Ach, als die spermacel er net zo lang over doet als RZ......quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ff eerlijk. Kneus dat je bent als je denkt dat als je niet klaarkomt de kans op een kind heeeuuuul miniem is. 1 spermacel is genoeg
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef YipYip het volgende:
[..]YipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
sowieso: neuken tijdens de menstruatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als vrouwen die denken dat ze tijdens de menstruatie niet zwanger kunnen worden.
Kans is klein maar nog steeds meer dan 0.
[..]
Fileflirten
*YipYip zet zn pruik weer af*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Leuk meisje in een knal gele peugeot flirt met me in de file
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik lees net op facebook bij een vriendin:
[..]
Da warde gij toch nie he?
Echte schippersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso: neuken tijdens de menstruatie
Ik ben dan in mn hoogtijdagen, maar ik vind het te ranzig
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nog wel een gaatje vrij dan tussen al je andere scharrels?
whehehe en ik heb mijn goede daad van vandaag gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik moet mijn pil nog slikken.Goed punt.
O nee idd, bij een alfa romeo had ze dat verhaal ingekort met "Niet doen als je alfa romeo rijdt, gevolg: schaterlach"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]ben lang en rij exclusief Alfa Romeo
Was op de Waterlinie weg in Utrecht, kon niet stoppen/uitstappen
getverquote:
Ik ben zo'n slome, trage geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma, dat van een paar duizend zaadcellen ik de snelste ben geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als die spermacel er net zo lang over doet als RZ......
Ja de rode zee.quote:
Sponsjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso: neuken tijdens de menstruatie
Ik ben dan in mn hoogtijdagen, maar ik vind het te ranzig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |