Wtfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Waar is z'n briljante cover van Sweet Child O' Mine?
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
WtfIemand linkje? Ik heb zin om te huillachen.
Heel veel oefenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Mine%20%283%29.mp3
(weet niet of je deze bedoelde? dit is de gitaar versie... heb de gitaar gebruikt voor de melodie).
Of bedoel je deze?:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Mine%20%284%29.mp3
Karaoke versie(Originele Backingtrack) alleen nu met m`n zang..
quote:
Ik zeg toch dat ik potentie hoor. Zeker hoor ik wel dat hij wat kan... Maar hij is er nog lang niet. Geen eigen topic, nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef tarantism het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo flauw reageren. Je kunt aan die stukken echt wel horen dat Braddie muziekles heeft gehad hoor. En hoeveel mensen hebben hier nu een eigen topic voor hun muziek?
gaat voort zeun
Ik ben er ook nog lang niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik potentie hoor. Zeker hoor ik wel dat hij wat kan... Maar hij is er nog lang niet. Geen eigen topic, nee.
Oke:) Sorry dan. Ik dacht dat je wel een bepaald niveau voor ogen had. Je hoeft ook niet te happen want ik vind het echt niet slecht wat je doet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.
Maar waar zal ik moeten wezen dan?
C.Q Ik werk nergens naar toe!
idd, muziek maken moet vooral heel erg leuk zijn. Daarom zijn we toch allemaal begonnen met muziek maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.
Maar waar zal ik moeten wezen dan?
C.Q Ik werk nergens naar toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:19 schreef Braddie het volgende:
Net met de PSR-8000 een track in elkaar gedraait.
Heb wat orchestral sounds gebruikt!
Voor een aparaat van 13 jaar oud klinkt hij nog prima.
Wel wat dated, maar goed..
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Baptismal%20Waves.mp3
Klinkt lekker dit, zoet kind van mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:11 schreef Braddie het volgende:
Net nog even een track ingespeeld met de 8000.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20%2B%20Choir%29.mp3
Heb in het intro een basgitaar gebruikt.
En vlak voor het refrein heb ik wat mee gezongen en dit heb ik zo`n 6 keer gedaan(en heb 3 stemmig gezongen op het laatst)
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Braddie, heb je "me singing grace kelly" nog ergens? Die video zoek ik al een hele tijd.
Filmpje van 4 jaar oud, nee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Braddie, heb je "me singing grace kelly" nog ergens? Die video zoek ik al een hele tijd.
Heb ik niet bedacht.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Je filmpje doet het (nog) niet!Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Braddie het volgende:
Net even wat opgenomen voor Youtube met de PSR-8000!
quote:Zo met het keyboard mis je wel die unieke gitaar-sound vind ik. Zou je 'm ook op je gitaar kunnen spelen? Ik bedoel, de mooie Red Special heb je al liggen!Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Braddie het volgende:
Net even wat opgenomen voor Youtube met de PSR-8000!
quote:De gitaar ligt er wel.Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zo met het keyboard mis je wel die unieke gitaar-sound vind ik. Zou je 'm ook op je gitaar kunnen spelen? Ik bedoel, de mooie Red Special heb je al liggen!
quote:Daar is iets voor bedacht: oefenen!Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
De gitaar ligt er wel.
Maar dat is ook alles![]()
Dat gaat me in geen 100jaar op gitaar lukken
quote:Was er al mee bezig, maar die Bends in het begin lukken me nog maar net, laat staan de restOp woensdag 20 oktober 2010 22:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Daar is iets voor bedacht: oefenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |