quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
javan die grote. Met luiers om
Brak, maar dat ligt aan de drank van gisteravond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik dat gemist....FELI!!
En? Hoe voel je je nu?
ja, maar ff eerlijk. Kneus dat je bent als je denkt dat als je niet klaarkomt de kans op een kind heeeuuuul miniem is. 1 spermacel is genoegquote:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kun je binnen twee weken geneukt worden. Als dat niet gebeurt, wil je gewoon niet neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Singles hosselen zelfs in de filequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Leuk meisje in een knal gele peugeot flirt met me in de file
En ik lees net op facebook bij een vriendin:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Da warde gij toch nie he?quote:Fileflirten niet doen als je: net 18 bent met een mini snorretje, een golf uit bouwjaar 1996 rijdt met een uitgebouwde uitlaat, je zo laag in je auto zit dat alleen je ogen boven het stuur uitkomen, en je 50 cent uit je speaker pompt!!!
Effect: een lichtelijke verbaasde maar schaterlachende 26 jarige, op vrouwen vallende, jongedame di...e je er ook nog uitrijdt bij de stoplichten!
En in plaats van uit te stappen en haar nummer te vragen ga je het hier postenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
slik ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
De pil moet je wel correct slikken he?!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik lees net op facebook bij een vriendin:
[..]
Da warde gij toch nie he?
Net als vrouwen die denken dat ze tijdens de menstruatie niet zwanger kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ff eerlijk. Kneus dat je bent als je denkt dat als je niet klaarkomt de kans op een kind heeeuuuul miniem is. 1 spermacel is genoeg
Fileflirtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Singles hosselen zelfs in de file
Oh, in dat geval: neuken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik moet mijn pil nog slikken.Goed punt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vies oud mannetje dat je ook bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
o o jolanda toch!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Ach, als die spermacel er net zo lang over doet als RZ......quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ff eerlijk. Kneus dat je bent als je denkt dat als je niet klaarkomt de kans op een kind heeeuuuul miniem is. 1 spermacel is genoeg
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef YipYip het volgende:
[..]YipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
sowieso: neuken tijdens de menstruatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als vrouwen die denken dat ze tijdens de menstruatie niet zwanger kunnen worden.
Kans is klein maar nog steeds meer dan 0.
[..]
Fileflirten
*YipYip zet zn pruik weer af*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik lees net op facebook bij een vriendin:
[..]
Da warde gij toch nie he?
Echte schippersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso: neuken tijdens de menstruatie
Ik ben dan in mn hoogtijdagen, maar ik vind het te ranzig
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nog wel een gaatje vrij dan tussen al je andere scharrels?
whehehe en ik heb mijn goede daad van vandaag gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik moet mijn pil nog slikken.Goed punt.
O nee idd, bij een alfa romeo had ze dat verhaal ingekort met "Niet doen als je alfa romeo rijdt, gevolg: schaterlach"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]ben lang en rij exclusief Alfa Romeo
Was op de Waterlinie weg in Utrecht, kon niet stoppen/uitstappen
getverquote:
Ik ben zo'n slome, trage geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma, dat van een paar duizend zaadcellen ik de snelste ben geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als die spermacel er net zo lang over doet als RZ......
Ja de rode zee.quote:
Sponsjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als die spermacel er net zo lang over doet als RZ......
Je bedoelt vrouwen die te lang droog staan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de rode zee.
Geldt dat ook voor de dode zee?
op tamponi's na word er die dagen niks in mn kut geproptquote:
hoe ziet zij er uit?quote:
Dat ene deurtje dat je moest afhangen?quote:
Het is pas 14 wekenquote:
Bekrompen gedoequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op tamponi's na word er die dagen niks in mn kut gepropt
Welnee, doorgaans vermoord ik ze elke dag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Spermacellen blijven over het algemeen 4 dagen leven, maar ik denk dat ze bij RZ wel een dag of 10 leven
Moet jij eens op de leeftijd letten van de meesten daarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is pas 14 wekenTe jong voor PUB. En ik veeeeeeeel te oud.
Dat hoefden we dan weer niet te wetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, doorgaans vermoord ik ze elke dag.
Wat voor sponsjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekrompen gedoe
Neuken is lekker, na afloop kun je gewoon samen douchen, door de sponsjes wordt het bed niet smerig. En, misschien wel het belangrijkste, de meeste vrouwen die ik ken* zijn rete-geil als ze ongesteld zijn.
*die ik ken, en waarmee ik over dat soort dingen klets
Ik vind het niet zo erg. Zoals Babs zei zijn er sponsjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals ik zei: hoogtijdagenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekrompen gedoe
Neuken is lekker, na afloop kun je gewoon samen douchen, door de sponsjes wordt het bed niet smerig. En, misschien wel het belangrijkste, de meeste vrouwen die ik ken* zijn rete-geil als ze ongesteld zijn.
je hebt een ballenknijpert?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ja betere doorbloeding daarbeneden enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekrompen gedoe
Vast ook niet dat ik maar 1x in de 2~3 dagen ruk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat hoefden we dan weer niet te weten
Grenzen enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neh. Ik kom er gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet jij eens op de leeftijd letten van de meesten daar
Beppies!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor sponsjes?
En ja die tijd van de maand is de geilheid het hoogst verdomme
mini's.. Met wat gewrikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg. Zoals Babs zei zijn er sponsjes.
Die zijn echt super. Alleen ben ik zo krap dat een tampon er niet in gaat.
Dus zeker geen piemel
Die sponsjes duw je in je vagina. Goed dicht tegen je baarmoedermond aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja betere doorbloeding daarbeneden enzo
ik ben dan ook mega geil
maar die echt heftige dagen vind ik het dan toch net iets TE hoor, hooguit onder de douche
de andere dagen ach dan is het heerlijk te doen
waar moeten die sponsjes dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |