|2---2---2---2---|----------------| |----------------|5---5---5---5---|----------------|2---2---2---2---| |
Mic gevonden? Het enige wat ik vind is een sporadische 20 cent of autowas muntquote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef Braddie het volgende:
Zo.
Kom net terug van m`n werk.
Mixer omgeruild.
Microfoon gevonden onderweg naar huis(AKG D330)
Gitaar is weer in orde!
Een AKG D330BTquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mic gevonden? Het enige wat ik vind is een sporadische 20 cent of autowas munt
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
bradley, even serieus: wanneer ga je nou eens aan je looks werken? ik zeg: stoppen met dat snacken en elke dag 10 km hardlopen!
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
bradley, even serieus: wanneer ga je nou eens aan je looks werken? ik zeg: stoppen met dat snacken en elke dag 10 km hardlopen!
Ja en mijn MBP is van de vrachtwagen gevallen...quote:Op woensdag 8 december 2010 17:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een AKG D330BT
Hartstikke leuk, is in bijna Mint conditie!
Dus je hebt een MBP die is van de vrachtwagen is gevallen?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en mijn MBP is van de vrachtwagen gevallen...
Gewoon netjes teruggeven, Bradley!
Wauw, eindelijk eens een tekst recht uit het hartquote:Op woensdag 8 december 2010 23:49 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Red%20Special%29.mp3
Een klein uurtje geleden opgenomen.
Wat in de stemming voor wat arabisch, en ik zat wat te spelen met de Tap Delay op m`n versterker en dacht, hèèy met die 2 akkoorden kan ik vast wel een leuk nummer maken..
En dat kon
.... the fuckquote:Op woensdag 8 december 2010 23:49 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Red%20Special%29.mp3
Een klein uurtje geleden opgenomen.
Wat in de stemming voor wat arabisch, en ik zat wat te spelen met de Tap Delay op m`n versterker en dacht, hèèy met die 2 akkoorden kan ik vast wel een leuk nummer maken..
En dat kon
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wauw, eindelijk eens een tekst recht uit het hart
Wat.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:14 schreef Braddie het volgende:
Ja, die gast zingt inderdaad
" Braddie is een turk "
En even verder op ook
"Braddie is een faggot"
EN DAT PIK JEquote:Op donderdag 9 december 2010 11:14 schreef Braddie het volgende:
Ja, die gast zingt inderdaad
" Braddie is een turk "
En even verder op ook
"Braddie is een faggot"
Ik ken die gozer al heel lang, hij meent er geen reet van, want *Faggot* is zo`n beetje het scheldwoord van de groep.quote:
Faggot met hoofdletter, doe maar ruig,quote:Op donderdag 9 december 2010 18:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken die gozer al heel lang, hij meent er geen reet van, want *Faggot* is zo`n beetje het scheldwoord van de groep.
Als iemand faalt of iets dergelijks is het een Faggot of een Pad.
Of pauperdownie.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken die gozer al heel lang, hij meent er geen reet van, want *Faggot* is zo`n beetje het scheldwoord van de groep.
Als iemand faalt of iets dergelijks is het een Faggot of een Pad.
xddquote:Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
haha braddie je bent een pad haha faal xD faal xD owned
Nog niet nog niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef KaMo het volgende:
Braddie, had jij nou die nieuwe Tyros? Want ik zag hem gister staan in de muziekwinkel, wat een apparaat
Maar zo'n ding kost toch vrij veel geld? Een maand geleden had je nog geldproblemen, hoe doe je het?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog niet nog niet.
Zit nu op een Casio WK-3800 te spelen, de orgels die daar inzitten zijn werkelijk waar geniaal.
Maar het blijft Casio.
De Tyros 4 staat heel hoog op m`n verlanglijstje, en ik heb hem waarschijnlijk in maart thuis staan.
De platenverkopen rijzen de pan uit, begrijp dat dan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar zo'n ding kost toch vrij veel geld? Een maand geleden had je nog geldproblemen, hoe doe je het?
Dat doe ik doormiddel van Sparen Sparen en nog eens Sparen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar zo'n ding kost toch vrij veel geld? Een maand geleden had je nog geldproblemen, hoe doe je het?
Ik dacht dat je een golddigger aan de haak had geslagen dankzij mijn tips laatst.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik doormiddel van Sparen Sparen en nog eens Sparen.
Waarom denk je dat alles zo drastisch de deur uit gaat?
Ik kan van het geld dat ik heb ook een geile Gretsch kopen, gezien ik al jaren een electrische gitaar wil, maar doe dit niet zodat ik geld heb voor als het minder gaat. Jij verkoopt alles omdat jij jouw fortuin in materiële dingen hebt gestopt en geen reserve hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik doormiddel van Sparen Sparen en nog eens Sparen.
Waarom denk je dat alles zo drastisch de deur uit gaat?
rot toch op man, braddie is de electronische wibi soejardi, die gaat het wel maken hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kan van het geld dat ik heb ook een geile Gretsch kopen, gezien ik al jaren een electrische gitaar wil, maar doe dit niet zodat ik geld heb voor als het minder gaat. Jij verkoopt alles omdat jij jouw fortuin in materiële dingen hebt gestopt en geen reserve hebt.
Even to the point: Waarom denk je niet aan je eigen financiële situatie zodat je over een maand niet weer een "Help, ik heb geldproblemen" topic hoeft te openen. Zeker aangezien je aan de bijstand zit en sowieso een laag inkomen hebt. Denk aan je toekomst. En niet om je te trollen of wat dan ook, maar die toekomst zit voorlopig niet in de muziek, hoe graag je het ook wilt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kan van het geld dat ik heb ook een geile Gretsch kopen, gezien ik al jaren een electrische gitaar wil, maar doe dit niet zodat ik geld heb voor als het minder gaat. Jij verkoopt alles omdat jij jouw fortuin in materiële dingen hebt gestopt en geen reserve hebt.
Even to the point: Waarom denk je niet aan je eigen financiële situatie zodat je over een maand niet weer een "Help, ik heb geldproblemen" topic hoeft te openen. Zeker aangezien je aan de bijstand zit en sowieso een laag inkomen hebt. Denk aan je toekomst. En niet om je te trollen of wat dan ook, maar die toekomst zit voorlopig niet in de muziek, hoe graag je het ook wilt.
quote:
Fijn ja, maar als die kerel binnenkort wel voor je deur staat moet jij zijn geld teruggeven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Braddie het volgende:
Die DX-7 heb ik al *verkocht* sinds 21 JUNI
Toen kreeg ik een mailtje dat hij geld had overgemaakt(stond er ook op).
Maar sindsdien heeft hij nooit tijd, m`n laatste mailtje was van 20 oktober, daar in stond dat hij hem nog deze week zou ophalen(Tussen 20 en 27 oktober dus) ik heb netjes m`n adres gegeven en telefoon nummer en hij zou meteen contact met me opnemen, en tot de dag van vandaag nog niks van gehoord.
Dus ik heb hem net een mailtje gestuurd met daarin dat het voor mij wel klaar is, heb hem 6 maanden! de tijd gegeven om hem op te halen, heeft hij geen gehoor aan gegeven, dus dat hij weer op het net staat.
En jij denkt dat de TNT geen pakketjes bezorgd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Braddie het volgende:
Die DX-7 heb ik al *verkocht* sinds 21 JUNI
Toen kreeg ik een mailtje dat hij geld had overgemaakt(stond er ook op).
Maar sindsdien heeft hij nooit tijd, m`n laatste mailtje was van 20 oktober, daar in stond dat hij hem nog deze week zou ophalen(Tussen 20 en 27 oktober dus) ik heb netjes m`n adres gegeven en telefoon nummer en hij zou meteen contact met me opnemen, en tot de dag van vandaag nog niks van gehoord.
Dus ik heb hem net een mailtje gestuurd met daarin dat het voor mij wel klaar is, heb hem 6 maanden! de tijd gegeven om hem op te halen, heeft hij geen gehoor aan gegeven, dus dat hij weer op het net staat.
Geweldig manquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%2B%20WK-3800%29.mp3
Een maat van me is vandaag 18 geworden, dus ik heb voor de lol een nummer voor hem in elkaar geflanst.
Gozer houd van Rap.
Ik vind dat niet echt hele fijne muziek, maar heb toch maar een Rap track gemaakt(met op het einde een gitaar solotje en wat Bass Slapping/Pulling)
Drugs are bad, mmkay.quote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%20hartke%20Bass.mp3
Met wat vrienden van me.
Ik doe de backing track(Bas en Gitaar, en de lage koortjes).
Gewoon even snel wat text opgeschreven en opgenomen in nog geen 10 minuten
quote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%20hartke%20Bass.mp3
Met wat vrienden van me.
Ik doe de backing track(Bas en Gitaar, en de lage koortjes).
Gewoon even snel wat text opgeschreven en opgenomen in nog geen 10 minuten
Even scrobblen.quote:Vrienden van Braddie ft. Pad - The Jointjes Song (Brian May Special)
Geloof je het zelf? Man, de dingen die jij maakt zijn alleen te maken met 30 pillen in je bakkes.quote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Braddie het volgende:
Ik gebruik ze ook niet, maten van me wel, vandaar ook dat nummer.
Er is blijkbaar behoeft aan en wie is Braddie dan om daar niet aan te voldoen. Blijf zo doorgaan Bradley May.quote:
Belachelijk dat die Tief Aus Meinem Herzen cover er nog niet is. Ik dacht altijd dat Braddie altijd begaan was met zijn fanbase. Walgelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:30 schreef tho_Omas het volgende:
BRADDIE MORGEN EEN COVER VAN TIEF AUS MEINEM HERZEN MET EEN BIJDRAGE VAN RICK ENGELKES OP DE BRADLEY MAY SPECIAL MORGEN OP MIJN BURO
Jij maakt mij altijd aan het lachen daarom hou ik van jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Braddie heb je nou al die 'Ik heb een Brian May Special' T-shirts met bijbehorende pet en bretels binnen?
is het nou een kleine gitaar of een een grote braddie?quote:
Gitaar is vrij fors... ik ben ook vrij fors, maar het is opgenomen met een webcam dus het perspectief is niet helemaal te gek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Rpol het volgende:
[..]
is het nou een kleine gitaar of een een grote braddie?
hoe kan het dat jij je pink niet gebruikt?quote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef Braddie het volgende:
Moet ik doen ja ik weet het, maar het is nog vrij lastig om dat goed te krijgen, dat om en om picken is voor mij lastig, tot 2 maanden terug speelde ik alles met Down picks, en nu doe ik het op de *officiele* manier.
Behalve bij nog best moeilijke solo`s, maar bij introtjes of improvisatietjes die niet moeilijk zijn voor mij probeer ik het zoveel mogelijk te gebruiken.quote:
Ik gebruik m`n pink bij het gitaar spelen bijna niet, alleen als ik wat akkoorden speel en ik wil wat accenten leggen of zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:04 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
hoe kan het dat jij je pink niet gebruikt?
of zie ik dat verkeerd?
Leer het je aan het wel te doen, je gaat er later achterkomen dat je jezelf te kort gaat doenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik gebruik m`n pink bij het gitaar spelen bijna niet, alleen als ik wat akkoorden speel en ik wil wat accenten leggen of zo.
Zeker voor hammer-ons, pull offs is de pink heel handig... en voor verre noten natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leer het je aan het wel te doen, je gaat er later achterkomen dat je jezelf te kort gaat doen
Oké, dat had ik altijd al willen weten.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik gebruik m`n pink bij het gitaar spelen bijna niet, alleen als ik wat akkoorden speel en ik wil wat accenten leggen of zo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef tarantism het volgende:
HA BRAD-BRAD, WANNEER ZET JE 'TIEF AUS MEINEM HERZEN' OP INTERNET. IK WEET DAT JE 'M HEBT OPGENOMEN SCHATTIG SCHUITEKONTJE VAN ME
Twee maanden geleden was dit al niet meer grappig. Ga in ONZ spelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef tarantism het volgende:
HA BRAD-BRAD, WANNEER ZET JE 'TIEF AUS MEINEM HERZEN' OP INTERNET. IK WEET DAT JE 'M HEBT OPGENOMEN SCHATTIG SCHUITEKONTJE VAN ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |