4 weken, op jouw leeftijd, what;s wrong with you?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Seks liefje.
[..]
Ik sta al 4 weken droog
Het ontbreken van moed om te zeggen ik heb zinquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 weken, op jouw leeftijd, what;s wrong with you?.
Ja maar ik vertrouw haar. En zij vertrouwt haar exen, en die vertrouwen hun exen, en zo door.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Toch maar gewoon wurmen dudeMensen zeggen zoveel ...
Nee joh,die randjes spoelen schoon bij het pissenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kreeg me nu toch een gore MI![]()
iets met witte randjes ook enzo
Je hebt een andere fuckbuddy nodig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Seks liefje.
[..]
Ik sta al 4 weken droog
En jij helpt meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]Daar is wat aan te doen natuurlijk.
Ja papa.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Toch maar gewoon wurmen dudeMensen zeggen zoveel ...
geen ervaring mee gelukkig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:29 schreef Spezza19 het volgende:
Condooms zijn kut
maar soa's zijn kutter....
Dat laatste niet hoor, ik ben heul niet klaar gekomen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die glitter zat niet op een condoom hoor
en nee RZ is geen maagd meer en over 9 mnd papa
Ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt een andere fuckbuddy nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg je verkeerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ontbreken van moed om te zeggen ik heb zin
4 weken valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef stbabylon het volgende:
4 weken droog staan als vrouw zijnde, dan wil je gewoon niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee joh,die randjes spoelen schoon bij het pissen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.Laat Eze je gewoon zomaar in de steek dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik zaterdagnacht ook. Uur in allerlei standjes liggen batsen, maar klaarkomen ho maar. Kutalcoholquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste niet hoor, ik ben heul niet klaar gekomen.
Ja...hij hangt nu helemaal in mn broekspijpquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die dingen kunnen liters opvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |