Wtfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Waar is z'n briljante cover van Sweet Child O' Mine?
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
WtfIemand linkje? Ik heb zin om te huillachen.
Heel veel oefenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Mine%20%283%29.mp3
(weet niet of je deze bedoelde? dit is de gitaar versie... heb de gitaar gebruikt voor de melodie).
Of bedoel je deze?:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Mine%20%284%29.mp3
Karaoke versie(Originele Backingtrack) alleen nu met m`n zang..
quote:
Ik zeg toch dat ik potentie hoor. Zeker hoor ik wel dat hij wat kan... Maar hij is er nog lang niet. Geen eigen topic, nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef tarantism het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo flauw reageren. Je kunt aan die stukken echt wel horen dat Braddie muziekles heeft gehad hoor. En hoeveel mensen hebben hier nu een eigen topic voor hun muziek?
gaat voort zeun
Ik ben er ook nog lang niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik potentie hoor. Zeker hoor ik wel dat hij wat kan... Maar hij is er nog lang niet. Geen eigen topic, nee.
Oke:) Sorry dan. Ik dacht dat je wel een bepaald niveau voor ogen had. Je hoeft ook niet te happen want ik vind het echt niet slecht wat je doet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.
Maar waar zal ik moeten wezen dan?
C.Q Ik werk nergens naar toe!
idd, muziek maken moet vooral heel erg leuk zijn. Daarom zijn we toch allemaal begonnen met muziek maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.
Maar waar zal ik moeten wezen dan?
C.Q Ik werk nergens naar toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:19 schreef Braddie het volgende:
Net met de PSR-8000 een track in elkaar gedraait.
Heb wat orchestral sounds gebruikt!
Voor een aparaat van 13 jaar oud klinkt hij nog prima.
Wel wat dated, maar goed..
http://dl.dropbox.com/u/11006263/Baptismal%20Waves.mp3
Klinkt lekker dit, zoet kind van mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:11 schreef Braddie het volgende:
Net nog even een track ingespeeld met de 8000.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20%2B%20Choir%29.mp3
Heb in het intro een basgitaar gebruikt.
En vlak voor het refrein heb ik wat mee gezongen en dit heb ik zo`n 6 keer gedaan(en heb 3 stemmig gezongen op het laatst)
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Braddie, heb je "me singing grace kelly" nog ergens? Die video zoek ik al een hele tijd.
Filmpje van 4 jaar oud, nee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Braddie, heb je "me singing grace kelly" nog ergens? Die video zoek ik al een hele tijd.
Heb ik niet bedacht.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Je filmpje doet het (nog) niet!Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Braddie het volgende:
Net even wat opgenomen voor Youtube met de PSR-8000!
quote:Zo met het keyboard mis je wel die unieke gitaar-sound vind ik. Zou je 'm ook op je gitaar kunnen spelen? Ik bedoel, de mooie Red Special heb je al liggen!Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Braddie het volgende:
Net even wat opgenomen voor Youtube met de PSR-8000!
quote:De gitaar ligt er wel.Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zo met het keyboard mis je wel die unieke gitaar-sound vind ik. Zou je 'm ook op je gitaar kunnen spelen? Ik bedoel, de mooie Red Special heb je al liggen!
quote:Daar is iets voor bedacht: oefenen!Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
De gitaar ligt er wel.
Maar dat is ook alles![]()
Dat gaat me in geen 100jaar op gitaar lukken
quote:Was er al mee bezig, maar die Bends in het begin lukken me nog maar net, laat staan de restOp woensdag 20 oktober 2010 22:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Daar is iets voor bedacht: oefenen!
quote:Braddie kun je alsjeblieft nou dat nummer van Petro doen, ipv. altijd die GnR-rommel.Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef Braddie het volgende:
Net even snel opgenomen.
Begeleiding is zelf gemaakt.
quote:Jij kan ook niks anders spelen dan Sweet Child o Mine heOp donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%28Orchestral%29.mp3
quote:Het origineel is dan ook een puik nummer!Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jij kan ook niks anders spelen dan Sweet Child o Mine he
quote:Nee, hij luistert nu al niet meer naar zijn fans.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jij kan ook niks anders spelen dan Sweet Child o Mine he
quote:Eens.Op donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het origineel is dan ook een puik nummer!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Braddie kun je alsjeblieft nou dat nummer van Petro doen, ipv. altijd die GnR-rommel.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:11 schreef eleusis het volgende:
De Eerste Wet van Braddie: Elk nummer zal eindigen in Sweet Child O'Mine.
quote:En Tief Aus Meinem Herzen van Zanger Petro.Op donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Braddie het volgende:
Ik probeer zo veel mogelijk verschillende tracks op te nemen.
Maar mijn vaste nummers zijn toch wel Do You Think I`m Sexy Industrial Revolutions II en Sweet Child O Mine.
quote:Ik wacht nog steeds op die koffer manOp donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En Tief Aus Meinem Herzen van Zanger Petro.
quote:Petro heeft dat ook. Hij was aan het jammen met René Knol en toen bleven ze maar bij "Diep Uit Mijn Hart" uitkomen. Toen hebben ze dat nummer in het Duits opgenomen. Dat kan dus ook een oplossing zijn als je al jammende je plateaufase bereikt.Op donderdag 21 oktober 2010 20:21 schreef eleusis het volgende:
Ik ken het wel hoor, als ik ga jammen kom ik ook altijd weer uit bij een paar liedjes.Zit gewoon in je hoofd ingebakken.
Toen ik nog veel samen met een vriend jamde voelden we zo'n moment feilloos aan en keerden we weer terug naar zo'n klassieker, supergrappig was dat.
quote:hè Penis, Er is niets fout gegaan, ik ga me niet verlagen tot dat niveauOp vrijdag 22 oktober 2010 23:04 schreef Penisbaard het volgende:
Hé Braddie er is iets fout gegaan ik klikte op je link maar ik hoorde geen Petro ga je dat nog maken of wat
mvg Penisbaard
quote:Bradley, jij zou de volgende kunnen worden in het rijtje Freddie Mercury, Rod Stewart en Jochem van Gelder.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
hè Penis, Er is niets fout gegaan, ik ga me niet verlagen tot dat niveau
quote:Ja de bas klinkt als kak, niet alleen stemming maar ik heb het gevoel dat het gewoon compleet niet klinkt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:37 schreef Braddie het volgende:
Ja klopt.
Had die bas gisteravond gebruikt, had hem gestemd weggezet. Pak hem op, neem het nummer op.
Ik heb geen basversterker.
Hij gaat via de microcube de mixer in, en via mijn 2.1 logitech set..
quote:JA WE MENEN HET BRADDIE.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:42 schreef tho_Omas het volgende:
Braddie laat het de volgende keer Petro zijn, anders ben ik je manager niet meer.
quote:Die bas klinkt ook echt verschrikkelijk slecht.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja de bas klinkt als kak, niet alleen stemming maar ik heb het gevoel dat het gewoon compleet niet klinkt.
En nu je Zanger Petro cover verdomme
quote:VUISTEN WORDEN GEBALDOp zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die bas klinkt ook echt verschrikkelijk slecht.
Heel goedkoop Hartke basje, en daarbij komt ook nog eens dat ik niet echt goed kan bassen..
quote:Och, als je je gaat verlagen tot Justin Bieber covertjes, dan kan je ook Petro covers makenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
hè Penis, Er is niets fout gegaan, ik ga me niet verlagen tot dat niveau
quote:Dan doen wij klap klap op zijn gezigjeOp zaterdag 23 oktober 2010 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
Als je geen Petro doet laten we je gewoon vallen als een blok hoor.
quote:Wat is je probleem. Denk je dat Freddie Mercury blij zou zijn met jouw covers? Je kunt je hier onsterfelijk maken, maar je kunt ook weer terugvallen in je oude rol. Voor een overzicht, zie het fobo van Rectum.
quote:Okay man.Op zondag 24 oktober 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
1 Braddie voor dit puike topic!
quote:Geil hoor, zo met je riem open drummen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geil hoor, zo met je riem open drummen.
quote:Normaal reageren!Op zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef DragonFodder het volgende:
Het is allemaal nog steeds een beetje lame-ass, maar je gaat qua techniek wel vooruit Bradley! Even vergeleken met de kak die je het synthforum opgooide. Gewoon doorgaan, nergens iets van aantrekken. En negatieve aandacht is ook aandacht, niewaar? Ben overigens wel heel benieuwd naar die gehypte petro cover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |