quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
javan die grote. Met luiers om
Brak, maar dat ligt aan de drank van gisteravond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik dat gemist....FELI!!
En? Hoe voel je je nu?
ja, maar ff eerlijk. Kneus dat je bent als je denkt dat als je niet klaarkomt de kans op een kind heeeuuuul miniem is. 1 spermacel is genoegquote:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kun je binnen twee weken geneukt worden. Als dat niet gebeurt, wil je gewoon niet neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Singles hosselen zelfs in de filequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Leuk meisje in een knal gele peugeot flirt met me in de file
En ik lees net op facebook bij een vriendin:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Da warde gij toch nie he?quote:Fileflirten niet doen als je: net 18 bent met een mini snorretje, een golf uit bouwjaar 1996 rijdt met een uitgebouwde uitlaat, je zo laag in je auto zit dat alleen je ogen boven het stuur uitkomen, en je 50 cent uit je speaker pompt!!!
Effect: een lichtelijke verbaasde maar schaterlachende 26 jarige, op vrouwen vallende, jongedame di...e je er ook nog uitrijdt bij de stoplichten!
En in plaats van uit te stappen en haar nummer te vragen ga je het hier postenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
slik ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
De pil moet je wel correct slikken he?!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik lees net op facebook bij een vriendin:
[..]
Da warde gij toch nie he?
Net als vrouwen die denken dat ze tijdens de menstruatie niet zwanger kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ff eerlijk. Kneus dat je bent als je denkt dat als je niet klaarkomt de kans op een kind heeeuuuul miniem is. 1 spermacel is genoeg
Fileflirtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Singles hosselen zelfs in de file
Oh, in dat geval: neuken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik moet mijn pil nog slikken.Goed punt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vies oud mannetje dat je ook bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
o o jolanda toch!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |